Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko 1230 € hääpuvusta ökyä vai tosi ökyä ;)?

Vierailija
05.06.2006 |

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävi tosi hyvä säkä kun löysin unelmapuvun halvalla :) Eli kai toi on sit muhun verrattuna tosi ökyä ;)

Vierailija
2/19 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulla höynäytetyksi, hääliikkeen omistaja hieroo käsiään.

Vierailija
4/19 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks päivä, HAH :D

Vierailija
5/19 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

tulla höynäytetyksi, hääliikkeen omistaja hieroo käsiään.

Vierailija
6/19 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ne puvut jotka on jonkun merkkisiä.ne liikkeet jotka valmistavat pukuja itse myyvät niitä halvemmalla.

Vierailija
7/19 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

siis ne puvut jotka on jonkun merkkisiä. ne liikkeet jotka valmistavat pukuja itse myyvät niitä halvemmalla.

Vierailija
8/19 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän häät makso yhteensä ton verran.

Vierailija
9/19 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kankaat pitseineen,nappeineen,helmineen ym maksoi n. 400e ja ompeli 250e... Eli ei-mittatilaustyöstä tuo on minusta ihan karsee summa.

Mun puku istui kun hansikas,oli Taatusti uniikki ja sain Täsmälleen sen mitä halusin!!

Vierailija
10/19 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

makso 300e, ei tarvinu mittatilauksena tehdä kun muutokset kuulu samaan hintaan. Valinta kysymys: Pitää ökyhäät ja erota kahden vuoden sisällä vai keskittyä olennaiseen eli siihen parisuhteeseen ja jättää se häähössötys vähemmälle.

Meillä ei ollut rahasta kiinni, se nyt on vaan tyhmää maksaa liikaa :)

15

Vierailija
11/19 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

myos istui kuin hansikas ja oli mielestani erittain kaunis, laadukas ja etenkin stressiton kun loytyi ensikerralla.

Vierailija
12/19 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toiset haluavat satsata häihinsä rahallisesti enemmän jos se on mahdollista ja toiset ovat onnellisia kun saavat mieleisensä häät halvemmalla- ei ollenkaan järjetöntä minusta!

Vierailija
13/19 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota vaan!

Vierailija
14/19 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli taloudellinen tilanne sen sallii eikä summa aiheuta turhaa päänvaivaa eikä sitä varten tartte ottaa lainaa, niin minusta on ihan ok hinta puvusta, mutta ei kannata ostaa yhden päivän takia tuon hintaista pukua, jos siitä seuraa arkipäivään taloudellisia ongelmia. Oma pukuni aikanaan maksoi noin 1000e ja kyllä mieheni piti sitä kalliina, vaikka raha ei ollutkaan ongelma. Vertasi sitä sadan hengen ravintolalaskuun, joka oli puvun hinnan rinnalla hänen mielestään vain n. 3500e eli riippuu miltä kannalta asiaa katsoo. Tuolla se puku on kaapissa nelisen vuotta roikkunut, mutta en ole katunut sen ostamista.

Vierailija
15/19 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso raha jollekin, mutta ei meille. Upea oli ja juhlapukuna käynyt myöhemminkin. Minä en henkilökohtaisesti maksaisi paljoa puvusta, joka päällä vain muutaman tunnin. Tämä onkin vain minun mielipiteeni.

Vierailija
16/19 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 eur, ostin sen H&M:ltä.

Ja olin siihen todella tyytyväinen, valkoinen hörselö ei oikein olisi sopinut maistraattihäihin, halusin kannattaa perinteitä joten pukuni oli musta.

Kumpikin mummoni on mennyt mustassa naimisiin, sen jälkeen on vasta tullut tämä uusi valkoinen trendi jota en tuntenut omakseni.

Vierailija
17/19 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi päivä elämästä mutta halusin juuri sen puvun. Myös mieheni teetti hääasun vain päivää varten. Musta se ei ollut mitenkään kummallista. No myös miljöö missä menimme naimisiin vaati vähän enemmän puvulta. :)

Vierailija
18/19 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse päädyin teettämään puvun 1800 eurolla. Siitä tosin 700 euroa vie korsetti, jolle on käyttöä jatkossakin. Sain juuri minulle sopivan puvun ja tyytyväisyys taattu. Minusta ne liikkeiden koltut oli kauheita keinokuitukyhäelmiä.

Vierailija
19/19 |
04.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..kun se halpa hinta vaikuttaa monilla olevan vaatteiden suhteen ainoa asia, joka herättää todellisia intohimoja. Ei siis väliä ulkonäöllä, laadulla tai alkuperällä, kunhan on HALVINTA MITÄ LÖYTYY! :D

Itse sanoisin, että oman maun ja kukkaron mukaan kannattaa mennä. Jos ei ole mitään mielipidettä tai vain sattuu pitämään eniten niistä halvimmista polyester-koltuista, niin hankkii sellaisen. Jos rakastaa aitoja materiaaleja, harkittua tyyliä ja kunnollista käsityötä, ja on vielä varaa niihin, niin useampikin tuhat euroa voi olla perusteltua.

Kaikkein nolointa on paheksua sitä tapaa, millä joku muu omia rahojaan käyttää. Poikkeuksena tilanteet, joissa rahaa laitetaan laittomiin käyttötarkoituksiin, mutta kauniit ja laadukkaat hääpuvut eivät toistaiseksi ole sellainen. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän