Seksin eritahtisuus
Heippa. Miten olette saaneet asian toimimaan kun toista haluttaa aamulla ja periaatteessa milloin vain ja toista illalla ja ei edes joka viikko. Miten suhde saadaan toimimaan kun kaikki muu toimii erittäin hyvin?
Kommentit (50)
Onko varma että kyseessä on eritahtisuus varmasti? Eikä niin kuin meillä oli, että mies vetäytyi kun minä olin halukas, jakun en ollut halukas, niin lähestyi. Mies sai tuon vaikuttamaan eritahtisuudelta, vaikka tosiasiassa kyse oli siitä että hän vie h ättyi enemmän sellaisesta naistyypistä joka ei osoita halukkuuttaan. Eli en saanut koskaan räjähtävää seksiä ja superhalukasta mirstä silloin kun minua eniten halutti, mutta mieheni sai einiinhalukasta naista ennen kuin tajusin kuvion. Nyt sekstaillaan parim viikon välein, ennen useasti viikossa. Passaa molemmille.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se niin on, että kun vaimo pitää viikkoa pidempään jalat ristissä, on turha odottaa minun olevan missään hänelle tärkeässä asiassa kovinkaan innostuva. Voi pitää minua puutteessa ihan kuinka kauan vain, mutta turha tulla pyytämään yhtään mitään palveluksia siinä vaiheessa minultakaan, ei nimittäin tipu, eikä kiinnosta siinä vaiheessa pätkääkään joku saakelin remppaaminen, pihan kohentaminen tai siivouspuuhat. Senkun pitää pillunsa ja hoitaa ne asiat mitkä huvittaa itseään hoitaa, onneksi on harrastuksia niin ei tarvitse kuunnella sitä jäkätystä miten kiva kun olisi tuo ja tuo kohta korjattu, korjatkoot itse jos siltä kerran tuntuu. Kyllä voin katsella telkkaria ja laitan kovemmalle äänen jos alkaa jotain jäkättää.
No ei ihme että vaimosi ei halua! Luepa ihan itse tekstisi.
Vierailija kirjoitti:
Onko varma että kyseessä on eritahtisuus varmasti? Eikä niin kuin meillä oli, että mies vetäytyi kun minä olin halukas, jakun en ollut halukas, niin lähestyi. Mies sai tuon vaikuttamaan eritahtisuudelta, vaikka tosiasiassa kyse oli siitä että hän vie h ättyi enemmän sellaisesta naistyypistä joka ei osoita halukkuuttaan. Eli en saanut koskaan räjähtävää seksiä ja superhalukasta mirstä silloin kun minua eniten halutti, mutta mieheni sai einiinhalukasta naista ennen kuin tajusin kuvion. Nyt sekstaillaan parim viikon välein, ennen useasti viikossa. Passaa molemmille.
Miehet sanoo ettå haluavat naisen joka haluaa seksiä koko ajan ja haluavat että nainenkin on aloitteellinen ja kokeilunhaluinen, estoton. Totuus on se että mies kuin mies menee puihin kun nainen haluaa koko ajan ja tekee aloitteita ja on estoton ja kokeilunhaluinen. Naisen halu kaataa miehen kalun ja mies haluaakin nukkua tai katsoa telkkarista jotakin ja ai suihkussakin pitåä vielä käydå ja tarkistaa työsähköposti jne ettei vain joutuisi harrastamaan taas seksiä sen seksihullun nymfomaanin kanssa taasko sinua haluttaa, sinulle se ei sitten mikään riitä....
Voi kun mieskin olisi samantahtinen ja aina pepussani kiinni.
Kulkeissani miesten päät kääntyvät ja itse mietin nykyään millaista seksi mahtaisi tuon tai tuon tai tuon miehen kanssa olla ja saisko tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet sanoo ettå haluavat naisen joka haluaa seksiä koko ajan ja haluavat että nainenkin on aloitteellinen ja kokeilunhaluinen, estoton. Totuus on se että mies kuin mies menee puihin kun nainen haluaa koko ajan ja tekee aloitteita ja on estoton ja kokeilunhaluinen. Naisen halu kaataa miehen kalun ja mies haluaakin nukkua tai katsoa telkkarista jotakin ja ai suihkussakin pitåä vielä käydå ja tarkistaa työsähköposti jne ettei vain joutuisi harrastamaan taas seksiä sen seksihullun nymfomaanin kanssa taasko sinua haluttaa, sinulle se ei sitten mikään riitä....
Kulkeissani miesten päät kääntyvät ja itse mietin nykyään millaista seksi mahtaisi tuon tai tuon tai tuon miehen kanssa olla ja saisko tarpeeksi.
Meillä on tasan sama tilanne. Tapasin mieheni aika nuorena ja silloin naitiin kuin kanit koko ajan joka paikassa. Minulla on hyvä seksuaalinen itsetunto siitä huolimatta, että meillä ei ole kotona paljon seksiä. Kuumimman huuman jälkeen mies ei enää niin välittänytkään seksistä, hän ei halua edes helpointa mahdollista seksiä eli että ottaisin vaikka suihin aamulla ja that's it. Lisäksi hän tietää, että olen todella aktiivinen seksuaalisesti eli haluan kyllä, miten sitä voisi läheisessä ihmissuhteessa esittää, ettei kiinnosta kun kiinnostaa? Mies ei halua myöskään ottaa ohjia vaikka luopuisin kaikista toiveista ja makaisin lahnana ja antaisin viedä vaan. Nyt viime viikkoina seksielämäämme on tullut eloa kun (älkää nyt suuttuko) jäin kiinni harrastuskaverin kanssa tekstaamisesta. Tai itse oikeastaan tunnustin sen, mutta en ihan heti. Viime yönäkin mies hieroi minulle orgasmin sängyssä ja oli koko illan kiinni (meni jo nukkumaan kun aikainen herätys). Vihjasi, että huomenna antaa kunnon kyydit jne. Pitääkö miehen saada saalistaa vai mitä tämä on? Mikään aisuri hän ei kuitenkaan ole ja olisi varmasti raivostunut jos olisin pettänyt. Missä menee sitten oikeasti hyväksytyn raja kun miestä näköjään kiihottaa kilpailla huomiostani? Muuten ei kiinnosta eikä kiihotu. Mistään!
Minulle kyllä kelpaa että seksiä on todella usein mutta toki liika on liikaa. Omissa suhteissa vain kerran on halut kohdanneet täydellisesti eli seksiä oli aina kun jompikumpi halusi. Se ei tarkoittanut että joka päivä väkisin mutta sitä olisi voinut olla ja se on ainakin itselleni rauhoittavaa tietää. Kukaan ei varmasti halua tulla torjutuksi mutta siitäkään ei saisi loukkaantua ja se on tärkeää. Moni nainen on alkuu ylistänyt että kyllä seksi kelpaa aina mutta kyllä se on vaan sitten kuitenkin hiipunut. Pitää puhua alkuun ja seistä sanojensa takana sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kulkeissani miesten päät kääntyvät ja itse mietin nykyään millaista seksi mahtaisi tuon tai tuon tai tuon miehen kanssa olla ja saisko tarpeeksi.Meillä on tasan sama tilanne. Tapasin mieheni aika nuorena ja silloin naitiin kuin kanit koko ajan joka paikassa. Minulla on hyvä seksuaalinen itsetunto siitä huolimatta, että meillä ei ole kotona paljon seksiä. Kuumimman huuman jälkeen mies ei enää niin välittänytkään seksistä, hän ei halua edes helpointa mahdollista seksiä eli että ottaisin vaikka suihin aamulla ja that's it. Lisäksi hän tietää, että olen todella aktiivinen seksuaalisesti eli haluan kyllä, miten sitä voisi läheisessä ihmissuhteessa esittää, ettei kiinnosta kun kiinnostaa? Mies ei halua myöskään ottaa ohjia vaikka luopuisin kaikista toiveista ja makaisin lahnana ja antaisin viedä vaan. Nyt viime viikkoina seksielämäämme on tullut eloa kun (älkää nyt suuttuko) jäin kiinni harrastuskaverin kanssa tekstaamisesta. Tai itse oikeastaan tunnustin sen, mutta en ihan heti. Viime yönäkin mies hieroi minulle orgasmin sängyssä ja oli koko illan kiinni (meni jo nukkumaan kun aikainen herätys). Vihjasi, että huomenna antaa kunnon kyydit jne. Pitääkö miehen saada saalistaa vai mitä tämä on? Mikään aisuri hän ei kuitenkaan ole ja olisi varmasti raivostunut jos olisin pettänyt. Missä menee sitten oikeasti hyväksytyn raja kun miestä näköjään kiihottaa kilpailla huomiostani? Muuten ei kiinnosta eikä kiihotu. Mistään!
Niinpä. Itse haluaisin miestäni koko ajan siis ihan koko ajan olenhan hänen aviovaimonsa mutta ilmeisesti sitten liian 'helppo' kun minulta 'saa' aina vaikka senkin varmistamiseksi mies kai meni naimisiinkin kanssani.
Ja meitå puutteessa olevia naisia riittää.
Tuo on muuten kanssa tuttua ettå mies lupaa antaa huomenna kunnon kyydit joita ei sitten tulekaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kulkeissani miesten päät kääntyvät ja itse mietin nykyään millaista seksi mahtaisi tuon tai tuon tai tuon miehen kanssa olla ja saisko tarpeeksi.Meillä on tasan sama tilanne. Tapasin mieheni aika nuorena ja silloin naitiin kuin kanit koko ajan joka paikassa. Minulla on hyvä seksuaalinen itsetunto siitä huolimatta, että meillä ei ole kotona paljon seksiä. Kuumimman huuman jälkeen mies ei enää niin välittänytkään seksistä, hän ei halua edes helpointa mahdollista seksiä eli että ottaisin vaikka suihin aamulla ja that's it. Lisäksi hän tietää, että olen todella aktiivinen seksuaalisesti eli haluan kyllä, miten sitä voisi läheisessä ihmissuhteessa esittää, ettei kiinnosta kun kiinnostaa? Mies ei halua myöskään ottaa ohjia vaikka luopuisin kaikista toiveista ja makaisin lahnana ja antaisin viedä vaan. Nyt viime viikkoina seksielämäämme on tullut eloa kun (älkää nyt suuttuko) jäin kiinni harrastuskaverin kanssa tekstaamisesta. Tai itse oikeastaan tunnustin sen, mutta en ihan heti. Viime yönäkin mies hieroi minulle orgasmin sängyssä ja oli koko illan kiinni (meni jo nukkumaan kun aikainen herätys). Vihjasi, että huomenna antaa kunnon kyydit jne. Pitääkö miehen saada saalistaa vai mitä tämä on? Mikään aisuri hän ei kuitenkaan ole ja olisi varmasti raivostunut jos olisin pettänyt. Missä menee sitten oikeasti hyväksytyn raja kun miestä näköjään kiihottaa kilpailla huomiostani? Muuten ei kiinnosta eikä kiihotu. Mistään!
Niinpä. Itse haluaisin miestäni koko ajan siis ihan koko ajan olenhan hänen aviovaimonsa mutta ilmeisesti sitten liian 'helppo' kun minulta 'saa' aina vaikka senkin varmistamiseksi mies kai meni naimisiinkin kanssani.
Ja meitå puutteessa olevia naisia riittää.
Tuo on muuten kanssa tuttua ettå mies lupaa antaa huomenna kunnon kyydit joita ei sitten tulekaan.
Miten ratkaiset asian?
Moni ihminen ei tiedä sitä itsestään, että ei ole niin kyltymätön kuin esittää. Suhteen alussa ihastuneena ja rakastuneena toista haluaa enemmän kuin mitään, mutta jos ei ole kokemusta pidemmästä suhteesta ei edes tiedä millainen oma libido on keskimäärin. Koska sinkkunakin on yleensä puutteessa ja ajattelee haluavansa paljon.
Oikeasti vain/jopa 1/3 parisuhteessa seksuaaliset halut käyvät täysin yksiin ja nuo parit ovat useimmiten aika keskimääräisiä, harvemmin niin, että molemmat ovat matala- tai korkealibidoisia.
Aika useinhan se haluttomuus kohdistuukin oikeasti jostain syystä enemmän omaan kumppaniin kuin kaikkeen seksiin, ei aina tietenkään. Ja vaikka mikä voi vaikuttaa kuten itsetunto, hormonit, stressi, lääkitys, riidat, luottamus, tylsyys...
Vähemmän haluavan miehen naisena asia kyllä syö.
Kun on puutetta niin seksiä ajattelee päivittäin, jos saisin sitä tarpeeksi niin varmaan n. 3 kertaa viikossa haluaisin kunnon seksiä, muina päivinä voisin hoitaa miehen jotenkin pikaisesti jos olisi sellainen mies, joka haluaa enemmän.
En usko, että vaihtamalla hirveästi paranisi koska mieheni osaa tyydyttää minut todella hyvin silloin kun haluaa. Yritetään löytää tasapaino ja ilmeisesti miestäni sytyttää sitten kilpailla minusta, nyt tuli kappalejaotkin. :D
Jos tilanne käy liian kipeäksi niin on mielestäni parempi erota tai sopia kolmansista osapuolista. Elämme vain kerran ja arvoja pitää punnita, ei näihin ole yhtä ratkaisua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri näin. Olen tuo jota lainasit. Jokaisen miehen kohdalla on ollut sama laulu, eli kun vakiinnutaan, niin mieshestä paljastuu sama kuin edellisestäkin. Tiedän elämänkokemuksella kuitenkin jo sen, että vaihtamalla ei parane, joten en mietiskele sellaisia. Ainoa keino saada oikeasti tyydyttävä seksielämä olisise että pitäisi useita rakastajia, eikä olisi parisuhteessa ollenkaan. Näin olen toiminutkin pitkiä pätkiä elämässäni, ja silloin olen saanut mitä haluan, silloin kun haluan. Nyttemmin muut asiat menevät kuitenkin miesrikkaan sinkkuelämän ohi, joten olen ihan tyytyväinen vaikkei seksi olekaan "pääosassa" enää.
Mäkin olen hurmannut miehet aina seksuaalisuudellani, ovat olleet että vau, vihdoinkin nainen joka haluaaseksiä paljon! Mutta myöhemmin se ei enää viehätäkään. Kukaan ei tosin ole koskaan myöntänyt asian olevan näin, joten olenjäänyt ilman vastausta miksi näin on.
Sitä vain että eritahtisuus saattaa tarkoittaa jotain muuta kuin eritahtisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Moni ihminen ei tiedä sitä itsestään, että ei ole niin kyltymätön kuin esittää. Suhteen alussa ihastuneena ja rakastuneena toista haluaa enemmän kuin mitään, mutta jos ei ole kokemusta pidemmästä suhteesta ei edes tiedä millainen oma libido on keskimäärin. Koska sinkkunakin on yleensä puutteessa ja ajattelee haluavansa paljon.
Oikeasti vain/jopa 1/3 parisuhteessa seksuaaliset halut käyvät täysin yksiin ja nuo parit ovat useimmiten aika keskimääräisiä, harvemmin niin, että molemmat ovat matala- tai korkealibidoisia.
Aika useinhan se haluttomuus kohdistuukin oikeasti jostain syystä enemmän omaan kumppaniin kuin kaikkeen seksiin, ei aina tietenkään. Ja vaikka mikä voi vaikuttaa kuten itsetunto, hormonit, stressi, lääkitys, riidat, luottamus, tylsyys...
Kun on puutetta niin seksiä ajattelee päivittäin, jos saisin sitä tarpeeksi niin varmaan n. 3 kertaa viikossa haluaisin kunnon seksiä, muina päivinä voisin hoitaa miehen jotenkin pikaisesti jos olisi sellainen mies, joka haluaa enemmän.
En usko, että vaihtamalla hirveästi paranisi koska mieheni osaa tyydyttää minut todella hyvin silloin kun haluaa. Yritetään löytää tasapaino ja ilmeisesti miestäni sytyttää sitten kilpailla minusta, nyt tuli kappalejaotkin. :D
Jos tilanne käy liian kipeäksi niin on mielestäni parempi erota tai sopia kolmansista osapuolista. Elämme vain kerran ja arvoja pitää punnita, ei näihin ole yhtä ratkaisua.
Minä taas näen niin, että seksittömässä liitossa elävä mies kuvittelee olevansa oikea seksipeto joka panisi koko ajan, ja sitten kun hän tällaisen hyvin halukkaannaisen löytää, niin mies onkin vain perus kerta viikkoon-panija. Asia on vain tuntunut olevan eri lailla, kun on kärvistellyt vuosia exvaimon rinnalla puutteessa.
Aina kun joku mies jossain valittaa että muija ei anna, ajattelen että eipä tuokaan mies oikeasti jaksaisi halukasta naista, ei vain tiedä sitä itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas näen niin, että seksittömässä liitossa elävä mies kuvittelee olevansa oikea seksipeto joka panisi koko ajan, ja sitten kun hän tällaisen hyvin halukkaannaisen löytää, niin mies onkin vain perus kerta viikkoon-panija. Asia on vain tuntunut olevan eri lailla, kun on kärvistellyt vuosia exvaimon rinnalla puutteessa.
Aina kun joku mies jossain valittaa että muija ei anna, ajattelen että eipä tuokaan mies oikeasti jaksaisi halukasta naista, ei vain tiedä sitä itse.
Toki on sellaisi ketkä eivät itseään todellisuudessa tunne mutta on sellaisiakin ketkä jo nuoresta ovat tiedostaneet oman halunsa määrän. Ei voi siten yleistää. Eikä suhteen tarvitse olla seksitön vaan sitä on toiselle liian vähän joka aiheuttaa harmitusta. Puhumalla asioista tilanne voi ratketä molempia tyydyttävällä tavalla mutta kyllä se niin on että ei haluja voi aina saada kohtaamaan. ja sen kanssa on elettävä tai lähdettävä muualle jos asia on niin iso osa elämää. Haluaisin minäkin että halut kohtaisivat paremmin nykyisen kumppanin kanssa mutta kun ei niin ei. Joskus se äryttää enemmänkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina kun joku mies jossain valittaa että muija ei anna, ajattelen että eipä tuokaan mies oikeasti jaksaisi halukasta naista, ei vain tiedä sitä itse.Toki on sellaisi ketkä eivät itseään todellisuudessa tunne mutta on sellaisiakin ketkä jo nuoresta ovat tiedostaneet oman halunsa määrän. Ei voi siten yleistää. Eikä suhteen tarvitse olla seksitön vaan sitä on toiselle liian vähän joka aiheuttaa harmitusta. Puhumalla asioista tilanne voi ratketä molempia tyydyttävällä tavalla mutta kyllä se niin on että ei haluja voi aina saada kohtaamaan. ja sen kanssa on elettävä tai lähdettävä muualle jos asia on niin iso osa elämää. Haluaisin minäkin että halut kohtaisivat paremmin nykyisen kumppanin kanssa mutta kun ei niin ei. Joskus se äryttää enemmänkin
Jos kirjoittaja kirjoittaa että moniko ihminen, tai puhuu omasta kokemuksestaan niin on hieman Köyhää tulla selittämään että ei saa yleistää ja että kaikki ei ole samanlaisia kun se on jo sanottu kun puhutaan että moni tai usea. silloin ei ole sanottu että kaikki. nyt vähän tarkkuutta kommentointiin että pysyy ketjut luettavina
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä huomannut, että ainakin omalla naisellani seksihalut on paljon isommat valoisampana vuodenaikana ja näin talvea kohti mentäessä tahti hidastuu suuresti. Jos kesällä naitiin 15 kertaa kuukautisvälin aikana, vuodenvaihteen jälkeen on kaikkein viheliäisin aika, hyvä jos kerran parissa viikossa pääsee naimaan. Riippumatta siitä miten itse käyttäydyn ja siitäkin, että hoitelen naiseni nuolemalla tai sormella (aina kun päästää sen tekemään, aina ei halua, vaan suoraan yhdyntään) ennen yhdyntää. Kai hän on huomannut, että mulle kelpaa ja pyrin seksiin vaikka päivittäin, ellei hän kieltäydy ja on siksi "varaa" valita alkaako seksiin vai ei? Olisiko niin, että se aktiivisempi tekee passiivisemmalle seksin vähemmän houkuttavaksi, kun on aina vailla ja siitä tulee sitten rasite?
Meillä on miehellä sama talvimasennus munassa. Taas odotetaan kevättä että sitäkin kiinnostais.. :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä huomannut, että ainakin omalla naisellani seksihalut on paljon isommat valoisampana vuodenaikana ja näin talvea kohti mentäessä tahti hidastuu suuresti. Jos kesällä naitiin 15 kertaa kuukautisvälin aikana, vuodenvaihteen jälkeen on kaikkein viheliäisin aika, hyvä jos kerran parissa viikossa pääsee naimaan. Riippumatta siitä miten itse käyttäydyn ja siitäkin, että hoitelen naiseni nuolemalla tai sormella (aina kun päästää sen tekemään, aina ei halua, vaan suoraan yhdyntään) ennen yhdyntää. Kai hän on huomannut, että mulle kelpaa ja pyrin seksiin vaikka päivittäin, ellei hän kieltäydy ja on siksi "varaa" valita alkaako seksiin vai ei? Olisiko niin, että se aktiivisempi tekee passiivisemmalle seksin vähemmän houkuttavaksi, kun on aina vailla ja siitä tulee sitten rasite?
Meillä on miehellä sama talvimasennus munassa. Taas odotetaan kevättä että sitäkin kiinnostais.. :/
Meillä naisen seksimasennus hävisi kuukaudessa hormoniehkäisyn lopetettua. Jälkeenpäin itsekkin ihmetteli miksi ei hallunut sitä aiemmin ymmärtää vaikka siitäkin puhuttiin. Lopulta hänen on parempi olla ilman ja tietyllä tavalla molemmat ovat tyytyväisempiä.
On se ollut jotenkin vaikea hyväksyttävä, että sitä eritahtisuutta on. Syö naista joskus rotan lailla.
Itsellä kolme pidempää suhdetta (yksi avioliitto, yksi pitkä seurustelu ja nyt avoliitossa vuosia) ikää viidenkympin korvilla. Kaikkien kanssa sama juttu, eka vuosi joka päivä ja välillä monta kertaa päivässä, toka vuosi useamman kerran viikossa ja siitä se alamäki sitten alkaa...
Onko se oikeasti niin hankala juttu miehelle, jos naisella on korkea libido ja näyttää sen mielellään.
Nyt olen tässä suhteessa kyllästynyt siihen, että välit venyvät joskus kahteenkin viikkoon. Pari viikkoa sitten aiheesta kehkeytyi sitten ihan kunnon riita ja aika rumalla tavalla annoin tulla kaiken mikä mieltä painaa. Aikaisemmat rakentavat ja ystävälliset keskustelunavaukset eivät ole tuottaneet minkäänlaista tulosta. Nyt on ollut vähän vilkkaampaa sitten ja nautin siitä kovasti.
Ja ei joka päivä ole pakko harrastaa seksiä sen ymmärrän ja hyväksyn. Mutta silti toivoisin että joka päivä minun ja mieheni välillä väreilisi seksuaalinen lämpö katseineen sanoineen ja kosketuksineen. Jos se säilyy, niin mua saa pitää vaikka viikon puutteessa, kunhan tiedän että se on osa vähän pidempää esileikkiä ;)
Vierailija kirjoitti:
On se ollut jotenkin vaikea hyväksyttävä, että sitä eritahtisuutta on. Syö naista joskus rotan lailla.
Itsellä kolme pidempää suhdetta (yksi avioliitto, yksi pitkä seurustelu ja nyt avoliitossa vuosia) ikää viidenkympin korvilla. Kaikkien kanssa sama juttu, eka vuosi joka päivä ja välillä monta kertaa päivässä, toka vuosi useamman kerran viikossa ja siitä se alamäki sitten alkaa...
Onko se oikeasti niin hankala juttu miehelle, jos naisella on korkea libido ja näyttää sen mielellään.
Nyt olen tässä suhteessa kyllästynyt siihen, että välit venyvät joskus kahteenkin viikkoon. Pari viikkoa sitten aiheesta kehkeytyi sitten ihan kunnon riita ja aika rumalla tavalla annoin tulla kaiken mikä mieltä painaa. Aikaisemmat rakentavat ja ystävälliset keskustelunavaukset eivät ole tuottaneet minkäänlaista tulosta. Nyt on ollut vähän vilkkaampaa sitten ja nautin siitä kovasti.
Ja ei joka päivä ole pakko harrastaa seksiä sen ymmärrän ja hyväksyn. Mutta silti toivoisin että joka päivä minun ja mieheni välillä väreilisi seksuaalinen lämpö katseineen sanoineen ja kosketuksineen. Jos se säilyy, niin mua saa pitää vaikka viikon puutteessa, kunhan tiedän että se on osa vähän pidempää esileikkiä ;)
Samalla tavalla se syö miestäkin. Yleisesti ottaen miehet on tyhmiä ja niille pitää selkokielellä kertoa asiat että menee perille. Jokin epämääräinen vihjaus asiasta ei auta se kun menee täysin ohi. En ota kantaa onko se ruma tapa oikea vai väärä mutta tässä tapauksessa viesti on mennyt perille ja muutenkin kirjoittaja on asian ytimessä erittäin hyvin. Ei tarvitse saada jokapäivä kunhan arjessa on oikeanlainen kipinä joka johtaa sitten hekumaan ennemin tai myöhemmin.
Minunkin tekee aamuisin mieli panna vaimoa mutta ei se ei voi onnistua koska vaimon tarvii herätä paremmin että voisi haluta. No siitä kahvin keittoon ja aamutoimet yms eli se aika valuu ihan muuhun kun siihen halun herättämiseen kun sitten on jo kiire töihin hänellä. Jos erehdyn kysymään päivällä että olisiko meillä illalla aikaa läheisyydelle niin vastaus on katsotaan sitten. Muutenhan kaikki on hyvin mutta seksiä ei oikein tarvitse harrastaa ja tuntuu ettei vaimoa 43v edes seksi kiinnosta enää ylipäätänsä. Ennen kuitenkin sen 2-3kertaa viikossa oli toki aloite on aina tainnut tulla minulta.
Vierailija kirjoitti:
Minunkin tekee aamuisin mieli panna vaimoa mutta ei se ei voi onnistua koska vaimon tarvii herätä paremmin että voisi haluta. No siitä kahvin keittoon ja aamutoimet yms eli se aika valuu ihan muuhun kun siihen halun herättämiseen kun sitten on jo kiire töihin hänellä. Jos erehdyn kysymään päivällä että olisiko meillä illalla aikaa läheisyydelle niin vastaus on katsotaan sitten. Muutenhan kaikki on hyvin mutta seksiä ei oikein tarvitse harrastaa ja tuntuu ettei vaimoa 43v edes seksi kiinnosta enää ylipäätänsä. Ennen kuitenkin sen 2-3kertaa viikossa oli toki aloite on aina tainnut tulla minulta.
Joillainhan tuo liittyy vaihdevuosien alkamiseen vaikkei tuossa iässä vielä ehkä siitä ole kyse varsinkaan jos on pitkään ollut tuollaista. Mutta voi olla. Joku saa avun hormonikorvaushoidosta, moni pärjää ilman. ohis
Asia on niin moniulotteinen ja jokainen suhde on omanlaisensa. Mutta jos jokin asia pitäisi nimetä osasyyksi niin aiankin oman tutkimuksen mukaan usealla naisella hormoniehkäisy ei ainakaan lisää halukkuutta oli kellonaika mikä vaan. Meillä ainakin tilanne muuttui oleellisesti kun kerroin että minä huolehdin ehkäisystä (niks naks) ja hormoonit lähtee pois samantien. Jotenkin se vapautti muutenkin kun ei vaimon tarvitse miettiä asiaa milläänlailla.
Mulla on vain miesnäkökulma. Seksiä liian vähän ja se vähäinenkin on siihen aikaan kun vaimolle sopii. Olemme puhuneet asiasta ja minä olen ollut kuulema liian aktiivinen ehdottelemaan ja vaimoni on harmissaan kun hän ei itse koskaan ehdi ehdottamaan/haluamaan seksiä. No asia oli helppo hoitaa kuntoon eli lopetin olemasta liian aktiivinen. Homma meni ihan hyvin tosin vaimo ei ole vielä 3 vuoden aikan edelleenkään ehdottanut kertaakaan seksiä. Minä hoidin oman osuuteni mutta vaimo jatkaa samalla linjalla vaikka lupasi ehdotella kunhan vain ensiksi ehtii. Ottaahan tämä päähän varsinkin kun vaimo on muuten niin ihana herku peppuineen ja rintoineen.