Mies ensitreffeillä: sanoo olevansa kuin joutsen ja solmii vain ja ainoastaan elinikäisen parisuhteen kumppaninsa kanssa. Oksennus
Menee todella syvälle ö-mappiin. Puistattaa niin että väristyttää
Ihmiset eivät ole kuin joutsenet, mitä nämä miehet oikein kuvittelevat? Kenellä on elinikäisiä parisuhteita nykypäivänä?
Kommentit (62)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt tuollaista sanoisi, enkä menisi treffeille tuntemattoman kanssa, mutten myöskään seurustelisi muuten kuin ajatuksella, että olemme loppuelämämme yhdessä.
Kysyn siis sinulta: missä vaiheessa, kuinka pitkän tapailun ja tutustumisen jälkeen mielestäsi alkaa seurustelu?
Minun pitää olla jo ihastunut ennen kuin menisin treffeille.
Mulle nykyinen mies sanoi ensitreffeillä että on aina suunnitellut olevansa vain yhden naisen kanssa. Ei pelottanut tai naurattanut ollenkaan. Päinvastoin on ihanaa olla miehen kanssa josta tietää että heti kun tulee elämän vaikeuksia, ei ole hän juoksemassa karkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun pariliitos mekanismi on tuhottu AlfaRallissa niin onhan se oksennus.
Moderni nainen on heikkoa materiaalia mitä tulee parisuhteiden muodostamiseen, ei voi kunnon miehet haaveilla joutsen elämästä tämän päivän naisen kanssa.
Se että modernilla naisella on vielä pariliitos mekanismi tallella on yhtä harvinaista kuin se että näkisit mustan joutsenen.
Olen nähnyt monta kertaa mustan joutsenen/mustia joutsenia. Ei kyllä Suomessa, mutta sillä tuskin on väliä.
Muutenkin höpötyksesi on ihan haukotuttavan tylsää. Plääh, keksi parempaa ja mene vaikka aikasi kuluksi tumputtamaan.
Tottahan tuo on. Pari sukupolvea nykymenoa, niin parisuhteita ei enää muodosteta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nyt tuollaista sanoisi, enkä menisi treffeille tuntemattoman kanssa, mutten myöskään seurustelisi muuten kuin ajatuksella, että olemme loppuelämämme yhdessä.
Kysyn siis sinulta: missä vaiheessa, kuinka pitkän tapailun ja tutustumisen jälkeen mielestäsi alkaa seurustelu?
Minun pitää olla jo ihastunut ennen kuin menisin treffeille.
Et vastannut kysymykseeni. Missä vaiheessa alkaa seurustelu eli pitää tietää, että tämän ihmisen kanssa aikoo olla loppuelämänsä? Ja jos kerran sen tietää, ja JOS haluaa tulevaisuudessa naimisiin, niin miksi ei saman tien hakisi kuulutuksia ja menisi myös naimisiin?
Vierailijaheihei kirjoitti:
Mulle nykyinen mies sanoi ensitreffeillä että on aina suunnitellut olevansa vain yhden naisen kanssa. Ei pelottanut tai naurattanut ollenkaan. Päinvastoin on ihanaa olla miehen kanssa josta tietää että heti kun tulee elämän vaikeuksia, ei ole hän juoksemassa karkuun.
Missä vaiheessa te sitten teitte päätöksen, että nyt olette yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
Miehen mielestä ajatus oli varmaan kaunis, mutta minä olisin varmasti purskahtanut iloiseen nauruun, jos joku mies olisi tuollaista sanonut!
Nauruni jälkeen olisin vilkuttanut miehelle ja toivottanut onnea etsintään. En olisi jaksanut edes kysellä enempää tyypiltä mitään, kiinnostus olisi loppunut heti.
Minulla ei ole siis mitään vastaan joutsenia tai loppuiän parisuhdetta, vaan tuollaista tapaa sanoa asia. Se kertoisi miehen olevan joku ihmeen kaunosieluinen runohemmo. Hänellä on varmasti vielä poikuus tallessa 55 vuotiaana ja äitee on se tärkein ihminen maailmassa.
MItä se kaupunkilainen höpöttää :D
Minusta tuossa aloituksessa Ap'een mies on vähän törppö tai sitten Ap on huomattavasti lyhentänyt miehen turinointia.
Itse saattaisin kyllä viitata ekoilla treffeillä myöskin joutsen-teemaan, en vain oikein keksi miten luontevasti keskustelu voi treffeillä mennä tuohon aiheeseen, siis joutseniin :D
Mies on varmaankin tarkoittanut miten häntä koskettaa joutsenien käyttäytyminen :) Itse kun olen liikkunut tuolla luonnossa niin minua ainakin koskettaa. En siis viittaa joutsenien käyttäytymiseen muita lintuja kohtaan koska ne reviiritietoisina ovat agressiivisia r"sistej@, todellisia riidankylvijöitä, vaan heidän parinmuodostukseen. Tiedän aikoinaan että sieltä mistä olen kotoisin ammuttiin joutsen, vuodesta toiseen puoliso palasi yksinään pesimäsuolle, yksinään lensi ja huusi. Jotenkin inhimmillisen vaikutuksen tekee että miten tuollainen luontokappale voi tuntea tuskaa, yksinäisyyttä, surua ettei elämänkumppania ole. Enhän tietenkään tiedä tunsiko tuo lintu niin mutta sellaisen vaikutelman sai. Uskomusten mukaan joutsen tosiaan tekee parisuhteen loppuelokseen, elääkseen yhdessä kunnes kohtalo heidät erottaa.
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen mielestä ajatus oli varmaan kaunis, mutta minä olisin varmasti purskahtanut iloiseen nauruun, jos joku mies olisi tuollaista sanonut!
Nauruni jälkeen olisin vilkuttanut miehelle ja toivottanut onnea etsintään. En olisi jaksanut edes kysellä enempää tyypiltä mitään, kiinnostus olisi loppunut heti.
Minulla ei ole siis mitään vastaan joutsenia tai loppuiän parisuhdetta, vaan tuollaista tapaa sanoa asia. Se kertoisi miehen olevan joku ihmeen kaunosieluinen runohemmo. Hänellä on varmasti vielä poikuus tallessa 55 vuotiaana ja äitee on se tärkein ihminen maailmassa.
Minusta tuossa aloituksessa Ap'een mies on vähän törppö tai sitten Ap on huomattavasti lyhentänyt miehen turinointia.
Itse saattaisin kyllä viitata ekoilla treffeillä myöskin joutsen-teemaan, en vain oikein keksi miten luontevasti keskustelu voi treffeillä mennä tuohon aiheeseen, siis joutseniin :D
Mies on varmaankin tarkoittanut miten häntä koskettaa joutsenien käyttäytyminen :) Itse kun olen liikkunut tuolla luonnossa niin minua ainakin koskettaa. En siis viittaa joutsenien käyttäytymiseen muita lintuja kohtaan koska ne reviiritietoisina ovat agressiivisia r"sistej@, todellisia riidankylvijöitä, vaan heidän parinmuodostukseen. Tiedän aikoinaan että sieltä mistä olen kotoisin ammuttiin joutsen, vuodesta toiseen puoliso palasi yksinään pesimäsuolle, yksinään lensi ja huusi. Jotenkin inhimmillisen vaikutuksen tekee että miten tuollainen luontokappale voi tuntea tuskaa, yksinäisyyttä, surua ettei elämänkumppania ole. Enhän tietenkään tiedä tunsiko tuo lintu niin mutta sellaisen vaikutelman sai. Uskomusten mukaan joutsen tosiaan tekee parisuhteen loppuelokseen, elääkseen yhdessä kunnes kohtalo heidät erottaa.
Ehkä ampujakin joskus joutuu itkemään kumppaninsa perään.
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas romantisoitu luontokappale.
[/quote]Missä vaiheessa te sitten teitte päätöksen, että nyt olette yhdessä?[/quote]
Olisiko ollut muutamien treffien jälkeen kun ruvettiin puhumaan siitä, että ei ole tarvetta nähdä muita.
Mies kuin joutsen, äkäinen luonne, paha ääni ja täynnä kirppuja.
Vierailijaheihei kirjoitti:
Missä vaiheessa te sitten teitte päätöksen, että nyt olette yhdessä?
Olisiko ollut muutamien treffien jälkeen kun ruvettiin puhumaan siitä, että ei ole tarvetta nähdä muita.
Aiotteko mennä naimisiin? Jos, niin miksi ette ole jo menneet?
Minusta tuo kommentti olisi ihan ok. Itselläkin ollut tässä muutama vuosi kuivaa kautta, joten ihan hyvin kelpaisi.
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo kommentti olisi ihan ok. Itselläkin ollut tässä muutama vuosi kuivaa kautta, joten ihan hyvin kelpaisi.
Minun puolisoni sanoi jo tutustumisemme alkuvaiheissa, että hän ei sitten halua mitään pelleilyä vaan on etsimässä ihan vakavissaan loppuelämän elämänkumppania. Niin olin minäkin. Mutta jos hän olisi sanonut, että minun pitää tietää jo siinä vaiheessa, että haluan olla hänen kanssaan loppuelämänsä, niin olisin kyllä juossut. Minun maailmassani (ja hänen) ihmiset seurustelevat eli ovat parisuhteessa juuri sitä varten, että oppivat tuntemaan toisensa ja näkevät, onko heillä eväitä loppuelämän parisuhteeseen.
Entä sitten, kun suhde joutsenmieheen ei toimikaan? Loppuikä lyhenee, koska joutsenmiehellä on periaate, niinkö?
[/quote]
Aiotteko mennä naimisiin? Jos, niin miksi ette ole jo menneet?[/quote]
Suunnitelmissa on mennä naimisiin. Hänen puoleltaan kyse on ehkä enemmän rahasta ja siitä että hän haluaa että päivä on perhettä ja meitä varten eikä sellaisia järjestetä ihan parilla tonnilla. Lainaakaan ei juhlia varten haluaisi ottaa. Minun puoleltani taustalla on jo parikin vakavampaa parisuhdetta, joten haluan katsoa muutaman vuoden yhdessäoloa ja asuntolainaa ennen naimisiinmenoa ja lapsia. Koen että kihla-aika kuuluu osaltaan myös parisuhteeseen rauhassa :)
Vierailija kirjoitti:
...Siis jos muuten olisi ok. Ajattelisin, että puhelee outoja jännittyneenä. Jotkut ovat sellaisia, höpöttävät.
Vierailija kirjoitti:
Entä sitten, kun suhde joutsenmieheen ei toimikaan? Loppuikä lyhenee, koska joutsenmiehellä on periaate, niinkö?
Joutsenmkea on varmaan juuri sellainen, kuin joku aikaisemmin jo kirjoitti, eli Sama vaimo koko ikänsä, tyttöystävät vaan vaihtui.
Siinäpä joutsenmiehelle puuhaa ja siinä hänen uskollisuutensa.
Vierailija kirjoitti:
Palstamamma haluu mieluummin ensin pari lasta Joren kanssa mut sitten työpaikkaromanssi Sepin kanssa vie jalat alta ja on pakko perustaa uusperhe ja pykätä siihen yhteinen lapsi. Jännämiehenä Sepi ei kestä perhe-elämää vaan vaihtaa lennosta nuorempaan. Nyt palstamamma on kolmen lapsen yh ja miettii mitä helv... tapahtui. Löytää lähipubista Ranen joka on yllättäen juoppo mutta väkivaltainen vain kerran vuodessa joten periaatteessa ihan ok. Eron jälkeen palstismamma alkaa käydä tindertreffeillä ja ihmettelee miksi joku urpo sanoo olevansa kuin joutsen joka solmii vain elinikäisen parisuhteen...?! Miten joku voi olla niin dorka ja vanhanaikainen! So last season! Ehdoton no no mammalle.
Sinä haluaisit ensin sitoutua ja sitten vasta tutustua?
Hmm... Wikipedian lähteissä luki, että: "Joutsenet solmivat elinikäisen parisuhteen kumppaninsa kanssa. Joutsen pariutuu 3–5 vuoden iässä. Tätä myöhemmin pariutuvat joutsenet pariutuvat yleensä keskenään tai jo parinsa menettäneen yksilön kanssa."
Eli mites se nyt sitten menikään? Vähän sekava tuo suora lainaus, mutta vikat sanat "... pariutuvat parinsa menettäneen yksilön kanssa. " Eli kun yksi jättää, niin toinen ottaa, jos toinen osapuoli kuolee, niin joku raukka pariton ottaa silti. Höh.