Onko New Yorkissa monissakin asunnoissa kaasuhella?
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Ei taida olla Hel-Nyciä kuulolla.
Hel-nycin tilanne huonontui taannoin pahasti joten jouduimme ottamaan internetoikeudet pois.
t. Niuvanniemen hoitohenkilökunta
Taitaa olla kaasuhella sähköliettä tavallisempi.
Amerikassa pitää olla kaasuhella. Sähköhella ei käy.
Tuleeko kaasua käyttämällä sitten parempaa ruokaa? Kenties?
Hippuli kirjoitti:
On kyllä, varmasti enemmistössä
Voi luoja. En pysty käyttämään kaasua👽😈👹
Vierailija kirjoitti:
Pelottavaa. Ihan sama millaista ruokaa tulee mutta en vaan pysty käyttämään kaasuhellaa. Mulle tuli täytenä shokkina että Helsingin Kalliossa on asuntoja joissa on kaasuhellat.
Jännä kultturiero. Pelkkä tottumuskysymys? Jopa makukysymys?
Vierailija kirjoitti:
Kaasuhellalla ruokaa laittaessasi voit nopeasti säätää paistolämpötilaa. Myöskin liekittäessä on äärimmäisen kätevää, että ei tarvitse erillistä sytytintä, vaan liekin voi "kaapata" hellasta.
Vierailija kirjoitti:
Jännä kultturiero. Pelkkä tottumuskysymys? Jopa makukysymys?
Pelkään kaasua. Hajukin on etova. En vaan pysty sytyttämään kaasuhellaa. Pelkään, että räjähtää naamalle.
Jos vaikka sattuu jotain, esim kaadun ja hella on päällä enkä pääse sammuttamaan sitä, niin räjähtääkö hella?
Olen lähdössä 9 viikoksi NYkiin ja kalliiksi tulee jos en uskalla yhtään laittaa ruokaa kotona.
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaasuhellalla ruokaa laittaessasi voit nopeasti säätää paistolämpötilaa. Myöskin liekittäessä on äärimmäisen kätevää, että ei tarvitse erillistä sytytintä, vaan liekin voi "kaapata" hellasta.
En pysty edes sytyttämään tulitikkua. Vihaan tulta. En halua nähdä sitä sinistä liekkiä.
AP
Kaasuhan on ihan ässä pannulla mitä tahansa paistettaessa ja pataruokia hauduttaessa. Sitä paitsi se on sähköön verrattuna erittäin huokea vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
On valtaosassa. Miksi kysyt?
Pelkään tulta. Inhoan kaasua.
En pysty edes katsomaan kaasuhellaa. Hyi hitto.
AP
Vierailija kirjoitti:
Kaasuhan on ihan ässä pannulla mitä tahansa paistettaessa ja pataruokia hauduttaessa. Sitä paitsi se on sähköön verrattuna erittäin huokea vaihtoehto.
Laitan mieluummin ruokaa vaikka 5 tuntia kunhan mun ei tarvitse koskea kaasuhellaa.
AP
Kaasu tekee kyllä kamalaa jälkeä. Olin kerran töissä Töölön palovammaosastolla. Siellä potilas saattaa olla "painehaalarissa" useita kuukausia.
On se aika yleisesti. Taalla englannissakin on joka paikassa.
Eikai se nestekaasua siellä ole?
Mutta kaasubon paras jos kokkaa, sähkö hidas.
Ei taida olla Hel-Nyciä kuulolla.