Povaan viidelle ensimmäiselle:
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Ehtiikö vielä mummu katsomaan minulle, että löydänkö uuden vielä rakkauden? Edellinen lähti nuoremman naikkosen matkaan :(
Sinulle on luvassa menestystä, onnea ja täyttymystä joten sanon Kyllä.
Voisitko vielä povata minulle? 🥺 terv. viesti nro 6
Vierailija kirjoitti:
Saanko työtä ensi vuonna?
Kortit kertovat pettymyksestä, nöyryytyksestä ja epäonnistumisesta. :/
Vierailija kirjoitti:
Mulla on niin mielenkiintoinen elämäntilanne- katsotko ystävällisesti miten käy? Kiitos!
Kortit kertovat levosta, joka seuraa pitkää kamppailua ja/tai epävarmuutta. Itsensä hyväksymistä puutteineen ja iän tuomaa viisautta.
Lopetan tähän. Terkuin Ennustajamummu
Hyvä Ennustaja-mummu. Mihin suuntaan kääntyy eräs terveyteeni liittyvä asia?
Itse olen tarokki-korteista katsoja. Osaan katsoa muille, mutta en itselleni koska kortit ovat niin täynnä omaa tunnetta, että se sotkee.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen tarokki-korteista katsoja. Osaan katsoa muille, mutta en itselleni koska kortit ovat niin täynnä omaa tunnetta, että se sotkee.
Sait Tuomion ylösalaisin. Parannusta ei siis luvassa.
Ennustajamummu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sait Tuomion ylösalaisin. Parannusta ei siis luvassa.
Hehee, eipä ollut tämä oikea vastaus. Ei kyllä vastaajakaan ollut ennustajamummu.
Parannusta terveyteen näkyy kyllä mutta vaikean tai merkittävän muutoksen jälkeen.
T. Ennustajaukki
Mulla on niin mielenkiintoinen elämäntilanne- katsotko ystävällisesti miten käy? Kiitos!