Sivut

Kommentit (120)

Vierailija

Minä olin nuorena sellainen. En ollut lainkaan kiinnostunut seksistä ja parisuhteessa sitä olisi pitänyt harrastaa. Aloin kiinnostua siitä vasta nelikymppisenä, kun hormonitoiminta muuttui vaihdevuosien lähestyessä.

Olin myös hyvin kiinnostunut urasta, joten keskityin siihen. En ole koskaan kaivannut läheisyyttä tai sitoutumista tai parisuhdetta tai perhettä. Parisuhde symboloi minulle jo nuorena sitä, että naiset joutuvat tekemään enemmän kotitöitä kuin miehet, enkä missään tapauksessa ole hslunnut sellaista elämääni.

• ylös 25
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
25-vuotias työskentelee suuressa kansainvälisessä yrityksessä hyvässä asemassa? Joo, ei.

Hyvä asema on suhteellinen käsite...

• ylös 10
  • alas 1
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Millä tavoin hänen hyvät ominaisuutensa parantaisivat huonojen miesten haluttavuutta?

Eihän sun vuodatuksessa ole päätä eikä häntää.

Tämä.
Mutta miehethän eivät näe naisia erillisinä ihmisinä, vaan heijastavat heihin vain omia halujaan.
Ihan tutkitusti miehet esim luulevat, että heidän silmissään seksikkään näköinen haluaa enemmän seksiä kuin vähemmän seksikkään näköinen nainen. Koska miehet itse haluavat enemmän seksiä sen seksikkään näköisen kanssa.
Se on siis vain heijastusta omista haluista, he eivät kykene ajattelemaan, miyä se nainen oikeasti haluaa.

• ylös 26
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavoin hänen hyvät ominaisuutensa parantaisivat huonojen miesten haluttavuutta?

Tämä.
Mutta miehethän eivät näe naisia erillisinä ihmisinä, vaan heijastavat heihin vain omia halujaan.
Ihan tutkitusti miehet esim luulevat, että heidän silmissään seksikkään näköinen haluaa enemmän seksiä kuin vähemmän seksikkään näköinen nainen. Koska miehet itse haluavat enemmän seksiä sen seksikkään näköisen kanssa.
Se on siis vain heijastusta omista haluista, he eivät kykene ajattelemaan, miyä se nainen oikeasti haluaa.

Miksi nainen panostaa näyttääkseen seksikkäältä, jos ei saadakseen seksiä?

• ylös 1
  • alas 20
Vierailija

.[/quote]
Miksi nainen panostaa näyttääkseen seksikkäältä, jos ei saadakseen seksiä?[/quote]

Osa on syntynyt seksikkäännäköiseksi, ei tehnyt itsestään sellaista.

Osa haluaa näyttää jonkun miehen silmissä hyvältä, että saisi sen miehen, josta on kiinnostunut. Ei se tarkoita, että olisi kiinnostunut juuri seksistä sen miehen kanssa. aika moni nainen arvostaa enemmän parisuhteen muita asioita kuten löheisyyttä ja kumppanuutta ja jaettua arkea.

Koska naiset ymmärtävät paremmin, mitä miehet haluavst (seksiä), he mainostavat itseään yleensä myös sillä.

• ylös 19
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Koska seksuaalinen valta hyödyttää kaikkialla elämässä. Myös työelämässä.

• ylös 11
  • alas 3
Vierailija

Koska hänen äitinsä on estänyt häntä kasvamasta aikuiseksi. Hänen täytyy nyt tehdä se uran & harrastusten kautta; viiden vuoden päästä voi näyttää kyseenalaiselta, 15 vuoden päästä jo lupaavalta.

Sinä voit tietysti myös hyväksikäyttää hänen naiiviuttaan.

• ylös 0
  • alas 20
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mistäs sinä hänen yksityiselämänsä tiedät?

Kuulostaa liian fiksulta naiselta levittelemään omia asioitaan random jurpoille kuten sinä.

Ja kuitenkin kaikki, mitä naisesta tiedät, on ap:n kertomaa ja loput olettamaa.

Miksi siis uskot omien sanojesi mukaisesti urpoa?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Koska seksuaalinen valta hyödyttää kaikkialla elämässä. Myös työelämässä.

Nimenomaan. Ja joskus valta on suurempi silloin, kun antaa toisen vain elätellä haaveita.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä olin nuorena sellainen. En ollut lainkaan kiinnostunut seksistä ja parisuhteessa sitä olisi pitänyt harrastaa. Aloin kiinnostua siitä vasta nelikymppisenä, kun hormonitoiminta muuttui vaihdevuosien lähestyessä.

Olin myös hyvin kiinnostunut urasta, joten keskityin siihen. En ole koskaan kaivannut läheisyyttä tai sitoutumista tai parisuhdetta tai perhettä. Parisuhde symboloi minulle jo nuorena sitä, että naiset joutuvat tekemään enemmän kotitöitä kuin miehet, enkä missään tapauksessa ole hslunnut sellaista elämääni.

Minäkin olin nuorena juuri ap:n kuvaileman kaltainen nainen. Sinusta erosin siinä mielessä, että seksi olisi minua kiinnostanut kovasti. Hankalaksi asian teki se, että irtosuhteet eivät kiinnostaneet yhtään, mutta ei kiinnostanut perinteinen perhe-elämäkään, eivät varsinkaan lapset ja roolijako. Kiinnostuneita miehiä oli paljon, mutta ajatuksemme parisuhteesta eivät osuneet kohdalleen.

Minulla oli kiva työ ja paljon kaikenlaista tekemistä. Perinteinen parisuhde olisi vienyt minulta liikaa ja antanut minulle liian vähän. Siinä se syy.

Nyt olen viisikymppinen, ja tilanne on ihan sama, seksikin kiinnostaa vaikka kuinka. Nyt ei enää ihmetellä sitä, miksi olen sinkku, vaan oletetaan, että olen eronnut ja/tai kyllästynyt miehiin. Tai lesbo; sehän ihmisten fantasioissa on suurimpia pohtimisen aiheita.

• ylös 25
  • alas 0
Vierailija

Mä ajattelin kysyä tätä naista ulos. Ollaan samassa yrityksessä töissä, tosin ihan eri osastoilla... Meillä on yksi kollega joka me molemmat tunnetaan hyvin. Hänen kautta tiiän että on varmuudella sinkku. Rohkeutta pitäs vaan kerätä... Nainen on niin upee.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä ajattelin kysyä tätä naista ulos. Ollaan samassa yrityksessä töissä, tosin ihan eri osastoilla... Meillä on yksi kollega joka me molemmat tunnetaan hyvin. Hänen kautta tiiän että on varmuudella sinkku. Rohkeutta pitäs vaan kerätä... Nainen on niin upee.

Tsemppiä ja rohkeutta! Kannattaa ehdottomasti uskaltaa :) Fiksuna naisena hän joko ilahtuu treffikutsusta tai sitten osaa torjua sinut kohteliaasti. Tuskin on siis mitään menetettävää :)

Minä olin tällainen nainen, kunnes nykyinen aviomieheni ja lapseni isä rohkeni viimein kysyä minua treffeille. Työpaikalla tavattiin mekin <3

• ylös 11
  • alas 6
Vierailija

Hohhoijaa..kaikkia ei edes kiinnosta parisuhde. Voi olla että ei pidä miehistä. Ei kaikki naiset elä miehilleen! Ehkä tämäkin nainen vain yökkäilee mielessään kun häntä lähestyt 😁

• ylös 18
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa..kaikkia ei edes kiinnosta parisuhde. Voi olla että ei pidä miehistä. Ei kaikki naiset elä miehilleen! Ehkä tämäkin nainen vain yökkäilee mielessään kun häntä lähestyt 😁

Ainahan voi sulkea silmät ja ajatella naapurin Tiinaa. Tai Timoa.

Vierailija

Onko aina ollut sinkku? Vai onko eronnut edellisestä suhteesta alle vuosi sitten? Vai jotain siltä väliltä?

Eli jos olet vasta tutustunut häneen, etkä tiedä hänen parisuhdehistoriaansa, et voi tietää, miksi hän on juuri nyt sinkku.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katselen välillä Tinderistä 30-35-vuotiaita naisia. Ihmettelen, miten on mahdollista, että niin monia kaunis ja koulutettu nainen etsii yhä elämänsä miestä? Se on niin surullista, moni tulee jäämään yksin.
M40 (eronnut ja yli-ikäinen, tiedän sen)

Et kai luule että jos olisivat toimineet nopeammin miehiä olisi jotenkin riittänyt kaikille?

En tiedä siitä, mutta kyllä se on kohtuullisen epätodennäköistä löytää vapaa alfa yli 30-vuotiaana. Kaveripiirissä parhaat miehet on tavattu opiskeluaikana ja siitä syntyneet kestävimmät liitot. Sama pätee toki naisiin myös.

• ylös 2
  • alas 17
Vierailija

Työskentelee suuressa kansainvälisessä yrityksessä hyvässä asemassa
= vain miehistä menestyneimmät, kovapalkkaisimmat ja karismaattisimmat kelpaavat. Pitkä ja komea pitää tietysti olla tämän lisäksi.

on liikunnallinen ja harrastuksia löytyy, paljon ystäviäkin.
= ura + tämä -> ei ole aikaa seurustelulle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Keskittynyt uransa rakentamiseen poikaystävän löytämisen sijaan?

Miesnäkökulmasta minusta semmoinen nainen, joka vielä 25-vuotiaana sinkkuna, vaikuttaa järkevämmältä  ihmiseltä kuin nainen, jolla on takana tuossa vaiheessa 10 vuotta erilaisia seurustelusuhteita tai josta on tullut äiti 18-vuotiaana.  Ei kaikkien miesten eikä naisten elämä pyöri pelkästään parisuhteen löytämisen ja ylläpitämisen ympärillä, vaan elämässä riittää muutakin tekemistä ja tavoitteita.

• ylös 25
  • alas 0
Vierailija

Pariutuminen ei ole kaikille yksinkertainen tai edes toivottu asia. 

Hyvän kumppanin löytyminen on todellakin lottovoitto, vaikka kliseiseltä kuulostaakin.

• ylös 17
  • alas 0

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.