Juoruilevatko miehet?
Ja eroaako se jollain tavalla naisten juoruamisesta? Onko esim. lievempää/pahempaa?
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ja on pahempaa.
Millä tavalla pahempaa?
Palstamammat femspleinaamassa taas kerran.
Kyllähän te toki tunnette ihan kaikki miehet, ja heidän tapansa. Ja femspleinaatte miehet mielenne mukaiseen muottiin. Suomalainen mieshän ei puhu palstamamman mielestä, mutta kuitenkin se onkin sitten juorukello, kun sitä kysytään
Joo h0m0maiset miehet ja semmoset röökillä käyvät elämänkallut joilla on paskainen nauru :D aina arvostelemassa. Varokaa kaupanalaa, baarityöntekijöitä, tarjoilijoita...
Miesten juoruilu naisista voi olla todella kamalaa ja vahingollista. Klassinen on se, että pakit saatuaan naisesta tuleekin huo ra. Ja sitä oikeasti voidaan levittää oikein antaumuksella faktana.
Vierailija kirjoitti:
Joo h0m0maiset miehet ja semmoset röökillä käyvät elämänkallut joilla on paskainen nauru :D aina arvostelemassa. Varokaa kaupanalaa, baarityöntekijöitä, tarjoilijoita...
Minun tuntemistani ihmisistä pahin juoruilija on mies ja DI. Rationaalinen heteromies, joka vaan juoruaa kaikkien asiat eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Miesten juoruilu naisista voi olla todella kamalaa ja vahingollista. Klassinen on se, että pakit saatuaan naisesta tuleekin huo ra. Ja sitä oikeasti voidaan levittää oikein antaumuksella faktana.
Osaston varatut miehet eivät kiinnostaneet, joten minusta tuli lesbo.
Kiva työkaveri ei kiinnostanut, joten minusta tuli lesbo.
Toinen kiva työkaveri ei kiinnostanut seurustelukumppanina, joten - tätä ette varmaan arvaa, minusta tuli lesbo.
Luulen edelleen, että olen hetero.
Vierailija kirjoitti:
Juoruilevat ja tutkimusten mukaan.jopa enemmän kuin naiset. He vain eivät nimitä sitä juoruilemiseksi vaan keskustelemiseksi. Kaksoisstandardeja tyypillisimmillään. Vrt jämäkkä mies ja hankala ämmä.
Sekoitat tahallasi kaksoisstandardit ja totuuden. Miehet keskustelee ja naiset juoruaa. Et vain ymmärrä mikä siinä on erona. Taidat olla hankala ämmä?
Vierailija kirjoitti:
naisista nyt juoruaa jokatoinen.
Ja se toinen kuuntelee juoruja.
Homomiehet ovat kauhean uteliaita ja kovia juoruamaan, superopportunisteja kaiken kaikkiaan.
Vierailija kirjoitti:
Naiset taas eron jälkeen leimaavat eksänsä psykopaateiksi JA tehtailevat perättömiä rikosilmoituksia
Vierailija kirjoitti:
Pahimmat tietämäni juoruakat ovat miehiä. Olen itsekin mies ja en voi sietää näitä uteliaita ihmisiä, en kerro heille mitään tärkeää itsestäni. En myöskään juoruile toisten asioista, sillä ne eivät kuulu minulle.
Olen mies = joka ikinen palstamamma joka esittää miestä av-palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Että juoruileeko!
Pikkupaikkakunnalla äijät kiertää huoltsikan, sataman ja grillin kahvilat, pahimmat käy kerran päivässä jokaisessa, ja joka paikassa kerrataan ja väritetään samoja juoruja. Näitä ukkoja on parikymmentä, yhtään vastaavaa naisporukkaa kaupungissa ei ole. Aiheena on aina toiset ihmiset. Aina. Kuka Mitä Missä Milloin. Jollei riittävän mehukasta juttua ole keksitään itse. Päivästä toiseen. Vuodesta vuoteen. Ketään ei hävetä puhua paskaa ja jutuilla levittelystä ollaan ylpeitä. Kilpaillaan kuka "tietää" eniten ja saa sillä lailla statusta.
Voi kyllä. Täällä pitävät huoltsikan lisäksi asemapaikkoinaan Cittarin aulaa ja Alkon sisäänkäynnin vierustaa. Näissä äijien juoruilukööreissä kiteytyy mainiosti vanha viisaus siitä, että joukossa tyhmyys tiivistyy.
Vierailija kirjoitti:
Että juoruileeko!
Pikkupaikkakunnalla äijät kiertää huoltsikan, sataman ja grillin kahvilat, pahimmat käy kerran päivässä jokaisessa, ja joka paikassa kerrataan ja väritetään samoja juoruja. Näitä ukkoja on parikymmentä, yhtään vastaavaa naisporukkaa kaupungissa ei ole. Aiheena on aina toiset ihmiset. Aina. Kuka Mitä Missä Milloin. Jollei riittävän mehukasta juttua ole keksitään itse. Päivästä toiseen. Vuodesta vuoteen. Ketään ei hävetä puhua paskaa ja jutuilla levittelystä ollaan ylpeitä. Kilpaillaan kuka "tietää" eniten ja saa sillä lailla statusta.
Juupajuu, ja naiset eivät tietenkään harrasta samaa.
Tosin voin uskoa että tässä ketjussa onkin juuri kaltaisiasi maalaisjunttimammoja suu ja värkki vaahdossa haukkumassa miehiä
Juoruilu ja paskanpuhuminen toisista kuuluu Virn tapaisiin slaavilaisiin maihin, Välimeren maihin ja anglo-saksisiin maihin. Suomessa juoruilevt noista maista tulevat tai mustalaiselostelun omaksuneet. Minulle on yleensäkin opetettu ettei hyviin apoihin kuulu puhua toisesta pahaa hänen selän takana.
Tämän palstan mukaan lähes jokainen nainen on kyllä menossa juoruamaan eteenpäin, jos saa tietää, että tuttava, sukulainen, naapuri tai serkun kummin kaima käy vieraissa. Tuntuu jopa, että on suorastaan velvollisuus rollata asiasta. Jotkut tuntuvat pitävän juoruamista jopa hyveenä.
Vierailija kirjoitti:
Tämän palstan mukaan lähes jokainen nainen on kyllä menossa juoruamaan eteenpäin, jos saa tietää, että tuttava, sukulainen, naapuri tai serkun kummin kaima käy vieraissa. Tuntuu jopa, että on suorastaan velvollisuus rollata asiasta. Jotkut tuntuvat pitävän juoruamista jopa hyveenä.
Se on tiedote.
Vierailija kirjoitti:
Juoruilee ja erityisesti työpaikoilla. Kerran mieheni otti puhelimeni ja painoi sormeni väkisin siihen, jotta sai puhelimen auki ja tsekkasi sen läpi. Oli kuullut töissä juoruja toisilta miehiltä, että meidän asuinalueen rouvia on Tinderissä.
Ethän vaan enää ole moisen väkivaltapeikon kanssa?
Ja sinä et todistettavasti osaa kirjoittaa muunlaista lausetta kuin tuon. Joka ketjuun.