Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ensitreffeillä: sanoo olevansa kuin joutsen ja solmii vain ja ainoastaan elinikäisen parisuhteen kumppaninsa kanssa. Oksennus

Vierailija
27.11.2019 |

Menee todella syvälle ö-mappiin. Puistattaa niin että väristyttää

Ihmiset eivät ole kuin joutsenet, mitä nämä miehet oikein kuvittelevat? Kenellä on elinikäisiä parisuhteita nykypäivänä?

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutsenet raiskaavat.

Vierailija
2/62 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyse on lintuharrastajasta, niin ei ehkä osannut muuten kertoa miten haluaa olla vakavissaan suhteeseen ryhtyessään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun pariliitos mekanismi on tuhottu AlfaRallissa niin onhan se oksennus.

Moderni nainen on heikkoa materiaalia mitä tulee parisuhteiden muodostamiseen, ei voi kunnon miehet haaveilla joutsen elämästä tämän päivän naisen kanssa.

Se että modernilla naisella on vielä pariliitos mekanismi tallella on yhtä harvinaista kuin se että näkisit mustan joutsenen.

Elinvoimainen laji. https://fi.wikipedia.org/wiki/Mustajoutsen

Vierailija
4/62 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi suoraan mitä ajatteli, toisin kuin ap, joka oksentelee piilossa palstalla, eikä saanut sanaa suustaan.

Vierailija
5/62 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen mielestä ajatus oli varmaan kaunis, mutta minä olisin varmasti purskahtanut iloiseen nauruun, jos joku mies olisi tuollaista sanonut!

Nauruni jälkeen olisin vilkuttanut miehelle ja toivottanut onnea etsintään. En olisi jaksanut edes kysellä enempää tyypiltä mitään, kiinnostus olisi loppunut heti.

Minulla ei ole siis mitään vastaan joutsenia tai loppuiän parisuhdetta, vaan tuollaista tapaa sanoa asia. Se kertoisi miehen olevan joku ihmeen kaunosieluinen runohemmo. Hänellä on varmasti vielä poikuus tallessa 55 vuotiaana ja äitee on se tärkein ihminen maailmassa.

Vierailija
6/62 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moderni nainen on heikkoa materiaalia mitä tulee parisuhteiden muodostamiseen, ei voi kunnon miehet haaveilla joutsen elämästä tämän päivän naisen kanssa.

Se että modernilla naisella on vielä pariliitos mekanismi tallella on yhtä harvinaista kuin se että näkisit mustan joutsenen.

Noh minä tarkoitin että Suomessa. Vai oletko nähnyt täällä mustia joutsenia luonnossa?

Vierailija
7/62 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko sinulla minulle hänen sähköpostiosoitettaan?

Vierailija
8/62 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmöinen tulokulma palstaulien provoiluun tänään.

Olishan toi todella outoa käytöstä ja saisi kyseenalaistamaan miehen arvostelukykyä ja ymmärrystä elämästä. 

Vierailija
9/62 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyvä kun toi asian esille, nyt voitte sitten molemmat etsiä uutta seuraa.

Vierailija
10/62 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
11/62 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nähnyt monta kertaa mustan joutsenen/mustia joutsenia. Ei kyllä Suomessa, mutta sillä tuskin on väliä.

Muutenkin höpötyksesi on ihan haukotuttavan tylsää. Plääh, keksi parempaa ja mene vaikka aikasi kuluksi tumputtamaan.

Vierailija
12/62 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana mies! Haluan hänet!

Vierailija
13/62 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tuollaista sanoisi, enkä menisi treffeille tuntemattoman kanssa, mutten myöskään seurustelisi muuten kuin ajatuksella, että olemme loppuelämämme yhdessä.

Vierailija
14/62 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen mielestä ajatus oli varmaan kaunis, mutta minä olisin varmasti purskahtanut iloiseen nauruun, jos joku mies olisi tuollaista sanonut!

Nauruni jälkeen olisin vilkuttanut miehelle ja toivottanut onnea etsintään. En olisi jaksanut edes kysellä enempää tyypiltä mitään, kiinnostus olisi loppunut heti.

Minulla ei ole siis mitään vastaan joutsenia tai loppuiän parisuhdetta, vaan tuollaista tapaa sanoa asia. Se kertoisi miehen olevan joku ihmeen kaunosieluinen runohemmo. Hänellä on varmasti vielä poikuus tallessa 55 vuotiaana ja äitee on se tärkein ihminen maailmassa.

Minä olisin ehdottomasti kysynyt lisää. Ihan olennainen kysymys minusta olisi ollut se, että missä vaiheessa ja miten se parisuhde alkaa.

Vierailija
15/62 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh minä tarkoitin että Suomessa. Vai oletko nähnyt täällä mustia joutsenia luonnossa?

Moderneja naisia ne australialaisetkin ovat. Mustajoutsen on muuten elintavoiltaan varsin moderni. Vaihtaa pesäpaikkaa ja pesii milloin huvittaa.

Vierailija
16/62 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt tuollaista sanoisi, enkä menisi treffeille tuntemattoman kanssa, mutten myöskään seurustelisi muuten kuin ajatuksella, että olemme loppuelämämme yhdessä.

Kysyn siis sinulta: missä vaiheessa, kuinka pitkän tapailun ja tutustumisen jälkeen mielestäsi alkaa seurustelu?

Vierailija
17/62 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullu vastaavaa. Sama vaimo koko ikänsä, tyttöystävät vaan vaihtui.

Vierailija
18/62 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi EMCEL.

Vierailija
19/62 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

joutsenet sähisee 

Vierailija
20/62 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, minä rinnastuisin mieluummin koalaan. Nukkuu 75% ajasta, loput syö tai panee. Nirso, näyttää ylettömän söpöltä ja aussipalomiehet pelastavat pulasta vähän väliä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän