Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset!! Se että olen mukava teille ei tarkoita että olisin pokaamassa

Vierailija
28.11.2019 |

Kun olen mukava naisille niin tulos on aina joku seuraavista:

1. Tyly käytös heti

2. Tyly käytös sen jälkeen kun saavat tietää että olen varattu

3. Sellaista käytöstä josta naisystäväni ei olisi mielissään

Mikään näistä ei ole ok.

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulka silmissä flirttaileva pilke jutellessasi naisille, vai jutteletko täysin samoin kuin miehillekin?

Vierailija
42/58 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen naimisissa oleva nainen ja juttelen ja olen ystävällinen kaikille miehille työpaikallani. Ei ole edes käynyt mielessä että joku heistä sen vuoksi epäilisi minun yrittävän häntä iskeä 🙄

Small talk työkaverin kanssa on täysin eri asia kuin tuntemattoman lähestyminen, jossa ilmaistaan halu tutustua lähemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen naimisissa oleva nainen ja juttelen ja olen ystävällinen kaikille miehille työpaikallani. Ei ole edes käynyt mielessä että joku heistä sen vuoksi epäilisi minun yrittävän häntä iskeä 🙄

Small talk työkaverin kanssa on täysin eri asia kuin tuntemattoman lähestyminen, jossa ilmaistaan halu tutustua lähemmin.

Paitsi että, on muuten tapahtunut töissä ja koulussa useamman kerran että miehet ovat ymmärtäneet myös normaalin small talkin kiinnostuksenosoitukseksi ja on kysytty treffeille. Että ehkä sekin on ihan hyvä varmuudeksi jättää pois.

Vierailija
44/58 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on oikeassa,

Olen huomannut saman. Suomalaiset eivät osaa käyttäytyä. Naiset sekoittavat normaalin kohteliausuuden flirttiin ja kostavat mukavan käytöksen tylyydellä. Tämä on totta. Se johtuu käytöstapojen alkeellisuudesta.

M43

Tämä voi olla totta. Mutta minulla naisena on sama ongelma kuin ap:llä. Jos ja kun juttelen vieraammile miehille (esim. työn merkeissä, salilla ohimennen, kaupassa kysyn jotakin jne.), niin saan varautua siihen, että kyseinen tyyppi luulee, että olen kiinnostunut.

Sitten saa kiusaantuneena vältellä, ettei katseet kohtaa työpaikalla tai salilla - ja auta armias jos niin tahattomasti käy... treffikutsua pukkaa. Siinä on vaikea tilanne alkaa selittää jostakin ”miehestäni, joka ei ilahdu treffeistäni vieraiden miesten kanssa”.

Eli oletan ap:n olevan ihan hyvännäköinen ja mukava mies, jonka tahaton juttelu käsitetään aina väärin. Suomalaiset eivät tosiaan taida osata ihan perus juttelua.

Huomaan käydessäni töiden vuoksi Ruotsissa, että ruotsalaiset ovat avoimempia ja tervehtivät firman pitkillä käytävillä tuntematonta vastaantulijaa. Suomessa ei. Tuossa tilanteessa ei tiedetä, mihin nurkkaan tai viherkasviin sitä tuijottaisi.

Mistä tällainen ihmispelko kumpuaa? Onko savupirteissä opetettu, että kaikki sosiaalisuus johtaa joko väkivaltaan, raiska ukseen tai naimisiin?

Vierailija
45/58 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulka silmissä flirttaileva pilke jutellessasi naisille, vai jutteletko täysin samoin kuin miehillekin?

Tämä se voi olla! Minullakin on nättinä huumornaisena tapana olla iloinen ja vitsaileva. Siksi aika moni mies onkin käsittänyt minut väärin ja tekee ehdotuksen, vaikka olenkin ihan viattomalta pohjalta tekemisissä ja varattukin.

Vierailija
46/58 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi että, on muuten tapahtunut töissä ja koulussa useamman kerran että miehet ovat ymmärtäneet myös normaalin small talkin kiinnostuksenosoitukseksi ja on kysytty treffeille. Että ehkä sekin on ihan hyvä varmuudeksi jättää pois.

Paitsi että, on muuten yleistä että ne jotka etsii seuraa aktiivisesti ja on tottuneet olemaan aloitevastuussa tekee aloitteita matalalla kynnyksellä kelle tahansa mukavalle. Jos ei ole itsessään jostain syystä paha että mies pyytää treffeille ja hänelle sanoo ei kiitos, niin ei se sitten ole syy vältellä small talkia.

Vierailija
47/58 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on oikeassa,

Olen huomannut saman. Suomalaiset eivät osaa käyttäytyä. Naiset sekoittavat normaalin kohteliausuuden flirttiin ja kostavat mukavan käytöksen tylyydellä. Tämä on totta. Se johtuu käytöstapojen alkeellisuudesta.

M43

Eheheheeeeeeeeeeeeeeeeee. Luuletko oikeasti olevasi niin komea ja hurmaava, että naiset lankeavat sinuun.

Vierailija
48/58 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on työkaveri, joka on ihanan iloinen, vitsaileva ja flirttaileva miehille. Miehet flirttailevat takaisin ja heillä näyttää olevan hauskaa, mutta ei mitään sen enempää. Minä jos flirttailen samaan tapaan miehille tai olen edes perusystävällinen, niin saan treffikutsuja, viestejä ja perässä roikkujia. En ole mitenkään kauniimpi tai haluttavampi kuin työkaverini, vaan olen tullut tulokseen etten osaa kevyttä flirttailua vaan aikomukseni käsitetään väärin. Olen siis jättänyt flirttailun töissä. Ehkä sinulla on sama? Yrität olla perusystävällinen, mutta et jotenkin osaa ja sinut käsitetään väärin.

Vierailija
49/58 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vieraat miehet suhtautuvat, kun otat heihin kontaktia ystävällisesti ja tuttavallisesti? Ovatko heti varauksettomasti luomassa hienoa kaverisuhdetta?

Vierailija
50/58 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tapanasi mennä liiankin tuttavallisesti jututtamaan tuntemattomia naisia, ilman hyvää syytä? Mikäli on, älä ihmettele jos luulevat pokaamiseksi. Useimmiten se nimittäin on just sitä.

Miksi pitäisi aina olla joku painava syy? Aika hiljaista täällä olisi jos sen noi pitäisi olla.

- Ap

Kukaan vieras nainen tai naisporukka ei ole koskaan tullut juttelemaan minulle. Siksi aina kun joku mies lähestyy, oletan sen olevan jos ei nyt pokaamista niin ainakin vastakkaisen sukupuolen seurasta nauttimasta. En halua sitä. Minulla ei ole mitään asiaa vieraille ihmisille. 

Ymmärräthän ap, että naisena joudun jatkuvasti kestämään sitä, että joku minulle tuntematon mies tai miesryhmä tulee juttelemaan. Vaikka he vain kuinka haluaisivat olla mukavia ja ystävällisiä, he haluavat jotain muuta minulta kuin miehiltä oli se sitten ihan vain pelkästään juttelemista, kevyttä flirttiä tai pientä jännitystä omassa itsessä. Jos heille olisi täysin puhtaasti tarve jutella jonkun kanssa, he lähestyisivät myös miehiä yhtä usein, kommentoisivat yhtä usein miesten tekemisiä, ehdottaisivat jatkoja yhtä usein miehille.  

Minä haluan vain olla rauhassa ilman, että pitää jatkuvasti olla ystävällinen vieraille miehille. 

Vierailija
51/58 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paitsi että, on muuten yleistä että ne jotka etsii seuraa aktiivisesti ja on tottuneet olemaan aloitevastuussa tekee aloitteita matalalla kynnyksellä kelle tahansa mukavalle. Jos ei ole itsessään jostain syystä paha että mies pyytää treffeille ja hänelle sanoo ei kiitos, niin ei se sitten ole syy vältellä small talkia.

Nainenhan ei ole mukava enää sen jälkeen kun sanoo ystävällisesti ei, vaan ilkeä liian suuria itsestään kuvitteleva k-pää. Moni mies pahoittaa mielensä kieltäytymisen seurauksena ja sen jälkeen nainen voi saada melkoista pskaa niskaansa. Tietenkään kaikki miehet eivät näin toimi, mutta huomattavan moni kyllä. Tästä syystä en halua treffikutsuja miehiltä, jotka eivät minua kiinnosta.

Vierailija
52/58 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joojoo, kunhan vaan heitän läppää ja puhun normaaleja niitä näitä juttuja. Ei mitään "hei kivat tissit sulla" niin kun jotkut täällä näyttää olettavan.

Ulkomailla naiset kyllä ovat mukavia takaisin eivätkä hyppää johtopäätöksiin ja heti vedä myrtsinaama tai innostu sillätavalla.

Ap

Vierailija
53/58 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainenhan ei ole mukava enää sen jälkeen kun sanoo ystävällisesti ei, vaan ilkeä liian suuria itsestään kuvitteleva k-pää. Moni mies pahoittaa mielensä kieltäytymisen seurauksena ja sen jälkeen nainen voi saada melkoista pskaa niskaansa. Tietenkään kaikki miehet eivät näin toimi, mutta huomattavan moni kyllä. Tästä syystä en halua treffikutsuja miehiltä, jotka eivät minua kiinnosta.

Voin kyllä kuvitella että nainen voi saada aika paljon paskaa niskaansa jos se sanoo "ysrävällisesti ei" jollekin pokaamiselle mitä ei edes ole tapahtumassa. Kai sinä ymmärrät miten kusipäiseltä ja omahyväiseltä tuollainen vaikuttaa? "Joo, täällä mä nyt oon niin kaunis että varmuuden vuoksi pitää tylyttää kaikki jotka tulee juttelemaan mulle ihan vaan siltä varalta et ne olisi pokaamassa. Kun kyllähän minä nyt tiedän että kuitenkin teillä kaikilla miehillä on se mielessä koska mä oon niin kaunis."

AP

Vierailija
54/58 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se tarkoitaa sitä oot simps

Vierailija
55/58 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tapanasi mennä liiankin tuttavallisesti jututtamaan tuntemattomia naisia, ilman hyvää syytä? Mikäli on, älä ihmettele jos luulevat pokaamiseksi. Useimmiten se nimittäin on just sitä.

Miksi pitäisi aina olla joku painava syy? Aika hiljaista täällä olisi jos sen noi pitäisi olla.

- Ap

Kukaan vieras nainen tai naisporukka ei ole koskaan tullut juttelemaan minulle. Siksi aina kun joku mies lähestyy, oletan sen olevan jos ei nyt pokaamista niin ainakin vastakkaisen sukupuolen seurasta nauttimasta. En halua sitä. Minulla ei ole mitään asiaa vieraille ihmisille. 

Ymmärräthän ap, että naisena joudun jatkuvasti kestämään sitä, että joku minulle tuntematon mies tai miesryhmä tulee juttelemaan. Vaikka he vain kuinka haluaisivat olla mukavia ja ystävällisiä, he haluavat jotain muuta minulta kuin miehiltä oli se sitten ihan vain pelkästään juttelemista, kevyttä flirttiä tai pientä jännitystä omassa itsessä. Jos heille olisi täysin puhtaasti tarve jutella jonkun kanssa, he lähestyisivät myös miehiä yhtä usein, kommentoisivat yhtä usein miesten tekemisiä, ehdottaisivat jatkoja yhtä usein miehille.  

Minä haluan vain olla rauhassa ilman, että pitää jatkuvasti olla ystävällinen vieraille miehille. 

Ota nyt se keppi pois perseestäsi.

Vierailija
56/58 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin kyllä kuvitella että nainen voi saada aika paljon paskaa niskaansa jos se sanoo "ysrävällisesti ei" jollekin pokaamiselle mitä ei edes ole tapahtumassa. Kai sinä ymmärrät miten kusipäiseltä ja omahyväiseltä tuollainen vaikuttaa? "Joo, täällä mä nyt oon niin kaunis että varmuuden vuoksi pitää tylyttää kaikki jotka tulee juttelemaan mulle ihan vaan siltä varalta et ne olisi pokaamassa. Kun kyllähän minä nyt tiedän että kuitenkin teillä kaikilla miehillä on se mielessä koska mä oon niin kaunis."

AP

Tapanani ei ole tylyttää varmuuden vuoksi kaikkia, jotka minulle tulevat juttelemaan. Osaan kyllä keskustella asiallisesti kaikkien kanssa, jotka minua tulevat jututtamaan, enkä oleta juttelun olevan pokaamista ellei sitä suoraan ilmaista (esim. kahvikutsu, numeron vaihto) - vaikka suurella todennäköisyydellä se sitä onkin. En tylytä myöskään siinä vaiheessa kun mies heittää treffikutsun ilmoille, vaan annan kieltävän vastauksen mahdollisimman hienovaraisesti. Saatan myös jättää asian ikään kuin ilmoille, vaikka kiinnostusta ei ole, sillä suora kielteinen vastaus tuottaa usein vahvimmat negatiiviset rektiot.

Vierailija
57/58 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tosi ystävällinen kaikille, jotkut sitten valitettavasti ottaa sen ystävällisyyden iskuyrityksenä. Olenkin alkanut nykyään jo juttelun alkuvaiheessa jollain tapaa mainitsemaan että olen varattu, jotta ihmiset ymmärtäisivät että en ole hakemassa seuraa, vaan ihan kaverimielellä jutustelen niitä näitä. Jotkut eivät tosin edes siitä tajua, että en ole haku päällä.

Nainen 31

Vierailija
58/58 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

Tapanani ei ole tylyttää varmuuden vuoksi kaikkia, jotka minulle tulevat juttelemaan. Osaan kyllä keskustella asiallisesti kaikkien kanssa, jotka minua tulevat jututtamaan, enkä oleta juttelun olevan pokaamista ellei sitä suoraan ilmaista (esim. kahvikutsu, numeron vaihto) - vaikka suurella todennäköisyydellä se sitä onkin. En tylytä myöskään siinä vaiheessa kun mies heittää treffikutsun ilmoille, vaan annan kieltävän vastauksen mahdollisimman hienovaraisesti. Saatan myös jättää asian ikään kuin ilmoille, vaikka kiinnostusta ei ole, sillä suora kielteinen vastaus tuottaa usein vahvimmat negatiiviset rektiot.

*reaktiot, siltä varalta että joku ei ymmärtänyt.