Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Einö Grönillä vaimo ja naisystävä

Vierailija
28.11.2019 |

Mitä mieltä olette asiasta?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa Eino Grönin vaimo olla sen verran dementoitunut, että hänellä ei ole mitään avointa suhdetta vastaan....

Vierailija
2/25 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sitä mieltä ettei minun tarvitse olla asiasta mitään mieltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä pitäisi aina olla vaimon lisäksi muutama tyttöystävä. Kun yksi pihtaa niin toisen luokse.

Vierailija
4/25 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän viriili mies voi olla ilman naista. Ko laulajalla oli tietty nainen aikoinaan tietyllä paikkakunnalla missä esiintyi. Kuten on on ollut ja on monilla muillakin " reissaajilla". Veikkaan et vaimot on tienneet aina mut sillä ei väliä kun mies ei ota eroa.

Vierailija
5/25 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno homma, että Eino jatkaa elämäänsä niin kauan kuin on itse tolkuissaan. Se, että hän puhuu asiasta avoimesti, rohkaisee varmasti muitakin. Itse toivoisin, että aviomieheni toimisi samoin, jos tulisi vastaava tilanne.

Vierailija
6/25 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa Eino Grönin vaimo olla sen verran dementoitunut, että hänellä ei ole mitään avointa suhdetta vastaan....

Lupaakaan ei ole kukaan tainnut vaimolta kysyä...

Vierailija
7/25 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhtaudun sympaattisesti ja ymmärtävästi. Mies pitää hyvää huolta dementoitunesta vaimosta ja samalla saa itse elämäänsä tukea ja rakkautta.

Vierailija
8/25 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suhtaudun sympaattisesti ja ymmärtävästi. Mies pitää hyvää huolta dementoitunesta vaimosta ja samalla saa itse elämäänsä tukea ja rakkautta.

En tiennytkään että huo-raaminen on nykyään hyvää huolenpitoa. Täytyy varmaan itsekin alkaa pitämään muista miehistä hyvää huolta ja samalla toki omasta siipasta.

Vierailija
9/25 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno, että Eino jaksaa pitkän ja raskaan kiertue-elämän loppupuolellakin olla viriili kehdeksankymppinen. Pystyisinpä minä samaan edes 75.kin.

Vierailija
10/25 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieno, että Eino jaksaa pitkän ja raskaan kiertue-elämän loppupuolellakin olla viriili kehdeksankymppinen. Pystyisinpä minä samaan edes 75.kin.

Sinisen pillerin lerppakulli. Sellainen viriili.

Vierailija
11/25 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, että Grönillä on vaimonsa lisäksi myös muita tai ainakin yksi muu läheinen ihminen, kuten hyvä ystävä. Se on sivuseikka onko hänen ystävänsä mies vai nainen; tai jotain siltä välilä. - Toki jos uutisoitaisiin, että Eino Grönillä on erittäin läheinen ja hyvä miesystävä, niin pitäisikö lukea rivien välistä samaa kuin, mitä joku saattanee lukea ny kun kerrotaan, että Grönillä on vaimonsa lisäksi lähein naispuoli ystävä.     

Vierailija
12/25 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiennytkään että huo-raaminen on nykyään hyvää huolenpitoa. Täytyy varmaan itsekin alkaa pitämään muista miehistä hyvää huolta ja samalla toki omasta siipasta.

Älä ole naurettava. Tuskin 80 vuotias pahemmin huo-raa.

Vierailija
13/25 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkästään hyvä asia. Nyt on joku joka pitää Eikastakin huolta tämän viimeisinä vuosina. Dementoitunut vaimo ei tästä järjestelystä kärsi.

Vierailija
14/25 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni suomalainen mies kärsii yksinäsyydesä kun ei ole muita läheisiä kuin vaimo ja hänkin sairaspedillä, naapurikaupungissa. - Lapsia,  jos sellaisia on asuu toisella puolella Suomea. 

Vierailija
15/25 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tuomitse. Tiedän omasta isästäni, että vakavasti muistisairas ei ole enää oikeasti edes olemassa.

Vierailija
16/25 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko koskaan itse joutunut hoitamaan dementoitunutta ihmistä? Olisi ehkä syytä kokeilla, kuinka rankkaa se on, ennen kuin tulet huuteleman ja huorittelemaan.

-8

Vierailija
17/25 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös muusikoilla aika usein ole näin. Eivät vain avoimesti kerro lehtien palstoilla.

Vierailija
18/25 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin vaimo, olisin antanut luvan. Jos taas vaimo ei ole antanut lupaa, sehän on pettämistä, eikä mielestäni oikein. 

Vierailija
19/25 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tulen vanhana jätetyksi mieluummin, kuin että puolisolla olisi toinen sairauteni takia. Sairaus ei oikeuta pettämistä. 

Vierailija
20/25 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siitä vaan jos mieli tekee. Ihme kommentti, josta paistaa kateus, että kyllä minäkin jos kerta muutkin. Mikä estää?