Kulmuni floppasi. Ei osaa johtaa puoluetta.
Kommentit (31)
DemariAP närkästynyt kun Kepu maksaa nyt 2003 kalavelat.
Kulmuni on surkea johtaja. Sinetön Kepun kohtalon 4 % puolueeksi.
Rinne uhannee mennä uusiin vaaleihin, jos Kulmuni vetää kepun tuen PM:ltä.
Vierailija kirjoitti:
Kulmuni on surkea johtaja. Sinetön Kepun kohtalon 4 % puolueeksi.
Näinhän olisi käynyt, jos olisivat nuolleet Rinteen persettä. Nyt kannatus nousee kohisten.
Kepu asemoitui erittäin vahvasti vihervassaripuolueeksi. Loput kepulaiset loikkasivat juuri Perussuomalaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan PSää lukuunottamatta ei halua uusia vaaleja, kaikkein vähiten demarit joten olisi täysin ontto uhkaus.
Vierailija kirjoitti:
Rinne häviää niissä vaaleissa ja rankasti, putoaa eduskunnasta pois.
Kulmunilla on kylmäävät asenteet heikompiosaisia kohtaan. Hänellä ehkä joku aivovamma estää ymmärtämästä sitä, että ihmiset eivät sairastu huvikseen, vaan sairaudet tulevat ihan pyytämättä ja lupaa kysymättä.
ehkä kepu hakuaa sittenkin ne vaalit... se edellinen tulos saattaa ottaa kepua päähän.
Parantuuko? No sehän tässä jää nähtäväksi. Itse en siihen usko. Mutta eihän minulta kysytä, uskooko kepu itse että saavat enemmän kuin 13%? Uskoisin että joo, uskovat.
Ja ehkä jopa toivovat tommosta ps-kepu hallitusta jossa kd samt kanske SFP som stödjande patier.
Vierailija kirjoitti:
Kulmunilla on kylmäävät asenteet heikompiosaisia kohtaan. Hänellä ehkä joku aivovamma estää ymmärtämästä sitä, että ihmiset eivät sairastu huvikseen, vaan sairaudet tulevat ihan pyytämättä ja lupaa kysymättä.
Linkki tästä?
Vierailija kirjoitti:
Mistä tämä tieto? Aivovamma, eikä ymmärrä sairauksista?
Yrittää miellyttää kaikkia, mutta se ei onnistu.
Millä tavalla floppasi? Mikä peruste?
Vierailija kirjoitti:
Ei saanut puoluetta yksimieliseksi. Itse Kulmuni kannattaa Rinteen jatkoa, kenttä ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei saanut puoluetta yksimieliseksi. Itse Kulmuni kannattaa Rinteen jatkoa, kenttä ei.
No kuka sitä kenttää voisi yksimieliseksi edes saada?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähde sille että Kulmuni kannattaa Rinteen jatkoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähde sille että Kulmuni kannattaa Rinteen jatkoa?
No luuletko että Kulmuni haluaa Sanna Marinin pääministeriksi? Ei varmaan.
Näin palkitaan kun SDP otti keskustan kumppaniksi. Kulmuni surkea johtaja, Sipilän leimasin. Ei selkärankaa. Oikea johtaja olisi sanonut, että antakaapa olla ja jatketaan hommia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kuka sitä kenttää voisi yksimieliseksi edes saada?
Ei kukaan ja kulmuni on niin tuore vielä ettei tajua kuinka syvällä kepujen isännissä se kieroilu onkaan. Tai sitten on sitä samaa petturi sakkia.
Päinvastoin, kannatus räjähti juuri nousuun.