Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies aikoo tehdä tulevalle lapselle isyystestin vaikkei edes epäile mitään, sanoo että vain varmuudeksi että tietää ennen kuin investoi koko...

Vierailija
27.11.2019 |

Onko tällainen tilanne epäluottamuslause vai pitäisikö tätä ymmärtää miehen kantilta ja astua miehen saappaisiin ennen kuin reagoi ikävästi?

Naisenahan tietää aina, että se on oma lapsi kun se itsestä pullahtaa ulos. Mies kuitenkaan ei koskaan voi olla varma, ei koskaan. Pitääkö miehen kantaa ymmärtää tässä ja antaa hänen tehdä se testi, että hän voi olla sitten hyvillä mielin ja investoida loppuelämänsä VARMUUDELLA omaan lapseen?

Kommentit (7876)

Vierailija
2921/7876 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuhkelo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuhkelo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuhkelo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuhkelo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuhkelo kirjoitti:

...ja tästäpä päästään kätevällä aasinsillalla jo monesti aiemminkin viitattuun "valkoiseen valheeseen"

Ihmisten välisessä kanssakäymisessä valkoinen valhe on joskus parempi ja armollisempi kuin raadollinen totuus.

Vaikka tiukan puritaanisesti, klassisen Oikea/Väärä käsityksen perusteella valehtelu on aina väärin, riippumatta valheen suuruudesta (on vain absoluuttinen totuus), niin käytännössä, valhe voi olla hyvinkin empaattinen teko.

Tämä pätee kaikkeen ihmisten väliseen vuorovaikutukseen, parisuhteet ei tee tässä asiassa poikkeusta.

Samoin pätee kaikkeen vuorovaikutukseen vtuiltu "sokea, 100 % luottamus". Kun on tullut selväksi, että äitiin (joka kai on nainen) voi kyllä tunnepohjaisesti luottaa, mutta vaimoon (joka kai on nainen myös), ei voi, vaikka molempiin pitäisi päteä "normaalin naisen" säännöt.

Eli voinemme sanoa, että ihminen nyt mitoittaa tekonsa ja ajatuksensa tapauskohtaisesti ja tunneperäisesti.

Jostain syystä miehet keskustelussa ovat hermostuneet juuri tämän asian esille tuomisesta: nainen ymmärtää, mitä mies juuri nyt, hänen kohdallaan ja tässä tilanteessa tunneperäisesti kokee ja ajattelee = epäluottamusta, pahoja ajatuksia.

”Ihminen mitoittaa tekonsa ja ajatuksensa tunneperäisesti ja tapauskohtaisesti” —> Olen TÄSMÄLLEEN kanssasi samaa mieltä!

Mitä tulee hermostumiseen, siihen on kyllä tässä ketjussa nimenomaan naiset syyllistyneet miehiä enemmän.

(ja tämä ei ole mikään yleistys, vaan ihan fakta kommenttien perusteella)

P.S. Älköön kukaan vaivautuko pyytämään minulta jotakin yhtälöä tästä asiasta...

Jos kiinnostaa ja on halua olla kanssani eri mieltä, voi laskea ja eritellä miesten ja naisten kommentit tästä ketjusta ihan itse.

Voi olla, että hermostumiseen ovat naiset syyllistyneet enemmän, en viitsi minäkään laskea. Mutta siitähän siis en puhunut = ketkä ovat syyllistyneet (hauska freudilainen ilmaisu) hermostumiseen enemmän. Se on vain sinun tärppisi taas viedä keskustelua pois päin varsinaisesta pointista.

Sanoin, että miehet ovat hermostuneet ainakin yhdestä nimenomaisesta asiasta, elikä siitä, että nainen reagoi siihen, miten mies  tunneperäisesti ja tapauskohtaisesti juuri nyt kokee hänet ja mitä ajattelee hänestä. Jostain syystä tämä on hermostuttanut miehiä kovin. Naisia sitten on muun muassa hermostuttanut tämän asian saama vastaanotto.

Ok. Oioin ehkä hiukan mutkia tuossa...

Koko keskusteluhan sai alkunsa avauksesta, jossa AP kauhisteli miehensä julkeutta.

Välittömästi keskustelu täyttyi erolla uhkailevista naisista.

Peistä käännettiin pitkään puolin ja toisin...

...kunnes pöydälle nostettiin netistä tilattavat testit, joiden avulla kätevästi ja jopa varsin edullisesti voi isyydestään epävarma mies saada varmuuden naiseltaan salaa.

Tässä kohtaa ”pattitilanne” purkautui, ja suurin osa miehistä kaikkosi keskustelusta.

Siis mielestäsi tässä keskustelussa on ollut ennen kaikkea kyse oli siitä, että miehet eivät ole olleet tietoisia netistä tilattavissa testeistä?

Ok, käsityksemme on aika erilainen. Minä olen nähnyt keskustelun vellovan parisuhteen, luottamuksen, valheiden (valkoisten ja muiden väristen) sekä TIEDON ja sokean luottamuksen parissa.

Lisäksi en katso pattitilanteiden ratkeavan sillä, että suurin osa miehistä kaikkoaa keskustelusta.

Katsotaan selvästi asioita hiukan eri vinkkelistä.

Minä olen nähnyt keskustelussa naisten patriarkaalisen vallan linnakkeen, heidän ”oikeutensa” piehtaroida vieraissa pedeissä (ja ilman kumia, mitä en parhaalla tahdollanikaan vieläkään ymmärrä...), sekä erouhkailut, joita kiristyskeinona käyttäen varjellaan salaisuutta...

(Joko omaa, tai ”siskojen”)

Ja olet lisäksi sitä mieltä, että pyrit olemaan yleistämättä, mitä nyt joskus epähuomiossa lipsahtaa te naiset?

Se vielä kiinnostaa, että millä tavalla minä voin erouhkauksella kiristäen varjella jonkun "siskon" salaisuutta?

...ja vielä vastaus jäljempään kysymykseesi:

Omassa suhteessasi et mitenkään.

Mutta täällä palstalla riekkumalla luot ja muokkaat yleistä asenne ilmapiiriä.

Huomaa käyttämästäsi kielestä, että et ole ollenkaan hermostunut. 

Voisitko kertoa, millä tavalla olen riekkunut? Silläkö, että armeliaasti jätin huomauttamatta tuon, minkä joku toinen prosenttilaskusta sanoikin, kun halusin hyväntahtoisesti ajatella sitä vain huolimattomuusvirheenä, kun koko "laskukaava" oli aivan älytön?

Laskukaavassahan ei ollut mitään vikaa.

Tuo tumpelo ei vain älynnyt muuntaa prosenttilukuja desimaaliluvuiksi ennen kertolaskun suoritusta.

Vierailija
2922/7876 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhkelo on pelkkä trolli. Turhaa intätte sen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2923/7876 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhkelo kirjoitti:

Ja vielä lisäys edelliseen.

Koska ymmärrät, että vaikka SINÄ ja MINÄ ollaan oltu tahoillamme uskollisia, ja suuri osa muistakin, KAIKKI eivät ole!

Siitähän tässä puhutaan.

No sehän on jokaisen parin oma asia. Ne ketkä ovat uskollisia ja tietävät, että toinenkin on voivat jättää testit väliin. Ne jotka epäilee lapsen alkuperää testaavat. 

Tätähän täällä on jankattu. ihmiset on erilaisia ja ne ketkä 100% tietää testit turhiksi  eivät halua niitä turhaan tehdä. Turhaa rahojen haaskuuta yhteiskunnalta.

Vierailija
2924/7876 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuhkelo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuhkelo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuhkelo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuhkelo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tutkimus ja sen linkittäminen tosin muuta argumentaatiovirhettäsi yhtään sen vähemmän argumentaatiovirheeksi.

Ei mene kyllä ihan oppikirjan mukaan sinullakaan...

Jankutat kuin papukaija argumentaatiovirheestä, jota et avaa yhtään yleisölle.

—> köyhä, sisällötön retorinen siirto.

Uskon suurimman osan keskustelijoista tietävän, että "matemaattinen" kaavasi linkittää kaksi erillistä, joskin yhtä aikaista ilmiötä laskemalla niistä (mielivaltainen) prosenttiosuus, on yksinkertaisesti argumentaatiovirhe. Se, että sinä et, ei taida avaajalla avautua. 

No perehdypä siihen linkittämääni wiki-artikkeliin nopista, palataan sen jälkeen asiaan.

Tunnen tilastotiedettä kohtuullisen hyvin.

Sinä sen sijaan voisit valaista, millä perusteella valitsit laskukaavasi olevan 

20 % x 30 %, eikä toisin päin, eli 30 % x 20 %. Ei nyt sillä, että kummassakaan tilastotieteellisesti, matemaattisesti ja loogisesti olisi mitään hevon hännän heilauksen järkeä. Tästä asiasta vääntämisen siis jätän.

No matematiikkaa et ainakaan osaa...

OPPITUNTI: ”kertolaskussa, jossa ei ole sulkulausekkeita, ei muuttujien keskinäisellä järjestyksellä ole merkitystä lopputuloksen kannalta”

Eli X * Y

Ja

Y * X

Molemmista tulee sama tulos! :)

Kannattaa kokeilla tuota joillain helpoilla luvuilla, kuten 1 tai 2 tai 3

Eri, mutta:tuloshan tuosta on 600, ei 6. Väität siis, että väärän isän lapsia on 600 prosenttia. Prosentteja nyt ei muutenkaan voi laskea tuolla tavalla, kuinka paljon on 1 prosentti kertaa 2 prosenttia. Perehdy vaikka netissä prosenttilaskuriin.

:D :D :D

Et ole oikeasti noin tyhmä!

Enkä minäkään niin tyhmä että lähtisin sinulle tekemään prosentti->desimaaliluku muunnoksia... ;)

Ai tähän kaavaan kuuluu nyt desimaalilukumuunnoksetkin (yhdyssana)! Aina vain menee mielenkiintoisemmaksi. Kyllä ilman muuta sinun täytyy nyt vaan avata ihan kokonainen kaava.

No hyvä on sitten...

0,3 * 0,2 = 0,06

0,2 * 0,3 = 0,06

0,06 on sama kuin 6%

Olepa hyvä.

Vierailija
2925/7876 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuhkelo on pelkkä trolli. Turhaa intätte sen kanssa.

Tämä totta. Mie ainakin lopetan tähän. Parempaakin tekemistä on .

Hyvää uutta vuotta kaikille 

Vierailija
2926/7876 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

TEHTÄVÄ SUORITETTU! :D

Teemu, olet mulle 300€ pystyssä... ;)

Vierailija
2927/7876 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhkelo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuhkelo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuhkelo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuhkelo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuhkelo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuhkelo kirjoitti:

...ja tästäpä päästään kätevällä aasinsillalla jo monesti aiemminkin viitattuun "valkoiseen valheeseen"

Ihmisten välisessä kanssakäymisessä valkoinen valhe on joskus parempi ja armollisempi kuin raadollinen totuus.

Vaikka tiukan puritaanisesti, klassisen Oikea/Väärä käsityksen perusteella valehtelu on aina väärin, riippumatta valheen suuruudesta (on vain absoluuttinen totuus), niin käytännössä, valhe voi olla hyvinkin empaattinen teko.

Tämä pätee kaikkeen ihmisten väliseen vuorovaikutukseen, parisuhteet ei tee tässä asiassa poikkeusta.

Samoin pätee kaikkeen vuorovaikutukseen vtuiltu "sokea, 100 % luottamus". Kun on tullut selväksi, että äitiin (joka kai on nainen) voi kyllä tunnepohjaisesti luottaa, mutta vaimoon (joka kai on nainen myös), ei voi, vaikka molempiin pitäisi päteä "normaalin naisen" säännöt.

Eli voinemme sanoa, että ihminen nyt mitoittaa tekonsa ja ajatuksensa tapauskohtaisesti ja tunneperäisesti.

Jostain syystä miehet keskustelussa ovat hermostuneet juuri tämän asian esille tuomisesta: nainen ymmärtää, mitä mies juuri nyt, hänen kohdallaan ja tässä tilanteessa tunneperäisesti kokee ja ajattelee = epäluottamusta, pahoja ajatuksia.

”Ihminen mitoittaa tekonsa ja ajatuksensa tunneperäisesti ja tapauskohtaisesti” —> Olen TÄSMÄLLEEN kanssasi samaa mieltä!

Mitä tulee hermostumiseen, siihen on kyllä tässä ketjussa nimenomaan naiset syyllistyneet miehiä enemmän.

(ja tämä ei ole mikään yleistys, vaan ihan fakta kommenttien perusteella)

P.S. Älköön kukaan vaivautuko pyytämään minulta jotakin yhtälöä tästä asiasta...

Jos kiinnostaa ja on halua olla kanssani eri mieltä, voi laskea ja eritellä miesten ja naisten kommentit tästä ketjusta ihan itse.

Voi olla, että hermostumiseen ovat naiset syyllistyneet enemmän, en viitsi minäkään laskea. Mutta siitähän siis en puhunut = ketkä ovat syyllistyneet (hauska freudilainen ilmaisu) hermostumiseen enemmän. Se on vain sinun tärppisi taas viedä keskustelua pois päin varsinaisesta pointista.

Sanoin, että miehet ovat hermostuneet ainakin yhdestä nimenomaisesta asiasta, elikä siitä, että nainen reagoi siihen, miten mies  tunneperäisesti ja tapauskohtaisesti juuri nyt kokee hänet ja mitä ajattelee hänestä. Jostain syystä tämä on hermostuttanut miehiä kovin. Naisia sitten on muun muassa hermostuttanut tämän asian saama vastaanotto.

Ok. Oioin ehkä hiukan mutkia tuossa...

Koko keskusteluhan sai alkunsa avauksesta, jossa AP kauhisteli miehensä julkeutta.

Välittömästi keskustelu täyttyi erolla uhkailevista naisista.

Peistä käännettiin pitkään puolin ja toisin...

...kunnes pöydälle nostettiin netistä tilattavat testit, joiden avulla kätevästi ja jopa varsin edullisesti voi isyydestään epävarma mies saada varmuuden naiseltaan salaa.

Tässä kohtaa ”pattitilanne” purkautui, ja suurin osa miehistä kaikkosi keskustelusta.

Siis mielestäsi tässä keskustelussa on ollut ennen kaikkea kyse oli siitä, että miehet eivät ole olleet tietoisia netistä tilattavissa testeistä?

Ok, käsityksemme on aika erilainen. Minä olen nähnyt keskustelun vellovan parisuhteen, luottamuksen, valheiden (valkoisten ja muiden väristen) sekä TIEDON ja sokean luottamuksen parissa.

Lisäksi en katso pattitilanteiden ratkeavan sillä, että suurin osa miehistä kaikkoaa keskustelusta.

Katsotaan selvästi asioita hiukan eri vinkkelistä.

Minä olen nähnyt keskustelussa naisten patriarkaalisen vallan linnakkeen, heidän ”oikeutensa” piehtaroida vieraissa pedeissä (ja ilman kumia, mitä en parhaalla tahdollanikaan vieläkään ymmärrä...), sekä erouhkailut, joita kiristyskeinona käyttäen varjellaan salaisuutta...

(Joko omaa, tai ”siskojen”)

Ja olet lisäksi sitä mieltä, että pyrit olemaan yleistämättä, mitä nyt joskus epähuomiossa lipsahtaa te naiset?

Se vielä kiinnostaa, että millä tavalla minä voin erouhkauksella kiristäen varjella jonkun "siskon" salaisuutta?

...ja vielä vastaus jäljempään kysymykseesi:

Omassa suhteessasi et mitenkään.

Mutta täällä palstalla riekkumalla luot ja muokkaat yleistä asenne ilmapiiriä.

Huomaa käyttämästäsi kielestä, että et ole ollenkaan hermostunut. 

Voisitko kertoa, millä tavalla olen riekkunut? Silläkö, että armeliaasti jätin huomauttamatta tuon, minkä joku toinen prosenttilaskusta sanoikin, kun halusin hyväntahtoisesti ajatella sitä vain huolimattomuusvirheenä, kun koko "laskukaava" oli aivan älytön?

Laskukaavassahan ei ollut mitään vikaa.

Tuo tumpelo ei vain älynnyt muuntaa prosenttilukuja desimaaliluvuiksi ennen kertolaskun suoritusta.

Kyllä siinä on se vika, että et voi valita maailmasta prosenttilukuja ja muutella niitä desimaaliluvuiksi, minkä jälkeen kerrot niitä keskenään ja väität, että tässä on jokin tilastotieteellinen, matemaattisesti perusteltu tulos. 

Vierailija
2928/7876 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhkelo kirjoitti:

SURKEA seivausyritys! Viimeisillä sivuilla Tuhkelo joutuikin vttumaisten kysymyksien ääreen joissa oikeasti olisi pitänyt pystyä perustelemaan näkemyksiään, niin nyt sitten joo joo tää olikin veto Teemun kanssa.

Tuhkelo, sulla nyt vaan meni tunteisiin, kyllähän sä selvästi ihan tosissasi hermostuneena täällä vastailit.

Vierailija
2929/7876 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuhkelo kirjoitti:

SURKEA seivausyritys! Viimeisillä sivuilla Tuhkelo joutuikin vttumaisten kysymyksien ääreen joissa oikeasti olisi pitänyt pystyä perustelemaan näkemyksiään, niin nyt sitten joo joo tää olikin veto Teemun kanssa.

Tuhkelo, sulla nyt vaan meni tunteisiin, kyllähän sä selvästi ihan tosissasi hermostuneena täällä vastailit.

Hahaaa, niin totta! Viimeiset viestit tolla yhdelle rieukkumis syytökset ja mikä naisvalta ja muut paljasti, että palstauli siinä vittuuntuu huolella eikä pysty enää pitämään yritystään olla asiallisena keskustelijana muka

Vierailija
2930/7876 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhkelo kirjoitti:

Aika halvalla myyt persettäsi ottaen huomioon kuinka monta tuntia olet viettänyt täällä pelkkää paskaa suoltaen ja elämääsi hukkaan heittäen.

Vierailija
2931/7876 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuhkelo kirjoitti:

Heh, usko mitä haluat, ei oo multa pois... ;)

Kyseessä siis oli tosiaan veto, alunperin 100€.

Tavoitteena oli pitää "kipinää yllä" vähintään 3000 kommentin verran, ja deadline 31.12.2019 mennessä.

'Up' tyyppiset nostot kielletty.

Keskustelu alkoi jo uuvahtaa, ja tavoite alkoi näyttää saavuttamattomalta.

Nostettiin hiukan panoksia joulun alla, ehtona edelleen tuo samainen 3000 kommenttia, ja tämän lisäksi "joulurauha" keskustelussa ;-)

Kiitos kaikille osallistuneille, ja HYVÄÄ UUTTA VUOTTA!

Kiitän, kumarran, ja poistun takavasemmale nyt näillä puheilla.

Vierailija
2932/7876 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhkelo kirjoitti:

Hei Teemu-tuhkelo, et ole kommentoinut näitä:

https://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&ved=2ahUK...

Millä lailla armollinen on ”valkoinen valheesi” siitä, että yrität lasta tosissasi vaikka tiedät olevasi hedelmätön? Kenelle se on armollinen?

Vai Teemu-poika se siellä trollaa... En usko. Uskon, että olet ihan oikeasti tuhkamuna. Kyllä sen huomaa viesteistäsi, ettei kudissa ole ruutia. Se pistää mielen synkäksi ja katkeraksi. Voi sinua.

Vierailija
2933/7876 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhkelo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuhkelo kirjoitti:

Tavoitteena oli pitää "kipinää yllä" vähintään 3000 kommentin verran, ja deadline 31.12.2019 mennessä.

Nostettiin hiukan panoksia joulun alla, ehtona edelleen tuo samainen 3000 kommenttia, ja tämän lisäksi "joulurauha" keskustelussa ;-)

Johan tuolla aiemmin yritit pelastautua reppumies rupposena vai mikäsenytoli, kun alkoi oma vouhotus hävettää. Ei sua nyt enää kukaan usko.

Trollausta, toki. Mutta täytyy olla mukana totta ainakin toinen puoli, että näin pitkään jaksoi kiinnostaa. Tuo tuhkamunaosuus lienee kipeää faktaa. Kyllähän se muiden isyys närästää, kun itsellä on tuommoinen tilanne.

Vierailija
2934/7876 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhkelo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuhkelo kirjoitti:

En ihan taida uskoa minäkään, mutta omasta puolestani voin kertoa, että et ole minulle ollut kipinää ylläpitävä, kyllä sen ovat tehneet muiden kirjoitukset, siis ne asialliset, joissa on esiintynyt pohdintaa asiasta eri kannoilta kuin sinun naisvihamielinen antisi.

Että vaikka varmaan rahasi saat, jos juttu totta, niin aivan kokonaan et kyllä niitä ole rehellisesti ansainnut.

Vierailija
2935/7876 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhkelo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuhkelo kirjoitti:

No täytyy sanoa, että et kummoisille tuntipalkoille päässyt. Itse olisin kyllä keksinyt montakin miellyttävämpää tapaa viettää joulunpyhiä, mutta ulipojillahan nyt ei tunnetusti ole mitään tekeillä irl, joten mikäpä se on palstalla istuessa. Sitähän muutenkin teette 24/7/365.

Ps. En hetkeäkään usko, että maltat pysyä poissa ketjusta paria tuntia kauempaa. ;)

Vierailija
2936/7876 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuhkelo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuhkelo kirjoitti:

En ihan taida uskoa minäkään, mutta omasta puolestani voin kertoa, että et ole minulle ollut kipinää ylläpitävä, kyllä sen ovat tehneet muiden kirjoitukset, siis ne asialliset, joissa on esiintynyt pohdintaa asiasta eri kannoilta kuin sinun naisvihamielinen antisi.

Että vaikka varmaan rahasi saat, jos juttu totta, niin aivan kokonaan et kyllä niitä ole rehellisesti ansainnut.

Rehellisyys on minulle liukuva käsite jos et ole sattunut huomaamaan... ;)

Ihan sääntöjen puitteissa pidin keskustelua yllä vaaditun määrän.

Ja nyt todellakin, kiitos ja näkemiin!

(ehdin tämän projektin puitteissa hiukan rakastua tuohon käyttämääni nimimerkkiin, vähän sääli että se pitää nyt haudata...)

Vierailija
2937/7876 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyntimies-Mynttinen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuhkelo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuhkelo kirjoitti:

(ehdin tämän projektin puitteissa hiukan rakastua tuohon käyttämääni nimimerkkiin, vähän sääli että se pitää nyt haudata...)

Hei, jos todella olisi ollut 3000 viestin veto käynnissä, et olisi käynyt kuittaamassa tuhkeloa trolliksi jo tuolla huit hait kauan sitten. Tunnusta vain suoraan, että läskiksi meni provoamisesi viimeistään siin vaiheessa, kun aloit esittää itseäsi viisaampaa matikkaneroa. Ei se mitään, eihän se tyhmyys synti ole. Uutta provoa putkeen vaan, eihän sulla muutakaan elämää tunnu olevan.

Vierailija
2938/7876 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuhkelo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuhkelo kirjoitti:

Näissä pitkissä provoissa on se vika, että ihan sama, vaikka käytätkin tuota nimimerkkiä vastakin. Sinut nimittäin tunnistetaan joka tapauksessa seuraavaa yritellessä. Onnistut kuitenkin todennäköisesti saamaan keskustelua aikaan. Et itsesi vuoksi, vaan muiden mielenkiintoisten viestien ja vastineiden. 

Tämän vuoksi pro-trollit eivät jää keskusteluun roikkumaan, olen havainnut.

Vierailija
2939/7876 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ei ole mies eikä mikään jos kuuntelee emäntänsä mielipidettä  yhen dna-testin suhteen.

ottaa jos haluaa.  Jos ei kelpaa naiselle niin näyttää ovea, kummasti rupeaa kelpaamaan kun nainen laskeskelee elämänlaadun tippumista omilla rahoilla.

Vierailija
2940/7876 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuhkelo kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuhkelo kirjoitti:

Voit toki jatkaa Tuhkelon käyttämistä nimimerkkinä. Sinut tunnistaa muutenkin tyylistäsi ja Tuhkelo on niin hyvä nimi ettei kannata heittää hukkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän