Minkä ikäisenä ajattelitte lopettaa seksin harrastamisen?
Itse ajattelin, etten enää yli nelikymppisenä kehtaa seksiä harrastaa.
Kommentit (57)
Olen 67 v mies ja olen ajatellut että seksistä voisi jo ottaa maksua. Mitähän voisi löytää sopivan väylän 50-60v naisille.
Vierailija kirjoitti:
Olen 67 v mies ja olen ajatellut että seksistä voisi jo ottaa maksua. Mitähän voisi löytää sopivan väylän 50-60v naisille.
Joku tanssipaikka. Tuon ikäisistä viriileistä miehistä on siellä pulaa, joten menekki on taattu.
En ole kovin tarkkaan suunnitellut elämääni, mutta tuo nyt ei ainakaan olisi päälimmäisenä listallani, jos tulisi tarve suunnitella.
Eipä asia ole vielä tullut mieleenkään, erikoinen kysymys, ollaan 60 ja seksielämä toimii loistavasti, ehkä se joskus loppuu kuka tietää milloin täältä lähdetään
Vierailija kirjoitti:
Ei tuon ikäisenä enää seiso, meeppä trolli muualle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuon ikäisenä enää seiso, meeppä trolli muualle
Nuoret impotentit ovat sitten rasitavaa seuraa. Eikö teistäkin?
Niin kauan kuin Luoja suo ja emäntä antaa.
Olen 67 vuotiaana hyvässä seksikunnossa kun olen elänyt lähes ilman alkoholia, tupakkaa ja harrastanut liikuntaa. Lisäksi on peritty hyvä libido.
Vierailija kirjoitti:
Olen 67 vuotiaana hyvässä seksikunnossa kun olen elänyt lähes ilman alkoholia, tupakkaa ja harrastanut liikuntaa. Lisäksi on peritty hyvä libido.
Sama juttu. Täytän kohta 67v ja yhä vain panettaa jatkuvasti. Onneksi on sentään seksiä vaimon kanssa joka viikko. Sitten lopetan jos loppuu seisokki. Mutta jatkan sitten niin kauan kuin vaimokin haluaa pillun nuolemista. Joten näillä eväillä vielä hamaan tulevaisuuteen. Sitten kun kuolo korjaa tiedän ainakin yhden asian, saanut eläissäni pillua ainakin tarpeeksi.Ei paha.
Outo kysymys että tällainen olisi suunniteltavissa. Eikö liity kysyjällä lainkaan tarpeisiin? Ehkä tähän pitää vastataettä suunnittelen lopettavan kun minulla ei ole enää seksuaalisia haluja enkä halua niitä kumppanille mahdollistaa, tai minulla ei ole mahdollisuuksia saada toiselta ihmiseltä seksuaalista kanssakäymistä (olosuhteen luoma pakko siis).
Ajattelin, että minulla olisi aktiivinen seksielämä niin kauan kuin vain kroppa toimisi. No, kroppa toimii mutta miestä ei kiinnosta, seksielämäni loppui 31-vuotiaana.
N33
No jos 100-vuotiaana kalu ei enää seisä 10-vuotiaan tytön tai pojan peräaukolle, niin kyllä siinä vaiheessa kannattaa lopettaa rakastelu.
En ole vielä edes aloittanut.
M37
Miksi pitäisi?