Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies aikoo tehdä tulevalle lapselle isyystestin vaikkei edes epäile mitään, sanoo että vain varmuudeksi että tietää ennen kuin investoi koko...

Vierailija
27.11.2019 |

Onko tällainen tilanne epäluottamuslause vai pitäisikö tätä ymmärtää miehen kantilta ja astua miehen saappaisiin ennen kuin reagoi ikävästi?

Naisenahan tietää aina, että se on oma lapsi kun se itsestä pullahtaa ulos. Mies kuitenkaan ei koskaan voi olla varma, ei koskaan. Pitääkö miehen kantaa ymmärtää tässä ja antaa hänen tehdä se testi, että hän voi olla sitten hyvillä mielin ja investoida loppuelämänsä VARMUUDELLA omaan lapseen?

Kommentit (7876)

Vierailija
7821/7876 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tanttarat ovat taas niin vihaisia? Krapula ja viinakset loppu?

Ei ole kukaan vihainen. Sun jutut on niin sekavia, et herättää lähinnä vain kysymyksiä.

Mitkä ihmeen jutut?

Vierailija
7822/7876 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Perinnöllisiä sairauksia dna:sta, jos ei ole mitään verrokkia? Puhut itsesi niin pussiin, että sinuna olisin jo häpeissäni hiljaa."

...vaan kai siellä tehdään se myös siksi, että seulotaan perinnöllisiä sairauksia yms

eri

Kaikista syntyvistä lapsistako? Epäilen. 

No jos noin joku maa toimii ja sen todetaan olevat kannattavaa kansanterveyttä ajatellen, silloin on minusta ok, että kaikki testataan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7823/7876 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa pettää joten testi ymmärrettävä enkä itse suuttuisi jos mieheni haluaisi sen tehdä. Itse asiassa ihmettelen miksei ole halunnut tehdä.

Suurin osa? 30% naisista ja 37% miehistä. Ei ihan suurin osa.

Pettäminen paljon paljon harvinaisempaa, kun pariskunta tosissaan ja yhteistuumin lasta yrittää.

Vierailija
7824/7876 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.kodinkuvalehti.fi/artikkeli/lue/ihmiset/aili-ja-kerttu-vaih…

Juu, tuon perusteella vuonna 2024 todellakin syytä tutkia mahdolliset vaihdokkaat...

Vierailija
7825/7876 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttää noi linkit todistavan, että kyllä se isyys olisi syytä kaiken varalta tarkistaa. Aina.

Näyttää noi linkit todistavan, että valtaosa palstamammoista paheksuu moista ja kehottaa kertomaan miehelle asioiden oikean tolan. Linkkaja ei tainnut itse lukea kuin otsikon. Auts.

Vierailija
7826/7876 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.kodinkuvalehti.fi/artikkeli/lue/ihmiset/aili-ja-kerttu-vaih…

Juu, tuon perusteella vuonna 2024 todellakin syytä tutkia mahdolliset vaihdokkaat...

Alahan kohta iltatoimille. Pian on lasten nukkumaanmenoaika.

Vierailija
7827/7876 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kukaan vihainen. Sun jutut on niin sekavia, et herättää lähinnä vain kysymyksiä.

Mitkä ihmeen jutut?

Ilmankos on sekavaa kun et itsekään yhtään tiedä mistä puhut.

Vierailija
7828/7876 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttää noi linkit todistavan, että kyllä se isyys olisi syytä kaiken varalta tarkistaa. Aina.

Juu, onhan tuo jo varteenotettava tilastollisesti merkittävä otos...

Vierailija
7829/7876 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitkä ihmeen jutut?

Kaikki.

Vierailija
7830/7876 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttää noi linkit todistavan, että valtaosa palstamammoista paheksuu moista ja kehottaa kertomaan miehelle asioiden oikean tolan. Linkkaja ei tainnut itse lukea kuin otsikon. Auts.

Eli, kun pettäminen ja sen myötä toisille miehille raskautuminen on noinkin yleistä, niin ongelmasta päästään sillä, että palstamammat paheksuvat ja käskevät kertomaan miehelle? Aika jännä. Kaikkeen te kykenettekin.

Vierailija
7831/7876 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Teettikö se sairaala siellä ulkomailla sen dna-testin, jonka Suomen valtio vaati, jotta lapsesi sai kaksoiskansalaisuuden? Vai teettikö se sairaala sen omista syitä, ja se päti täällä isyyden todisteena, vaikka avioliitto ei?

Lapseni on menossa ulkomaalaisen kanssa naimisiin. Aika paljon mutkia tuntuu olevan matkassa."

Ei, vaan vaimon valtio vaati dna-testin. Siellä siis isyys varmistetaan automaattisesti ja siellä lapselle laitettiin minun sukunimi, että lapsi saisi Suomessa kaksoiskansalaisuuden ja kaikki matkustusasiakirjat myöhemmin helpommalla. Olen jälkeenpäin kuullut, että jos ei toimi noin, niin voi varautua jopa siihen, että lapsi ehkä pääsisi isän mukana Suomeen, mutta äiti ei.

Enkä ole ainoa, jolle on tullut ongelmia Suomeen muutettaessa, täällä kun harva viranomainen näyttää itsekään ymmärtävän omia sääntöjään/lakejaan. Eräs hyvä esimerkki oli vaimon pankkitilin avaamisen vaikeus, vaikka hänellä oli

Pankeissa Suomessa saa pankkitilin, jos on sotu ja oleskelulupa riittävän pitkälle ajalle. Kuukausi tai kolme ei kaikille riitä. Lisäksi pitää olla riittävän hyvä kielitaito suomeksi tai englanniksi. Paitsi Opssa eivät aina hyväksy huonoa englantia ( kuulemma).

Vierailija
7832/7876 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa ollaan oltu yhdessä muutama vuosi. Ekat vuodet meni hyvin, kunnes ongelmia alkoi ilmaantua suhteeseen paljonkin. Muun muassa miehen eksä tuli kuvioihin suhteemme alkutaipaleilla ja sotki paljon meidän elämään mm. levitteli juoruja, uhkaili ja kiristi, niin, että meidän voimat loppui.

Tästä jonkun ajan päästä hairahduin baari-illan jälkeen yhden mukavan miehen luo, vaikka tarkoitus oli vain jutella niitä näitä..oli seksiä ym. Kunnes huomasin viikko sitten, että apua odotan lasta. No, koska meillä ei ollut seksiä mieheni kanssa ollut pitkiin aikoihin, niin tajusin, että mieheni ei voi olla lapsen isä. Oli ainoastaan vain yksi vaihtoehto, eli olin tullut raskaaksi yhdeillanjutusta. Miehelle en ole vielä kertonut? Mitä ihmettä teen? En haluaisi menettää miestä, koska rakastan kuitenkin häntä.

Vierailija
7833/7876 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen naimisissa ja raskaana, yhden kerran hairahdin toiseen mieheen ja nyt olen raskaana 9.kuulla. en tiedä kumman lapsi tämä on, mutta toivon että se on mieheni.

mies ei tiedä syrjähypystä enkä sitä ajatellut kertoa

Vierailija
7834/7876 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos minulla on "huono tuuri", en aikonut siltikään kertoa. ikävää että hairahduin kännissä. olin tyhmä myönnän sen. lasta en antaisi silti pois mistään hinnasta.

Vierailija
7835/7876 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

hakeutukaan oman miehenne näköiseen seuraan niin ei tarvitse pelätä, että syrjähyppy tulee julki lapsen synnyttyä. Eikä tarvitse sikiötä tapaa sen vuoksi että saattaisi tulla ilmi sen vuoksi, että lapsi on ihan erinäköinen. Näin säästyy myös ihmishenkiä. ;)

Vierailija
7836/7876 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos perheeseen olisi muutenin ajateluta vauvaa, ei se olisi niin kauheaa, jos väärä mies olisi sen siittänyt. Tärkeintä on, että lasta rakastetaan. Se, ettei pahoita miehensä mieltä, eikä hajoita perhettä, ei tee ketään psykopaatiksi.

Vierailija
7837/7876 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen naimisissa (ero harkinta-ajalla tosin) ja tästä liitosta on 2v ja 5v lapset. Vajaa vuosi sitten kesällä päädyimme asumuseroon ajatuksena ottaa tilaa ja aikaa ja parantaa jo todella huonosti menevää parisuhdetta sitä kautta. Minä muutin vuokralle, mies jäi omistamaamme ok-taloon. Kaikkia muita keinoja oli jo kokeiltu. Lapsemme asuvat kanssani, tapaavat isäänsä melkein päivittäin, eli vietämme aikaa paljon edelleen neljästään. Tukenani tässä prosessissa minulla oli ystävä, mies, jolle oli helppo ja luonteva puhua ja joka kuunteli, otti huomioon, lohdutti ja auttoi tarvittaessa. Muutama kk erilleen muuton jälkeen tulin raskaaksi tälle toiselle miehelle.

Vierailija
7838/7876 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen naimisissa (ero harkinta-ajalla tosin) ja tästä liitosta on 2v ja 5v lapset. Vajaa vuosi sitten kesällä päädyimme asumuseroon ajatuksena ottaa tilaa ja aikaa ja parantaa jo todella huonosti menevää parisuhdetta sitä kautta. Minä muutin vuokralle, mies jäi omistamaamme ok-taloon. Kaikkia muita keinoja oli jo kokeiltu. Lapsemme asuvat kanssani, tapaavat isäänsä melkein päivittäin, eli vietämme aikaa paljon edelleen neljästään. Tukenani tässä prosessissa minulla oli ystävä, mies, jolle oli helppo ja luonteva puhua ja joka kuunteli, otti huomioon, lohdutti ja auttoi tarvittaessa. Muutama kk erilleen muuton jälkeen tulin raskaaksi tälle toiselle miehelle.

Niin? Kumpikaan teistä ei osannut pitää huolta ehkäisystä. Mikä tässä on erikoista?

Vierailija
7839/7876 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

,,,,Mistä muusta siinä on kyse, kuin luottamuksesta? Voi hyvänen aina, siitä nimenomaan. Jos toinen saa päähänsä ajatuksen, ettei ole lastensa isä, silloin hän luulee naisensa pettäneen. Vaimo joko on tai sitten ei. Mutta kun joku tällainen ajatus tulee kerran päähän, miksi ne sit loppuis? Tai miten sen yhden tekstiviestin näyttäminen poistais kaiken muun epäluulon?

Voi testin tehdä ja tekstiviestin näyttää, mutta sitten on syytä myös mennä terapiaan. Yhdessä tai erikseen, jotta saa sen perusteettoman epäluulon pois itsestään. Jos taas epäluuloon on joku selvä peruste, eipä sellainen suhde kovin kukoistava ole myöskään.,,

Ensin näytetään mielenrauhan vuoksi yksi tekstiviesti, sitten pitää näyttää toinen, kohta kaikki pitää olla luettavissa.

Mustasukkaisen ja kontrolloivan ihmisen kanssa parisuhteessa elänyt tietää, ettei mikään riitä. Mikään todistus ei ole tarpeeksi. Mitä vähemmän antaa aihetta, sitä pienemmistä ja hulluimmista asioista syytökset haetaan. Puoliso on syyllinen, kunnes toisin todistetaan ja hänet on saatava kiinni!  Todisteiden hakeminen on heille kuin huumetta, on saatava lisää. Koko ajan on todisteltava syyttömyyttään.  Ja mitä isyystodistus todistaa, vain sen, ettei vieraan miehen nalli napsahtanut _sillä kertaa_.

Vierailija
7840/7876 |
30.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen kanssa ollaan oltu yhdessä muutama vuosi. Ekat vuodet meni hyvin, kunnes ongelmia alkoi ilmaantua suhteeseen paljonkin. Muun muassa miehen eksä tuli kuvioihin suhteemme alkutaipaleilla ja sotki paljon meidän elämään mm. levitteli juoruja, uhkaili ja kiristi, niin, että meidän voimat loppui.

Tästä jonkun ajan päästä hairahduin baari-illan jälkeen yhden mukavan miehen luo, vaikka tarkoitus oli vain jutella niitä näitä..oli seksiä ym. Kunnes huomasin viikko sitten, että apua odotan lasta. No, koska meillä ei ollut seksiä mieheni kanssa ollut pitkiin aikoihin, niin tajusin, että mieheni ei voi olla lapsen isä. Oli ainoastaan vain yksi vaihtoehto, eli olin tullut raskaaksi yhdeillanjutusta. Miehelle en ole vielä kertonut? Mitä ihmettä teen? En haluaisi menettää miestä, koska rakastan kuitenkin häntä.

Aika huonosti keksitty juttu. Ei vakuuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän