Vierailija

Ikävää jos tulee tuollainen vaiva siinä ikävaiheessa kun kuuluisi opiskella, matkustella ym ja sitten ei uskalla poistua kotoaan.

Sivut

Kommentit (62)

Vierailija

No ei se useimmiten noin paha ole, kunhan löytää itselleen sopivat syömiset. Itselläni on IBS, ollut nuoresta asti tosin diagnoosin sain vasta kolmekymppisenä, ja useimmiten sairaus ei rajoita elämääni mitenkään muuten, kuin että en voi oleilla oloissa joissa vessan jälkeen ei pääse pesemään itseään. Mutta siis, kun syön niin kuin tiedän vatsalleni sopivan, niin vatsa on kyllä löysällä, mutta ei tarvitse käydä ripuloimassa kuin 1-2 kertaa päivässä eikä nekään ole mitään sellaisia ylläreitä että "nyt päästävä vessaan minuutissa tai tulee housuun" vaan pystyy ihan rauhassa pidättelemään jos ei heti pääse. Lisäksi esim. imodium auttaa jos joskus vatsa hermostuu enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vanhemmat hakeneet antibiootteja joka inahdukseen, päälle fitnessmuoti ja  aspartaamilla maustetut mehukeitot ja proteiinipatukat.

Vierailija

Liian suuret äkilliset muutokset ruokavaliossa? Nykyisinhän tulee miltei kuukausittain hyvinkin suuresti toisistaan poikkeavia diettejä ja elämäntapaohjeita joka tuutista.

Vierailija

Ei tarvitse kuin katsoa tavallisen pulliaisen ostoskärryyn kaupassa, niin siellähän se vastaus piilee. Pelkkää jalostettua ja vähäravinteista ruokaa.

Vierailija

Eikös autoimmuunisairaudet yleensä puhkea nimenomaan lapsille ja niille joiden immuunijärjestelmä on vahvin eli parhaassa iässä oleville aikuisille?

Vierailija

Ihmisen etääntyminen luonnosta ja luonnon monimuotoisuuden köyhtyminen, joka näkyy myös suoliston bakteereista. Suoliston bakteerikantoja köyhdyttää myös antibioottikuurit ja syntyminen keisarinleikkauksella.

Vierailija

ASTIANPESUKONEET! Astianpesukoneet vain ruiskivat pesuainevettä astioihin eivätkä huuhtele astioita tarpeeksi hyvin. EU:n direktiivitkin rajoittavat erilaisten pesukoneiden vedenkäyttöä, joka entisestään pahentaa tilannetta. Kun pesuainevesi kuivuu astiaan ja ihminen sitten syö esim. perunaa kastikkeella, pesuainejämät syödään ja näin tuhotaan suoliston bakteerifloora!

Vierailija

Uskon että vastaus löytyy tosiaan akselilta elintarviketeollisuus - pesuaineteollisuus - lääketeollisuus. Jokin ympäristössämme aiheuttaa epätasapainoa monen suolistossa, ja jos jättää perinnölliset syyt pois, niin uskon että iso globaali teollisuus on tavalla tai toisella myötävaikuttamassa asiaan. Ei ehkä tahallisesti, mutta epäsuorasti.

Vierailija

Minä sairastuin IBS 15v ja olen nyt 24v. En ole parantunut kyseisestä sairaudesta näihin päiviin mennessä. Minut sairastutti kiusaaminen ja sen takia vuosia jatkunut voimakas stressi. Pelkäsin mennä kouluun ja liikkua ulkona koska pelkäsin törmääväni aina kiusaajiin ja stressi oireili minulla vatsakipuna ja tadaa, ei se keho kestä mitä tahansa ja sitten sairastuu! En tiedä pitäisikö tässä syyttää vaan itseäni että miksi otan niin vakavasti asiat enkä pysty olla välittämättä henkisestä/fyysisestä väkivallasta vai pitäisikö minun syyttää kiusaajia elämäni pilaamisesta!?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä sairastuin IBS 15v ja olen nyt 24v. En ole parantunut kyseisestä sairaudesta näihin päiviin mennessä. Minut sairastutti kiusaaminen ja sen takia vuosia jatkunut voimakas stressi. Pelkäsin mennä kouluun ja liikkua ulkona koska pelkäsin törmääväni aina kiusaajiin ja stressi oireili minulla vatsakipuna ja tadaa, ei se keho kestä mitä tahansa ja sitten sairastuu! En tiedä pitäisikö tässä syyttää vaan itseäni että miksi otan niin vakavasti asiat enkä pysty olla välittämättä henkisestä/fyysisestä väkivallasta vai pitäisikö minun syyttää kiusaajia elämäni pilaamisesta!?

Itse syyttäisin kiusaajia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Palmuöljy, palmuöljy, palmuöljy uskokaa nyt jo!!

Erittäin yksisilmäistä ja ignoranttia väittää ärtyneen suolen johtuvan yhdestä tekijästä, kun se todistettavasti on monen asian summa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse kuin katsoa tavallisen pulliaisen ostoskärryyn kaupassa, niin siellähän se vastaus piilee. Pelkkää jalostettua ja vähäravinteista ruokaa.

Tämä. Kärri täynnä helppoja nautintoja. Silmät kuin pienillä lapsilla aikuisilla. Parhaassa iässä olevilta miehiltä puuttuu silmistä saalistajan katse ja agressio. Sitten kännissä keikutaan patsaissa ja paukutetaan rintaa. Se shitti pitää tulla selvinpäin ja tulee jos syöt kananmunia, lihaa ja voita.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat