Mies aikoo tehdä tulevalle lapselle isyystestin vaikkei edes epäile mitään, sanoo että vain varmuudeksi että tietää ennen kuin investoi koko...
Onko tällainen tilanne epäluottamuslause vai pitäisikö tätä ymmärtää miehen kantilta ja astua miehen saappaisiin ennen kuin reagoi ikävästi?
Naisenahan tietää aina, että se on oma lapsi kun se itsestä pullahtaa ulos. Mies kuitenkaan ei koskaan voi olla varma, ei koskaan. Pitääkö miehen kantaa ymmärtää tässä ja antaa hänen tehdä se testi, että hän voi olla sitten hyvillä mielin ja investoida loppuelämänsä VARMUUDELLA omaan lapseen?
Kommentit (7876)
Vierailija kirjoitti:
Yksi ja sama trolli vääntää kaikkien kanssa. Hänellä ei ole muuta elämää ja purkaa sitä täällä, koittakaa ymmärtää.
Jep. Mahtaa olla tylsä vuodenvaihde tällä naisella. Noh, jokainen tavallaan.
Taasko tätä sontaa?
Isyystesti on miehelle hienoa asia ja positiivisen tuloksen voi vaikka kehystää ylpeästi seinälle!
Sosialismi tappaa!
Eurooppalaisia pyydettiin orjiksi P-Afrikkaan, kolonialismi lopetti valkoisten orjuuttamisen
Suomeksi
Enkuksi
Suvaitsevaiset oppivat kantapään kautta
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/706651d0-ea3e-4866-bd52-9a355f696efa
Feminisminkin suuri suunnitelma perustuu tähän.
https://www.youtube.com/watch?v=Y9TviIuXPSE
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi ja sama trolli vääntää kaikkien kanssa. Hänellä ei ole muuta elämää ja purkaa sitä täällä, koittakaa ymmärtää.
Jep. Mahtaa olla tylsä vuodenvaihde tällä naisella. Noh, jokainen tavallaan.
Mikä ongelma sinulla on? :D Miksi minun vuodenvaihteeni olisi yhtään tylsempi kuin sinullakaan? Aika kuivat näyttävät sinunkin bileesi olevan.
Maailman väsynein argumentti: onpas tuolla kommentoijalla tylsä elämä, kun kuluttaa aikaa palstalla. Niin, onneksi itse tee täsmälleen samoin. :D
Ei ole näköjään trolleistakaan enää mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Tuhkelo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuhkelo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuhkelo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tutkimus ja sen linkittäminen tosin muuta argumentaatiovirhettäsi yhtään sen vähemmän argumentaatiovirheeksi.
Ei mene kyllä ihan oppikirjan mukaan sinullakaan...
Jankutat kuin papukaija argumentaatiovirheestä, jota et avaa yhtään yleisölle.
—> köyhä, sisällötön retorinen siirto.Uskon suurimman osan keskustelijoista tietävän, että "matemaattinen" kaavasi linkittää kaksi erillistä, joskin yhtä aikaista ilmiötä laskemalla niistä (mielivaltainen) prosenttiosuus, on yksinkertaisesti argumentaatiovirhe. Se, että sinä et, ei taida avaajalla avautua.
No perehdypä siihen linkittämääni wiki-artikkeliin nopista, palataan sen jälkeen asiaan.
Tunnen tilastotiedettä kohtuullisen hyvin.
Sinä sen sijaan voisit valaista, millä perusteella valitsit laskukaavasi olevan
20 % x 30 %, eikä toisin päin, eli 30 % x 20 %. Ei nyt sillä, että kummassakaan tilastotieteellisesti, matemaattisesti ja loogisesti olisi mitään hevon hännän heilauksen järkeä. Tästä asiasta vääntämisen siis jätän.
No matematiikkaa et ainakaan osaa...
OPPITUNTI: ”kertolaskussa, jossa ei ole sulkulausekkeita, ei muuttujien keskinäisellä järjestyksellä ole merkitystä lopputuloksen kannalta”
Eli X * Y
Ja
Y * X
Molemmista tulee sama tulos! :)
Kannattaa kokeilla tuota joillain helpoilla luvuilla, kuten 1 tai 2 tai 3Eri, mutta:tuloshan tuosta on 600, ei 6. Väität siis, että väärän isän lapsia on 600 prosenttia. Prosentteja nyt ei muutenkaan voi laskea tuolla tavalla, kuinka paljon on 1 prosentti kertaa 2 prosenttia. Perehdy vaikka netissä prosenttilaskuriin.
Tuhkelon 20% * 30% = 6% on matemaattisesti täysin validi lauseke. Yleensä lukuja ei merkitä näin, mutta sillä ei ole väliä.
1% = 1/100
-> 20*1/100 * 30 * 1/100 = 6 * 1/100
V-P kirjoitti:
En tiedä onko tätä viisasta sanoa ääneen, kun tuntuu siltä että jollain perverssillä tavalla nautit jopa negatiivisesta huomiosta.
Suoltamasi teksti on ollut kuvottavinta p*skaa mitä olen koskaan nähnyt millään palstalla, saati kohdannut elävässä elämässä pitkään aikaan (työni puitteissa tapaan erilaisia mt-puolen marginaalitapauksia jokseenkin usein)
Kukaan terve ihminen ei keksi mitään noin sairasta, eikä suolla tuollaista tekstiä, edes läpällä!
Olen samaa mieltä. Trolli tai ei, tervejärkisen tekstiä tämä "Tuhkelo" ei ole kirjoittanut. Millainen täysjärkinen mies edes jaksaa kirjoitella tänne päivät pitkät? Tai on siihen mahdollisuus edes? Itse seurasin alkupään ketjua, kyllästyin jankkaamiseen ja katsoin tänään tätä loppua. Kukaan terve mies ei jankuta tällaista tuubaa nettipalstalla. Ainakaan 300 eurolla. Paitsi jos on työtön ja ei ole muutakaan tekemistä.
Tuhkelo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myyntimies-Mynttinen kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuhkelo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuhkelo kirjoitti:
TEHTÄVÄ SUORITETTU! :D
Teemu, olet mulle 300€ pystyssä... ;)
SURKEA seivausyritys! Viimeisillä sivuilla Tuhkelo joutuikin vttumaisten kysymyksien ääreen joissa oikeasti olisi pitänyt pystyä perustelemaan näkemyksiään, niin nyt sitten joo joo tää olikin veto Teemun kanssa.
Tuhkelo, sulla nyt vaan meni tunteisiin, kyllähän sä selvästi ihan tosissasi hermostuneena täällä vastailit.
Heh, usko mitä haluat, ei oo multa pois... ;)
Kyseessä siis oli tosiaan veto, alunperin 100€.
Tavoitteena oli pitää "kipinää yllä" vähintään 3000 kommentin verran, ja deadline 31.12.2019 mennessä.
'Up' tyyppiset nostot kielletty.
Keskustelu alkoi jo uuvahtaa, ja tavoite alkoi näyttää saavuttamattomalta.
Nostettiin hiukan panoksia joulun alla, ehtona edelleen tuo samainen 3000 kommenttia, ja tämän lisäksi "joulurauha" keskustelussa ;-)
Kiitos kaikille osallistuneille, ja HYVÄÄ UUTTA VUOTTA!
Kiitän, kumarran, ja poistun takavasemmale nyt näillä puheilla.
En ihan taida uskoa minäkään, mutta omasta puolestani voin kertoa, että et ole minulle ollut kipinää ylläpitävä, kyllä sen ovat tehneet muiden kirjoitukset, siis ne asialliset, joissa on esiintynyt pohdintaa asiasta eri kannoilta kuin sinun naisvihamielinen antisi.
Että vaikka varmaan rahasi saat, jos juttu totta, niin aivan kokonaan et kyllä niitä ole rehellisesti ansainnut.
Rehellisyys on minulle liukuva käsite jos et ole sattunut huomaamaan... ;)
Ihan sääntöjen puitteissa pidin keskustelua yllä vaaditun määrän.
Ja nyt todellakin, kiitos ja näkemiin!
(ehdin tämän projektin puitteissa hiukan rakastua tuohon käyttämääni nimimerkkiin, vähän sääli että se pitää nyt haudata...)Hei, jos todella olisi ollut 3000 viestin veto käynnissä, et olisi käynyt kuittaamassa tuhkeloa trolliksi jo tuolla huit hait kauan sitten. Tunnusta vain suoraan, että läskiksi meni provoamisesi viimeistään siin vaiheessa, kun aloit esittää itseäsi viisaampaa matikkaneroa. Ei se mitään, eihän se tyhmyys synti ole. Uutta provoa putkeen vaan, eihän sulla muutakaan elämää tunnu olevan.
Olkoon tämä viimeinen...
On totta että tunnustautumiseni trolliksi jo ennen joulua oli ”omaan jalkaan ampuminen”,
mutta tämä oli tietoinen, hallittu lisäriski, jolla nokitin satasen 300:aan ... ;)Uskalsin tämän tehdä, koska aiemmatkaan vihjeeni (levitin ”pullanmuruja” tuolla kyllä jo pitkin matkaa aiemminkin) eivät näköjään vaikuttaneet viestien tulvaan millään tavalla. :D
Tämä oli kyllä ehkä hämmästyttävin havainto tässä koko sirkuksessa.
Esim. ’Insinööri ja kiire’-ketjussa koko keskustelu kuoli sillä silmänräpäyksellä kun paljastuin trolliksi.
Tuliko missään vaiheessa mieleen, että sinä et vedätä ketjua vaan ketju vedättää sinua? Kukaan ei varmasti missään vaiheessa kuvitellut sinun olevan muuta kuin trolli, ja avaus tiedettiin omaksesi jo alkumetreillä. Aihe herättää keskustelua, joten siitä keskustellaan, ihan riippumatta sinun mitättömästä persoonastasi. Sääli, jos muuta luulit.
Vierailija kirjoitti:
V-P kirjoitti:
En tiedä onko tätä viisasta sanoa ääneen, kun tuntuu siltä että jollain perverssillä tavalla nautit jopa negatiivisesta huomiosta.
Suoltamasi teksti on ollut kuvottavinta p*skaa mitä olen koskaan nähnyt millään palstalla, saati kohdannut elävässä elämässä pitkään aikaan (työni puitteissa tapaan erilaisia mt-puolen marginaalitapauksia jokseenkin usein)
Kukaan terve ihminen ei keksi mitään noin sairasta, eikä suolla tuollaista tekstiä, edes läpällä!Olen samaa mieltä. Trolli tai ei, tervejärkisen tekstiä tämä "Tuhkelo" ei ole kirjoittanut. Millainen täysjärkinen mies edes jaksaa kirjoitella tänne päivät pitkät? Tai on siihen mahdollisuus edes? Itse seurasin alkupään ketjua, kyllästyin jankkaamiseen ja katsoin tänään tätä loppua. Kukaan terve mies ei jankuta tällaista tuubaa nettipalstalla. Ainakaan 300 eurolla. Paitsi jos on työtön ja ei ole muutakaan tekemistä.
Samasta provotehtaastahan tämä on kuin monet muutkin ketjut, joissa ilmeisen luonnehäiriöinen tyyppi tekee avauksen ”naisena” ja lehahtaa sitten isännöimään luomustaan. Niin samalla kaavalla se näitä väsää että haukotuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Tuhkelo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuhkelo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuhkelo kirjoitti:
SURKEA seivausyritys! Viimeisillä sivuilla Tuhkelo joutuikin vttumaisten kysymyksien ääreen joissa oikeasti olisi pitänyt pystyä perustelemaan näkemyksiään, niin nyt sitten joo joo tää olikin veto Teemun kanssa.
Tuhkelo, sulla nyt vaan meni tunteisiin, kyllähän sä selvästi ihan tosissasi hermostuneena täällä vastailit.
Tavoitteena oli pitää "kipinää yllä" vähintään 3000 kommentin verran, ja deadline 31.12.2019 mennessä.
Nostettiin hiukan panoksia joulun alla, ehtona edelleen tuo samainen 3000 kommenttia, ja tämän lisäksi "joulurauha" keskustelussa ;-)
En ihan taida uskoa minäkään, mutta omasta puolestani voin kertoa, että et ole minulle ollut kipinää ylläpitävä, kyllä sen ovat tehneet muiden kirjoitukset, siis ne asialliset, joissa on esiintynyt pohdintaa asiasta eri kannoilta kuin sinun naisvihamielinen antisi.
Että vaikka varmaan rahasi saat, jos juttu totta, niin aivan kokonaan et kyllä niitä ole rehellisesti ansainnut.
(ehdin tämän projektin puitteissa hiukan rakastua tuohon käyttämääni nimimerkkiin, vähän sääli että se pitää nyt haudata...)Hei, jos todella olisi ollut 3000 viestin veto käynnissä, et olisi käynyt kuittaamassa tuhkeloa trolliksi jo tuolla huit hait kauan sitten. Tunnusta vain suoraan, että läskiksi meni provoamisesi viimeistään siin vaiheessa, kun aloit esittää itseäsi viisaampaa matikkaneroa. Ei se mitään, eihän se tyhmyys synti ole. Uutta provoa putkeen vaan, eihän sulla muutakaan elämää tunnu olevan.
Olkoon tämä viimeinen...
On totta että tunnustautumiseni trolliksi jo ennen joulua oli ”omaan jalkaan ampuminen”,
mutta tämä oli tietoinen, hallittu lisäriski, jolla nokitin satasen 300:aan ... ;)Uskalsin tämän tehdä, koska aiemmatkaan vihjeeni (levitin ”pullanmuruja” tuolla kyllä jo pitkin matkaa aiemminkin) eivät näköjään vaikuttaneet viestien tulvaan millään tavalla. :D
Esim. ’Insinööri ja kiire’-ketjussa koko keskustelu kuoli sillä silmänräpäyksellä kun paljastuin trolliksi.Tuliko missään vaiheessa mieleen, että sinä et vedätä ketjua vaan ketju vedättää sinua? Kukaan ei varmasti missään vaiheessa kuvitellut sinun olevan muuta kuin trolli, ja avaus tiedettiin omaksesi jo alkumetreillä. Aihe herättää keskustelua, joten siitä keskustellaan, ihan riippumatta sinun mitättömästä persoonastasi. Sääli, jos muuta luulit.
Itseasiassa minä ainakin lopetin ketjun seuraamisen pitkäksi aikaa kun se oli vain sivutolkulla samaa "Tuhkelon" kanssa jankuttamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuhkelo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuhkelo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuhkelo kirjoitti:
Olkoon tämä viimeinen...
Esim. ’Insinööri ja kiire’-ketjussa koko keskustelu kuoli sillä silmänräpäyksellä kun paljastuin trolliksi.Tuliko missään vaiheessa mieleen, että sinä et vedätä ketjua vaan ketju vedättää sinua? Kukaan ei varmasti missään vaiheessa kuvitellut sinun olevan muuta kuin trolli, ja avaus tiedettiin omaksesi jo alkumetreillä. Aihe herättää keskustelua, joten siitä keskustellaan, ihan riippumatta sinun mitättömästä persoonastasi. Sääli, jos muuta luulit.
Itseasiassa minä ainakin lopetin ketjun seuraamisen pitkäksi aikaa kun se oli vain sivutolkulla samaa "Tuhkelon" kanssa jankuttamista.
Jätkä on kyllä uuttera jankuttamaan. Jos se käyttäisi edes puolet tuosta energiasta johonkin hyödylliseen, se olis varmaan aika rikas.
Aika jännä muuten tuo Tuhkelon selitys tuosta viestimäärätavoitteesta, mutta kuitenkin teki samasta aiheesta uuden ketjun, kun tässä ketjussa muka loppui happi. Näyttäisi pikemminkin siltä, että puhui itsensä niin pahasti pussiin ja yrittää vain peitellä sitä.
Jos minun mieheni olisi aikoinaan vaatinut isyystestiä, olisi parisuhde ollut siinä. Mies itse nimittäin oli se, joka sitä lasta kärtti ja kinusi. Minä kuvittelin eläväni helposti ilman lapsiakin - mutta sitten kun alkuun pääsin, luonto ja hormonit toki tekivät tehtävänsä ja jatkoa seurasi. Yhdenkään lapsemme isyyttä ei mies kuitenkaan ole kyseenalaistanut, ei esikoisen eikä muidenkaan. Tuskin on edes käynyt mielessä, niin tekemällä tehtyjä nämä kaikki ovat.
JACKy77 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JACKy77 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JACKy77 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JACKy77 kirjoitti:
Isyystesti ehdottomasti! Nykypäivänä ei voi olla varma mistään. Varsinkin jos lapsen äidin aatemaailma on vihervasemmistoa lähelläkään, niin testi ehdottomasti. He valehtelevat, eivätkä edes itse tiedosta sitä.
Onko sinulla mitään kriteereitä, kun valitset parisuhdekumppania?
Varmasti tiukemmat kriteerit kuin sinulla. Ymmärryksesi tuskin riittää ymmärtämään että tässä ei puhuttu minusta.
Niin. Jälleen kerran ne muiden surkeat parisuhteet kiinnostavat enemmän kuin se oma (jota ei taida olla olemassakaan). :D
Jos sinulla on surkea parisuhde, älä minulle uikuta. Minun suhteista en puhu, vaikka kuinka olet elämääsi kyllästynyt utelija.
Sinähän tuossa uikutit valehtelevasta puolisosta. En minä.
😂😂😂 Voi elämä, kun on yksinkertaista väkeä.
Kas, itsetutkiskelu on tuottanut tulosta. Meille muillehan tuo totaalinen palikkapäisyytesi on ollut alusta asti selvää.
Vierailija kirjoitti:
Jos minun mieheni olisi aikoinaan vaatinut isyystestiä, olisi parisuhde ollut siinä. Mies itse nimittäin oli se, joka sitä lasta kärtti ja kinusi. Minä kuvittelin eläväni helposti ilman lapsiakin - mutta sitten kun alkuun pääsin, luonto ja hormonit toki tekivät tehtävänsä ja jatkoa seurasi. Yhdenkään lapsemme isyyttä ei mies kuitenkaan ole kyseenalaistanut, ei esikoisen eikä muidenkaan. Tuskin on edes käynyt mielessä, niin tekemällä tehtyjä nämä kaikki ovat.
Oletko varma, ettei ole salaa testannut?
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen ilmiö. N. 10% vastustaa isyystestiä ja tutkimuksien mukaan n. 10% lapsista luulee väärää isää biologiseksi isäkseen.
Mistä tuo luku, että 10% vastustaa isyystestejä? En läytänyt mistään tuollsiaia tuloksia.
Eikä se kerro mitään. Minäkin vastustan turhaa rahan haaskuuta, eli isyystestejä kaikille, koska se on turhaa. Se joka haluaa/luulee sellaisen tarvitsevansa, voi sen tehdä. Muita on turha testailla kalliilla testeillä. Minun veroeurioa ei ainakaan sellaiseen humpuukiin tarvitse käyttää.
Ja lapsista voi 10% olla muun kuin sen perheessä asuvan miehen, mutta tämä mieskin sen tietää, eikä se siinä perheessä ole mikään salaisuus.
Tapaukset joissa mies luulee olevansa jonkin lapsen isä vaikka ei ole on todellakin sen 1-2% suurimmillaankin. Ja tuollaisen marginaalijoukon takia on turhaa alkaa kaikkia testaamaan.
Tässä alkaa kohta olla sama tilanne,kuin ruotsinkielen suhteen. 5% kansasta puhuu ruotsia, mutta koko kansan on sitä pakko opiskella, että voi pitää nämä 5% tyytyväisenä.
Molemmat pakot olisivat/ovat ihan yhtä tyhjän kanssa. Rahan haaskaamista turhaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuhkelo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuhkelo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuhkelo kirjoitti:
Olkoon tämä viimeinen...
Jätkä on kyllä uuttera jankuttamaan. Jos se käyttäisi edes puolet tuosta energiasta johonkin hyödylliseen, se olis varmaan aika rikas.
Joo, mutta ei se ainakaan töissä käy, kun päivystää täällä 24/7.
Luultavasti yksinäinen tai äidin kanssa asuva aikamiespoika. Riittää kyllä aikaa ja energiaa jankuttaa vauva-palstalla kun ei työt rasita.
Luultavasti se 300e on sille suuri raha. Joku toinen tienaa sen päivässä töissä, mutta tuhkelolla meni siihen koko joulu ja monta muutakin viikkoa. Melkein sääliksi käy, mutta vain melkein.
Tuhkeloa taitaa harmittaa kun puhui itsensä liian monta kertaa pussiin :(
Ymmärrän. Jos viittaat Jackin "vitsiin", se vitsi kyllä jatkuu näköjään edelleen. Joten miksen minäkin jatkaisi?