Mies huolehtii muista naisista elämässään
Kuuntelee työkavereiden murheita ja jää niiden vuoksi töiden jälkeen auttamaan, juuri auttoi naapuria kun häneltä varastettiin tavaraa. Kai ihastuin hänen avuliaaseen luonteeseensa, mutta minun elämässäni tämä ei näy mitenkään. Olen itsenäinen, joten en ole pyytänyt mitään. Mutta tuntuu että jään näiden muiden autettavien varjoon.
Kommentit (124)
Laita uusi sääntö: ei puhelua - ei piparia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä näitä kommentteja, jotka valittavat siitä että haluaisit miehesi huolehtivan sinusta.
1. Hyvässä parisuhteessa oma puoliso on prioriteetti ykkönen
2. Hyvässä parisuhteessa puolisoaan hellitään ja hoivataan anteliaasti, paljon enemmän kuin "minimi"
3. Hyvässä parisuhteessa kummallakaan ei ole hylätty olo
4. Hyvässä parisuhteessa on luottamus siihen, että saa tukea/apua silloin kun sitä tarvitsee.Eihän tuollainen meno käy laatuun, AP!
Mitä pitäisi tehdä?
Nostaa kissa pöydälle. Jos on vaikeaa puhua, kirjoittaa vaikka kirje. Painottaa, että tämä on sinulle TÄRKEÄÄ. Jos mitään ei tapahdu, ei edes yritystä parempaan, valitettavasti vaihtoehdoiksi jää joko sietää tai lähteä.
Onko hän rikas vai miksi siedät? JSS!
Tuleeko hän sitten aina pokkana luoksesi kuin mitään lupausten rikkomista ei olisi tapahtunut?
Vierailija kirjoitti:
Tuleeko hän sitten aina pokkana luoksesi kuin mitään lupausten rikkomista ei olisi tapahtunut?
Minusta olennaisempaa on, onko AP pokkana kuin mitään ei olisi tapahtunut? Sivuuttaako hän itse tunteensa, hautoen niitä AV-palstan kanssa? Joku päivä hän vielä räjähtää
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet itsestäänselvyys?
Koska odottelee miestä jalat auki jos tämä sattuisi ehtimään sieltä kavereita jeesaamasta
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet itsestäänselvyys?
Koska ap on kilttinainen ja nämä autettavat on jännempiä
The desperate necessity to never feel or appear needy prevents you from committing at all. As a child you were not allowed to have certain emotional needs (or perhaps any emotional needs). You internalized the message that having needs is weak, wrong or even shameful. As an adult you are desperate to make sure that you never have to appear weak. You take great care to never show emotional vulnerability.
Kiitos kommenteista.
Ne pistää miettimään. Viesteilin miehen kanssa ja laitoin tänään, että minulla on ikävä häntä. Viesti on nähty 6h sitten. Täällä olen yrittänyt taistella sisäisiä demoneja vastaan eilisen jälkeen, mutta ole saanut kunnon vahvistusta mieheltä.
Sisäisesti tuntuu samalta kuin minut olisi jätetty nallina kalliolle.
Pitäisi nähdä viikonloppuna, mutten halua käyttää aikaa tämän jauhamiseen. Toisaalta jos emme ole yhteydessä eikä hän soita, en voi kertoa tunteistani ennen kuin näemme.
Mies on aiemmin sanonut että kokee meidän aloittavan joka kerralla alusta. Minun puolelta se johtuu siitä, että luottamukseni nollaantuu aina kun kuvittelen että minut on hylätty.
Vierailija kirjoitti:
Miehellesi on vain tärkeintä näyttää ulospäin hyvälle ja pitää huolta imagostaan. Todellinen läheisyys ja välittäminen mitä parisuhteessa tulee osoittaa puolisolle ei nosta hänen sosiaalista statustaan eikä kasvata mainetta avuliaana herrasmiehenä. Jos nyt yhtään lohduttaa se tieto niin tuo ihmistyyppi ei auta siksi että se on heistä mukavaa vaan siksi että hän hyötyy. Sinusta välittäminen ei kasvata sosiaalista pääomaa yhteisössä.
Tämä.
Kaksi kilttistä yhdessä ei voi koskaan todella kohdata toisiaan vaan jäävät miellyttämisen ansaan.
Minullakin oli avulias eksä. Suhde meni poikki sen takia että oli niinkin avulias että tarjosi niille autettaville prinsessoilleen myös seksiä. En enää ikinä ota miestä jonka pää kääntyilee muisten naisten perään kuin tuomari sulkapallomatsissa.
Se viimeisin autettava oli miespuolinen
Viritä ansa. Käske kaverisi pyytää apua kotiinsa ja kokeilla, lankeaako mies viettelyyn. Voit varjostaa heitä ikkunan takana.
Ehkä voit lukea rivien välistä että ikävä ei ole molemminpuolista.
Vierailija kirjoitti:
Viritä ansa. Käske kaverisi pyytää apua kotiinsa ja kokeilla, lankeaako mies viettelyyn. Voit varjostaa heitä ikkunan takana.
Av:n klassinen Varjosta Miestä! :D
Parempi otsikko siis kuuluisi: "Mies ei huolehdi minusta eikä soita kun lupaa"
Muusta viis!