Näyttää siltä että joudun tekemään rikosilmoituksen graduohjaajastani
Ohjaaja kävi huoneessani iltapäivällä, ennenkun itse lähti viikonlopunviettoon. Matkalla ulos hän otti naulakosta väärän tietokonelaukun (meillä on siis samanlaiset Belkinin laukut) sisältöineen päivineen ja jätti omansa huoneeseeni. Sähköposteihin ei tietenkään saa vastausta ja puhelin on jäänyt hänen työhuoneeseen.
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Missä ylippistossa graduntekijöillä on omat hu9neet?
Missä sanottiin että se on pelkästään graduntekijän huone.
Vierailija kirjoitti:
Oletettavasti kaikissa missä graduntekijät on samalla töissä tiedekunnalla, esim. harjoittelijoina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletettavasti kaikissa missä graduntekijät on samalla töissä tiedekunnalla, esim. harjoittelijoina.
Ei sellaisia paikkoja ole ollut enää 30 vuoteen.
Kyllä mulla oli oma paikka ohjaajan (ja parin muun tutkijan) kanssa samassa työhuoneessa silloin, kun olin palkkasuhteessa gradua tehdessäni.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulla oli oma paikka ohjaajan (ja parin muun tutkijan) kanssa samassa työhuoneessa silloin, kun olin palkkasuhteessa gradua tehdessäni.
Entä väikkärintekijät?
Poliisilla on pikkasen tärkeämpääkin tekemistä...
Eiköhän tuo maanantaina viimeistään selviä.
Vierailija kirjoitti:
En usko että Poliisia kiinnostaa.
Kyllä kiinnostaa. Tietokone käynnistyi klo. 22:09. Tiedän sen koska tietokone on asetettu tekemään käänteinen SSH-tunneli kotini reitittimeen automaattisesti käynnistyksen yhteydessä.
Vierailija kirjoitti:
Poliisilla on pikkasen tärkeämpääkin tekemistä...
Laura Huhtasaari järjestää töitä.
Ja että vielä puhelimenkin jätti...
Minulla on nyt pääsy tietokoneeseen SSH:n kautta ja olen mikrofonin tallentamaan kaikkea kuulemaansa ja webkameran kuvaamaan sekunnin välein. Kaikki toimii automaattisesti vaikka tietokoneen sammuttaa välillä ja kaikki materiaali tallennetaan sen varalta ettei se pääse nettiin. Aika pimeää tehdä tällainen temppu.
Tämä ei nyt oikein lähtenyt lentoon.
Vierailija kirjoitti:
Ja että vielä puhelimenkin jätti...
Hänellä on oletettavasti erillinen työpuhelin.