Miksi satunnaisseksisuhteet ovat niin kovin yleisiä?
Miksi, oi miksi? Mikä ihme siinä on, että varmaan kahdeksan kymmenestä naisesta sinkkuna ollessaan eivät kykene olemaan yksin, vaan sitä satunnaisseksiseuraa on pakko haalia tindereistä ja muista deittipalveluista sekä baareista? Mikä siinä omassa kädessä on vikana? Ja ei nyt aleta kiukuttelemaan että noku ne miehetkin byää. Kun kyse on pääasiassa naisista.
Kommentit (170)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi elää ilman seksiä? Olen nykyisin parisuhteessa, mutta ennen kuin tapasin kumppanini, olin vuosikausia yksin. Ensin en edes halunnut ketään, koska olin pahasti pettynyt edellisessä parisuhteessa, sitten kun aloin taas kaivata elämänkumppania, meni vielä vuosia ennen kuin oikea ihminen osui kohdalle. Miksi minun olisi pitänyt elää ne vuodet ilman seksiä?
Siksi että kyseessä on pyhä asia, ja myös testi joka määrittää yksilön integriteetin. Nykyihmisillä ei sellaisista taida paljoa enää kokemusta ollakaan.
Minulla on vähän samat ajatukset. Koen seksin niin romanttisena ja intiiminä asiana, etten halua jakaa sitä kenen tahansa kadunmiehen kanssa. Minä suostun sekstaamaan vasta, kun koen tilanteen ja miehen tutuksi, rakkaaksi ja turvalliseksi. En halua antaa vieraille vonkaajille ja olenkin saanut vaikean maineen. Ihan OK minulle, onneksi en tuollaisille edes antanut.
Pelkään ja inhoan myös tauteja, joita siitä voi saada. En missään nimessä haluaisi suudella ketään juurihoitotapausta tai mennä nöyränä johonkin klinikalle testaamaan klamydiaa.
En halua olla moderni, vaan 1800-lukuinen. Ehkä synnyin väärälle vuosisadalle.
Ihmiset ovat erilaisia ja haluavat eri asioita. Sinä saat vapaasti pihdasta niin paljon kun haluat, joku toinen saa yhtälailla naida niin paljon kun paikat kestää. Mikä kukaan on toisten tekemisiä tuomitsemaan, mikäli ne ei siis ole lainvastaisia?
Ja tähän kun vielä siteeraa raamat tua jossa sanotaan
Älä tuomitse koska ihmisellä ole oikeutta tuomita vaan sen tekee yksin Her ramme Je es us. Sanatarkkasti en muista enkä edes mistä löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystyykö yhdenyön jutussa saamaan hyvää seksiä? Tuntuu oudolta, että vieraan kanssa voisi.
Itse olen useimmiten saanut hyvää seksiä. Minulla asia menee niin, että kun alkaa panettamaan, niin siitä on jo niin kierroksilla että kaikenlaiset kainoudet ja hissuttelut putoaa pois. Sitä on vain se halu ja himo, ja sitten baariin, katselemaan sopivaa kumppania (eli joku siisti mies, joka myös haluaa sinä iltana seksiä). Kun molemmat on tuolla mielellä liikkeellä, että on kiima ja se pitäisi tyydyttää, yleensä sinne petiin mennään jo melkoisen kiihkeissä merkeissä ja kyllä sellainen himo vie mennessään, laittaa kehon liikkumaan ja toimimaan oikein.
Minulta joskus kaveri joka ei harrasta yhden illan suhteita kyseli, että eikö minua hävetä riisua vieraan edessä, ja eikö se ole vaivaannuttavaa siinä sopia millaista seksiä halutaan ja mitä ei, kun ei tunne toista. mutta olen tosiaan aina mennyt sänkyyn sen verran kovassa himossa, että siinä on ajatteleva mieli hiljennyt jo ajat sitten kommentoimasta tuollaisia "näytänköhän hyvältä" tms kommentteja ja vietit ja vaistot ottaneet vallan. Se onkin minusta seksin yksi ihanimpia puolia, päästää väilllä edes ylikierroksilla käyvä ajatteleva mieli tauolle ja antaa vain mennä fiilisten mukaan.
aah etuoikeutetun elämää.. on se helppoa.
Se on helppoa, koska te miehet olette niin helppoja.
mihin feminismiä tarvitaan kun naiset ovat jo etuoikeutettuja?
Eli koko ketjussa ei ollutkaan kyse siitä, että miksi naiset harrastavat irtoseksiä, vaan siitä jälleen kerran, miksi naiset ei harrasta irtoseksiä ap:n kanssa.
Ap, naiset eivät halua seksiä eikä suhdetta naisvihaajien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystyykö yhdenyön jutussa saamaan hyvää seksiä? Tuntuu oudolta, että vieraan kanssa voisi.
Itse olen useimmiten saanut hyvää seksiä. Minulla asia menee niin, että kun alkaa panettamaan, niin siitä on jo niin kierroksilla että kaikenlaiset kainoudet ja hissuttelut putoaa pois. Sitä on vain se halu ja himo, ja sitten baariin, katselemaan sopivaa kumppania (eli joku siisti mies, joka myös haluaa sinä iltana seksiä). Kun molemmat on tuolla mielellä liikkeellä, että on kiima ja se pitäisi tyydyttää, yleensä sinne petiin mennään jo melkoisen kiihkeissä merkeissä ja kyllä sellainen himo vie mennessään, laittaa kehon liikkumaan ja toimimaan oikein.
Minulta joskus kaveri joka ei harrasta yhden illan suhteita kyseli, että eikö minua hävetä riisua vieraan edessä, ja eikö se ole vaivaannuttavaa siinä sopia millaista seksiä halutaan ja mitä ei, kun ei tunne toista. mutta olen tosiaan aina mennyt sänkyyn sen verran kovassa himossa, että siinä on ajatteleva mieli hiljennyt jo ajat sitten kommentoimasta tuollaisia "näytänköhän hyvältä" tms kommentteja ja vietit ja vaistot ottaneet vallan. Se onkin minusta seksin yksi ihanimpia puolia, päästää väilllä edes ylikierroksilla käyvä ajatteleva mieli tauolle ja antaa vain mennä fiilisten mukaan.
aah etuoikeutetun elämää.. on se helppoa.
Se on helppoa, koska te miehet olette niin helppoja.
mihin feminismiä tarvitaan kun naiset ovat jo etuoikeutettuja?
Jos naisilla olisi samanlainen sosiaalinen vapaus olla yhtä helppoja kuin miehet, ehkä kerran sadassa vuodessa sinäkin voisit saada seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Eli koko ketjussa ei ollutkaan kyse siitä, että miksi naiset harrastavat irtoseksiä, vaan siitä jälleen kerran, miksi naiset ei harrasta irtoseksiä ap:n kanssa.
Ap, naiset eivät halua seksiä eikä suhdetta naisvihaajien kanssa.
Ja naisten seksin helppo saaminen on etuoikeutta, miesten helppous tässä suhteessa ohitetaan täysin. Myös alfojen naisten kerääminen on naisten syy, vaikka naiset eivät tuntemattomaita miehistä voi tietää, ovatko tämä kaataneet naisia ja kuinka paljon. Alfoja nämä kaverit eivät toki arvostele, vaikka loogisesti ajateltuna pitäisi syyllistää ne, jotka keräävät "kaikki" naiset. Hehän sen tietävät, eivät ne naiset...
Tiivistettynä: satunnaissekaisuhteiden yleisyys johtuu siitä, että miehet ovat niin helppoja. Ajatelkaa ja toimikaa rationaalisesti eli lakatkaa jakamasta sitä munaanne kaikille, niin naisten "etuoikeus" seksin suhteen poistuu. Vai eikö miesten itsehillintä pelaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halutaan pitää hauskaa ennenkuin vakiinnutaan sellaisen kanssa joka ei kiinnosta seksuaalisesti pätkääkään mutta se on hyvä vanhempi ja omaa säännölliset tulot.
Palstamies olisi mieluummin mies, joka kelpuutetaan vain irtonumeroksi kuin mies, jota sama nainen haluaa tuhansia kertoja. Kukahan teidän lampaiden päähän on istuttanut tuon ajatuksen, että naiset vakiintuvat miehen kanssa, joka ei kiinnosta seksuaalisesti pätkääkään? Taitava aivopesijä, kun ei ketään yhtään mietitytä, kumman kanssa se nainen enemmän seksiä haluaa ja harrastaa, vakikumppanin vai irtonumeron kanssa.
No tietty irtotapauksen. sitähän koko ketju alleviivaa. irtoseksiin autuutta.
Seksi, ei irtoseksin. Osa harrastaa seksiä edelleen mieluummin parisuhteessa, osa taas ei halua parisuhdetta lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi kuuluu parisuhteeseen. Ei mulla muuta. Taitaa muuten pitää paikkaansa se tutkimus jossa luki että suomalainen nainen harrastaa eniten irtoseksiä kun verrataan eurooppalaisiin siskoihin. Samaan aikaan paheksutaan jos mies haluaa vain seksiä ja vaaditaan suostumuslakeja.
"Vaaditaan suostumuslakeja" - avaisitko hieman, miten tämä liittyy asiaan?
Jos mies ei ollutkaan hyvä panemaan niin voidaan pistää hänet telkien taakse perättömällä raiskausilmoituksella. Nythän vaaditaan seksin oston kriminalisointiakin. Tämä jättäisi varmaan entistä enemmän miehiä ilman seksiä. Sitten naiset ihmettelevät kun miehiä syrjäytyy. Heille itselleen irtosuhteet ovat arkipäivää ja helppoa.
Meiltä löytyy myös ne miehet jotka valittaa tahtomattaan isäksi joutumista. Hei ihan oikeasti nyt! Mikäli naisten kanssa kanssakäyminen tuntuu kamalan hankalalta ja pesää pitäisi saada niin hyödyntäkää miehille kehitettyjä leluja. Uskokaa pois jopa oma mieheni sanoi ettei ole saanut keltään naiselta samanlaisia säväreitä mitä näiltä uusimmilta teholeluilta.
Miehellä pitäisi olla oikeus kieltäytyä isyydestä. Tätä meidän naisministerit eivät vaan halua ajaa ja samaan aikaan kuitenkin puolustavat abortteja.
Voit kieltäytyä isyydestä elämällä selibaatissa tai huolehtimalla ITSE ehkäisystä. Typeryydestä sakotetaan. MIKSI miehet ei ikinä ota vastuuta ItSESTÄÄN ja omista teoistaan.
Miksi naiset eivät ota vastuuta? Maksattavat abortin veronmaksajilla tai pakottavat miehen isäksi. Tässä nähdään kaksoistandartit.
Itse deittailen Tinderissä tavattujen naisten kanssa ja yleensä viimeistään toisella tapaamisella saa suojaamatonta seksiä loppuun asti. Pari naista ainakin tietääkseni on käynyt abortissa veronmaksajien piikkiin, kun ovat kuulleet että olen ulosotossa, eikä kannata tehdä mun kanssa muksua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi kuuluu parisuhteeseen. Ei mulla muuta. Taitaa muuten pitää paikkaansa se tutkimus jossa luki että suomalainen nainen harrastaa eniten irtoseksiä kun verrataan eurooppalaisiin siskoihin. Samaan aikaan paheksutaan jos mies haluaa vain seksiä ja vaaditaan suostumuslakeja.
Jos mies ei ollutkaan hyvä panemaan niin voidaan pistää hänet telkien taakse perättömällä raiskausilmoituksella. Nythän vaaditaan seksin oston kriminalisointiakin. Tämä jättäisi varmaan entistä enemmän miehiä ilman seksiä. Sitten naiset ihmettelevät kun miehiä syrjäytyy. Heille itselleen irtosuhteet ovat arkipäivää ja helppoa.
Meiltä löytyy myös ne miehet jotka valittaa tahtomattaan isäksi joutumista. Hei ihan oikeasti nyt! Mikäli naisten kanssa kanssakäyminen tuntuu kamalan hankalalta ja pesää pitäisi saada niin hyödyntäkää miehille kehitettyjä leluja. Uskokaa pois jopa oma mieheni sanoi ettei ole saanut keltään naiselta samanlaisia säväreitä mitä näiltä uusimmilta teholeluilta.
Miehellä pitäisi olla oikeus kieltäytyä isyydestä. Tätä meidän naisministerit eivät vaan halua ajaa ja samaan aikaan kuitenkin puolustavat abortteja.
Voit kieltäytyä isyydestä elämällä selibaatissa tai huolehtimalla ITSE ehkäisystä. Typeryydestä sakotetaan. MIKSI miehet ei ikinä ota vastuuta ItSESTÄÄN ja omista teoistaan.
Miksi naiset eivät ota vastuuta? Maksattavat abortin veronmaksajilla tai pakottavat miehen isäksi. Tässä nähdään kaksoistandartit.
Itse deittailen Tinderissä tavattujen naisten kanssa ja yleensä viimeistään toisella tapaamisella saa suojaamatonta seksiä loppuun asti. Pari naista ainakin tietääkseni on käynyt abortissa veronmaksajien piikkiin, kun ovat kuulleet että olen ulosotossa, eikä kannata tehdä mun kanssa muksua.
Kortsu, vasektomia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi elää ilman seksiä? Olen nykyisin parisuhteessa, mutta ennen kuin tapasin kumppanini, olin vuosikausia yksin. Ensin en edes halunnut ketään, koska olin pahasti pettynyt edellisessä parisuhteessa, sitten kun aloin taas kaivata elämänkumppania, meni vielä vuosia ennen kuin oikea ihminen osui kohdalle. Miksi minun olisi pitänyt elää ne vuodet ilman seksiä?
Siksi että kyseessä on pyhä asia, ja myös testi joka määrittää yksilön integriteetin. Nykyihmisillä ei sellaisista taida paljoa enää kokemusta ollakaan.
Minulla on vähän samat ajatukset. Koen seksin niin romanttisena ja intiiminä asiana, etten halua jakaa sitä kenen tahansa kadunmiehen kanssa. Minä suostun sekstaamaan vasta, kun koen tilanteen ja miehen tutuksi, rakkaaksi ja turvalliseksi. En halua antaa vieraille vonkaajille ja olenkin saanut vaikean maineen. Ihan OK minulle, onneksi en tuollaisille edes antanut.
Pelkään ja inhoan myös tauteja, joita siitä voi saada. En missään nimessä haluaisi suudella ketään juurihoitotapausta tai mennä nöyränä johonkin klinikalle testaamaan klamydiaa.
Sama täällä! Mutta ymmärrän miksi monet haluaa harrastaa satunnaista seksiä enkä ollenkaan tuomitse sitä. Itse en vaan saa minkäänlaisia kiksejä semmoisesta ja toiset ovat tuominneet minut sen perusteella, vaikka en sille mitään voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kortsu, vasektomia?
Vain naisen ehkäisy jos sellainen on käytössä.
Eron jälkeen kiinnostaa lähinnä seksi ja sitähän Tinderissä piisaa. Siksi satunnaisuhteet. M41
Vierailija kirjoitti:
Eron jälkeen kiinnostaa lähinnä seksi ja sitähän Tinderissä piisaa. Siksi satunnaisuhteet. M41
Tinder on hyvä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montakos tautia olet keräillyt? Turha sitten ulista kun joku pyöräyttää muksun sinulle, kaikki naiset ei ole rahan perään. Uskomatonta miten moni mies vetelee tuntemattomia paljaalla.
"Mikä siinä omassa kädessä on vikana?" Oikeesti? Ei se käsi tai joku muovivehje tunnu samalta ja ylläri ylläri, silläkin on väliä, että siinä on IHMINEN.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistähän tulee tuollainen käsitys, että irtosuhteet on aina jotenkin likaisia ja se kumppani vähintäänkin vastenmielinen, tautinen ja epähygieeninen? Ihan kunnon kansalaisia siellä baareissa ja deittisovelluksissakin pyörii.
Sama mietin, että muuttuuko tämä baarilöytö kunnolliseksi kumppaniksi jos kuukausikaupalla pihdataan ja maanitellaan.
Romantikko 1800-luvulta vastaa: haluan ensin tutustua ja tietää varmasti, millainen tyyppi on. Kyllä se selviää, onko heppu edes tosissaan minusta kiinnostunut, jollei jaksa odottaa sen vertaa. En halua miestä, joka liottaa (piilo)tautista munaansa jokaisessa samanmoisessa solassa eikä huolehdi hammaspesusta tai hoidata jalkasientään ja satiaisiaan.
Tuollaisia ihmiset eivät todellakaan ensiksi baarilöydölleen esittele, kun paine panna on niin suuri. Vieraista ei välitetä, kunhan minä saan, muista viis. Sitten jälkikäteen siistinnäköinen tyyppi valittelee, kuinka herpes puhkesi huuleen heti seuraavana päivänä suuseksistä, että sori siitä jos sullekin tarttui.
Ehkä ei pitäisi olla lääkärin lapsi. Näkee ja kuulee kamalia. Tämä vaikuttaa mielikuvaan ihmisistä. Kaunis, komea ja siistikin voi olla tautipesä. Siksi mieluummin tutustun ja rakastun ensin.
Sinun asenteesi on täysin ok, koska et yritä esittää, että kaikkien pitäisi kokea ja toimia samoin.
Vierailija kirjoitti:
Koska olemme biologisia olentoja. Tarkemmin sanottuna nisäkkäitä, joiden lisääntymistapa on sukupuolinen ja lajin säilymisen vuoksi meihin, kuten muihinkin lajeihin on koodattu halu seksiin ja kontaktiin lajitovereiden kanssa. Siksi, oi siksi.
Tuo kuulostaa hieman erikoiselta, koska käsittääkseni satunnaissuhteissa lisääntyminen ei näyttele mitään roolia. Enkä kyllä ymmäräkään että kuinka muuten elämässä siveää ja kunnollista näyttelevät naisetkin kuoriutuvat kuin taikaiskusta ihmeellisiksi eläimellisiksi panokoneiksi, jotka lähtevät satunnaisen baarituttavuuden matkaan vieraaseen kotiin ottamaan ulokkeita sisäänsä. Tuollainen vain tuntuu jo ajatuksena jotenkin todella häröltä.
Vierailija kirjoitti:
Tiivistettynä: satunnaissekaisuhteiden yleisyys johtuu siitä, että miehet ovat niin helppoja. Ajatelkaa ja toimikaa rationaalisesti eli lakatkaa jakamasta sitä munaanne kaikille, niin naisten "etuoikeus" seksin suhteen poistuu. Vai eikö miesten itsehillintä pelaa?
Nyt on kyllä surullista logiikkaa muutamalla viime kommentoijalla. Eli se oma jakaminenkin ulkoistetaan taas miesten syyksi, ja itse heittäydytään tahdottomiksi panokoneiksi. "Tsihihi, emmä vaan pysty hillitsemään itteeni kun alffa on näköpiirissä ;););)"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Montakos tautia olet keräillyt? Turha sitten ulista kun joku pyöräyttää muksun sinulle, kaikki naiset ei ole rahan perään. Uskomatonta miten moni mies vetelee tuntemattomia paljaalla.
Pari kertaa naiset on klamydian tartuttaneet. Pitää ihmetellä, että uskomattoman moni nainen vetelee miehiä paljaalla :D
Mahtaakohan pää pysyä menossa mukana ja onko meno hyväksi henkiselle tasapainolle?