Miksi satunnaisseksisuhteet ovat niin kovin yleisiä?
Miksi, oi miksi? Mikä ihme siinä on, että varmaan kahdeksan kymmenestä naisesta sinkkuna ollessaan eivät kykene olemaan yksin, vaan sitä satunnaisseksiseuraa on pakko haalia tindereistä ja muista deittipalveluista sekä baareista? Mikä siinä omassa kädessä on vikana? Ja ei nyt aleta kiukuttelemaan että noku ne miehetkin byää. Kun kyse on pääasiassa naisista.
Kommentit (170)
Vierailija kirjoitti:
Tälläisiä aivopestyjä ap:n kaltaisia ihmisiä on suurin osa. Näkevät satunnaisseksisuhteissa jotakin väärää. Sinä ei ole mitään väärää eikä paheksuttavaa vaikka panisi 10 eri miehen/naisen kanssa samana päivänä.
Niin minustakin, mutta vaimo yrittää koko ajan rajoittaa minua tässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seksi kuuluu parisuhteeseen. Ei mulla muuta. Taitaa muuten pitää paikkaansa se tutkimus jossa luki että suomalainen nainen harrastaa eniten irtoseksiä kun verrataan eurooppalaisiin siskoihin. Samaan aikaan paheksutaan jos mies haluaa vain seksiä ja vaaditaan suostumuslakeja.
"Vaaditaan suostumuslakeja" - avaisitko hieman, miten tämä liittyy asiaan?
Jos mies ei ollutkaan hyvä panemaan niin voidaan pistää hänet telkien taakse perättömällä raiskausilmoituksella. Nythän vaaditaan seksin oston kriminalisointiakin. Tämä jättäisi varmaan entistä enemmän miehiä ilman seksiä. Sitten naiset ihmettelevät kun miehiä syrjäytyy. Heille itselleen irtosuhteet ovat arkipäivää ja helppoa.
Meiltä löytyy myös ne miehet jotka valittaa tahtomattaan isäksi joutumista. Hei ihan oikeasti nyt! Mikäli naisten kanssa kanssakäyminen tuntuu kamalan hankalalta ja pesää pitäisi saada niin hyödyntäkää miehille kehitettyjä leluja. Uskokaa pois jopa oma mieheni sanoi ettei ole saanut keltään naiselta samanlaisia säväreitä mitä näiltä uusimmilta teholeluilta.
Miehellä pitäisi olla oikeus kieltäytyä isyydestä. Tätä meidän naisministerit eivät vaan halua ajaa ja samaan aikaan kuitenkin puolustavat abortteja.
Voit kieltäytyä isyydestä elämällä selibaatissa tai huolehtimalla ITSE ehkäisystä. Typeryydestä sakotetaan. MIKSI miehet ei ikinä ota vastuuta ItSESTÄÄN ja omista teoistaan.
Miksi naiset eivät ota vastuuta? Maksattavat abortin veronmaksajilla tai pakottavat miehen isäksi. Tässä nähdään kaksoistandartit.
Toki olisi parempi jos se isä pistettäisiin henkilökohtaisesti maksamaan abortti jos nainen sen valitsee. Yhteiskunta nyt vaan on päätänyt ottaa vastuun siitä maksusta kuten muustakin terveydenhoidosta. En minäkään haluaisi veroissani maksaa sinun mielenterveyspalvelujen käyttöä ja lääkkeiden kela-korvauksia.
En niitä käytäkkään. Sinusta en tiedä.
Käytä ihmeessä. Olet sen tarpeessa selkeästi. Kyllä me veronmaksajat sekin maksetaan.
Minäkin pidän seksiä romanttisena, intiiminä, ehkä jopa jossain määrin "pyhänä" asiana. En ole koskaan nauttinut satunnaisista seksisuhteista, ja uskon, että monille nuorille satunnaiset seksisuhteet eivät ole mikään hyvä tapa oppia ja harrastaa seksiä. Usein se on jopa vahingollista, ei ymmärretä omaa arvoa tai rajoja jne...
MUTTA! En koe, että minulla yksin on oikeus määritellä, mitä seksi on tai sen pitäisi olla. On paljon ihmisiä, jotka oikeasti nauttivat seksistä ilman sitoumuksia. Ja on ihanaa, että maailma on kehittynyt sen verran, että naisetkin saavat harrastaa seksiä kenen kanssa haluavat ilman julkista häpeää. Tämä aloitus on taas yksi väsynyt yritys näyttää naisille kaapin paikka. Kukaan ei ole pakottamassa ketään harrastamaan irtosuhteita. Ap:n kaltaiset konservatiivit taas haluavat kaikkien noudattavan omia puhtauden ideaalejaan.
Vierailija kirjoitti:
Sinkkuna oli hauskaa kun satunnaisseksiä oli tarjolla kun vaan sormia napsautti.
Nykyään onnellisesti parisuhteessa ja edelleen seksiä niin paljon kun sielu sietää.
Seksi on ihanaa! En ymmärrä miten joku pärjää kuukausia tai vuosia ilman.
Niinhän se teille naisille on hauskaa. Tavismiehet ovat ilman ja te maksatte seksitaudit vielä heillä. Voitaisiin laittaa naiset maksamaan irtoseksistä joku vero.
Vierailija kirjoitti:
Pystyykö yhdenyön jutussa saamaan hyvää seksiä? Tuntuu oudolta, että vieraan kanssa voisi.
enemmän naiset siitä saa irti. partnerina Alfa ja uusi vieras mies on naisille herkkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkkuna oli hauskaa kun satunnaisseksiä oli tarjolla kun vaan sormia napsautti.
Nykyään onnellisesti parisuhteessa ja edelleen seksiä niin paljon kun sielu sietää.
Seksi on ihanaa! En ymmärrä miten joku pärjää kuukausia tai vuosia ilman.Niinhän se teille naisille on hauskaa. Tavismiehet ovat ilman ja te maksatte seksitaudit vielä heillä. Voitaisiin laittaa naiset maksamaan irtoseksistä joku vero.
Ihan omasta tahdosta jokainen on ilman. Paineet saa kyllä tyhjennettyä ihan jokainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halutaan pitää hauskaa ennenkuin vakiinnutaan sellaisen kanssa joka ei kiinnosta seksuaalisesti pätkääkään mutta se on hyvä vanhempi ja omaa säännölliset tulot.
Palstamies olisi mieluummin mies, joka kelpuutetaan vain irtonumeroksi kuin mies, jota sama nainen haluaa tuhansia kertoja. Kukahan teidän lampaiden päähän on istuttanut tuon ajatuksen, että naiset vakiintuvat miehen kanssa, joka ei kiinnosta seksuaalisesti pätkääkään? Taitava aivopesijä, kun ei ketään yhtään mietitytä, kumman kanssa se nainen enemmän seksiä haluaa ja harrastaa, vakikumppanin vai irtonumeron kanssa.
No tietty irtotapauksen. sitähän koko ketju alleviivaa. irtoseksiin autuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pystyykö yhdenyön jutussa saamaan hyvää seksiä? Tuntuu oudolta, että vieraan kanssa voisi.
enemmän naiset siitä saa irti. partnerina Alfa ja uusi vieras mies on naisille herkkua.
Alfa tässä terve! Jätänkö ajamatta pakarakarvat? Löydät meikäläisen grinderistä ja AS:stä
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvänen aika. Todellakin voi! Onhan se vähän eri laji kuin rakastava parisuhdeseksi voi olla muilla tavoin todella, todella hyvää. Miksi ei olisi? IHmisen iho ja lämpöhän tuntuu lähtökohtaisesti hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Joskus iltapäivälehden suhdeosiossa joku tutkimus oli, että naiset saa jopa paremmin vieraan kuin tutun kanssa. Ei ole mitään estoja siitä, mitä toinen ajattelee.
Vierailija kirjoitti:
No mikä siinä on vikana, jos sattuu tykkäämään seksistä?
Miksi siitä ei voi enää tykätä parisuhteessa ja avioliitossa ?????????????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki ei halua olla vakituisessa suhteessa!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka ei tykkää? Minä ainakin tykkään nimenomaan parisuhteessa, kun ei tarvitse käyttää enää kumiakaan. Jos nainen lakkaa tykkäämästä seksistä kanssasi, se kertoo, ettei hän nauti siitä.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen useimmiten saanut hyvää seksiä. Minulla asia menee niin, että kun alkaa panettamaan, niin siitä on jo niin kierroksilla että kaikenlaiset kainoudet ja hissuttelut putoaa pois. Sitä on vain se halu ja himo, ja sitten baariin, katselemaan sopivaa kumppania (eli joku siisti mies, joka myös haluaa sinä iltana seksiä). Kun molemmat on tuolla mielellä liikkeellä, että on kiima ja se pitäisi tyydyttää, yleensä sinne petiin mennään jo melkoisen kiihkeissä merkeissä ja kyllä sellainen himo vie mennessään, laittaa kehon liikkumaan ja toimimaan oikein.
Minulta joskus kaveri joka ei harrasta yhden illan suhteita kyseli, että eikö minua hävetä riisua vieraan edessä, ja eikö se ole vaivaannuttavaa siinä sopia millaista seksiä halutaan ja mitä ei, kun ei tunne toista. mutta olen tosiaan aina mennyt sänkyyn sen verran kovassa himossa, että siinä on ajatteleva mieli hiljennyt jo ajat sitten kommentoimasta tuollaisia "näytänköhän hyvältä" tms kommentteja ja vietit ja vaistot ottaneet vallan. Se onkin minusta seksin yksi ihanimpia puolia, päästää väilllä edes ylikierroksilla käyvä ajatteleva mieli tauolle ja antaa vain mennä fiilisten mukaan.
Demiseksuaalina sytyn ainoastaan emotionaalisesta yhteydestä. Olen ollut yksin 15 vuotta ja joskus mietin, että oispa helppoa, jos pystyisi vaan himojen iskiessä lähtemään toisen himokkaan mukaan ja aamulla sanomaan heippa ja kiitos. Mutta kun ei. En yksinkertaisesti saa yhtään mitään irti ilman aitoa intiimiä henkistä ja emotionaalista yhteyttä toiseen. Tulee vaan hyväksikäytetty olo, vaikka itse olisi lähtenyt hommaan mukaan. Pelkät seinille hyppimään saavat himot pystyn hoitamaan omin avuin.
Parisuhteessa sitten seksiä voi olla vaikka 5 kertaa päivässä, ei himot hyydy helpolla ;
Toisaalta viihdyn hyvin omissa oloissani enkä muista koskaan nähneeni ketään miestä tai naista, josta tulisi heti "ooo onpa tosi hyvännäkönen, panisin!"-fiilistä ensi vilkaisulla. Nuoruuden seurustelusuhteissakin tuleva poikaystävä oli kiva tyyppi, joka muuttui komeaksi ja seksikkääksi saatuani häneen emotionaalisen yhteyden - ja sen hävittyä eron myötä unohdin koko tyypin aivan kuin hän ei olisi ollut koskaan olemassakaan.
Kaikki tai ei mitään, sillä mennään täällä päässä :D Muut saavat vapaasti seikkailla haluamillaan tavoilla, kunhan irtoseksin harrastajat eivät ala pyöritellä meille silmiään, että kauhee miten estynyt, emmä vaan pystyis, miten sä voit olla ilman kosketusta...!
Ihan sama, jos minä alan täällä jankata, että no miten sä pystyt hoitamaan jotain niin intimiiä kuin seksi jonkun tuntemattoman kanssa ja miten sä et muka pysty olemaan ilman fyysistä kosketusta, onko sulla mielikuvituksessa vikaa? :D
Antakaa meidän (demi)seksuaalien olla rauhassa ja hei, antakaa myös irtoseksistä nauttivien olla rauhassa.
Naisia ja miehiä seuranneena olen tehnyt itse seuraavan havainnon:
Se, että harrastaa irtosuhteita ei automaattisesti tarkoita, että on seksuaalisesti vapautunut ja kypsä ja pystyy esim. keskustelemaan kumppaninsa kanssa seksuaalisista toiveistaan. Osa on, osa ei ole.
Samoin se, että ei harrasta irtosuhteita ei automaattisesti tarkoita sitä, että on estynyt siveydensipuli, joka punastuu jo kun ajattelee vastakkaista sukupuolta alasti. Osa on, osa ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen useimmiten saanut hyvää seksiä. Minulla asia menee niin, että kun alkaa panettamaan, niin siitä on jo niin kierroksilla että kaikenlaiset kainoudet ja hissuttelut putoaa pois. Sitä on vain se halu ja himo, ja sitten baariin, katselemaan sopivaa kumppania (eli joku siisti mies, joka myös haluaa sinä iltana seksiä). Kun molemmat on tuolla mielellä liikkeellä, että on kiima ja se pitäisi tyydyttää, yleensä sinne petiin mennään jo melkoisen kiihkeissä merkeissä ja kyllä sellainen himo vie mennessään, laittaa kehon liikkumaan ja toimimaan oikein.
Minulta joskus kaveri joka ei harrasta yhden illan suhteita kyseli, että eikö minua hävetä riisua vieraan edessä, ja eikö se ole vaivaannuttavaa siinä sopia millaista seksiä halutaan ja mitä ei, kun ei tunne toista. mutta olen tosiaan aina mennyt sänkyyn sen verran kovassa himossa, että siinä on ajatteleva mieli hiljennyt jo ajat sitten kommentoimasta tuollaisia "näytänköhän hyvältä" tms kommentteja ja vietit ja vaistot ottaneet vallan. Se onkin minusta seksin yksi ihanimpia puolia, päästää väilllä edes ylikierroksilla käyvä ajatteleva mieli tauolle ja antaa vain mennä fiilisten mukaan.
aah etuoikeutetun elämää.. on se helppoa.
Koska olemme biologisia olentoja. Tarkemmin sanottuna nisäkkäitä, joiden lisääntymistapa on sukupuolinen ja lajin säilymisen vuoksi meihin, kuten muihinkin lajeihin on koodattu halu seksiin ja kontaktiin lajitovereiden kanssa. Siksi, oi siksi.
Kaksi samanaikaista ilmiötä tässä ajassa. Irtoseksi on tavallista ja ihmisiä, jotka eivät sitä halua harrastaa, pidetään estyneinä. Toisena nuorten naisten masennusdiagnoosien ym.mielenterveysongelmien lisääntyminen. Mahdollista yhteyttä olen miettinyt, liekö vaan kaksi yhtäaikaista ilmiöitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
aah etuoikeutetun elämää.. on se helppoa.
Se on helppoa, koska te miehet olette niin helppoja.
Samaa olen joskus miettinyt. Sinällään satunnaisseksissä ei varmaan mitään vikaa ole. Itse joskus kokeilin muutamaa, mutta jäi tyhjä olo. Vaikka en suhdettakaan halunnut, seksiä vaan. Silti piti kokeilemalla oppia, että mulle ei vaan riitä kuka tahansa. Mun pitää pitää ihmisestä aidosti, jotta seksistä jää hyvä olo. Siihen pitämiseen ei riitä baari-ilta, chatti tai lyhyt tapaaminen. Haluan myös, että olemme aidosti kiinnostuneet toisistamme ihmisinä esimerkiksi keskustelussa. Suhdetta ei silti tarvitse viritellä sen syvällisemmin, jos ei halua. Mutta jotenkin haluan, että ihminen arvostaa minua ihmisenä eikä satunnaisena runkkualustana. Ehkä joku ymmärtää mitä tarkoitan.
Toisilla voi olla toisin ja saa olla. Mulle ei vaan sopinut.