Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pysty elämään Suomessa jos kokoomus ja persut on hallituksessa!

Vierailija
30.11.2019 |

Ahdistaa ihan hirveästi tämä tilannne nyt :( Nykyisen hallituksen aikana Suomi on tuntunut ihmisläheiseltä, avoimelta ja uudistuvalta nykydemokratialta jossa kunnioitetaan ihmisoikeuksia. Viime hallituksen aikana näin ei todellakaan ollut. Vielä pahempi skenaario on, että Perslonkaiset tekee tästä maasta jonkun n.tsivaltion :( Jo jonkun Kike Elomaan ja Jussi Halla-ahon naamojen näkeminen, puhumattakaan siitä vaaleasta kauhuttaresta, saa aikaan hirveän inhon, vihan ja ahdistuksen. En halua asua sellaisessa maassa jota nuo hallitsisivat, mutta kun en haluaisi muuttaa ulkomaillekaan. Toivon niin kovasti että Rinne selviää tästä!

Kommentit (350)

Vierailija
261/350 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se on vaan hyvä asia, jos vasurit ja itseään elättämättömät muut tulijat muuttaa pois. Ongelma on vaan että mihin? Mikä muu valtio antaa ilmaista rahaa. Vasemmisto itse suunnitteli maastamuuttoveroa pääoman karkaamisen estämiseksi. Mutta nyt tilanne on se että mitä useampi lähtee sitä enemmän säästetään.

Suomi on olemassa vain rikkaita varten. Suomen tehtävänä on tarjota rikkaille etuja, rahaa ja koulutettua ja ilmaista työvoimaa, jotta rikkaat rikastuisivat lisää. Ainakin puheet työvoimapulasta voidaan lopettaa, kun kyse on koko ajan ollut halpatyövoimapulasta. Tekisitkö itse 645€ kuukausipalkalla kokopäivätyötä?

Vierailija
262/350 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No Demaritko sitten hyvältä vaikuttaa? Hallituskautta on vielä 3.5 vuotta jäljellä ja tässä pisteessä ollaan jo nyt.

Olen 20v eikä mikään puolueista tunnu 100% omalta, aina on näitä ihme länkyttäjiä ja trollaajia. Olen sitä mieltä, että kaikki puolueet vaan uusiksi ja vanhat tyypit lopullisesti pellolle. Tai menkööt MEPeiksi vaikka.

Missä pisteessä olemme? Ihan normaalia elämää ainakin mulla, palkkani on pysynyt saman, työolot samana, eläminen samana, mitään muutosta ei missään, ei hyvään mutta ei myöskään huonon, jälkimmäinen kun olisi varmaa jos olisi oikeistohallitus. Joten tähän mennessä olen oikein tyytyväinen.

No jos olet yhtään politiikkaa seurannut, niin puolen vuoden aikana on ehtinyt olla vaikka mitä kohuja. Hussein Al-Taae, Husu Hussein, Veijo Baltzarin ällötys. Kukas vielä puuttuu joukosta? Nyt Antti Rinnekin on pinteessä ja katsotaan joutuuko eroamaan/pellolle. Ei ole luottamus eduskuntaan kovinkaan korkealla.

- kyseinen

Okei. Muistelisin että niitä kohuja on kyllä aina runsaasti, koska hallituspuolueet ovat suurennuslasin alla. Viime kaudellakin muistan olleen kymmeniä kohuja, aina joku menossa mitä täälläkin ruodittiin.

Onhan näitä, politiikka on aika draamaa. Ja suhteellisen hyvinhän meillä asiat on. Ärsyttää vain, kun tuo sakki näyttää aina pimittävän tietoja ja valehtelevan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/350 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No Demaritko sitten hyvältä vaikuttaa? Hallituskautta on vielä 3.5 vuotta jäljellä ja tässä pisteessä ollaan jo nyt.

Olen 20v eikä mikään puolueista tunnu 100% omalta, aina on näitä ihme länkyttäjiä ja trollaajia. Olen sitä mieltä, että kaikki puolueet vaan uusiksi ja vanhat tyypit lopullisesti pellolle. Tai menkööt MEPeiksi vaikka.

Missä pisteessä olemme? Ihan normaalia elämää ainakin mulla, palkkani on pysynyt saman, työolot samana, eläminen samana, mitään muutosta ei missään, ei hyvään mutta ei myöskään huonon, jälkimmäinen kun olisi varmaa jos olisi oikeistohallitus. Joten tähän mennessä olen oikein tyytyväinen.

No jos olet yhtään politiikkaa seurannut, niin puolen vuoden aikana on ehtinyt olla vaikka mitä kohuja. Hussein Al-Taae, Husu Hussein, Veijo Baltzarin ällötys. Kukas vielä puuttuu joukosta? Nyt Antti Rinnekin on pinteessä ja katsotaan joutuuko eroamaan/pellolle. Ei ole luottamus eduskuntaan kovinkaan korkealla.

- kyseinen

Mikään noista kohuista ei ole vaikuttanut elämääni mitenkään, muuten kuin tarjonneet viihdykettä arkeen vauvapalstan ketjujen muodossa. Elämäni on hyvää ja olo on turvallinen ja tulevaisuus tuntuu varmalta.

Vierailija
264/350 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut taitaa kuitenkin ainakin näennäisesti olla duunarin puolella? Nyt huomasin että eräs kokoomuslainen oli ajanut eläinten asioiden parantamista ja yllätyin täysin! Joten tästä pieni varovainen plussa kokoomukselle. 

Vierailija
265/350 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se on vaan hyvä asia, jos vasurit ja itseään elättämättömät muut tulijat muuttaa pois. Ongelma on vaan että mihin? Mikä muu valtio antaa ilmaista rahaa. Vasemmisto itse suunnitteli maastamuuttoveroa pääoman karkaamisen estämiseksi. Mutta nyt tilanne on se että mitä useampi lähtee sitä enemmän säästetään.

Suomi on olemassa vain rikkaita varten. Suomen tehtävänä on tarjota rikkaille etuja, rahaa ja koulutettua ja ilmaista työvoimaa, jotta rikkaat rikastuisivat lisää. Ainakin puheet työvoimapulasta voidaan lopettaa, kun kyse on koko ajan ollut halpatyövoimapulasta. Tekisitkö itse 645€ kuukausipalkalla kokopäivätyötä?

Hyväosaisten mielestähän kaikki on omasta halusta kiinni. Heidän mielestään hyväpalkkaisia töitä riittäisi siis kaikille, eli ilmeisesti hyväpalkkaisilla aloilla on suuri työvoimapula samalla kun köyhät on laiskoja eivätkä viitsi niihin töihin hakeutua. Ja huonopalkkaiset työt taas ovat ilmeisesti turhia, kun olisi ihan ok ettei kukaan niitä tekisi tai sitten kokoomuksen suunnitelma: suomalaisille hyväpalkkaiset työt ja sitten ma muja tekemään ne paskahommat. Siinä on myös pahin arvoristiriita persujen ja kokoomuksen välillä.

Vierailija
266/350 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persut taitaa kuitenkin ainakin näennäisesti olla duunarin puolella? Nyt huomasin että eräs kokoomuslainen oli ajanut eläinten asioiden parantamista ja yllätyin täysin! Joten tästä pieni varovainen plussa kokoomukselle. 

Siis ei varovainen plussa siitä että on ajanut eläinten asioita eteenpäin. Siitä iso plussa! Mutta tämä on  ensimmäinen plussa jonka annan kokoomukselle ylipäätään koskaan vaikka ovatkin asiallisia, hyvin esiintyviä, subliikkeja ja tyylikkäitä ulkoiselta habitukseltaan.

Vierailija
267/350 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- kyseinen

Mikään noista kohuista ei ole vaikuttanut elämääni mitenkään, muuten kuin tarjonneet viihdykettä arkeen vauvapalstan ketjujen muodossa. Elämäni on hyvää ja olo on turvallinen ja tulevaisuus tuntuu varmalta.

Onko jonku alanuolettajan mielestä huono asia, että mulla on turvallinen olo ja tulevaisuus tuntuu varmalta?

Vierailija
268/350 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- kyseinen

Onko jonku alanuolettajan mielestä huono asia, että mulla on turvallinen olo ja tulevaisuus tuntuu varmalta?

En alanuolettanut, mut oikeasti? Kuvittele jos jokainen rupee kysymään - miksi alanuoletit mun viestin? Tylsä luettavaa. Tuleeko uutisena, että aina on joku, joka ei tykkää mistään.

Vierailija
269/350 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne tulee tänne Suomeen ja ra iskaa meidän naiset. Mitkä helvetin teidän naiset? Kyllä naiset on ihan vapaita yksilöitä, eikä mitään suomalaisten miesten omaisuutta, hyi helvetti miten ällöttävä ajatuskin ja tosi outo ilmiö, että nimenomaan suomalaiset miehet on eniten huolissaan naisten raiskatuksi tulemisista MA MUjen toimesta.

Sen ymmärrän paremmin, jos joku nainen on sitä mieltä, niin ok, mutta hlvettiäkö miehet päättää naisten puolesta mistään? Ja tekee siitä vielä jonkun hirveän show:n missä vielä kehdataan dissata naisten mielipiteitä asiasta "toivottavasti sut rai skataan kun haluat tyhmänä hyysätä ma muja", oikeasti? Se siitä huolestumisesta, ollaan huolissaan vain jos naiset on hiljaa tai komppaavat miehiä.

En näe tuossa ajatuksessa kamalasti eroa siihen, että lähi-idässä naisen asema on mitä on. Raiska uksen hyväksyminen missään muodossa on pelkästään sairasta, ei mitään muuta ja se, että hyväksytään vielä mielipiteiden takia ra iskaaminen, niin huhhuh.

Tyhmä viesti. Miksi luulet, että se on raiskau ksen hyväksyminen, jos puhutaan siitä, että jos ei olisi rajatonta maa hanmuuttoa? Se on niin naurettava ajattelutapa. Ja minä olen nainen - nainen, joka oikeasti tykkää siitä, että jotkut Suomalaiset Miehet sanovat - miksi he tulevat ja rais kavat meidän naiset. Koska se "meidän",ei tarkoita, että he ajattelevat, että ollan heidän omaisuus, vaan että he tuntevat suojeluvaistoa. Ihan sama pitäiskö heillä olla vai? Ai että mua ärsyttää, kun feminismistä tehdään sellainen ruma pilkun nu...minen.

Vierailija
270/350 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät voi olla miehiä ja naiset eivät voi olla naisia. Pitää olla sukupuolineutraali, muuten olet heti huono ihminen.

Vierailija
271/350 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä Euroopan maassa saa korkeakoulutetun töihin alle 3000€?

Missä insinöörillä on yhtä huono palkka? Missä sairaanhoitajalla tai opettajalla? Vain lääkäreillä on Suomessa on hyvät palkat, kaikkien muiden kouluttautuneiden kannattaa lähteä täältä paremmille apajille. Suomi on kallis maa. Palkkojen ostovoima on Romanian tasoa. Asuminen maksaa täällä enemmän kuin Berliinissä.

Näinpä. Lisäksi progressio on hurja, jolloin vähänkään parempituloiselle jää käteen todella niukasti. Fakta on itse asiassa se, että EU-tasolla katsottuna pienituloinen elää Suomessa vallan leveästi, kun taas hyvätuloisen osa on luopua omastaan.

Vierailija
272/350 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään. Jos Persut ja kokkareet on kolmenkaan vuoden päästä hallituksessa, muutan yliopistosta valmistuttuani muualle.

Toivomme siis kaikki, että PS ja Kokoomus ovat tulevat hallituspuolueet.

Vierailija
273/350 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen persujen mölinää pääministerin valehtelusta. Nämähän ihailee Trumpia ja vaihtoehtoisia totuuksia, "näin asiat koetaan". Eikö muunnellun totuuden puhuminen ole sallittua kuin persuille?

Vierailija
274/350 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

toinen puoli kansaa ajattelee samoin punavihreistä, kuin sinä ap per+kok::sta.

Vierailija
275/350 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan Suomi työtätekeviä varten oli ne sitte rikkaita tai köyhiä. minimipalkalla on tultava toimeen ilman tukia ja tukia vaan niille, jotka ei pysty mitenkään itseään elättämään.

Vierailija
276/350 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ministerit voivat haistaa pitkän p...... .

Vierailija
277/350 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinne, sdp ja koko hallitus on suunnilleen mokannut kaiken. Ja kaikki luoauset mitä annettiin on petetty. Ei mitään syytä jatkaa tällä porukalla.

Vierailija
278/350 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- kyseinen

Alkaa olemaan demareiden uskottavuus koetuksella. Lipponen ja Halonenkin jo kuralla vaikkei enää puolueessa vaikutakaan. Mielenkiinnolla odotan kuka kärähtää seuraavaksi vehkeilystä.

Vierailija
279/350 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jos olisin uskovainen, pyytäisin että rukoilkaa Rinteen puolesta että selviää tuolta hyeenalauman hyökkäykseltä. Jokainen noista hyeenoista on valehdellut, puhunut p.skaa ja vedättänyt äänestäjiään ja nyt esiintyy jonain pyhimyksenä

Näin on.

Pelottaa myös kovasti Kokoomus-persuhallitus. Varmasti kiky jatkuu ja kikytunteja lisätään heidän tuellaan, ja matalapalkka-alojen palkka tippuu 10 eurosta johonkin viiteen. Kuvottavaa kuinka kokoomuslainen presidenttikin tuki tätä hullutusta. No, kokoomuslainen, siinä se selitys.

Persut on osassa asioita aika vasemmalla. On periaatteessa väärin kutsua sitä oikeistopuolueeksi.

Vierailija
280/350 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oikealta kirjoitti:

Tätä on kaivattu :) konservatiivinen porvarihallitus persujen johdolla jossa on kokoomus ja kristilliset mukana. Myös kepun oikeistosiipi kelpaa. Saadaan sääntelyä purettua, sosiaaliturvassa parannetaan perusturvaa ansioturvan sijaan, paikallista sopimista, verotusta keveämmäksi, turvapaikkashoppailu kuriin ja feminismihörhöily esim. Unisex vessat, naiskiintiöt ja miesten sortaminen pois. Odotan jo innolla.

Oikeistohallitusko parantaisi perusturvaa? On sulla oudot ja utopistiset kuvitelmat.

Rinteen hallitus on nyt jo parantanut. Pienempiin eläkkeisiin ja työmarkkinatukeen  (siis niihin jotka eivät nimenomaan ole ansioturvaa) tulee selkeä korotus ensi vuonna. Edellinen oikeistohallitus leikkasi työttömyysturvasta.

Itse olen iloinen, ettei minun tarvitse hakea ensi vuonna enää toimeentulotukea (ellei tule jotain isompaa menoa). Kiitos vasemmistohallituksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi