Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Akateeminen mies kertoo naismakunsa tässä ketjussa

Vierailija
30.11.2019 |

Naisen tulee olla tatuoimaton, lapseton, tupakoimaton, päihteetön, ei-lihava sekä luonteeltaan lempeä ja tasapainoinen.

Naisella pitää olla akateeminen tutkinto (AMK ei ole), pitkät hiukset (ei shokkivärjätyt), kiva ja hillitty tyyli.

Nainen ei saa olla äärifeministi, vegaani tai rajat auki -tyyppi. Toisaalta pitäisi pystyä keskustelemaan maahanmuuttopolitiikasta rauhallisesti, vaikka vastustaa rajat auki -politiikkaa. Osaa argumentoida asiansa.

Naisella ei saa olla takana kymmeniä seksisuhteita. Vähemmän on parempi.

Mieluummin vähän tai ei lainkaan someaktiivinen. Huomion kerjääminen esimerkiksi instagramissa on iso miinus.

Itselläni ei ole sellaista pakottavaa tunnetta pariutua vain jonkun kanssa, jos kuvailemani kaltaista naista ei ole. Hyvin pärjään ilman suhdettakin.

Kommentit (140)

Vierailija
101/140 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on tuollainen vaimo ja lapsieni äiti.

Tasapainoinen suhteellista --myös omallani kohdallani huonoina päivinä :)

Ei todella nyrkin ja hellan välissä. Oma ehtoni parisuhteelle on ehdoton tasa-arvo ja tasapäinen keskustelu.  Hän on myös omaa uraansa tekevä ja sinä pätevä ja arvostettu.

Kun ympärilleen katselee, tahtoopa olla, että sinkkunaiset ja eronneet ja valittajanaiset tahtovat olla tyyppejä, joilta noita ominaisuuksia puuttuu.

Ikäva fakta mutta tosi.

Vierailija
102/140 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän kaikki kriteerit. Ap kuulostaa ilmaisultaan ja rivien välistä tyypiltä, jonka kanssa en olisi kiinnostunut viettämään aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/140 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki muut ehdot täyttyy mutta minulla on jo yksi 4-vuotias kullanmuru koska olen lapsirakas. Someaktiivinen olen taideharrastukseni vuoksi.

Eli toivoa on aloittajalla löytää täysin kyseisenlainen naikkonen.

Aloittajallehan ei nimenomaan kelpaa naikkonen. Naikkonen = kevytkenkäinen nainen (jolla paljon seksisuhteita).

Vierailija
104/140 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

42 v akateeminen mies korkealla palkalla kirjoitti:

Itselläni on tuollainen vaimo ja lapsieni äiti.

Tasapainoinen suhteellista --myös omallani kohdallani huonoina päivinä :)

Ei todella nyrkin ja hellan välissä. Oma ehtoni parisuhteelle on ehdoton tasa-arvo ja tasapäinen keskustelu.  Hän on myös omaa uraansa tekevä ja sinä pätevä ja arvostettu.

Kun ympärilleen katselee, tahtoopa olla, että sinkkunaiset ja eronneet ja valittajanaiset tahtovat olla tyyppejä, joilta noita ominaisuuksia puuttuu.

Ikäva fakta mutta tosi.

😂😂😂

Vierailija
105/140 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap luettelee "naisen ominaisuuksia", ihan kuten olisi hankkimassa autoa. Ihan sen tarkemmin ei ao:n tarvitse edes tutustua, mutta voin jo tuon aloituksen perusteella sanoa, että minä ja moni moni moni muu nainen ei haluaisi olla hänen kanssaan missään tekemisissä

Vierailija
106/140 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ap + muut "akateemiset" miehet, jotka kannattavat tässä ketjussa ap:ta on vaki palstahullu. . Hän käy tätä naismakuaan toitottamassa noin joka toisessa ketjussa. Ei edes ole mikään akateeminen vaan joku tyyliin tradenomi tai AMK-insinjööri. Mielenkiintoiseksi tpmån asian tekee se, että ko mies ei edes koskaan ole ollut parisuhteessa eikä koskaan tule olemaan. Kukaan ei huoli häntä. Hän ei saa edes pillua kouvokatukkaisilta, tatuoiduilta sidukkavalailta.

Vierailija
107/140 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ap:n kuvailema nainen mutten akateeminen. Minulla vaan ei ole koulutuskriteeriä, hyviä ja huonoja kumppaneita on kaikissa yhteiskuntaluokissa. 

Vierailija
108/140 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla mätsää kaikki muut kohdat paitsi akateemista tutkintoa minulla ei ole. Olen yksityisyrittäjä ja sen suhteen minulla menee mukavasti. Mutta tämä taitaa siis tiputtaa minut ap:n laatimalta listalta?

En kyllä yhtään ymmärrä että miksi tälläinen lista on laadittu ja miksi meidän pitäisi siitä tietää. Minulle kahden ihmisen välinen kemia on tärkeintä mutta siitä ei ap maininnut mitään.

Vierailija
109/140 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän kaikki kriteerit. Paitsi sinkkuuden ja lapsettomuuden, olen ollut naimisissa jo pitkään. Mielestäni tuo lista on ihan normaali. Itse toivoisin vastaavaa miestä.

Ongelma tosiaan on, että tasapainoiset, älykkäät, kouluttautuneet ja parisuhteesta pitävät naiset ovat varattuja jo alle 30 vuotiaina. Lapsettomia vaikea löytää myöhemmin. Mutta onnea ap:lle, ehkä jostain joku vielä löytyy :).

Vierailija
110/140 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo kuvailemasi omituisuus saattaa löytyä uskoviasten ja lahkolaisten leiristä. Niissä piireissä edellenkin naiset pidetään nyrkin ja hellan välissä, eikä naisilla saa olla minkäänlaisia omia mielipiteitä.

Höpsistä. Yliopiston käytävät ovat täynnä AP:n kuvailemia naisia, toki vasemmistolaiset humanistit ovat sitten vähän hassumman näköisiä. Saattaa tulla yllätyksenä, mutta akateemisten naisten keskuudessa rumat tatuoinnit ja shokkivärjätyt hiukset eivät ole mikään normi.

Mutta niin, joku syy siihen tietenkin on, ettei AP ole löytänyt itselleen naista yliopistolta. On ehkä ylipainoinen itse, kuten suurin osa miehistä.

Akateemisten naisten keskuudessa ei ole suosiossa myöskään maahanmuuttovastaisuus. Ihan sama mitä poliittista laitaa sieltä katsot niin tosiasia on tämä.

Saathan toki uskotella itsellesi niin.

Vierailija
111/140 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo kuvailemasi omituisuus saattaa löytyä uskoviasten ja lahkolaisten leiristä. Niissä piireissä edellenkin naiset pidetään nyrkin ja hellan välissä, eikä naisilla saa olla minkäänlaisia omia mielipiteitä.

Höpsistä. Yliopiston käytävät ovat täynnä AP:n kuvailemia naisia, toki vasemmistolaiset humanistit ovat sitten vähän hassumman näköisiä. Saattaa tulla yllätyksenä, mutta akateemisten naisten keskuudessa rumat tatuoinnit ja shokkivärjätyt hiukset eivät ole mikään normi.

Mutta niin, joku syy siihen tietenkin on, ettei AP ole löytänyt itselleen naista yliopistolta. On ehkä ylipainoinen itse, kuten suurin osa miehistä.

Akateemisten naisten keskuudessa ei ole suosiossa myöskään maahanmuuttovastaisuus. Ihan sama mitä poliittista laitaa sieltä katsot niin tosiasia on tämä.

Säälittävää, että tuo vastaus ensimmäiseen kommenttiin poistettiin.

Vierailija
112/140 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateemisean naisena voin sanoa että aimo annos "akateemisuutta" rapisee "miehestä", joka aloittaa tämmöisen ketjun vauva.fi- palstalla. Jollain tavalla en pysty kunnioittamaan miestä, joka seuraa tämänkaltaisia foorumeita. Tulee vähän sellainen "akkamainen" leima.

Vierailija
113/140 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisi kuulla täsmennys siltä mieheltä, joka kirjoitti, että naisen pitäisi olla luonteeltaan pihtari, mutta kuitenkin innokas seksissä.

Voisiko tuota kuvausta avata hieman? 😀

Tällainen ajattelu on aika tyypillistä vanhemmilla miehille, jotka on kasvatettu sitten, etteivät naiset halua seksiä. Miehet kuitenkin ajattelevat, että oikea mies voi poistaa estot. Näkyy myös siinä, että jotkut vanhemmat miehet eivät usko, jos naiset eivät pidä jostakin seksissä, kyse on vain estoista, joita yrittävät painostamalla poistaa.

Vierailija
114/140 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akataamiset miehet haluavat akateemisen naisen. Yli 40v. akateemiset sinkkunaiset voivat olla ap:lle haastava laji. Jotain vikaa on ihmisessä jos on lapseton ja sinkku vielä yli 40v.Parhaat viedään päältä jo 30v. mennessä.

115/140 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaha, ihan on tämä "akateeminen", eli ap näitä väki palsta-ülejä ülisemässä vakiaiheestaan.

Joo. Tämä yllis on perzu, ehkä amk- tutkinnon suorittanut, ja sehän ei ole akateeminen tutkinto, kuten kaikki tietävät

Ei akateemisuus takaa mitään. Mutta kusipäille se on tärkeä saavutus.

116/140 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akateemisean naisena voin sanoa että aimo annos "akateemisuutta" rapisee "miehestä", joka aloittaa tämmöisen ketjun vauva.fi- palstalla. Jollain tavalla en pysty kunnioittamaan miestä, joka seuraa tämänkaltaisia foorumeita. Tulee vähän sellainen "akkamainen" leima.

Ymmärrän hyvin. Vaikka olenkin akateeminen mies tällä palstalla. Meissä on kaikissa on vikamme. Tämä on kuitenkin harmitonta.

Vierailija
117/140 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy kysyä, että mikä kriteeri on akateemisuus parisuhteen muodostamisessa? Mistä se kertoo? Mikä kriteeri on ”ei montaa seksisuhdetta”? Kysytkö sitä naiseta ja mikä velvollisuus tämän on kertoa sinulle sitä? Mitä luulet itsestäsi? Oletko itse herkkupala, hyvä saalis?

Mielestäni enemmän kertoo tällainen aloitus, jossa vauvapalstalla tehdään luettelo siitä, mitä naiselta halutaan. On kuin asunnonostoilmoitus.

Vierailija
118/140 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytän kaikki kriteerit. Paitsi sinkkuuden ja lapsettomuuden, olen ollut naimisissa jo pitkään. Mielestäni tuo lista on ihan normaali. Itse toivoisin vastaavaa miestä.

Ongelma tosiaan on, että tasapainoiset, älykkäät, kouluttautuneet ja parisuhteesta pitävät naiset ovat varattuja jo alle 30 vuotiaina. Lapsettomia vaikea löytää myöhemmin. Mutta onnea ap:lle, ehkä jostain joku vielä löytyy :).

Harvinaisen omahyväinen kanttura. Toivottavasi ukkosi pettää sinua.

Vierailija
119/140 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloutus lyhyesti: "Kunhan on pan***van näköinen, eikä ÄRSYTÄ jyystämistäni millään ylimääräisellä..."

Vierailija
120/140 |
01.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on täys PENTU.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi