Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaiset, pidetään itsemme hyvässä kunnossa!

Vierailija
01.03.2024 |

Koska maailmanmeno on mitä on ja Suomenkin maalla on käyty sotia aika tiuhaan, on erittäin tärkeää, että olemme ääritilanteessa mahdollisimman kykeneväisiä. Tämä tarkoittaa lähtökohtaisesti hyvää kuntoa ja tervettä mieltä. Ja kukapa ei haluaisi olla hyvässä kunnossa jo ihan perusarjessaankin?

Vaikka puhuminen sodasta Suomen maaperällä voi tuntua lietsonnalta ja mahdottomalta ajatukselta, sitä se ei kuitenkaan ole. Se on yksi mahdollisuus monista, jota ei tule sulkea pois, eikä siltä pysty piiloutumaan kuin pakenemalla, menettäen samalla isänmaallisuutensa ja omat arvonsa.

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii.  Lihavan läskin on hankala piiloutua.  Totta törisit. 

Vierailija
2/59 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa välittää, en anan henkeäni koska suomi ei ole enää suomi, en minä tälläistä suomea toivonut enkä toivonut myöskään sotaa,enkä toivonut natoon liittymistä enkä sitä että me suomalaiset ollaan vaarassa joutua venäjän tppamiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Treenaaminen alkoi kun ekat ohjukset olivat ilmassa Ukrainan suuntaan. Tai no ainahan mä oon treenannut, mutta nyt lähti se vähäinenkin vyötäröläskiys ja on kyllä kivaa olla vahva. 💪🏻

Vierailija
4/59 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIKSI Halla-Aho ei oo pressa!!! Suatana!!!

Mikä teitä vaivaa!? Jussi kunniaan!

Vierailija
5/59 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatella minkälainen meidän huoltovarmuus olisi, jos suurin osa sodan ajan siviilitehtäviin joutuvista koostuisi ylipainoisista... Toivotaan että palstan lihavatkin ymmärtävät tilanteen, että heidän liikakilonsa ovat kaikkien suomalaisten harteilla.

Vierailija
6/59 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve mieli on vaikea pitää kun kaikkea kurjistetaan tahallaan ja asiat menee päin peetä. Vaikea jaksaa jo nyt.

Vierailija
7/59 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIKSI Halla-Aho ei oo pressa!!! Suatana!!!

Jussi, Jussi, Missä on se Jussi?

Jo näkyy punottavat poskenpäät ja kaljuuntunut pää.

Siellä siellä se Jussi on!

Vierailija
8/59 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve sielu terveessä ruumiissa. Pitäisi olla jokaisen tavoite. Aina ei sairauksille tietysti voi mitään.

Vierailija
9/59 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi presidenttiparimme on hyvä esimerkki kansalle tässä mielessä. Ainakin itse olen jo ottanut heistä esimerkkiä, vaikka en ihan niin kova liikkuja olekaan. 

Vierailija
10/59 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rys trolliko se taas on äänessä, sillä kukaan Suomalainen ei näitä postaile. 

Vierailija
11/59 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten Niinistö jäähyväispuheessaan mainitsi, nykyään henkinen kuorma on turhan suurta ja fyysinen kuormitus taas liian vähäistä. 

Vierailija
12/59 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja taas sodan lietsontaa, ei saa ta na lopu tämä paska jauhanta, minulla on ylläpidossa tuttua joukkoa laitanpa niille tiedon että lopettavat nämä jutut. 

😂 Ylläpidossa tuttua joukkoa, ihanko totta 

Vierailija
13/59 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja taas sodan lietsontaa, ei saa ta na lopu tämä paska jauhanta, minulla on ylläpidossa tuttua joukkoa laitanpa niille tiedon että lopettavat nämä jutut. 

Ja taas kiukutteleva incel. Ei vaan pysty sulattamaan tärkeitä asioita. Lopeta ittes.

Vierailija
14/59 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin on.

Suomalaiset on adoniksia eikä tarvita mitään liikuntaa. 

Vierailija
15/59 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

isänmaallisuus ja omat arvot on myyty tässä maassa pois jo aikoja sitten

Vierailija
16/59 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusi presidenttiparimme on hyvä esimerkki kansalle tässä mielessä. Ainakin itse olen jo ottanut heistä esimerkkiä, vaikka en ihan niin kova liikkuja olekaan. 

Uusi presidenttimmehän on Suomen itsenäisyyden vihollinen. Miten pihalla suomalaiset oikein ovatkaan..naurattaa.

Vierailija
17/59 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Öhöm... Se kirjoitetaan "suomalainen" - pienellä. 🤣 Et taida itse olla näiltä konnuilta? Ja btw. Hyvä kirjoitus ap:ltä. Ihan asiaa kyllä.

Vierailija
18/59 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja taas kiukutteleva incel. Ei vaan pysty sulattamaan tärkeitä asioita. Lopeta ittes.

Eri-   Sä oot kiva. Ootko sinkku?  Vaikutat symppikseltä ja koulutetulta. Missä tämmönen aarre on ollut piilossa!! 😍

Vierailija
19/59 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipa se pitäis laihduttaa. Nooh. Kesä kun alkaa niin täytyy kaiketi alkaa vähän pyöräilemään. Hiljaa hyvä tulee 😗

Vierailija
20/59 |
01.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan täysin suomalaiset sukujuuret omaan alueilta, joita ei ole enää liitettynä Suomeen. Kiitos sinulle kuitenkin kysymästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme