Miksi normaalipainoisia ja hyväkuntoisia naisia läskitellään?
Yhtä loogista kuin pihtarihuoraksi haukkuminen. Kiusaajat on säälittävän tyhmiä eivätkä tietenkään älyä itse omaa tyhmyyttään ja nolouttaan. Eikö ne mitään parempaa ajankulua keksi? Energiansa voisi käyttää niin paljon fiksumpiinkin asioihin.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska useimmissa tapauksissa nämä naiset eivät ole normaalipainoisia tai hyväkuntoisia.
Edellisessä keskustelussa esiintyi nainen jonka BMI oli lähes 30, roikkuva takamus, ei missään erottuvia lihaksia, allit käsissä, jne. Ikää reippaasti alle 30v. Tämä nainen olisi pitänyt hyväksyä normaalipainoiseksi ja hyväkuntoiseksi, koska raskaat luut ja lihakset.
Kaikki nyt eivät vain hyväksy sitä että normaalipainoisen/hyväkuntoisen rajat määritellään uusiksi siten että kuka tahansa paksukätinen on lihaksikas tai kerran viikossa jumppaava on hyväkuntoinen.
Toi ketju oli muuten kunnon pohjanoteeraus jopa tälläkin palstalla :D "miksi haukutte lievää ylipainoa lihavaksi.." apua
Mikä tämä ketju oli, haluaisin lukea
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lievä ylipaino on kuitenkin myös terveydelle haitallista, kuten lihavuuskin.
Ei ole. Lievä ylipaino ei ole terveydelle ideaalista, mutta se on lähes aina paras vaihtoehto.
Noniin :D Päästäänpäs taas kumoamaan nämä mammapalstan "lievä ylipaino on terveellistä"-jutut.
https://thl.fi/fi/-/ylipaino-ja-lihavuus-vaikuttavat-merkittavasti-sair…
"Normaalipainoiset aikuiset sairastuivat 10 vuoden seurannassa tyypin 2 diabetekseen, sepelvaltimotautiin, astmaan, polvi- tai lonkkanivelrikkoon, kihtiin tai sappikivitautiin huomattavasti harvemmin kuin henkilöt, joilla oli ollut vähintään ylipainoa lähtötilanteessa.
Tyypin 2 diabetes oli tutkituista sairauksista yleisin ylipainon ja lihavuuden seuraus. Riski sairastua tyypin 2 diabetekseen oli ylipainoisilla lähes kolminkertainen, lihavilla kahdeksankertainen ja vaikeasti lihavilla 16-kertainen normaalipainoisiin verrattuna."
Huolestuttavaa toi tarve ylläpitää jotain uskomusta siitä, että ylipaino olisi ihan tervettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska useimmissa tapauksissa nämä naiset eivät ole normaalipainoisia tai hyväkuntoisia.
Edellisessä keskustelussa esiintyi nainen jonka BMI oli lähes 30, roikkuva takamus, ei missään erottuvia lihaksia, allit käsissä, jne. Ikää reippaasti alle 30v. Tämä nainen olisi pitänyt hyväksyä normaalipainoiseksi ja hyväkuntoiseksi, koska raskaat luut ja lihakset.
Kaikki nyt eivät vain hyväksy sitä että normaalipainoisen/hyväkuntoisen rajat määritellään uusiksi siten että kuka tahansa paksukätinen on lihaksikas tai kerran viikossa jumppaava on hyväkuntoinen.
Toi ketju oli muuten kunnon pohjanoteeraus jopa tälläkin palstalla :D "miksi haukutte lievää ylipainoa lihavaksi.." apua
Joku mielensäpahoittaja ilmiantoi senkin n. 20+ sivun jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku mielensäpahoittaja ilmiantoi senkin n. 20+ sivun jälkeen.
No niimpä tietenkin, ei yllätä tällä palstalla. :D
Vierailija kirjoitti:
En ole törmänny tähän. Olen törmännyt siihen, että normaalipainoisen hoikkuuta ihmetellään ja ylipainoiselle sanotaan että "ei sun tarvii laihduttaa" Normaalipainoisen salaattiannoksia kauhistellaan ja jos ylipainoisella on pulla kädessä niin sitä ihan kannustetaan.
Älä puhu soopaa. Normaalipainoista ihmistä kannustetaan laihduttamaan 10 kg ilman taustatietoja koska "olet varmaan laiha läski". Joo tätä ihmettelee on läs kifetisti ja haluaa kannustaa lihavuuteen (?).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole törmänny tähän. Olen törmännyt siihen, että normaalipainoisen hoikkuuta ihmetellään ja ylipainoiselle sanotaan että "ei sun tarvii laihduttaa" Normaalipainoisen salaattiannoksia kauhistellaan ja jos ylipainoisella on pulla kädessä niin sitä ihan kannustetaan.
Älä puhu soopaa. Normaalipainoista ihmistä kannustetaan laihduttamaan 10 kg ilman taustatietoja koska "olet varmaan laiha läski". Joo tätä ihmettelee on läs kifetisti ja haluaa kannustaa lihavuuteen (?).
Tällä palstalla uskotaan, että ylipaino on terveellistä. Kuten tuossa ylempänä väitettiin, että ylipaino ei ole terveydelle haitallista. Siis mieti mitä aikoja elämme.
Olen ikäni urheilua harrastanut 50+ nainen ja olen BMl: n mukaan normaalipainoinen. Muutama vuosi sitten erosin ja aloin tapailla miehiä. Kaikkien näitten miesten mielestä olin joko hoikka tai siro, vaikka olen normaali. Yksikin hoki melkein koko treffien ajan innostuneena: sä et ole lihava. En halunnut tavata toista kertaa.