Ordinary retinol vs retinoid, erot?
Mitä eroa näillä on, retinoli taitaa olla vahvempaa? Olen käyttänyt sitä 2% squalane retinoidia, ja nyt haluan kokeilla tehokkaampaa tuotetta. Valitako se 5% retinoid vai 0,2% retinoli? Mitään sivuvaikutuksia en huomannut tuosta käyttämästäni aineesta tulevan.
Kommentit (7)
Eikö kukaan tiedä? Deciemillä olisi vielä kuun loppuun 23% ale jota ajattelin hyödyntää... ap
Ei ole eroa eikä sivuvaikutuksia koska vaikuttava aine jää ihon pinnalle. Nuo eivät toimi ap, kusetusta.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole eroa eikä sivuvaikutuksia koska vaikuttava aine jää ihon pinnalle. Nuo eivät toimi ap, kusetusta.
Mulla iho ei ole varmaan ikinä ollut näin hyvä kun olen tuota retinoidia käyttänyt. Nälkä kasvaa syödessä ja siksipä haluan kokeilla noita muitakin. Käyttökokemuksia noista kaipaan! Ap
Millä tavalla on sulla toiminut tuo tökötti? Tekisi mieli kokeilla, mutta pelkään laittaa mitään uusia aineita kasvoille kun puhkeaa herkästi pod tai akne pahenee... kuitenkin juonteitakin alkaa jo vähän näkyä niin olisi kiva testata, retinoli kuitenkin todistetusti toimii.
Mulla siis pintakuiva, herkkä iho ja aikuisiän hormonaalinen akne.
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla on sulla toiminut tuo tökötti? Tekisi mieli kokeilla, mutta pelkään laittaa mitään uusia aineita kasvoille kun puhkeaa herkästi pod tai akne pahenee... kuitenkin juonteitakin alkaa jo vähän näkyä niin olisi kiva testata, retinoli kuitenkin todistetusti toimii.
Mulla siis pintakuiva, herkkä iho ja aikuisiän hormonaalinen akne.
Mun iho on ihan selkeästi kirkastunut ja paremman/tasaisemman värinen. Käytössä siis squalane retinoid 2% tökötti enkä ole huomannut mitään ärsytystä tai muita haittavaikutuksia. Satunnaiset hormonifinnit paranee tosi nopeasti, kun ennen oli kipeä paukama parikin viikkoa ihon alla. Ihoni on tosin normaali eikä ole aknea tai muitakaan ongelmia. Eipä tuo kallista ole, jos haluaa kokeilla. Käytä vaikka kädenselkiin tai kaulalle/decolteelle loput jos ei kasvoille käykään, nehän viimeistään paljastaa naisen iän. Ap
Täältä voi ainakin lukea kokemuksia Ordinaryn retinolista https://wellea.fi/the-ordinary-retinol-kokemuksia/.
Up!