Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi toisten naisten karvoitus (alapää tai kainalot) aiheuttaa naisissa jopa raivostumista?

Vierailija
03.12.2019 |

Aina kun joku naisen mediassa esittelee kuvan jossa on jättänyt sheivaamatta kainalot tai uikkaripukeissa näkee ettei ole ihan karvaton tuo nainen niin suuri osa kommenteista ja keskustelusta on tämän naisen häpäisyä, haukkumista, yleistä "raivostumista" aiheesta. Lisäksi yökötellään ihan netin ylitse tuntuvaa haju- ja likaisuushaittaa. Eikä tällaisella karvaisella naisella voi olla mitään hyvää seksielämääkään varmaan!

Mistä johtuu naisten raivo erilaista, tässä tapauksessa karvoituksella varustettua naista kohtaan?

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska naiset ottavat ihan tajuttomasti pulttia muiden asioista, varsinkin sellaisista millä ei ole omaan elämään mitään väliä. Siinä myös syy miksi miehet ovat kautta historian johtaneet kansakuntia ja vetäneet suuria linjoja. Ajatelkaa jos vaikka Winston Churchill olisi keskittynyt energiansa olennaisen sijaan johonkin näpertelyyn ja juoruamaan kuinka joku naapurin Johnny laittoi liikaa viiksivahaa viime viikolla. Ei varmaan olisi kuultu koko ukosta mitään.

Täten esitän, että niin kauan kuin maailman naisväki keskittyy pääosin muiden moittimiseen, eikä omaan suoritukseen, ei tilanne juuri parane.

Oletko sä ikinä tavannut yhtään elävää naista? Oikeasti?

Vierailija
22/37 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo otsikon väite tuli todistettua loistavasti tässä ketjussa.

Aloitukseen pitäisi lisätä myös karvattomuus, koska kuten kommenteista huomaa, niin toisen naisen päätös ajaa kaikki karvansa pois aiheuttaa muissa naisissa aivan absurdeja tuntemuksia. Haukutaan mm. "aivopestyksi, aivottomaksi lampaaksi".

Tiedoksi: oli nainen päättänyt tehdä omalle karvoitukselleen ihan mitä tahansa, se ei oikeuta häntä haukkumaan millään lailla. Jos toisen naisen intiimikarvoitus aiheuttaa sinussa aggressiivisuutta, tai oikeastaan ihan minkälaisia (negatiivisia) tuntemuksia tahansa, suosittelen miettimään missä vika, ja hommaamaan tarvittaessa apua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa naisia (ja ehkä miehiäkin), joita aina suututtaa, jos toinen nainen tekee eri tavalla. Raivoa herättää, jos joku saa lapsia liian nuorena, tai liian vanhana, imettää liian vähän tai liian paljon tai ei ollenkaan, ajaa karvansa tai ei aja karvojaan, menee töihin, kun lapse on pieniä, tai ei mene töihin, kun lapset on pieniä. Lista on loputon.

Kai se on se oma epävarmuus taustalla. Joku voi tehdä eri tavalla, ja sillä voi olla kivempaa niin. Ei kestä hermo!

Karvoista sen verran, että amerikkalaisnaiset kauhistelivat, kun Hillary Clinton ei ajellut karvoja varpaistaan. Sai syyttää kuulemma ihan itseään, että mies petti. En ole kai kovin karvainen, kun tajusin vasta tuon luettuani tarkistaa varpaitteni karvoituksen. Ja joo: olihan niissä jotain hahtuvaa, joka juuri erottui valoa vasten. En ole jaksanut ajaa kuitenkaan. Ehkä mies sitten pettää, kun en jaksa ajella. Tai ne pitäisi varmaan nyppiä pinseteillä tms. 

Vierailija
24/37 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitukseen pitäisi lisätä myös karvattomuus, koska kuten kommenteista huomaa, niin toisen naisen päätös ajaa kaikki karvansa pois aiheuttaa muissa naisissa aivan absurdeja tuntemuksia. Haukutaan mm. "aivopestyksi, aivottomaksi lampaaksi".

Tiedoksi: oli nainen päättänyt tehdä omalle karvoitukselleen ihan mitä tahansa, se ei oikeuta häntä haukkumaan millään lailla. Jos toisen naisen intiimikarvoitus aiheuttaa sinussa aggressiivisuutta, tai oikeastaan ihan minkälaisia (negatiivisia) tuntemuksia tahansa, suosittelen miettimään missä vika, ja hommaamaan tarvittaessa apua. 

Aivottoman keksit itse. Aivopesty taas ei musta ole kummoinen haukkumasana enkä itse erityisesti loukkaantuisi siitä. Näillä nyt vaan jyrkästi ilmaistaan sitä että ihminen toimii omaa etuaan vastaan tavoilla, jotka ovat ympäristöstä lähtöisin. Ja kontekstissa puhutaan nimenomaan naisista jotka hyökkäävät muiden karvaisuutta vastaan.

Vierailija
25/37 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä merkittävä ongelma. Ohikulkijat joutuvat varomaan pillunkarvoista raivostuneita kadulla. Saattavat nämä raivottaret käydä päälle.

Vierailija
26/37 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen miten naiset itsensä ja toisten naisten kohdalla nostavat heti esiin kuvotuksen ja hajun. Karvainen nainen haisee varmasti kuvottavalta. Miesten kohdalla koko aihe ei kirvoita keskustelua, kummallista.

Aivan ja lisäksi suuri osa naisista on aivan yhtä karvaisia alapäästä ja kainaloista, silti niitä karvoja kohkataan olevan miehisiä.

Vierailija
27/37 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsis. Kukaan nainen ei ole koskaan puuttunut karvoihin. Lähinnä miespuoliset, yleensä nuorehkot nettitrollaajat harrastavat karva- ja läskihäpäisyä. Jos joku siihen lähtee, on kyse mielen muovautumisesta yhteisön painostuksessa, arvojen heikkoudesta, hallinnanhalusta.

Vierailija
28/37 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minua kiinnosta yhtään ja meitä on monta. Nuo some/kommenttikenttien raivottarethan voi olla ihan hyvin samoja naisia kuten täälläkin voi kommentoida useaan kertaan. Ei nuo asiat taida monillakaan herättää suuria tunteita. Ihan sama. No itse en paljoa ajele, mutta joskus enemmän. Järkyttikö ketään? Ei.

Kommentoijat ovat usein naisvihamielisiä miehiä tai poikia.

Vierailija
29/37 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan identtinen ketju sen kanssa, joka tänään avattiin, otsikkoa myöten. Kuka tämä karvahullu on?

Vierailija
30/37 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassinen trollausaihe tämä, todella kulunut.

Vierailija
31/37 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas olen huomannut että ainakin netissä MIEHIÄ raivostuttaa, kun aikuinen nainen ei sheivaa. Harvoin tulee vastaan naisilta samanlaista ulinaa kuin mitä tuntemattomilta miehiltä, ja vain sen johdosta ettei halua ajella kainaloitaan. :D

Vierailija
32/37 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tämä juuri. 

Tosin, kutsukaa minua miten tykkäätte. Ihan sama, vaikka olisin aivoton lammas, mutta minä ihan itse tykkään sheivatusta alakerrastani. Olen sheivannut silloinkin kun ei ole miestä mailla eikä halmeilla, eli pitkinä sinkkukausina. Olen sheivannut silloinkin kun on kikuli-olento menossa mukana. Eikö se kuitenkin ole pääasia, että itsellä on mukava olo. Eikö? Bää-ää-äää. 

No, kiehukaa miten tykkäätte. Mä kylläkin kuluttaisin energian ja tarmon johonkin muuhun.

Vierailija
33/37 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpsis. Kukaan nainen ei ole koskaan puuttunut karvoihin. Lähinnä miespuoliset, yleensä nuorehkot nettitrollaajat harrastavat karva- ja läskihäpäisyä. Jos joku siihen lähtee, on kyse mielen muovautumisesta yhteisön painostuksessa, arvojen heikkoudesta, hallinnanhalusta.

Höpsis itsellesi. Naiset itse todellakin kuvottelevat omiaan sekä toisten naisten karvoja. Lue vaikka palstaa, ainakin täällä suurin osa miehistä pitää luonnollisista naisista. Naisten mielestä taas on niin, että naisen karvainen kainalo haisee, miehen kohdalla ei mitään ongelmaa.

Vierailija
34/37 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä esim. häihin tms voisi olla sopivaa ajella turkkinsa jos aikoo olla kainalot/sääret näkyvillä, mutta muuten ei pahemmin kiinnosta toisten naisten karvoitus. Yksi tumma kaverini ei ajele/trimmaa yhtään mitään karvojaan ja tämä ei ole ikinä ollut minulle mikään ongelma.

Vierailija
35/37 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajelin kerran itse tumman ja kauniin pikkuprinsessa-tyttöystäväni 👸 pimpin paljaaksi. Omalla turpahöylälläni.

Näytti nauttivan! Ja voi liukastusliman määrää mikä sinä aikana pikku-pimperosta erittyi! Eipä kaivannut muuta sheivausvaahtoa! 🤭

Vierailija
36/37 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

PS. Karvojen altahan kuoriutui sitten todella söpö ja ujo

posliini-pimppi! 🤤🤪

Vierailija
37/37 |
27.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karva siellä, karva täällä. Kyllä ne siitä lähtee kun ikää tulee, siihen asti kannattaa nauttia itsestään karvoilla tai ilman.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän