Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset!! Se että olen mukava teille ei tarkoita että olisin pokaamassa

Vierailija
28.11.2019 |

Kun olen mukava naisille niin tulos on aina joku seuraavista:

1. Tyly käytös heti

2. Tyly käytös sen jälkeen kun saavat tietää että olen varattu

3. Sellaista käytöstä josta naisystäväni ei olisi mielissään

Mikään näistä ei ole ok.

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

He eivät nyt vain halua ventovierasta häiritsemään. Mikä tässä on niin vaikeaa?

Tämä on todennäköinen vaihtoehto, jos naisen käytös on heti tylyä. Joskus voi olla muutakin tekemistä kuin alkaa pitämään seuraa tuntemattomalle.

Vierailija
22/58 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappas, jollain on sama kohtalo.

Ratkaisin tämän siten, että menen puhumaan vain miehille ja vanhemmille rouville. Osaa lähinnä tervehdin kohteliaasti tarpeen vaatiessa ja hoidan tarvittavat asiat minimalistisesti.

Loput ovat kuin lyhtypylväät, niille ei puhuta ja päin ei kävellä.

Ongelma ratkaistu ja kukaan ei ole kovin tyytymätätön, eikö totta?

Niinhän sitä yksinkertaisempi voisi luulla.

Nyt olen sitten mystinen naistenvihaaja:  "Mitä sullla on naisia/minua/ihmisiä vastaan?!!!".

Huokaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kappas, jollain on sama kohtalo.

Ratkaisin tämän siten, että menen puhumaan vain miehille ja vanhemmille rouville. Osaa lähinnä tervehdin kohteliaasti tarpeen vaatiessa ja hoidan tarvittavat asiat minimalistisesti.

Loput ovat kuin lyhtypylväät, niille ei puhuta ja päin ei kävellä.

Ongelma ratkaistu ja kukaan ei ole kovin tyytymätätön, eikö totta?

Niinhän sitä yksinkertaisempi voisi luulla.

Nyt olen sitten mystinen naistenvihaaja:  "Mitä sullla on naisia/minua/ihmisiä vastaan?!!!".

Huokaus.

Tuollaiseksi se tulee menemään munkin puolesta.

Ap

Vierailija
24/58 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on todennäköinen vaihtoehto, jos naisen käytös on heti tylyä. Joskus voi olla muutakin tekemistä kuin alkaa pitämään seuraa tuntemattomalle.

Jaa, ja naisethan eivät voi kokeilla olla mukavia takaisin?

Ap

Vierailija
25/58 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olen aina mukava takaisin. Siitä huolimatta, että tiedän sen johtavan epämieluisaan kahvikutsuun tai puhelinnumeron kysymiseen.

Vierailija
26/58 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on oikeassa,

Olen huomannut saman. Suomalaiset eivät osaa käyttäytyä. Naiset sekoittavat normaalin kohteliausuuden flirttiin ja kostavat mukavan käytöksen tylyydellä. Tämä on totta. Se johtuu käytöstapojen alkeellisuudesta.

M43

Vierailija
27/58 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä tyrkytät itseäsi ventovieraille naisille?

Vierailija
28/58 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Olen aina mukava takaisin. Siitä huolimatta, että tiedän sen johtavan epämieluisaan kahvikutsuun tai puhelinnumeron kysymiseen.

Etkös sinä juuri halunnut kaveerata naisten kanssa. Kavereiden kanssa on tapana mennä kahville ja mites sitä yhteyttä saa jos ei ole numeroa?  Oletpa vaikea.

Vierailija
29/58 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jutella normaaleja, mutta älä flirttaile. Yhtään.

Vierailija
30/58 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provo, ei kukaan mies toimi noin.

Joo ei toimi. Ja ongelma on juurikin toisinpäin. Miehet luulevat että nainen yrittää iskeä, jos nainen sanoo heille jotain, mitä tahansa

Vierailija
31/58 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tämä on sama ongelma kuin kaikilla naisillakin, eli ystävällisyys ymmärretään väärin.

Vierailija
32/58 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole pokaamassa, mutta käyttäydyt niin kuin olisit. Tästä syystä naiset suuttuvat sulle. Etkö tätä itse tajua? Ei kukaan huvikseen muutu tylyksi, tai kylmäksi.

Vierailija
33/58 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Etkös sinä juuri halunnut kaveerata naisten kanssa. Kavereiden kanssa on tapana mennä kahville ja mites sitä yhteyttä saa jos ei ole numeroa?  Oletpa vaikea.

Ei ollut ap tämä edellinen kommentoija vaan nainen, jota joskus suoraan sanottuna tympii tuntemattomien miesten tutustumisyritykset. Ne eivät koskaan ole vain kaverillisia. Ap voi sitten olla se poikkeus joka vahvistaa säännön.

Vierailija
34/58 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku sun olemisessa on pielessä jos jatkuvasti tulkitaan pokaamiseksi. Ei tätä muille käy. Etkö osaa jutella flirttailematta, vai hakeudutko aina nimenomaan ikäistesi kauniiden naisten seuraan?

Tai sitten ap on komee ja naiset narsisteja kun ovat tietenkin nyt tietenkin heti olettavat et se on joku pelimies taas pokaamassa vaikkei se sanoisi mitään siihen viittaavaa.

Ei siinä ole kyse narsismista vaan siitä että naiset on varuillaan koska kokemus on heidät siihen opettanut. Mutta kyllä tämän varuillaan olon voi kiertää oikeanlaisella käytöksellä ja valitsemalla järjen kanssa ne tilanteet joissa naisille menee olemaan mukava.

Vierailija
35/58 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naisilla ole mitään mielenkiintoa alkaa juttelemaan varattujen miesten kanssa. Etsi toinen harrastus.

Vierailija
36/58 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro Ap jokin esimerkki milloin ja miten sinua on tulkittu väärin? Minkä ikäinen olet? Vaikea ottaa asiaan kantaa ilman esimerkkiä.

Vierailija
37/58 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Provo, ei kukaan mies toimi noin.

Joo ei toimi. Ja ongelma on juurikin toisinpäin. Miehet luulevat että nainen yrittää iskeä, jos nainen sanoo heille jotain, mitä tahansa

En todellakaan luule että nainen yrittää iskeä, jos hän puhuu minulle. Vaikka minulla onkin vivahteikas mielikuvitus, niin olen silti maan pinnalla ja en kuvittele tuollaisia typeryyksiä.

Vierailija
38/58 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa oleva nainen ja juttelen ja olen ystävällinen kaikille miehille työpaikallani. Ei ole edes käynyt mielessä että joku heistä sen vuoksi epäilisi minun yrittävän häntä iskeä 🙄

Vierailija
39/58 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silkkaa höpötystä koko ketju. Miten te jaksatte?

Vierailija
40/58 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juttelen joka päivä miesten kanssa, enkä koskaan.ole ajatellut heidän pokaavan minua.

On yksi mies, josta en tiedä, onko hän vain ysyävällinen vai flirttaileeko. Hän koskettaa usein ohimennen esim käsivartta. Jos ap on sen tyylinen, niin ymmärrän mahdolliset väärinkäsitykset.