Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos varattu mies kiinnostuu toisesta naisesta tarpeeksi, tekeekö hän jotain asialle?

Vierailija
01.12.2019 |

Eli, jos mies on varattu mutta tapaa kiinnostavan uuden naisen, joka todella kiinnostaa, jättääkö hän nykyisen kumppaninsa?

Niin; ovatko ihmiset ”tyytyjiä”? Tyydytään parisuhteeseen joka ehkä huono/väljähtynyt/vajaa/jotain? Vai lähdetäänkö ehkä liiankin rohkeasti kohti uutta., jos riittävästi kiinnostaa?

Mietiskelin tällaista tuossa erään työpaikan kahvipöytäkeskustelun jälkeen...

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä kohtaa saattaa vaikuttaa sellainen asia kuin yksilöllisyys.

Vierailija
2/35 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miehestä. Toinen jää nyhjäämään parisuhteeseen, toinen taas aloittaa uudelta pohjalta uudella liekillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kiksauttaa säälistä ja sit se on goodbye.

Vierailija
4/35 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vakavasti ihastuu, pitää naista tasoisenaan, niin tietenkin tekee. Mutta jos on kevyt ihastus, esim. lähinnä tykkää katsella jonkun tyhjäpäisen työkaverin kroppaa, niin ei sellaisille naisille aloitteita tehdä.

Vierailija
5/35 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miehen selkärankaisuudesta ja siitä onko hänen suhteensa hyvä.

Vierailija
6/35 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin vuoden verran seuraamaan yhtä paria jossa nimenomaan mies oli vielä kiinni vanhassa suhteessa. Aina tuntui tulevan joku tekosyy miksei voinut erota ja he viettivät viikonloput joko naisen luona tai hotellilla. Jostain syystä mies sai kuin saikin aikaiseksi eron mikä ei ollutkaan mitenkään sievä. Exä murtui ihan totaalisesti eikä kyennyt heti muuttamaan. Loppupeleissä muutti pois, mutta oli miehen sanojen mukaan täysin murtunut jonka takia muuttokin viivästyi.

Saa nyt nähdä meneekö pettämään tätä nykyistäkin, vai ottiko opikseen...

Vierailija
7/35 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mies oli naimisissa kun tutustuimme. Olin myös itse naimisissa. Olin suunnitellut eroa jo 10 vuotta mutta en uskaltanut koska mies oli tuurijuoppo ja lapset pieniä. Pelkäsin mitä olisi tapahtunut jos olisin eronnut ja lapset olisivat sitten menneet tuurijuoppo isän luo joka toinen viikonloppu. No, kun tapasin tämän uuden miehen sain uskoa elämään ja lapsetkin olivat jos kasvaneet. Erosin. Uusi mies sai 3 kk aikaa, sanoin että sen jälkeen tapailu loppuu, en rupea toiseksi naiseksi enkä myöskään soittele perään.

Nyt ollaan oltu jo monta vuotta naimisissa. Olen kysynyt mieheltä mikä sai tekemään ratkaisun. Kuulemma se että ex vaimon mielestä kaikki oli aina huonosti, ja aina miehen vika. Ihmettelen tätä suuresti, koska mies on erittäin luotettava, hyvässä työssä, hoitaa raha-asiat hyvin, huomioi minua ja tekee ainakin puolet kotitöistä. Myös seksi maistuu. Kuvittelen että heillä oli luonteet ja perhetaustat liian erilaisia, tai sitten ex vaimolla saattoi olla jotain omia painolasteja jotka haittasivat. Olen kiitollinen että saamme olla yhdessä.

Vierailija
8/35 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hyvin monelle nusaisu kelpaa.

Vierailija
9/35 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan siitä miehestä mitä hän tekee. Jos parisuhde on väljähtänyt eikä sitä voi korjata, miksi mies ei kiinnostuisi?

Vierailija
10/35 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
11/35 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy puikkaseen heti ku on paikka.

Vierailija
12/35 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pöksyihin ovat kyllä pyrkimässä, pimbs kelpaa. Eivät ne silti mihinkään lähde, ellei ole satavarmaa, että voi siirtyä suoraan toisen naisen helmoihin.

Vierailija
13/35 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
14/35 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lähde mies mihinkään jonkun kiinnostuksen takia. Suoraselkäinen mies eroaa ensin jos on tyytymätön liittoonsa, sarjapettäjä toki vaihtaa parempaan, myöhemmin sinutkin jos leikkiin lähdet.

Vierailija
15/35 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tapasinkin kiinnostavan naisen, en eronnut hänen vuokseen. Erosin itseni takia.

En myöskään aloittanut uutta suhdetta tämän tapaamani naisen kanssa.

Vierailija
16/35 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilanteesta, riippuu miehestä, riippuu siitä toisesta naisesta.

Jos ihastumisen syy on huono parisuhde, silloin todennäköisemmin haluaa lähteä joko tavoittelemaan tätä toista naista tai sitten käyttää sitä kimmokkeena sille, että yleensä saa aikaiseksi erota. Jos suhde on "vaan" väljähtynyt, saattaa toisaalta käyttää sitä ihastusta vaan omana piristyksenään - tai sitten alkaa tavoitella sitä, tai sitten alkaa tavoitella sen innostamana jotain muuta. Riippuu myös, millainen se suhde oli ennen väljähtymistä - jos tuntuu, että vastaavanlaisen suhteen löytäisi helpommin muualtakin, lähtee helpommin kuin silloin, jos ajattelee, että se suhde oli jotain täysin poikkeuksellista - tällöin ehkä saattaa vielä innostua löytämään kipinän uudestaan.

Ja yksilölliset syyt vaikuttavat - joku lähtee helpommin, joku toinen ei uskalla sitä tehdä edes silloin, kun pitäisi. Ja toisaalta sitten sama kuin tuon suhteen osalta: jos kumppani tuntuu poikkeukselliselta "löydöltä" naisten keskuudessa, ei tätä niin helposti vaihda edes suhteen väljähtyessä, mutta jos tuntuu että samanlaisia on kolmetoista tusinassa, niin silloin tilanne voi olla eri.

Ja tietysti myös olosuhteet vaikuttavat - millaiset välit on kumppanin kanssa (huonot vai hyvät, vaikkakin intohimottomat), onko lapsia ja jos, niin minkä ikäisiä, onko yhteistä omaisuutta tai asuntolainaa, joiden jakaminen sotkisi elämän muut kuviot... jne jne jne.

Eli mahdoton sanoa, mutta vaikka tämä viestini on mahdollista lukea niinkin, että iso prosentti voi jäädä suhteeseen, niin muistutan silti, että iso prosentti myös lähtee.

Vierailija
17/35 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä näyttää? Onko lähtenyt? Tästä voit vetää päätelmiä.

Vierailija
18/35 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mies oli naimisissa kun tutustuimme. Olin myös itse naimisissa. Olin suunnitellut eroa jo 10 vuotta mutta en uskaltanut koska mies oli tuurijuoppo ja lapset pieniä. Pelkäsin mitä olisi tapahtunut jos olisin eronnut ja lapset olisivat sitten menneet tuurijuoppo isän luo joka toinen viikonloppu. No, kun tapasin tämän uuden miehen sain uskoa elämään ja lapsetkin olivat jos kasvaneet. Erosin. Uusi mies sai 3 kk aikaa, sanoin että sen jälkeen tapailu loppuu, en rupea toiseksi naiseksi enkä myöskään soittele perään.

Nyt ollaan oltu jo monta vuotta naimisissa. Olen kysynyt mieheltä mikä sai tekemään ratkaisun. Kuulemma se että ex vaimon mielestä kaikki oli aina huonosti, ja aina miehen vika. Ihmettelen tätä suuresti, koska mies on erittäin luotettava, hyvässä työssä, hoitaa raha-asiat hyvin, huomioi minua ja tekee ainakin puolet kotitöistä. Myös seksi maistuu. Kuvittelen että heillä oli luonteet ja perhetaustat liian erilaisia, tai sitten ex vaimolla saattoi olla jotain omia painolasteja jotka haittasivat. Olen kiitollinen että saamme olla yhdessä.

Ai että mies on oikein erittäin luotettava, vaikka petti entistä vaimoaan? Tai sitten itse olet erittäin hyväuskoinen... Mikä estää, ettei sama tapahdu sinulle?

Vierailija
19/35 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa oleva nainen ja kommentoin vaikka siltä kantilta mitä naisena tekisin koska olen ehkä vähän jäävi ottamaan kantaa aviomiesten puuhiin.

Mutta niin, jos voi tarpeeksi huonosti suhteessa niin kyllähän silloin ihastuu muihin. Voi ihastua ihan muuten vaankin silloin kun on kuivempaa ja kohtaa jonkun ihanan ihmisen, jonka treenivaatteita ei joudu pesemään. Itse en ole toiminut ihastuksen mukaan vaan yrittänyt päästä niistä tunteista eroon.

Tarpeeksi surkeasti jos menisi (itselläni se tarkoittaa jo aivan pohjamutia) niin voisin tunnustellakin voisiko luvassa olla parempaa toisen kanssa. Luultavasti siinä vaiheessa haluaisin erota aika nopealla aikataululla enkä pitelisi kulisseja pystyssä jos kerran olen menettänyt toivoni mieheni kanssa. Kyllähän olisin pahasta olostani miehelle jo kertonut aiemmin. Sitten aloittaisin suhteen toisen kanssa tai jäisin yksin jos siitä ei mitään tulisi.

Mutta tietysti on harmaankin sävyjä ja voisi olla, että minulla on ristiriitaisia tunteita uutta ja vanhaa kohtaan. Sen verran liberaali olen, että saattaisin ehdottaa miehelle suhteen avaamista. Mutta pidän aika epätodennäköisenä, että molemmat miehet haluaisivat sellaista, joten pitäisi tehdä valinta. Epärehellinen en haluaisi olla vaikken haluaisi satuttaakaan, en myöskään itseäni.

Vierailija
20/35 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut kaks kertaa naimisissa olleen miehen jättämään perheensä. Menin naimisiin, petin miestä ja erosimme. Iskin toisen varatun, joka vuosien liiton jälkeen jätti minut toisen takia.