Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies aikoo tehdä tulevalle lapselle isyystestin vaikkei edes epäile mitään, sanoo että vain varmuudeksi että tietää ennen kuin investoi koko...

Vierailija
27.11.2019 |

Onko tällainen tilanne epäluottamuslause vai pitäisikö tätä ymmärtää miehen kantilta ja astua miehen saappaisiin ennen kuin reagoi ikävästi?

Naisenahan tietää aina, että se on oma lapsi kun se itsestä pullahtaa ulos. Mies kuitenkaan ei koskaan voi olla varma, ei koskaan. Pitääkö miehen kantaa ymmärtää tässä ja antaa hänen tehdä se testi, että hän voi olla sitten hyvillä mielin ja investoida loppuelämänsä VARMUUDELLA omaan lapseen?

Kommentit (7876)

Vierailija
6841/7876 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ottaisin testin hedelmöityshoidon in vitro jälkeen saadusta lapsesta ihan sen vuoksi että aina on promillen mahdollisuus että eri henkilöiden sukusolut menneet sekaisin laboratoriossa. Näkisin riskin lähes olemattomana mutta suurempana kuin synnärillä tapahtuneen vauvojen vaihtumisen.

Vierailija
6842/7876 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tiedä, miksi tämä nostattaa näin paljon tunteita. Itse olen parhaillaan hoitovapaalla oleva kolmekymppinen nainen. Jos mieheni olisi vaatinut isyystestiä, niin en olisi mitenkään vastustellut. Ehkä olisin vain vähän ihmetellyt. En kuitenkaan olisi kokenut sitä pahana loukkauksena tai niin massiivisena epäluottamuslauseena, kuin moni täällä antaa ymmärtää. Faktahan kuitenkin on, että mies saa täyden varmuuden isyydestään vain testin kautta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6843/7876 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi toki olla vaikeaa saada sitä tuttavaperheen jo aikuiseksi kasvanutta lasta näytteenottoon. Ilmoittaa, että vaimo nyt vähän tällaista on pohdiskellut, joten sopiiko sinulle? 

No mutta tietysti olisit valmis vähän näkemään vaivaa vaimon mielenrauhan suhteen ja perustella lapselle kuten myös tuttavaperheelle, että tällaiset olettamat ovat ihan rationaalisia ja tavallisia, kai tekin tiedätte, miten usein miehet käenpoikia kasvattavat. Hyvähan sunkin jaska on kuulla, että jos oletkin, niin et mun käenpoikaa?

Joten ihan sillä perusteella vaimo nyt epäilee minua, puolisoaan ja sinua, tuttavaperheen vaimo, että mekin ollaan tehty tämmöistä. Ihan ratioaalista nyt on, että annetaan viimein mielenrauha, jotta saadaan tässä kivat eläkepäivät, muuten on vaimon eläkeikä pilalla.

Vierailija
6844/7876 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä tiedä, miksi tämä nostattaa näin paljon tunteita. Itse olen parhaillaan hoitovapaalla oleva kolmekymppinen nainen. Jos mieheni olisi vaatinut isyystestiä, niin en olisi mitenkään vastustellut. Ehkä olisin vain vähän ihmetellyt. En kuitenkaan olisi kokenut sitä pahana loukkauksena tai niin massiivisena epäluottamuslauseena, kuin moni täällä antaa ymmärtää. Faktahan kuitenkin on, että mies saa täyden varmuuden isyydestään vain testin kautta. 

Sinua ei haittaa yhtään, että miehesi epäilee sinun panneen jotain toista miestä samaan aikaan, kun te yrititte raskautta. Onko käynyt mielessä, että miehesi on voinut panna toista naista samaan aikaan ja epäilee sinua siksi?

Vierailija
6845/7876 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin. Jos vaimo testiä haluaisi, niin ilman muuta sitten testin tekisin. Ei se olisi minulta millään tavalla pois. 

Ja jos seuraavaksi vaimon mielenrauhan varmistamiseksi pitäisi testata, että ei ole sinun dna, joka löytyi r-aiskatusta naisesta ja jolle ei löytynyt vastinetta?

Kai menisit itse poliisille ja kertoisit, että vaimoa vaivaa tämä asia niin kovin, joten voidaanko ottaa testit, jotta hän saa mielenrauhan?

Ellet, miksi et. Sehän on ihan sama asia, sinä et halua elättää käenpoikaa ja vaimo ei halua elää r-aiskaajan kanssa. Hänellä olisi elämä pilalla, jos saisi vaikka 5 vuoden päästä tietää, että on jatkanut yhteiselämää miehen kanssa, joka voi tehdä tällaisia tekoja ja antanut lastensakin siinä kasvaa.

Menee jo vähän sivuraiteille, mutta jos vaimo ihan aidosti ja oikeasti epäilisi minua raiskaajaksi, niin pitäisihän asia sitten selvittää. Ei siinäkään olisi mitään salattavaa. Käytännössä poliisit tuskin mihinkään toimenpiteeseen ryhtyisivät, jos ja kun olisi alibi tekohetkelle. 

Vierailija
6846/7876 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väittäisin, näin velana vierestä seuranneena, että kyse on ei ole testistä per se (kuten moni on myös sanonut, jos olet lukenut), vaan niistä perusteluista, MIKSI testi halutaan tehdä.

Eli testin tekoa perustellaan ei sillä, että oma epävarmuus sitä vaatii, vaan sillä, että niin moni nainen pakottaa miehen elättämään käenpoikaa. Käytetään esimerkkeinä naisia, joilla on useita seksisuhteita samaan aikaan, lähtevät baarista tuntemattomien matkaan, jne. Haukutaan kaikki naiset epäluotettaviksi, kieroleviksi ja miehiltä vain rahaa ja elareita kinuaviksi.

Epäilen, että jos miehesi esittäisi näitä sinulle motiiviksi tehdä testi, saattaisi siinä mieli vähän pahoittua.

Vierailija
6847/7876 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinua ei haittaa yhtään, että miehesi epäilee sinun panneen jotain toista miestä samaan aikaan, kun te yrititte raskautta. Onko käynyt mielessä, että miehesi on voinut panna toista naista samaan aikaan ja epäilee sinua siksi?

No ei se haittaisi. Itsehän tiedän, etten näin ole tehnyt.  Mieheni on tietysti voinut panna toista naista milloin tahansa suhteemme aikana, enhän voi sitä tietää. Tässä ei voi kuin luottaa toiseen. 

Vierailija
6848/7876 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se haittaisi. Itsehän tiedän, etten näin ole tehnyt.  Mieheni on tietysti voinut panna toista naista milloin tahansa suhteemme aikana, enhän voi sitä tietää. Tässä ei voi kuin luottaa toiseen. 

No miksi hän ei sitten luottaisi sinuun? Oikeasti jos miehesi sanoisi sinulle, kuten miehet ovat tässä keskustelussa tehneet, että haluan tehdä testin, koska naiset ylipäätään ovat kieroja valehtelijoita, jotka useinkin paneskelevat missä sattuu jopa silloin kun lapsia tehdään, kuulin justiin, että yhdenkin kaverin kaverin vaimo jäi kiinni pettämisestä, niin se ois sulle että ok kulta?

Vierailija
6849/7876 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Loukkaanutteko naiset samalla tavalla, kun pankki vaatii lainan ehdoksi stressitestiä? Siinähän pankki epäilee teitä ja lainanmaksukykyä? Tai loukkaannutteko avioehdosta? Siinähän epäillään toisen aikeita toista vastaan ja suojaudutaan.

Miksi se isyystesti loukkaa? Siinähän on kyse vain ja ainostaan toisen oikeusturvasta.   

Minä ainakin vaihtaisin heti pankkia!

T. Palstamamma.

Vierailija
6850/7876 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla joku sanoi, että luottamus ansaitaan, luottamus pidetään ja luottamus testataan.

Totta, sillä yksi testi on, että jos toinen alkaa osoittamaan epäluottamusta syyttä, hän ei enää itse läpäise luottamustestiä.

Ja siitä tässä on kyse. Miehet tietävät, miten helppo sinne väärään sänkyyn on päätyä hetken huumassa, eikä siinä paljon paina, onko vaimo raskaana vai, laitoksella vai ei, kun panettaa niin pannaan.

Ja siksi epäilevät samaa naisista, joiden tilanne on vähän eri, he kun ihan oikeasti sen lapsen tekevät. Joten katsovat vähän tarkemmin, minkä vällyjen välissä, mutta ei mies voi tätä ymmärtää, kun penis soirona kyliä luuhaa.

Yksinkö ne kuvittelemasi miehet sinne sänkyyn kömpivät? Pösilö!

Vierailija
6851/7876 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei se haittaisi. Itsehän tiedän, etten näin ole tehnyt.  Mieheni on tietysti voinut panna toista naista milloin tahansa

Sinä luottaisit mieheen, mutta miehesi ei luottaisi sinuun. Mihin teidän parisuhde tuossa tapauksessa perustuisi, kun se ei olisi ainakaan luottamus?

Vierailija
6852/7876 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eri, mut mistä päättelit että toi kerto omista panoistaan? Kiukustas päätellen meni ihon alle.

Ehdotatko siis, että toi kertoi kuulemistaan ja kuvittelemistaan asioista? Siis täyttä huuhaata ja kuvitelmaa, sepitelmää? No mikäs arvo näillä höpinöillä sitten on?

Pelkkäää naisvihan syytämistä, ei siis itsekään usko, että kukaan noin tekee?

Tuon kertojan tapaukset ovat paljon todennäköisempiä, kuin sinun lonkalta heittelyt.

Vierailija
6853/7876 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Loukkaanutteko naiset samalla tavalla, kun pankki vaatii lainan ehdoksi stressitestiä? Siinähän pankki epäilee teitä ja lainanmaksukykyä? Tai loukkaannutteko avioehdosta? Siinähän epäillään toisen aikeita toista vastaan ja suojaudutaan.

Miksi se isyystesti loukkaa? Siinähän on kyse vain ja ainostaan toisen oikeusturvasta.   

Minä ainakin vaihtaisin heti pankkia!

T. Palstamamma.

Palstapappa ei osaa itse tehdä laskutoimituksia.

Vierailija
6854/7876 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät tietenkään, vaan juuri tätä tarkoitusta varten löytyy niitä baariruusuja, sinkkunaisia, salarakkaita, vakipanoja ja niin, maksullisia. 

Harvemmin he kuitenkaan kömpivät sinne tosissaan perhettä perustavien, oman miehensä kanssa raskautta yrittävien naisten kanssa.

Vierailija
6855/7876 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolla joku sanoi, että luottamus ansaitaan, luottamus pidetään ja luottamus testataan.

Totta, sillä yksi testi on, että jos toinen alkaa osoittamaan epäluottamusta syyttä, hän ei enää itse läpäise luottamustestiä.

Ja siitä tässä on kyse. Miehet tietävät, miten helppo sinne väärään sänkyyn on päätyä hetken huumassa, eikä siinä paljon paina, onko vaimo raskaana vai, laitoksella vai ei, kun panettaa niin pannaan.

Ja siksi epäilevät samaa naisista, joiden tilanne on vähän eri, he kun ihan oikeasti sen lapsen tekevät. Joten katsovat vähän tarkemmin, minkä vällyjen välissä, mutta ei mies voi tätä ymmärtää, kun penis soirona kyliä luuhaa.

Miehethän ovat täällä kilvan kertoneet, miten paljon he käyttävät maksullisten naisten palveluksia. Osa käyttää maksullisia miehiä, kuten olemme saaneet lukea iltapäivälehdistä.

Vierailija
6856/7876 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies pettää, tuomitsee vaimon omien panojensa perusteella (tällasia te naiset ootte prkl!) ja vaatii isyystestiä. Jep, lusikat jakoon.

Vierailija
6857/7876 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En loukkaannu pankin vaatimuksista, sillä ei ole mitään erityistä syytä luottaa minuun ilman todisteita. Emme ole pankin kanssa keskenämme rakkaussuhteessa.

Avioehto ei loukkaa, sillä on järkevää tiedostaa että kumpi tahansa meistä saattaa joskus haluta eron. Minä tai mies. Siksi turvaamme omaisuutemme puolin ja toisin kun naimisiin menemme.

Ja mies varmistaa isyytensä. Onhan se järjetöntä, että jos ero tulee, mies voi maksella elareita lapsesta joka ei ole oma. Asia olisi aivan toinen, jos naiset kertoisivat aina rehellisesti, että on ollut muitakin miehiä samoihin aikoihin.

T. "Risto"

Vierailija
6858/7876 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ottaisin testin hedelmöityshoidon in vitro jälkeen saadusta lapsesta ihan sen vuoksi että aina on promillen mahdollisuus että eri henkilöiden sukusolut menneet sekaisin laboratoriossa. Näkisin riskin lähes olemattomana mutta suurempana kuin synnärillä tapahtuneen vauvojen vaihtumisen.

Niin, edelleen on mahdollista, että synnärillä on yhtäaikaa kaksi vauvaa, joilla on sama isä mutta eri äidit.

Eli tuo tilanne vaatisi testit molemmilta.

Vierailija
6859/7876 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se on. Normipäinen mies tietää kykenevänsä normipäiseen suhteeseen, jossa kaikista vaikeista asioista keskustellaan ennen kuin niistä tulee ongelma. Omista epävarmuuksista kerrotaan heti, kun lasta aletaan suunnittelemaan. Ei tarvetta yhteiskunnan apuun tai draamailuun.

Keskustellaan myös siitä, mikä epävarmuutta aiheuttaa, eli miksi pitää sanoin hokea, että en epäile missään tapauksessa mitään, mutta teoin sitten toimia päinvastoin ja vielä toisen selän takana.

Epävakaat ja epävarmat miehet sitten huutavat apuun yhteiskuntaa ja yhteiskunnalle pakkoja, kun eivät osaa ottaa vastuuta tunteistaan, vaan haluavat, että joku tonen ratkoo heidän ongelmansa ja pumpuloi ne pois.

Onnellisuutta larpataan peittelemättä se oma sisin ja vakuuttelemalla itselle, että toimii aivan oikein ja ennen kaikkea on oikeus toimia, kuten tekee.

Ikävä homma on se, että maailm

"...jos mies edes pohtisi ääneen ajatusta testauttaa biologinen yhteys lapseen, oli äiti sitten ollut uskollinen tai ei."

Sinulta pointti hukassa. Jos naisesi on peruslortto (miesten näkökulmasta), on ihan syytäkin epäillä isyyttä, tai ymmärrettävää, et sen haluaa varmistaa. Mutta jos naisesi on peruslortto, miksi haluat elää sellaisen kanssa?

Kun naisesi ei ole peruslortto, olette hyvässä parisuhteessa,  silloin ei ole SYYTÄ epäillä. Koska olette hyvässä syvässä parisuhteessa, jossa KUMMALLAKAAN ei ole tarvetta olla kenenkään muun kanssa. Erityisesti tilanteessa, jossa todella panostatte perheen perustamiseen yhdessä. Siihen kun läväytät epäilyksesi, ei naisesi tod. näk. enää koe luottamusta ja turvallisuuden tunnetta kanssa. Ja miksi silloin tämä nainen haluaisi jatkaa kanssasi? Kun olet rikkonut kaiken luottamuksen, johon koko suhde on perustunut. 

Vierailija
6860/7876 |
21.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sinä luottaisit mieheen, mutta miehesi ei luottaisi sinuun. Mihin teidän parisuhde tuossa tapauksessa perustuisi, kun se ei olisi ainakaan luottamus?"

Välinpitämättömyyteen. Ketjun miesten kannattaa etsiä tällaisia naisia, joita ei kiinnosta, luottaako mies heihin ja jotka "vain luottavat" mieheen. Tämähän olisi näille unelma!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi