Sivut

Kommentit (120)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ystäväni on juuri kuvailemasi kaltainen nainen. Upea ja menestynyt kuin mikä, kaikin puolin.

Syy? Oli pitkässä parisuhteessa narsistin kanssa joka lähes tuhosi hänet. Ei ole sen jälkeen ketään päin katsonutkaan. Joutui aloittamaan elämänsä alusta, rakentamaan itsensä uudelleen. Nyt, vihdoin kokonaisena, hän on tyytyväinen elämäänsä ilman miestä. Ei kaipaa vierelleen ketään, ja varmasti pelkää että edellinen suhde toistuu.

Ei se näin mene, että sattumalta löytää "narsistin", joka tuhoaa sinut. Aina syy valintoihin on oma psyyke, sitä saa mitä tilaa. Sat sen, jota rarvitset ja jonka ansaitset.

Tutkimuksien mukaan naiset viehättyvät henkisesti ja fyysisesti miehistä joilla on machiavelli piirteet, narsismi, psykopatia ja häikäilemättömyys. Jos nainen tuollaisen miehen itselleen valitsee niin en tunne myötätuntoa.

Ei pidä paikkaansa. Esität tutkimustiedon tarkoitushakuisesti vääristellyssä valossa. Kaikki ihmiset ovat haavoittuvaisia eteville manipulaattoreille. Myös miehet. Myös viehättymisen kontekstissa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ystäväni on juuri kuvailemasi kaltainen nainen. Upea ja menestynyt kuin mikä, kaikin puolin.

Syy? Oli pitkässä parisuhteessa narsistin kanssa joka lähes tuhosi hänet. Ei ole sen jälkeen ketään päin katsonutkaan. Joutui aloittamaan elämänsä alusta, rakentamaan itsensä uudelleen. Nyt, vihdoin kokonaisena, hän on tyytyväinen elämäänsä ilman miestä. Ei kaipaa vierelleen ketään, ja varmasti pelkää että edellinen suhde toistuu.

Ei se näin mene, että sattumalta löytää "narsistin", joka tuhoaa sinut. Aina syy valintoihin on oma psyyke, sitä saa mitä tilaa. Sat sen, jota rarvitset ja jonka ansaitset.

Oletko ikinä kuullut käsitteestä "uhrin syyttäminen"? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Itse voin kerkailematta sanoa, että olen kuvauksesi kaltainen nuori nainen, tosin muutaman vuoden nuorempi. Voin omalta osaltani sanoa, ettei mitään jekkua välttämättä ole. Itse olen saanut kehuja vartalostani ja minulle sanotaan usein, että sopisin malliksi. Opiskelen yliopistossa, käyn töissä, huolehdin itsestäni. Syy, miksi olen sinkku, on ettei kukaan mies ole koskaan kysynyt minua ulos. Ei siis välttämättä ole minkäänlaista koiraa haudattuna.

Vierailija

Ulkonäölläkö sitä seurustellaan?

Jos hän ei ole löytänyt ketään mieleistä? Jos häntä ei kiinnosta seurustella? Jos hän seurusteleekin jo? Jos hän on iskenyt silmänsä naiseen? Jos hän on juuri eronnut?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ehdottomasti. Tuollainen nainen pelottaa miehiä, voin luvata että kosijajonoa ovella ei oo vaikka suurin osa miehistä luuleekin niin. Harva uskaltaa tosissaan lähestyä ja jos tuo asenne näkyy naamasta niin peli on pelattu. Imartelevaa se vaan on jos kysyt ulos, myös niille kauniille ja täydellisille.

Onko se aina niin että ne muijat eivät itse osaa tehdä mitään vaan odottelevat sitä prinssiä?

Tämä "muija" on edennyt urallaan aika railakkaasti ja sanot ettei hän osaa tehdä mitään? Sellaiset naisvihat sieltä.

Vierailija

Jos on nussiskellut siellä ja täällä noin 50 jäbän kanssa on vaikea sitoutua. Toisaalta kuka mies nyt haluasi tuollaisen naisen kanssa yhteen, vaikka eihän se värkki sinänsä käytössä kulu. Siis haluaisi niitä elatusmaksuja makselemaan kun nainen on liukenevaa sorttia.

Vierailija

Kerrot hänen olevan myös älykäs. Siinä syy.
Ei halua nyrkin ja hellan väliin, vaan toteuttaa omia unelmiaan ja tavoitteitaan, johon mies ei mahdu.
Hän saa huomiota, läheisyyttä ja seksiä, ilman parisuhdettakin.

En ymmärrä miksi kauniin, älykkään ja hyvä kroppaisen pitäisi sitoutua? Ihan kuin se olisi ainoa tavoite elämässä.

• ylös 12
  • alas 2
Vierailija

Koska on fiksu eikä ota ketä vaan luuseria elämäänsä hankaloittamaan asioita. Kuulostaa että hänen elämä on tällä hetkellä ihan hirmusen mahtavaa ja varmaan sellaista jota kohti on vuosia pyrkinyt. Häntä ei varmasti kiinnosta kukaan tämmösiä kyselevä. Naiset eivät ole "pilalla", "hulluja" tai muutenkaan viallisia jos ovat sinkkuja vaikka ovat tietyn ikäisiä ja tietynlaisia. Ihan normaalia ja täysin sallittua olla sinkku. 

Vierailija

Elä nainen tietää olevansa älykäs, varakas ja kaunis, minkä vuoksi hän asettaa itsensä muiden ihmisten yläpuolelle?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tutkimuksien mukaan naiset viehättyvät henkisesti ja fyysisesti miehistä joilla on machiavelli piirteet, narsismi, psykopatia ja häikäilemättömyys. Jos nainen tuollaisen miehen itselleen valitsee niin en tunne myötätuntoa.

Ei pidä paikkaansa. Esität tutkimustiedon tarkoitushakuisesti vääristellyssä valossa. Kaikki ihmiset ovat haavoittuvaisia eteville manipulaattoreille. Myös miehet. Myös viehättymisen kontekstissa.

Sivusta, miehethän juurikin antaa narsistien pyörittää itseään 6-0, esim Trump. Epäilen että tämä ominaisuus on edellytys sille että porukat ylipäänsä suostuu sotimaan jne. Sen verran tyhjästä on sotia aloitettu.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itse voin kerkailematta sanoa, että olen kuvauksesi kaltainen nuori nainen, tosin muutaman vuoden nuorempi. Voin omalta osaltani sanoa, ettei mitään jekkua välttämättä ole. Itse olen saanut kehuja vartalostani ja minulle sanotaan usein, että sopisin malliksi. Opiskelen yliopistossa, käyn töissä, huolehdin itsestäni. Syy, miksi olen sinkku, on ettei kukaan mies ole koskaan kysynyt minua ulos. Ei siis välttämättä ole minkäänlaista koiraa haudattuna.

Ei, vaan sinä et ole koskaan kysynyt kiinnostavaa miestä ulos.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Aseksuaali?

Uusi trendisuuntaus, mikä vaivaa traumatisoituneita naisia. Hyvin luonnollinen ihmiselle = ei halua seksiä. Edes Brad Pitt nuoremman tai George Clooney nuoremman kanssa.

Vierailija

Vastasit juuri omaan kysymykseen: Hän on kaunis, älykäs ja hyväkroppainen. Työskentelee suuressa kansainvälisessä yrityksessä hyvässä asemassa, on liikunnallinen ja harrastuksia löytyy, paljon ystäviäkin. Ei ole huomiohuoraava someheruttaja. Mihin tuollainen nainen miestä tarvitsee kun elämällä tuntuu jo muutenkin olevan paljon sisältöä, ehtii sen miehen hankkimaan myöhemminkin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä ajattelin kysyä tätä naista ulos. Ollaan samassa yrityksessä töissä, tosin ihan eri osastoilla... Meillä on yksi kollega joka me molemmat tunnetaan hyvin. Hänen kautta tiiän että on varmuudella sinkku. Rohkeutta pitäs vaan kerätä... Nainen on niin upee.

Kysy ihmeessä, töissä syntyvät parhaat suhteet. Tosin epäilen vähän epäluuloisuuttasi, miksi koetat etsiä naisesta vikoja? Jos nainen on sellainen kuin kuvailet, hän ei hyväksy palstajanttereiden juttuja alkuunkaan ja lennät kuvioista kuin leppäkeihäs. Minun tuntemani tuollainen nainen tosiaan on sinkku, eronnut pitkästä suhteesta ja kovapalkkainen nainen, mutta jos kerran olet samassa yrityksessä töissä, niin et voi ihan tyhmemmästä päästä olla itsekään. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vastasit juuri omaan kysymykseen: Hän on kaunis, älykäs ja hyväkroppainen. Työskentelee suuressa kansainvälisessä yrityksessä hyvässä asemassa, on liikunnallinen ja harrastuksia löytyy, paljon ystäviäkin. Ei ole huomiohuoraava someheruttaja. Mihin tuollainen nainen miestä tarvitsee kun elämällä tuntuu jo muutenkin olevan paljon sisältöä, ehtii sen miehen hankkimaan myöhemminkin.

Olet täysin ja totaalisen väärässä. Tuollainen nainen on erittäin perhekeskeinen ja hyväksyy ainoastaan hyvät ja perhekeskeiset miehet parikseen, siksi seurustelusuhteet ovat pitkiä ja vakavia ja päättyessään nainen harkitsee kauan valintaa kaivaten kuitenkin läheisyyttä. Hänelle ei kuka tahansa kelpaa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Koska on fiksu eikä ota ketä vaan luuseria elämäänsä hankaloittamaan asioita. Kuulostaa että hänen elämä on tällä hetkellä ihan hirmusen mahtavaa ja varmaan sellaista jota kohti on vuosia pyrkinyt. Häntä ei varmasti kiinnosta kukaan tämmösiä kyselevä. Naiset eivät ole "pilalla", "hulluja" tai muutenkaan viallisia jos ovat sinkkuja vaikka ovat tietyn ikäisiä ja tietynlaisia. Ihan normaalia ja täysin sallittua olla sinkku. 

Tuskin yhdenkään sinkun elämä näin pandemian aikaan on mahtavaa. Yksinäistä se on, mutta tuosta olen samaa mieltä, että on todella epäilyttävää epäillä kaikessa olevan joku "jekku" kun naisesta on kyse. Näistä palstatyyppien jutuista olen tullut itse epäluuloiseksi miesten suhteen, heissä on usein parikin "jekkua" jos kerran tänne kirjottavat eli asenne naisiin on sairas. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei ole sinkku muttei puhu suhteestaan avoimesti koska ei ole hetero.

Tai ei ole sinkku mutta ei puhu yksityisasioistaan. Ihan sama onko hetero vai ei. Tämä on outoa, että jos ei joku mies kelpaa, niin pakko olla l e s b o.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kerrot hänen olevan myös älykäs. Siinä syy.
Ei halua nyrkin ja hellan väliin, vaan toteuttaa omia unelmiaan ja tavoitteitaan, johon mies ei mahdu.
Hän saa huomiota, läheisyyttä ja seksiä, ilman parisuhdettakin.

En ymmärrä miksi kauniin, älykkään ja hyvä kroppaisen pitäisi sitoutua? Ihan kuin se olisi ainoa tavoite elämässä.

Älkää nyt viitsikö, kyllä kaunis, älykäs ja varakaskin nainen haluaa läheisen ihmissuhteen ja perheen, ainakin useimmat. Tunnen läheisesti tuollaisen kuvatun naisen elämää ja parisuhdetta toivoo, mutta kriteerit ovat korkealla erityisesti miehen henkisten ominaisuuksien suhteen. Naisia alentava ja huoritteleva typerys ei hänelle missään nimessä kelpaa, vaikka olisi miten hyvännäköinen. Hyvä itsetunto kyllä karsii tuollaiset jo alkuvaiheessa.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.