Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Ideanparkin JJ:n alea enää?
26.07.2008 |
Eli tarvittaisiin sittenkin välikausi haalari vauvalle, kokoa 74cm. Eli se jämäkoko joka rekkeihin juuri jää roikkumaan kaikkialle.
Onkohan Jesper Juniorissa enää yhtään alea, Jonathanin vaaleanpunaruskean haalarin olisin halunnut.
Me asutaan aika kaukana Ideaparkista, mutta mietin että pyydänkö kaverin sen hakemaan ettei turhaan tarvitse mennä sitten (miehet ;) )
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Vauvakuume, synnytys ja taaperot
Kysyin, että myyvätkö alekamaa niin kauan kuin riittää, niin vastasi että juu. Soita sinne ja kysy mitä ja millä hinnalla vielä on. Mulle ovat ainakin varanneet puhelimitse alesta kun oon hakenut saman päivän aikana. Palvelu (ainakin mulle) on aina ollut hyvää.
Itse ostin Legon vk-haalarin -50 % (hintaa jäi 39,50) kun on minusta sievä ja tuolla hinnalla mulle on ihan sama jos ei ole täysin vedenpitävä, pk:ssa kun tuppaavat vetämään kaikille kurikset kuitenkin ja rinnalla on Reimatec, joka kai sentään vielä pitää veden ;) Jonathanilta ostin mikrokankaiset vk-housut päiväkotiin kuivaan keliin, hintaa jäi 8,5 € :) Ihmeen paljon siellä kampetta vielä oli, vaikkakin jotkin tuotteet/värit/koot oli jo täysin loppu.