En pysty elämään Suomessa jos kokoomus ja persut on hallituksessa!
Ahdistaa ihan hirveästi tämä tilannne nyt :( Nykyisen hallituksen aikana Suomi on tuntunut ihmisläheiseltä, avoimelta ja uudistuvalta nykydemokratialta jossa kunnioitetaan ihmisoikeuksia. Viime hallituksen aikana näin ei todellakaan ollut. Vielä pahempi skenaario on, että Perslonkaiset tekee tästä maasta jonkun n.tsivaltion :( Jo jonkun Kike Elomaan ja Jussi Halla-ahon naamojen näkeminen, puhumattakaan siitä vaaleasta kauhuttaresta, saa aikaan hirveän inhon, vihan ja ahdistuksen. En halua asua sellaisessa maassa jota nuo hallitsisivat, mutta kun en haluaisi muuttaa ulkomaillekaan. Toivon niin kovasti että Rinne selviää tästä!
Kommentit (350)
Pahuus palaa valtaan. Sortoa, kurjuutta kurjuuden perään, ennätysmaisia osinkoja rikkaimmille ja valtion ja työntekijöiden imemistä kuiviin. Koulutus tuhotaan lopullisesti, kokoomuksen korppikotka kalvaa lihatkin luista ja myy infran pilkkahinnalla muille. Vanhukset hukkuvat eritteisiinsä, naiset pakotetaan johonkin Gilead-menoon, Unkarin ja Puolan meininki siirtyy tänne, hävettää olla suomalainen tässä oikeiston rikki ráí rái_skáamassa maassa jo nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisten pitäisi olla ihan helvetin huolissaan tästä äärioikeiston noususta.
Ja miesten pitäisi olla huolissaan äärivasemmistosta paitsi johan meillä sellainen hallitus on. Keksitään lisää miehiä sortavia lakeja ja velvollisuuksia entisten lisäksi ja naisille annetaan lisää etuja ilman velvollisuuksia. Tässä nähdään että naiset ajavat vain omaa etuaan eivätkä näe miesten sortamisessa mitään väärää.
Siis miten miehiä on nyt alettu sortaa?!
Lue uutisia ja muuta viesti taaksepäin. Esim ei vieläkään muuteta asevelvollisuutta, parisuhdeväkivallan miesuhrit laitetaan huonompaan asemaan mitä naisuhrit eli oikeusministeri antaa naisille luvan lyödä miehiään, poikien syrjäytymiseen ei puututa eikä köyhistä miehistä välitetä toisin kuin köyhistä naisista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja miesten pitäisi olla huolissaan äärivasemmistosta paitsi johan meillä sellainen hallitus on. Keksitään lisää miehiä sortavia lakeja ja velvollisuuksia entisten lisäksi ja naisille annetaan lisää etuja ilman velvollisuuksia. Tässä nähdään että naiset ajavat vain omaa etuaan eivätkä näe miesten sortamisessa mitään väärää.
Miehenä ja tyttären isänä minua ei haittaa se että naiset saavat samat oikeudet. Haluan että lapseni voi opiskella pitkälle, luoda uraa ja myös perustaa perheen ilman pelkoa toimeentulon menettämisestä.
Sanotaan että vasta oman tyttären saatuaan miehestä tulee epäitsekäs ja se on totta. Itse aion tehdä kaikkeni sen eteen, ettei lapseni elämä kärsi äänestämällä vasemmistoa. Ennen olin porvari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut nykyhalltuksesta onnellinen joka päivä ja kaikki on tuntunut valoisammalta kuin vuosiin. Kohta ne s..tanan aktiivimallikeksijät on taas vallassa :(
Sama itsellä. Pieni toivonkipinä heräsi jo, että ehkä tästä vielä selviääkin. Että kepitys loppuu ja voi ehkä vielä oikeasti parantua työelämään ja nyt sitten tämä. Kunpa pääsisi poi Suomesta, ei tätä jaksa :,-(
Missä on paremmin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sinä voi naisena kokea samanlaista sortoa mitä miehet tässä maassa. Laki on aina teidän puolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saman voi myös toisinpäin. En voi elää Suomessa, jossa sananvapaus on uhattuna, joulujuhlia ei saa pitää kirkossa, suvivirsikin on kielletty, päiväkotilapsille ja vanhuksille pakkojuotetaan kaurajuomaa, sketseistä ja popbiiseistä joutuu pyytämään anteeksi, koti/uskonto/isänmaa ovat halveksuttavia, yliopistoissa opetetaan uusmarxilaista intersektionaalista femismi -ideologiaa totuutena ja sitä hierotaan naamaan joka päivä, kaikesta on tullut politiikkaa, huumeet halutaan laillistaa ja liha kieltää, vanhat taulut nostetaan seiniltä ja Sibeliukset ja Mannerheimit kielletään, dieselillä ei saa ajaa, anarkismia ihannoidaan, kansallisomaisuutta myydään, louhimiehiä vainotaan. No, onneksi on Ulla;)
Tämä! En ymmärrä kuka voi kannattaa nykyistä isänmaanvastaista ja miesvihamielistä hallitusta. Vaikka en ole isotuloinen niin arvojen takia äänestän oikeistoa mieluummin.
No niin; nähdään kyllä mitä persinkaiset hakee, miesten aseman "palauttamista" eli oikeutta jatkaa naisten sortamista ja alistamista. Kuka, ainakaan nainen, voi noita äänestää??
Naiset nimenomaan äänestävät puolueita, jotka tuota naista alistavaa kulttuuria tänne haluaa. Miten naiset voi olla noin sekaisin päästään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehenä ja tyttären isänä minua ei haittaa se että naiset saavat samat oikeudet. Haluan että lapseni voi opiskella pitkälle, luoda uraa ja myös perustaa perheen ilman pelkoa toimeentulon menettämisestä.
Sanotaan että vasta oman tyttären saatuaan miehestä tulee epäitsekäs ja se on totta. Itse aion tehdä kaikkeni sen eteen, ettei lapseni elämä kärsi äänestämällä vasemmistoa. Ennen olin porvari.
Olenko väittänyt että varustan naisten oikeuksia? Nythän naisilla on paljon enemmän oikeuksia mitä miehillä. Itse haluan miehille samat oikeudet mitä naisille. Taidat olla vaimosi tossunalla?
Vierailija kirjoitti:
Pahuus palaa valtaan. Sortoa, kurjuutta kurjuuden perään, ennätysmaisia osinkoja rikkaimmille ja valtion ja työntekijöiden imemistä kuiviin. Koulutus tuhotaan lopullisesti, kokoomuksen korppikotka kalvaa lihatkin luista ja myy infran pilkkahinnalla muille. Vanhukset hukkuvat eritteisiinsä, naiset pakotetaan johonkin Gilead-menoon, Unkarin ja Puolan meininki siirtyy tänne, hävettää olla suomalainen tässä oikeiston rikki ráí rái_skáamassa maassa jo nyt.
Valtion omaisuudenhoito on epäammattimaista ja todella lyhytjänteistä, koska johdolle annetut tavoitteet keikahtavat ympäri hallituksen vaihtuessa. Siksi on parempi, että kaikki mahdollinen annetaan yksityisten hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos sinulla olisi poika niin sinusta olisi ok että hän syrjäytyisi, joutuisi pakkotyöhön tai ei saisi opiskelupaikkaa sukupuolensa takia? Sinunlaistesi miesten takia miesten oikeudet ovat tässä maassa retuperällä. Verrattavissa siihen jos nainen puolustaisi naisten syrjintää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse taas olin nuorena vasemmistolainen, mutta vanhempana tajusin, että haluan itselleni ja lapsilleni mahdollisuuden valita itse. Myös vaurastumisen. Siksi muutuin porvariksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähden täältä heti, jos persut nousevat pääministeripuolueeksi, itse asiassa kokoomuskin riittää siihen. Hakekoot orjànsa kehitysmaista, itse en tänne hilupalkalla jää töitä tekemään. Mieluummin olen ulkomaisen työnantajan orjà kuin ahneeksi ryhtyneen suomalaisen.
Onneksi valmistun keväällä ja pääsen täältä heti lähtemään. Vielä vuonna 2015 Suomi oli samassa sarjassa muiden Pohjoismaiden kanssa. Muutama vuosi oikeistohallitusta, niin Baltia voittaa nyt elämisen laadun suhteen Suomen.
Mihin aiot?
Irlantiin.
Öh, miten se on parempi paikka? Ei läheskään samanlaisia tulonsiirtoja, ja veroparatiisinomaisilla järjestelyillä on imetty toisten maiden varallisuutta. Miten voit tukea tuollaista?
Sää, ihmiset, kieli, maisemat ja työstäkin maksetaan palkkaa sen verran, ettei joudu minkään kelan kanssa asioimaan. Hetkessä sieltä pääsee Eurooppaan ja Britanniaan.
Todella konservatiivinen ja uskonnollinen maa. Aborttioikeuskin saatiin tuonne vasta 2018. Pääasia, ettei siellä ole juuri minkäänlaista sosiaaliturvaa. Toivottavasti töitä löytyy.
Ahneus on mennyt liian pitkälle. Loppu vuonna en osta suomalaisilta yrittäjiltä yhtään mitään, vain ruokaa Lidlistä tai Tallinnasta. Jatkossakin suosin ulkomaista suomalaisen sijasta. Lähden heti, kun saan töitä, edes pienempi palkkaa ei enää haittaa, koska elinkustannukset putoavat samalla. Suomessa ahneet yrittäjät kiskovat päivittäistavaroistaakin törkyhintoja.
Vierailija kirjoitti:
Älä puhu kaikkien puolesta. Minä olen naisena huolissani tästä unelmahötön noususta, mitä tänne suurin osa naisista haluaa.
Kukapa ottaa/menee persujen kanssa hallitukseen?
Persut ovat oppositiopuolue ja ja hallitukseen päästettyä kirppupuolueeksi kutistuva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähden täältä heti, jos persut nousevat pääministeripuolueeksi, itse asiassa kokoomuskin riittää siihen. Hakekoot orjànsa kehitysmaista, itse en tänne hilupalkalla jää töitä tekemään. Mieluummin olen ulkomaisen työnantajan orjà kuin ahneeksi ryhtyneen suomalaisen.
Onneksi valmistun keväällä ja pääsen täältä heti lähtemään. Vielä vuonna 2015 Suomi oli samassa sarjassa muiden Pohjoismaiden kanssa. Muutama vuosi oikeistohallitusta, niin Baltia voittaa nyt elämisen laadun suhteen Suomen.
Mihin aiot?
Irlantiin.
Öh, miten se on parempi paikka? Ei läheskään samanlaisia tulonsiirtoja, ja veroparatiisinomaisilla järjestelyillä on imetty toisten maiden varallisuutta. Miten voit tukea tuollaista?
Sää, ihmiset, kieli, maisemat ja työstäkin maksetaan palkkaa sen verran, ettei joudu minkään kelan kanssa asioimaan. Hetkessä sieltä pääsee Eurooppaan ja Britanniaan.
Todella konservatiivinen ja uskonnollinen maa. Aborttioikeuskin saatiin tuonne vasta 2018. Pääasia, ettei siellä ole juuri minkäänlaista sosiaaliturvaa. Toivottavasti töitä löytyy.
Eiköhän Brexit rikastuta irkkuja, kun yritykset siirtyvät sinne rahoineen.
Tervemenoa. En jää kaipaamaan. Samoten te muutkin kommunistit voitte muuttaa pois.
Saadaan Suomi kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iloitsen suuresti jos kaltaisesi idioottivassarit siirtyvät täältä muualle. Vähenisi siipeilijät .
Meinaat, että noilla tuolla oikealla olisi työttömille tarjolla lopullinen ratkaisu?
Epäilemättä niillä olisi. Onneksi suomalaiset ovat tarpeeksi älykkäitä, eivätkä enää äänestä valtaan äärioikeistohallitusta.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne ole, moni nainen jopa kannattaa persuja, kai naiset sitten tykkää olla alistettuina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään. Jos Persut ja kokkareet on kolmenkaan vuoden päästä hallituksessa, muutan yliopistosta valmistuttuani muualle.
Taitaa olla turha uhkaus, koska mitäköhän sellaista olet siellä yliopistossa opiskellut, että sillä työllistyisi missään.
No, kyllä alani ammattilaisille maksetaan esim Usassa sadan tuhannen dollarin palkkoja. Toki toivon että Usan presidentti vaihtuu siihen mennessä..
🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Jos hakisit Usan pressaksi suoraan.
Ohis