Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksin eritahtisuus

Setä40
27.11.2019 |

Heippa. Miten olette saaneet asian toimimaan kun toista haluttaa aamulla ja periaatteessa milloin vain ja toista illalla ja ei edes joka viikko. Miten suhde saadaan toimimaan kun kaikki muu toimii erittäin hyvin?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asia on niin moniulotteinen ja jokainen suhde on omanlaisensa. Mutta jos jokin asia pitäisi nimetä osasyyksi niin aiankin oman tutkimuksen mukaan usealla naisella hormoniehkäisy ei ainakaan lisää halukkuutta oli kellonaika mikä vaan. Meillä ainakin tilanne muuttui oleellisesti kun kerroin että minä huolehdin ehkäisystä (niks naks) ja hormoonit lähtee pois samantien. Jotenkin se vapautti muutenkin kun ei vaimon tarvitse miettiä asiaa milläänlailla.

Yhdistelmäpillerit laskevat naisen androgeenitasot jopa 1/4:een normaalista eikä niitä käyttäessä tapahdu ovulaatiota, vain tyhjennysvuoto, mikä sekin on periaatteessa ihan turha. Niin kyllä se aika paljon vaikuttaa haluihin. Varsinkaan vasta rakastuneena ei kannattaisi heti ensimmäisenä hankkia pillereitä koska se pilaa alkuhuuman aika tehokkaasti, rakastuneena naisen androgeenitasot tuplaantuisivat luonnollisesti. t. tietotoimisto

Vierailija
42/50 |
03.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se niin on, että kun vaimo pitää viikkoa pidempään jalat ristissä, on turha odottaa minun olevan missään hänelle tärkeässä asiassa kovinkaan innostuva. Voi pitää minua puutteessa ihan kuinka kauan vain, mutta turha tulla pyytämään yhtään mitään palveluksia siinä vaiheessa minultakaan, ei nimittäin tipu, eikä kiinnosta siinä vaiheessa pätkääkään joku saakelin remppaaminen, pihan kohentaminen tai siivouspuuhat. Senkun pitää pillunsa ja hoitaa ne asiat mitkä huvittaa itseään hoitaa, onneksi on harrastuksia niin ei tarvitse kuunnella sitä jäkätystä miten kiva kun olisi tuo ja tuo kohta korjattu, korjatkoot itse jos siltä kerran tuntuu. Kyllä voin katsella telkkaria ja laitan kovemmalle äänen jos alkaa jotain jäkättää.

Sinun panos yhteisiin kotitöihinkö siis "ostetaan" seksillä? Onpa erikoinen asenne.

Ja tuolla käytöksellä ruokit ilmiötä vaan pahemmaksi ja vaimoltasi ei varmasti heru mitään jos reaktiosi kotitöihin osallistumiseen on vaan laittaa telkkarin ääntä kovemmalle. Pihtaa vielä toisenkin viikon ihan vaan siksi koska hän ei halua päästää tuolla lailla käyttäytyvää mölliä iholleen. Ymmärrätkö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se niin on, että kun vaimo pitää viikkoa pidempään jalat ristissä, on turha odottaa minun olevan missään hänelle tärkeässä asiassa kovinkaan innostuva. Voi pitää minua puutteessa ihan kuinka kauan vain, mutta turha tulla pyytämään yhtään mitään palveluksia siinä vaiheessa minultakaan, ei nimittäin tipu, eikä kiinnosta siinä vaiheessa pätkääkään joku saakelin remppaaminen, pihan kohentaminen tai siivouspuuhat. Senkun pitää pillunsa ja hoitaa ne asiat mitkä huvittaa itseään hoitaa, onneksi on harrastuksia niin ei tarvitse kuunnella sitä jäkätystä miten kiva kun olisi tuo ja tuo kohta korjattu, korjatkoot itse jos siltä kerran tuntuu. Kyllä voin katsella telkkaria ja laitan kovemmalle äänen jos alkaa jotain jäkättää.

Sinun panos yhteisiin kotitöihinkö siis "ostetaan" seksillä? Onpa erikoinen asenne.

Ja tuolla käytöksellä ruokit ilmiötä vaan pahemmaksi ja vaimoltasi ei varmasti heru mitään jos reaktiosi kotitöihin osallistumiseen on vaan laittaa telkkarin ääntä kovemmalle. Pihtaa vielä toisenkin viikon ihan vaan siksi koska hän ei halua päästää tuolla lailla käyttäytyvää mölliä iholleen. Ymmärrätkö.

Viisas nainen pitää miehen tyytyväisenä koska sen jälkee mies syö kädestä eikä kitise mistään edes niistä kotitöistä joita moni mieskin tekee mutta ne jätetään huomioimatta..

Vierailija
44/50 |
04.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viisas nainen pitää miehen tyytyväisenä koska sen jälkee mies syö kädestä eikä kitise mistään edes niistä kotitöistä joita moni mieskin tekee mutta ne jätetään huomioimatta..

Ja viisas mies tekee ne kotityöt jolloin naisella on aihettakin pitää tämä tyytyväisenä.

Vierailija
45/50 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja viisas mies tekee ne kotityöt jolloin naisella on aihettakin pitää tämä tyytyväisenä.

Usein vaan tuppaa olemaan niin ettei siihen tyydytä kuitenkaan vaikka se mies siivoaisi päivittäin omia ja muidenkin sotkuja. Usein löytyy tyytymättömyyttä miten on siivottu eli ei oikein kelpaa toisen työnjälki tai tapa kun oma on erilainen. Siitä kun jaksaa huomautella niin se siivoaminen alkaa vähentyä ja loppuu lopuksi kokonaan. Ei kukaan viitsi kuunnella määräänsä enempää negatiivista palautetta miten on jokin asia tehty. Viisas nainen asettelee sanansa siten ettei se kuulosta negatiiviselta. Jos ei halua arvostaa toisen tapaa ja yritystä niin tehkööt sitten itse kaikki sillähän siitä päästään seuraavaaan ongelmaan..

Vierailija
46/50 |
05.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se meilläkin menee. Minä siivoan väärin ja laittelen ja viikkaan pyykit väärin ja saan kyllä kuulla siitä joka ainut kerta. Vaimo ajaa nurmikon väärin, parkkeeraa auton väärin, sytyttää takat väärin, täyttää astiapesukoneen väärin, ja tekee monta muutakin asiaa päin persettä ns vaikeamman kautta mutta en minä häntä siitä moiti. Tiedä sitten miten se on niin saatanan vaikeaa olla olematta negatiivinen varsinkin kun ne ei vaikuta oikeastaa mihinkään ja lopulta kuka sen oikean tai väärän määrittää? Naiset....

Vierailija
47/50 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eritahtisuudessa minusta se on ehkä huonoin asia, että torjutuksi tuleva ei voi ajatella toista seksuaalisena tai panetus käy ihan sietämättömäksi. Jottei toinen ahdistu niin pitää kertakaikkiaan tappaa se tunne. Tuo johtaa ennen pitkää siihen että ikäänkuin ehdollistuu olemaan haluamatta kumppania.

Kun jätän kokonaan aloitteenteon torjumisen vuoksi, mies on tehnyt usein niin, että ei osoita mitään kiinnostusta seksiin ennenkuin olen nukahtanut. En tajua tätä. Olen aivan kuolemanväsynyt, unessa ja sitten pitäisi olla valmis ilman esileikkiä. Ehkä hän sitten kiihottuu siitä ettei seksiä saa, että en ole halukas ja se onnistuu vain jos en tee aloitteita muutamaan viikkoon ja lisäksi olen unessa. Joku muukin kirjoittaja oli kokenut vähän samanlaista, että ei kiihota jos nainen haluaa Ihan fine, mutta ongelma on että kun mun seksi halut on seksittömyyden takia ihan nollassa niin sitten mies haluaa esileikitöntä intohimoista panoa. Ei ihan toimi.

Vierailija
48/50 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin se meilläkin menee. Minä siivoan väärin ja laittelen ja viikkaan pyykit väärin ja saan kyllä kuulla siitä joka ainut kerta. Vaimo ajaa nurmikon väärin, parkkeeraa auton väärin, sytyttää takat väärin, täyttää astiapesukoneen väärin, ja tekee monta muutakin asiaa päin persettä ns vaikeamman kautta mutta en minä häntä siitä moiti. Tiedä sitten miten se on niin saatanan vaikeaa olla olematta negatiivinen varsinkin kun ne ei vaikuta oikeastaa mihinkään ja lopulta kuka sen oikean tai väärän määrittää? Naiset....

Mun mies siivoaa kyllä oikeasti väärin eli aika tyypillistä hänelle on vuorollaan esimerkiksi kerätä lasten levittämät vaatteet ja lelut vaan myttyyn, joskus johonkin säkkeihin ja lempata vaatehuoneen lattialle. "Poissa silmistä, poissa mielestä!" Niin, pitäisi saada myös puhdas pyykki pois mielestä. :D No kyllä se sen järjestää jossain vaiheessa...

Mutta tosissaan, onhan se huono juttu jos toista pitää itsestäänselyytenä eikä arvosta. Av:lla ainakin näyttää siltä, että naiset eivät arvosta miesten panosta kotitöissä eivätkä miehet naisten mahdollistamaa omaa aikaa/harrastamista. Tai sitten puolisoa on vain helppo syyttää ja rankaista omasta tyytymättömyydestä. Siitäkin seksin eritahtisuudessa on joskus kyse. Sen lisäksi, että muutenkin voi haluta eri verran.

Vierailija
49/50 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin se asia on vaan niin että toisen ei tee yhtä paljon mieli enään. Joskus valonpilkahdus tulee kun aamulla ja illalla on seksiä mutta tapahtuu kerran vuoteen max. Ei ole väliä että vaihtuuko ukko kun haluja ei ole enempää. Olen sopeutunut pikkuhiljaa asiaan vaikka itsellä olisi haluja ihanaa vaimoani kohtaan. No olen harrastanut seksiä varmaan keskivertoa enemmän niin riittää vähempikin määrä nykyään.

Vierailija
50/50 |
07.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on eritahtisuus ihan omassa kertaluokassaan. Vaimon tahti olisi ehkä pari kertaa kuussa, itsellä pari kertaa päivässä. Vaimo on kaiken lisäksi kaunis, reilusti minua nuorempi ja mallin mitoissa. Huuleen joutuu puremaan harva se tunti, että osaa käyttäytyä kuin ihminen. Varmaan pyydettävä armeijasta jarrun resepti, josko se auttaisi. Joka yö ei saa nukuttuakaan halujen seurauksena, vaan sen kai siitä saa kun rakastuu malliin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan