Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies petti. Parhaat vinkit mitä tehdä eron jälkeen

Vierailija
30.11.2019 |

32 vuotta yhdessä joista 29 vuotta naimissa. Kolme jo täysi-ikäistä lasta ja kaksi lapsenlasta. Omakotitalot ja autot. Kieltämättä ottaa hieman päähän kun viimeinenkin lapsista on saatettu maailmalle, velat maksettu ja pääsee viettämään sitä yhteistä aikaa, niin mies 50.v kriisissään hommaakin 30.v villityksen.
Ottaa päähän myös se, miten itse olen 17 vuotiaasta asti antanut elämäni miehelle ja perheelle. Mentiin naimisiin ja tehtiin lapset ja ostettiin asuntoauto ja vietiin jääkiekko ja karate harrastuksiin ja niin edelleen ja niin edelleen. Jo edesmennyt äiti vainaani kasvatti minut vielä passuuttamaan miestä.
Ukko siis lähti. Tai käskin lähtemään. Sinne uuden heilansa luo. Tai ei hän uusi ole, ollut kuvioissa jo päälle vuoden.
Nyt olen sitten yksin ja tuntuupa oudolta. Mutta tein havainnon; en muista koska olen, tai olenko koskaan, ottanut oikeasti aikaa itselleni ja tehnyt aivan sitä mitä minä itse haluan. Päätin että nyt on sen aika. Antakaa minulle siis vinkkejä mitä tehdä. Tässähän on nyt iltapäivät ja viikonloput ihan vain minulle. Aivan kaikki vinkit otetaan vastaan. Käyn tänään ostamassa viiniä ja jotain hyvää ruokaa. Ehkä soitan vielä kotiinkuljetuksen. Ostan sen netliksin ja katson elokuvia joita MINÄ haluan. Nyt siis niitä vinkkejä!

Kommentit (90)

Vierailija
1/90 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asenna tinder.

Vierailija
2/90 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet mitä haluat, yksin viinin liittäminen ei ole paras vaihtoehto, ainakaan usein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/90 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja ainiin. Miehen heila on kahden alakouluikäisten lapsien yksinhuoltaja. Onnea vaan miehelle uusperheleikkiin, minä kasvatin jo omamme.

Ap

Vierailija
4/90 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa että osaat katsoa asiaa tuossa valossa. Jotenkin tuntuu että itse en osaisi, mutta noinhan se menee, että mitä vaan voi tapahtua ja siitä on vaan pakko selvitä keinolla millä hyvänsä. Tsemppiä sinulle ja toivottavasti nautit elämästäsi nyt vielä enemmän kuin aikaisemmin :)

Vierailija
5/90 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asenna tinder.

Ystäväni kertoi tästä. Saatan jopa asentaa. Ainahan voi käydä ainakin katselemassa.

Ap

Vierailija
6/90 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nuorempi kuin sinä, 35-vuotias, mutta erosin 17 vuoden liitosta pari vuotta sitten. Olin myös elänyt miehelle ja perheellemme, jollain tavalla unohtanut itseni. Eron jälkeen jäin vain neljän seinän sisälle, koska se tuntui hyvältä. Jossain kohtaa tajusin, että haluan muutakin ja aloin liikkua riennoissa. Tein jopa ulkomaan matkan yksin.

Neuvoni on siis se, että käy paikoissa jotka kiinnostavat, tee asioita joista pidät, kokeile kaikkea uutta. Ja pidä mieli avoimena, saatat kohdata uusia mielenkiintoisia ihmisiä.

Vierailija
7/90 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asenna tinder.

Huono idea heti eron jälkeen. Kannattaa olla yksin ensin jonkin aikaa.

Vierailija
8/90 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se parikolkyt-vuotta oo ihan passeli ikä avioliitolle.

Konsertit, sukututkimus, tanssikurssit, lavis, iltalukio, oisko näistä ajanvietteeksi?

Vierailija
9/90 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet ihan juuri sitä mitä sinä haluat. Nyt on se aika ajatella vain itseäsi. Se ei alkuun ole helppoa, mutta helpottuu koko ajan. Omasta vastaavasta tilanteesta nyt kaksi vuotta ja vihdoin ymmärrän senkin ilon, että voi tehdä mitä haluaa, koska haluaa , kun ei tarvitse ajatella kuin itseään.

Olen lähtenyt extempore matkoille, teatteriin, konsertteihin, lasilliselle ulos ystävien kanssa.

Ym.

Vierailija
10/90 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa että osaat katsoa asiaa tuossa valossa. Jotenkin tuntuu että itse en osaisi, mutta noinhan se menee, että mitä vaan voi tapahtua ja siitä on vaan pakko selvitä keinolla millä hyvänsä. Tsemppiä sinulle ja toivottavasti nautit elämästäsi nyt vielä enemmän kuin aikaisemmin :)

Ei tämä helppoa ole ollut, tai tule olemaan. Mies kuitenkin ensi rakkauteni ja ainut rakkauteni. Huumorilla yritän selvitä pitkälti. Tsemppiä tarvitaankin! Ja aivan todellakin aioin nauttia ja ottaa aivan kaiken irti.

Ap

Vierailija
11/90 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala elämään! Nauti vapaudesta, matkustele! Ei lapsia eikä miestä riesana. Äläkä vaan huoli ukkoa takasin, se huomaa kohta kuinka rankkaa on olla isäpuolena ja tulee häntä koipien välissä vinkumaan anteeksiantoa.

Vierailija
12/90 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä ihmisiä jotka luulee, että avioliitto kestää läpi elämän. Johan siihen samaan kyllästyy. Itse olen nainen ja tässä liitossa taas sen ajan, että saan lapsen aikuiseksi, sitten lähden. Ehkä kenties vielä kolmannen ja neljännen uuden parusuhteen hommaan. Vaihtelu virkistää.

Vierailija
13/90 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka nyt katkeroittaa ja syystä (!!!), yritä päästä erosta yli vuoden, pari kuluessa. Varo alkoholia. Yritä liikkua ulkona raikkaassa ilmassa päivittäin. Aloita uusi harrastus, vaikka jooga. Jos olet ylipainoinen, laihduta, että pysyt terveenä pitkään. Ja yritä päästä erosta yli. Minulla on ystävä, joka jauhaa eroaan vieläkin joka kerran kun tapaamme, vaikka erosta on jo 15 vuotta. Yritä ajatella, että se avioliitto ja perhe oli yksi vaihe elämässä, jota et antaisi pois, mutta nyt on uusi vaihe. Tsemppiä kovasti!

Vierailija
14/90 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asenna tinder.

Huono idea heti eron jälkeen. Kannattaa olla yksin ensin jonkin aikaa.

Minä en seurustelemaan kyllä ala. Nyt saa ukot riittää. Mutta taitaa sieltä kuulemma saada muutakin kun parisuhteen.

Ap

Vierailija
15/90 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä ihmisiä jotka luulee, että avioliitto kestää läpi elämän. Johan siihen samaan kyllästyy. Itse olen nainen ja tässä liitossa taas sen ajan, että saan lapsen aikuiseksi, sitten lähden. Ehkä kenties vielä kolmannen ja neljännen uuden parusuhteen hommaan. Vaihtelu virkistää.

Niin, onhan se tosiaan todella outoa, että tässä maailmassa on erilaisia ihmisiä kuin sinä. Kas kummaa. 

Vierailija
16/90 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka nyt katkeroittaa ja syystä (!!!), yritä päästä erosta yli vuoden, pari kuluessa. Varo alkoholia. Yritä liikkua ulkona raikkaassa ilmassa päivittäin. Aloita uusi harrastus, vaikka jooga. Jos olet ylipainoinen, laihduta, että pysyt terveenä pitkään. Ja yritä päästä erosta yli. Minulla on ystävä, joka jauhaa eroaan vieläkin joka kerran kun tapaamme, vaikka erosta on jo 15 vuotta. Yritä ajatella, että se avioliitto ja perhe oli yksi vaihe elämässä, jota et antaisi pois, mutta nyt on uusi vaihe. Tsemppiä kovasti!

Yritän, ja olen nyt vaiheessa kaksi. Eli olen päässyt sen itkupotkuraivariepäuskon yli. Nyt alan ottamaan itelleni aikaa. Osaan onneksi varoa alkoholia, en käytä kovin paljoa alkoholia.

Kiitos kovasti!

Ap

Vierailija
17/90 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee lukulista. Nyt kun ei ole ketään metelöitsemässä vieressä, niin on ihana syventyä hyviin kirjoihin. Teetä kauniiseen kupposeen ja nauttii hiljaisuudesta ja rauhallisuudesta. 

Vierailija
18/90 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimaantuminen on hyvä! Pointsit siitä. Jo pelkästään tuolla omalla voimalla löydät ihan mahtavia juttuja mitä et ole tullut ajatelleeksi. Luota itseesi ja nauti matkasta 👍 Olet vasta alussa joten mene ja nauti koska vuoden päästä löydät edelleen jänniä juttuja mitä ei perhe elämän myllerryksessä ole osannut ajatellakaan.

Tätä kirjoittelee nainen joka erosi vaan 20 vuotisesta suhteestä kymmenen vuotta sitten. Hyvä että lapsesi ovat aikuisia voit todella tehdä mitä vaan.

Ota äkkilähtöjä naapuri kauounkiin tai pitemmälle. Lähde Tallinnaan tai Tukholmaan koska sä voit.

Nauti kiireettömistä kävelyistä. Ne on pelkkää naisenergiaa ja suoraan sulle.

Varaa aika muutokseen johonkin vaatekauppaan ja mene kampaajalle. Hanki ihanat omat kynnet, manikyyriin siis.

Osallistu tapahtumiin lähiympäristössäsi. Opettele liikkumaan yksin mikäli kaveria ei ole koska muuten et pääse ikinä milloinkaan mihinkään mikäli kaveria pitää odottaa. Ja kaverit ei vältsisti arvosta samoja menoja kuin sinä.

Katso kesän tarjonta, lähdetkö Pori Jazz vai iskelmäkesän mukana kiertueelle.

Rohkeasti. Mikä sua kiinnostaa ja vaikkei kiinnostaisi niin tutustumaan uusiin juttuihin.

Sun elämä, sä päätät ❤

Vierailija
19/90 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten elämänvaheista ja eroamisista jauhava palstajankkaaja voisi nyt tulla tänne katsomaan, mistä ne ”vaiheet” juontavat juurensa. Mies tuskin tässäkään tapauksessa on se, joka panee eron vireille...

Vierailija
20/90 |
30.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota. Aika järjestää kyllä, sinä olet juuri saanut oman uuden elämäsi alkuun. Tee mitä olet itsekkäästi aina halunnut, nyt siihen on tilaisuus. Mä jaksan ihmetellä noita hullaantuvia miehiä, sielläkin kytee mahdollisnen lapsipommi, kun uusi on tuossa iässä....ja jos niin käy, mies saa kostonsa ihan karmalta uusintakierroksen muodossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi