Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En pysty elämään Suomessa jos kokoomus ja persut on hallituksessa!

Vierailija
30.11.2019 |

Ahdistaa ihan hirveästi tämä tilannne nyt :( Nykyisen hallituksen aikana Suomi on tuntunut ihmisläheiseltä, avoimelta ja uudistuvalta nykydemokratialta jossa kunnioitetaan ihmisoikeuksia. Viime hallituksen aikana näin ei todellakaan ollut. Vielä pahempi skenaario on, että Perslonkaiset tekee tästä maasta jonkun n.tsivaltion :( Jo jonkun Kike Elomaan ja Jussi Halla-ahon naamojen näkeminen, puhumattakaan siitä vaaleasta kauhuttaresta, saa aikaan hirveän inhon, vihan ja ahdistuksen. En halua asua sellaisessa maassa jota nuo hallitsisivat, mutta kun en haluaisi muuttaa ulkomaillekaan. Toivon niin kovasti että Rinne selviää tästä!

Kommentit (350)

Vierailija
241/350 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Demaritko sitten hyvältä vaikuttaa? Hallituskautta on vielä 3.5 vuotta jäljellä ja tässä pisteessä ollaan jo nyt.

Olen 20v eikä mikään puolueista tunnu 100% omalta, aina on näitä ihme länkyttäjiä ja trollaajia. Olen sitä mieltä, että kaikki puolueet vaan uusiksi ja vanhat tyypit lopullisesti pellolle. Tai menkööt MEPeiksi vaikka.

Vierailija
242/350 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervemenoa mädättäjät. Teitä ei kaivata täällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/350 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten pitäisi olla ihan helvetin huolissaan tästä äärioikeiston noususta. 

Ei ne ole, moni nainen jopa kannattaa persuja, kai naiset sitten tykkää olla alistettuina.

Miten selität sen, että maahan*muuttajanaiset kokevat 2-3 kertaa enemmän väkivaltaa kuin valtaväestön naiset?

Miksi maahan....muuttajamiehet raiskavat Suomessa lapsia?

Niin, pieksevät naisiansa, tyttäriänsä ja sitten vielä tämäkin kamaluus..

-tuon edellisen kirjoittaja-

Tuohan kuulostaa ihan perssuolinkaisen sovinistin fantasialta.

Mustakin on tosi ristiriitaista monelta persulta tuomita erilaisia asioita, kun itsekkin niitä kannattavat. Mm:

- Haluavat naisilta pois oikeuden äänestää ja muodostaa itse mielipiteensä (koska suojelevat naisia itseltään, kun naiset ei ymmärrä omaa parastaan).

- Viedä oikeuden naisilta tehdä abortti.

- Päättää naisten puolesta, mitä riskejä nämä ovat valmiita ottamaan.

- Jättävät tuomitsematta suomalaisten tekemät rai skaukset (kääntävät tämän AINA ma muihin).

- Hyväksyvät väkivallan silloin kun se ajaa heidän omia ajatuksiaan ja arvojaan. Pakottaisivat mielellään kaikki muut alistumaan omiin arvoihinsa.

- Toivovat naisille raisk auksia, itsemurhia ja haukkuvat todella junttimaisilla sanoilla muutenkin.

- Pilkkaavat #metoo:ta ja kokevat että naiset liioittelevat kun eivät halua että heitä käpälöidään/vitsaillaan rivosti.

Jne. näitä voisi keksiä vaikka kuinka.

Laitatko edes JOTAIN lähteitä tuolle, että petussuomalaiset noin puolueena vaatisivat esim. naisten äänioikeuden poistamista ja aborttien kieltämistä. Tai että suomalaisten tekemistä raisk auk sista ei tulisi tuomiota?

Jos tarkoitat kuvainnollista tuomiota, niin nehän on ihan muut, jotka rientää 5 min. sen jälkeen kun joku ma mu on saanut tuomion, että "mutta kyllä suomalaisetkin..."

Idiootteja mahtuu kaikkien puolueiden kannattajiin ja jopa piiritason toimijoihin, kuten olemme esim. husuttelusta saaneet huomata, mutta jos yleistät, että persut jotenkin puolueena edistäisi esim. naisten äänioikeuden poistamista, niin ole hyvä ja laita jotain lähdettä väitteellesi.

Tarkoitan perussuomalaisten kannattajien arvomaailma, joka on jokaisen luettavissa mm. nettikeskusteluista. Ei tietenkään noita asioita missään ohjelmassa ole, mutta voidaan niitä silti ajaa sitten kun tilaisuus siihen tulee. Tuleehan rai skauksista tuomio, mutta ei niitä tuomita silti moraalisella tasolla vaan aina aletaan öyhöttämään ma muista.

Kyllä, olet oikeassa, minäkin olen kommentoinut että kyllä ne kantasuomalaisetkin ja juuri siksi, että tämä asia unohdetaan täysin ja olen itse nainen ja koen että minulla on miehiä suurempi oikeus määritellä se miten pahana asiana koen sen, että joku saattaa häpäistä minut ja ärsyttää ihan todella, että rai skauksista on nyt vasta huolestuttu kun ma mut niitä tekee, sitä ennen ei oltu yhtään huolissaan, kun ilmeisesti kantaväestön tekemänä se on jotenkin sallitumpaa ja tämä on ihan tosissaan todella ärsyttävä ja tekopyhä ilmiö, että vähätellään kantisten tekemiä ja suurennellaan ma mujen tekemisiä, siinä välissä sitten ne uhrit unohtuu kokonaan tai heidän kohtaloitaan käytetään vain poliittisten tarkoitusperien ajamiseen.

Vierailija
244/350 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persujen pitää tuoda kehitysmaista naiset ja orjàt tänne, kun joukkopako alkaa. On se kumma, kun samalla hoetaan, että Suomi on rikkaampi kuin koskaan, mutta työntekijöiden palkkatason pitäisi pudota 600€, jotta kilpailukyky säilyy. Virossakin Kokoomuksen Postin lajittelijoille oli surkea, 645€. Edes virolaiset eivät sillä hinnalla lähde töihin.

Oikeisto testaa nyt, kuinka kyykkyyn suomalaisen saa. Osa kansasta näyttää vielä olevan sen verran kuutamolla tästä pelistä, että kyselee vielä pää pyörällä, kuinka syvään pitää mennä.

Vierailija
245/350 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän täällä Suomessa mitään ihmisoikeuksia kunnioiteta vaan vain joidenkin ihmisoikeuksia. Toisilta varastetaan rikkaille ja köyhille ja maahan  muuttaville. Pienipalkkaisia kyykytetään rajusti. Sinä et ap. tätä edes näe, koska sinulla on ihmisryhmäsuosikkisi, eikä sillä ole ihmisoikeuksien kanssa mitään tekemistä.

Kokoomus ja persut voisivat saada aikaan tasa-arvoisemman yhteiskunnan.

Vierailija
246/350 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jihuu! Lähtekää vain suosiolla niin ei tarvitse antaa vauhtia ;o)

Vierailija
247/350 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihapaskaa. Muistan sen muuttouhon ennen Donaldin voittoa. Uho laantui kun totuus selvisi.

Vierailija
248/350 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihapaskaa. Muistan sen muuttouhon ennen Donaldin voittoa. Uho laantui kun totuus selvisi.

Vierailija
249/350 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun kaikki paskiaiset muuttaisivatkin Suomesta. Ja ottaisivat raiskurinsa mukaansa.

Vierailija
250/350 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän täällä Suomessa mitään ihmisoikeuksia kunnioiteta vaan vain joidenkin ihmisoikeuksia. Toisilta varastetaan rikkaille ja köyhille ja maahan  muuttaville. Pienipalkkaisia kyykytetään rajusti. Sinä et ap. tätä edes näe, koska sinulla on ihmisryhmäsuosikkisi, eikä sillä ole ihmisoikeuksien kanssa mitään tekemistä.

Kokoomus ja persut voisivat saada aikaan tasa-arvoisemman yhteiskunnan.

Huutonaurua! Kokoomus ja tasa-arvoinen yhteiskunta? Eläinten vallankumouksen tasa-arvoa ehkä sitten, toiset eläimet ovat tasa-arvoisempia kuin toiset jne. Ja Persut ovat ihan vara-Kokoomus mitä tulee köyhien kyykytykseen.

Vierailija
251/350 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyl ole vasemmistolainen ollenkaan. Puhuvat yksilön vapaudesta, mutta se onkin vapaudesta kaukana. Pitää olla jonkinlainen tyyppi, joka mä en tule olemaan. Luin heidän periaatteet heidän nettisivulta - ei kiitos. Uskon ihmisen oikeuteen vaurastua yrittäjänä ja että rajaton maahan muutto ei ole hyvä asia. Mut en sit ole persukaan, koska en tykkää uskonnon tuputtamisesta, aborttien kieltämisestä ja homot mielestäni saa mennä naimisiin. Häh. Noh. En tiedä.

Vierailija
252/350 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomuksessa asuu aito pahuus. Petteri Orpon silmistä näkee vilpin ja pahuuden. Puolue suorastaan víhaa suomalaista palkansaajaa, sille on vääryyttä, että työstä pitää ylipäänsä maksaa palkkaa. Sitten taas vain työntekijät saavat sen mielestä elää. Kuin jossain kolmannessa valtakunnassa.

Vierailija
253/350 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No Demaritko sitten hyvältä vaikuttaa? Hallituskautta on vielä 3.5 vuotta jäljellä ja tässä pisteessä ollaan jo nyt.

Olen 20v eikä mikään puolueista tunnu 100% omalta, aina on näitä ihme länkyttäjiä ja trollaajia. Olen sitä mieltä, että kaikki puolueet vaan uusiksi ja vanhat tyypit lopullisesti pellolle. Tai menkööt MEPeiksi vaikka.

Missä pisteessä olemme? Ihan normaalia elämää ainakin mulla, palkkani on pysynyt saman, työolot samana, eläminen samana, mitään muutosta ei missään, ei hyvään mutta ei myöskään huonon, jälkimmäinen kun olisi varmaa jos olisi oikeistohallitus. Joten tähän mennessä olen oikein tyytyväinen.

Vierailija
254/350 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kun kaikki paskiaiset muuttaisivatkin Suomesta. Ja ottaisivat raiskurinsa mukaansa.

Tämähän olisi mahtavaa! Päästäisin siinä samalla äärioikeistoistakin eroon ja monesta muustakin rikollisesta. Kannatan!

Vierailija
255/350 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokoomuksessa asuu aito pahuus. Petteri Orpon silmistä näkee vilpin ja pahuuden. Puolue suorastaan víhaa suomalaista palkansaajaa, sille on vääryyttä, että työstä pitää ylipäänsä maksaa palkkaa. Sitten taas vain työntekijät saavat sen mielestä elää. Kuin jossain kolmannessa valtakunnassa.

Vahingonilo välähti Orpon katseessa, kun hallitus teki virheen. Nyt sillä on Jenkkilästä imitoitu show päällä kaiken maailman läpysköineen, joissa lukee "minäkin vaadin hallituksen eroa." Kokoomus syyttää hallitusta valehtelusta, vaikka kokkarien ex-puheenjohtaja Stubb kuittasi valheensa hallintarekisteristä sori siitä -heitolla. Kokoomus ajaa EK:n etua, työnantajien etujärjestöjen lobbari kaiken maailman elinkeinoelämään loikanneiden edustajineen se puolue on ollut. Laura Rädyn mielestä Suomesta ei ole alle 2600€ palkkoja.

Vierailija
256/350 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on vaan hyvä asia, jos vasurit ja itseään elättämättömät muut tulijat muuttaa pois. Ongelma on vaan että mihin? Mikä muu valtio antaa ilmaista rahaa. Vasemmisto itse suunnitteli maastamuuttoveroa pääoman karkaamisen estämiseksi. Mutta nyt tilanne on se että mitä useampi lähtee sitä enemmän säästetään.

Vierailija
257/350 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä pisteessä olemme? Ihan normaalia elämää ainakin mulla, palkkani on pysynyt saman, työolot samana, eläminen samana, mitään muutosta ei missään, ei hyvään mutta ei myöskään huonon, jälkimmäinen kun olisi varmaa jos olisi oikeistohallitus. Joten tähän mennessä olen oikein tyytyväinen.

Sunhan pitäisi itkeä itsesi uneen yrittäjien ja rikkaiden puolesta, kun eivät nyt muutamaan vuoteen saa kyykytettyä köyhiä. Hyi, miten kehtaatkin olla tyytyväinen, ei sulla ole sellaiseen mitään oikeutta!

Vierailija
258/350 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos olet yhtään politiikkaa seurannut, niin puolen vuoden aikana on ehtinyt olla vaikka mitä kohuja. Hussein Al-Taae, Husu Hussein, Veijo Baltzarin ällötys. Kukas vielä puuttuu joukosta? Nyt Antti Rinnekin on pinteessä ja katsotaan joutuuko eroamaan/pellolle. Ei ole luottamus eduskuntaan kovinkaan korkealla.

- kyseinen

Vierailija
259/350 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos olisin uskovainen, pyytäisin että rukoilkaa Rinteen puolesta että selviää tuolta hyeenalauman hyökkäykseltä. Jokainen noista hyeenoista on valehdellut, puhunut p.skaa ja vedättänyt äänestäjiään ja nyt esiintyy jonain pyhimyksenä

Näin on.

Pelottaa myös kovasti Kokoomus-persuhallitus. Varmasti kiky jatkuu ja kikytunteja lisätään heidän tuellaan, ja matalapalkka-alojen palkka tippuu 10 eurosta johonkin viiteen. Kuvottavaa kuinka kokoomuslainen presidenttikin tuki tätä hullutusta. No, kokoomuslainen, siinä se selitys.

Vierailija
260/350 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos olet yhtään politiikkaa seurannut, niin puolen vuoden aikana on ehtinyt olla vaikka mitä kohuja. Hussein Al-Taae, Husu Hussein, Veijo Baltzarin ällötys. Kukas vielä puuttuu joukosta? Nyt Antti Rinnekin on pinteessä ja katsotaan joutuuko eroamaan/pellolle. Ei ole luottamus eduskuntaan kovinkaan korkealla.

- kyseinen

Okei. Muistelisin että niitä kohuja on kyllä aina runsaasti, koska hallituspuolueet ovat suurennuslasin alla. Viime kaudellakin muistan olleen kymmeniä kohuja, aina joku menossa mitä täälläkin ruodittiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi