Argh... Mies teki makaronilaatikon LASISEEN vuokaan!
En kestä kun joka asia pitää erikseen ohjeistaa... Vai pitääkö alkaa tehdä joku checklist mihin astiaan mikäkin laitetaan.
Kommentit (113)
Vierailija kirjoitti:
Öö, mäkin teen, olen nainen.
Kun nainen tekee makaronilaatikon lasiseen vuokaan hän on rohkeasti keittiövälineissä luovuutta harrastava emansipoitunut kulinaariseikkailijatar.
Kun mies tekee makaronilaatikon lasiseen vuokaan hän on hölmö SIKA.
M
Mitä vikaa siinä on? Meillä tehdään myös lasiseen vuokaan. Nainen olen.
Olisit onnellinen että miehes tekee ja osaa tehdä sitä ruokaa kuulepas. Miehesi ansaitsee paremman naisen.
Makaroonilaatikon voi hyvin tehdä lasiseen vuokaan. Pyrex-vuoka varmaankin kyseessä. Mihin itse olisit sen tehnyt??
Onko ollut viime aikoina masentuneen oloinen? Miten parisuhde muuten voi, onko läheisyyttä? Voihan toi olla ohimenevää, mutta ottaisin puheeksi silti.
Heillä on ilmeisesti erillinen vuoka makaronilaatikolle mitä on pakko käyttää. Varmaan häiritsee kun makaronit näkyvät rumasti pohjasta.
Vierailija kirjoitti:
Öö, mäkin teen, olen nainen.
Kuten myös. Nyt kun mietin niin tuntuisi oudolta jos makaronilaatikon tekisi muuhun kuin lasisen vuokaan josta näkyy läpi. Ihan varmasti on kuitenkin se ja sama 😂😂
Tää on taas se sama porvoon emäntä, jonka mies viimeksi paistoi uuniranskikset foliolla vuoratulla pellillä.
Samaa mieltä apn kanssa. Ei kai nyt läpinäkyvään vuokaan tehdä jotain makaronimössöä...
Lasinen itse asiassa aikas kätevä. Näkee milloin alkaa olla valmista. Teen itse aina lasiseen ja niin on tehty meillä aina. Kerrohan toki miksi pitäis olla läpinäkymätön?
Irtoaa paljo paremmi kuin keraamista ja puhdistuu puhtaaksi pesukoneessa. Keraamiseen jää aina joku tahra. Mies paralla tuollainen puoliso.
Ja ongelma tässä on... ?