Minkä ikäisenä ajattelitte lopettaa seksin harrastamisen?
Itse ajattelin, etten enää yli nelikymppisenä kehtaa seksiä harrastaa.
Kommentit (57)
Varmaan kolmekymppisenä, en pysty harrastamaan seksiä jos en tunne itseäni kauniiksi, ja tuossa iässä ihmiset yleensä rupsahtavat.
40v tuli pakkoselibaatti. Ei ole löytynyt edes yhden illan juttua viiteen vuoteen.
Sitten kun kuolen. Toivottavasti hyvin vanhana.
En ikinä! Miksi pitäisikään ajatella moista? Seksiä harrastaessani ajattelen kyllä ihan muuta kuin ”olenkohan nyt tarpeeksi kaunis” ....
T: N56
Vanhempani lopettivat 48-vuotiaina.
En ajatellut lopettaa, mutta miehen kiinnostus lopahti, kun olin 36. Pettääkään en halua.
Mieheni varmaan himmailee jo nyt 50+ mutta minulla ei ole aikomustakaan lopettaa
Sitten kun kuolen.
Olen nyt 44 ja seksia on paivittain pl. pahimmat vuotopaivat jos on menkat.
Vierella on kumppani, joka saa minut tuntemaan itseni paivasta paivaan kauniiksi, vaikka peili sanoisi mita. Olen onnekas (ja onnellinen). <3
Olen nyt 62v. enkä ole seksiä lopettamassa.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät?
Voisin harrastaa mieheni kanssa vielä kun "vehje lakkaa toimimasta" koska meillä se on läheisyyttä ja muutakin kuin perinteistä yhdyntää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät?
Sanoivat niin. Silloin myös muuttivat eri makuuhuoneisiin.
Lopetin 32-vuotiaana kun erottiin (mies jätti). En siis tehnyt mitään sellaista päätöstä ettei ikinä enää seksiä, mutta nyt olen 45-vuotias ja huomaan etteipä ole tullut eron jälkeen seksiä harrastettua, eikä enää ole mitään kiinnostustakaan koko seksiin. Ekat pari vuotta eron jälkeen olisi tehnyt kyllä seksiä mieli, mutta en kokenut mukavaksi yhden illan seksiä vieraan kanssa, ja suhteeseen en vielä ollut eron jälkeen valmis, joten se jäi. Ja sitten vähitellen katosi kiinnostus koko seksiin ja suhteisiin.
Uskon, että seksin harrastaminen hiipuu vähitellen, eikä millään aikataulutuksella. Olen nyt 49 ja tahti ei enää ole niin kiivas kuin nuorempana. Onneksi mies tuntuu kulkevan samalla rytmillä. Seksi on edelleen aivan yhtä ihanaa kuin silloin nuorena, mutta halua ei ole ihan yhtä paljon kuin ennen. Niinpä taukopäiviä on muutama enemmän välissä. Saattaa tietysti olla, että vaihdevuodet muuttavat tullessaan tilanteen kokonaan. Kenties limakalvoni muuttuvat niin hauraiksi, että seksi rupeaa sattumaan. Täytyy katsella ja kuulostella meidän molempien vanhenemista ja mennä sen mukaan.
Joskus kahdeksankymppisenä.