Miehelläni on aina hiukset geelissä!!!? Jopa sunnuntaina kotona ollessa!?
Tai mitä lie hiusgeeliä käyttääkkään. On käyttänyt aina ja on tosi paksu hiuksinen. Yöksi toki pesee geelin pois ja muuttuukin ihan erinäköiseksi. Hänellä on jotenkin lapsellisen paksuhiuslaatu ja otsatukan roikkuessa näyttää kyllä hieman hassulta. Painelee hiukset huolella pään myöntäisiksi geelillä sivuilta ja takaa sekä kampaa päältä vasemmalta oikealle eli päällishiukset sivuttain niin että otsatukkaa ei ole..
Oudointa tässä on se, että ei ikinä ole päiväsaikaa ilman geeliä..
Kommentit (25)
Lapsellisen paksu hiuslaatu. No nyt selvisi miksi mulla ei tyttöystävää kun näytän ihan pikkupojalta paksuine hiuksine ja mulla on sellanen otsatukka surffaritukka yhdistelmä.
Vierailija kirjoitti:
Lapsellisen paksu hiuslaatu. No nyt selvisi miksi mulla ei tyttöystävää kun näytän ihan pikkupojalta paksuine hiuksine ja mulla on sellanen otsatukka surffaritukka yhdistelmä.
Semmoset miehet ovat söpöjä ja naisten suosiossa. Eivätkä myös vanhene niin äkkiä kun näyttävät ikäistään nuoremmilta hiustensa takia..
Seurustelin joskus miehen kanssa, joka oli tosi tarkka hiuksistaan. Hänellä meni joka aamu niiden vääntämisen kanssa helposti vartin, joskus enemmänkin ja mitään pipoa hän ei tietenkään halunnut päähänsä laittaa tai lähteä vaikka uimaan. En jaksanut edes katsoa mitä hän niille teki, mutta hänellä piti hiusharja, kampa, geeliä ja tietenkin sellaiset peilit, joista pystyi katsomaan joka kohdan.
Kun itselläni on pitkät hiukset ja niiden kanssa meni noin kaksi minuuttia maksimissaan ja naamaa laittaessa viitisen minuuttia, niin oli tosi tuskaa odottaa aina miestä. Hän ei myöskään halunnut, että hiuksiin kosketaan ollenkaan, ei edes sängyssä peuhatessa ja joka ikisen peilin edessä hän tarkisti kuvansa.
En jaksanut sitä kuin kolmisen kuukautta ja sitten riitti. En voinut edes kuvitella häntä aviomiehekseni tai tulevien lasteni isäksi, sillä en jaksa mitään hienohelmoja. Löysin miehen, joka suhtautui itseensä ja ulkonäköönsä normaalisti, pukeutui sään mukaisesti ja ei ollut mikään totinen torvensoittaja hiustensa kanssa.
90-luvun geelijonne on kasvanut 2010-luvun geelipertsaksi. Ja hiustyyli ei ole muuttunut yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Semmoset miehet ovat söpöjä ja naisten suosiossa. Eivätkä myös vanhene niin äkkiä kun näyttävät ikäistään nuoremmilta hiustensa takia..
Tarhapöllön näköiset miehet ovat vain joidenkin naisten suosiossa, eivät todellakaan kaikkien. Tykkään miehistä, jotka käyvät parturissa tarpeeksi usein ja ovat normaalin huolitellun näköisiä.
Vaha on parempi. Kuka käyttää geeliä 2019 niiden diskoläpayttelijöiden lisäksi?
Hyi.. ei sellaisia hiuksia tee mieli koskea. Parasta miehellä on hieman sotkuinen tukka <3
N26
Vierailija kirjoitti:
Hyi.. ei sellaisia hiuksia tee mieli koskea. Parasta miehellä on hieman sotkuinen tukka <3
N26
Tykkäätkö takatukasta miehellä? Jugoslaavitukasta?
Meidän äidillä on usein siemennestettä hiuksissaan naapurissa käytyään.
N18
Yök, inhottaa ajatuskin sellaisesta piikkisen kovasta tai tahmaisesta geelitukasta. Ällöttävää.
Itsekin käytän joka ikisenä päivänä vahaa/vastaavaa muotoilutuotetta hiuksissa. Puhtaat hiukset ilman mitään tuntuvat lähinnä epämiellyttäviltä, kun eivät pysy paikallaan päätä kääntäessä etc.
En kylläkään vapaapäivinäkään vaihda kotona pieruverkkareihin. Normaaleissa vaatteissa ja vaha hiuksissa on hyvä olla.
Onko tämä "mies" yli 15-vuotias? Ei kai kukaan aikuinen tunge päähänsä geeliä, vaan huolehtii siitä, että hiukset on leikattu siististi hiustyypin mukaisesti. Aavistus vahaa silottaa hiusta hillitysti, ilman geelin lapsellista efektiä. Sitäkään ei tietenkään laiteta paljoa, vaan hyvin pieni määrä, jotta hiukset näyttävät ja tuntuvat edelleen puhtailta.
Naisia näköjään haittaa jos mies laittaa hiuksiaan. Niin kauan kun on mitä laittaa niin ok 👍
Käytin joskus geelejä kun paksut hiukset näytti beatles letiltä muuten. Nykyisin ajelen siiliksi.
En minäkään voi olla. Jos tottuu geelin käyttöö niin se tuntuu ihan perseeltä olla ilman. Jotenkin epäsiisti olo. T. Mies jolla aina geelit päässä