Black Friday boikottiin
Ranska on säätämässä lakia "anti-waste law", jossa kielletään joutavanpäiväinen ja konsumerismiä palvova markkinointi. Ylikulutus pitää saada järkevästi hallintaan...tämä on täysin oikein. Ihmiset eivät silti usko mitään, vaan kuluttavat hullun lailla.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Mitä siitä? Me kuollaan kaikki ajastaan - ihan jokainen. Minä pidän tavaroista, kauniista ja klassisista esineistä, vaatteista, asusteista, parfyymeista ja laadukkaasta kosmetiikasta. Ihanista nahkakengistä. Harmi että olen niin köyhä, että harvat ihanat hankinnat on todella tehtävä näinä alerysäyksinä.
Jokainen tavallaan. En tunne pienistä nautinnoistani hetkeäkään huonoa omaatuntoa.
Juuri näin ❤️
Haise sinä ap perseelle kotona köyhäillen, me muut pidämme muusta.
Tehdään niin, että aloittaja lopettaa shoppailun ja minä ostan, mitä tarvitsen.
Kunhan kaikki arvioisi omaa kuluttamistaan kriittisesti, niin olisimme jo paremmalla uralla. Liian usein kuulee ihmisten ostavan, kun halvalla sai.
Mitä siitä? Me kuollaan kaikki ajastaan - ihan jokainen. Minä pidän tavaroista, kauniista ja klassisista esineistä, vaatteista, asusteista, parfyymeista ja laadukkaasta kosmetiikasta. Ihanista nahkakengistä. Harmi että olen niin köyhä, että harvat ihanat hankinnat on todella tehtävä näinä alerysäyksinä.
Jokainen tavallaan. En tunne pienistä nautinnoistani hetkeäkään huonoa omaatuntoa.