Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä on avaruuden ulkopuolella

Vierailija
30.11.2019 |

Tulen hulluksi kun koitan ajatella :D

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos avaruus laajenee niin eikös pidä olla joku tila missä se laajenee? Vidu nyt mä laajenen tohon jääkaapille

Vierailija
22/27 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

efef kirjoitti:

En ymmärrä mikä se semmoinen tila on, että ei ole mitään. Pääseekö sinne käymään? Mitä jos olisi mahdollista rakentaa joku super alus, jolla voisi lentää universumin halki, sen reunalle. Osuuko siihen kuin seinään siihen tyhjään tilaan? 

Avaruus ei ole reunallinen, miten se E sitä selitti, rupeaa kaareutumaan.

Katselin jotain dokkaria mustista aukoista. Siinä sanottiin, että avaruus kaareutuu sellaisten kappaleiden kohdalla kuin esim. tähdet. Jotain tekemistä painovoiman kanssa. Kaareutuuko avaruus siis jossain muuallakin ja miten ja mitä tämä kaareutuminen aiheuttaa, kartion vai? Ei ihan mene perille tämä juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos avaruus laajenee niin eikös pidä olla joku tila missä se laajenee? Vidu nyt mä laajenen tohon jääkaapille

Pitäisi olla. Avaruuden ulkopuolella ei ole mitään, niin miten sinne voi laajeta?

Vierailija
24/27 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi olla. Avaruuden ulkopuolella ei ole mitään, niin miten sinne voi laajeta?

Ajattele päinvastoin, me kaikki pienenemme.

Vierailija
25/27 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin.avaruus on ääretön ja silti muka laajenee.mihin se laajenee?jos se voi laajentua niin silloinhan avaruudessa pitää olla jossain joku raja tai reuna. En enää tiedä mihin katsoa jos eksyn tai käännyn väärään suuntaan , entä jos jumitun ovi aukkoon koska en tiedä mihin katsoa tai mihin kävellä tai jos pitääkin mennä suoraan?en tiedä mitä tehdä

Vierailija
26/27 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en myöskään kykene tajuamaan mitä on ei mitään. Se ei ole mitään mustaa avaruuden tyhjyyttä. Sitten se, että mitä tapahtuu kun tulet avaruuden loppuun. Et pääse enää pidemmälle. Tuntuuko tosiaan kuin törmäisi seinään. Joku muukin tätä jo kysyi.

Ei vaan se kaareutuu niin että tulet lopulta takaisin sinne mistä lähdit vaikka luulet kulkevasi suoraa viivaa. Mitään muuta ei ole kuin maailmankaikkeus, ellei sitten ole muita universumeita.

Vierailija
27/27 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en myöskään kykene tajuamaan mitä on ei mitään.

Ei-mitään on sitä, mistä kivet unelmoivat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan