Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vähänkö repesin - keittiö näytti paljon paremmalta ENNEN remonttia!! Mitä mieltä sinä olet?

Vierailija
27.11.2019 |

Miksi ihmeessä kaikki pitää aina remontoida vitivalkoiseksi? Eikös tuo valkoinen väri ole jo niin passé sisustuksessa?

https://www.is.fi/asuminen/art-2000006321286.html

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti kannattaa käytä muovia varsinkin keittiössä. Mukavat kaasut jos syttyy palamaan,jep..

En ymmärrä miksi keittiössä pitää olla valkoista kun tulee niitä roiskeita väkisinkin. 

Vierailija
62/74 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

629 kirjoitti:

Makuasioita.

Maku on makuasia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh siis mikä idea tuosa ekassa Hannahin keittiössä on peittää tumma marmoritaso jollain puukuvioisella sisustusmuovilla kun muutenkin halusi puukuviosta eroon? Marmoritasohan oli tosi upea ja käytännöllinen ja sopii hyvin tuon valkoisen kanssa.

Vierailija
64/74 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äh siis mikä idea tuosa ekassa Hannahin keittiössä on peittää tumma marmoritaso jollain puukuvioisella sisustusmuovilla kun muutenkin halusi puukuviosta eroon? Marmoritasohan oli tosi upea ja käytännöllinen ja sopii hyvin tuon valkoisen kanssa.

Ihan samaa katsoin, että alkuperäinen taso olisi sopinut paljon paremmin valkoisen kanssa. 

Vierailija
65/74 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä vain ulkonäön takia, vaan se että kuumuutta kestävä kivitaso peitetään kontaktimuovilla 😆

Ei hyvää päivää.

Vierailija
66/74 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuossa niin suurta eroa ole.

Vierailija
67/74 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varmana ole mitään aitoa marmoria/kiveä tuo taso. Joku laminaattijäljitelmä on.

Vierailija
68/74 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyaikaiset kaapinovet yksikertaisesti EIVÄT OLE tarkoitettu uudelleen maalattaviksi. On lähes 100% varmaa, että vuoden sisällä nuo oviin vedetyt halpislateksit ovat nuhruisia ja lohkeilevia. Mutta sitten varmaan ostetaan taas uudet ovet?

Vierailija
69/74 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva laskea tulikuuma kattila tuollaiselle kontaktimuoville, jos ei tahallaan niin vahingossa se tulee tapahtumaan.

Vierailija
70/74 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on ihan sama millaisiksi muut kotinsa sisustavat, mutta MINÄ haluan neutraalit seinät ja kiintokalusteet, yleensä valkoiset. Väriä tuon sitten tekstiileillä, tauluilla, irtokalusyeilla yms. Näin on ollut koko aikuisikäni ihan riippumatta siitä onko muodissa värikäs vai valkoinen sisustus. Vuokralla asuessa inhosin asuntojeni sisustusväreissä eniten keltaista olohuonetta ja punaista keittiötä.

N51

Vierailija
71/74 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo kirsikkapuu tai mikälie on ihan kamala, tulee aina mieleen halpa hotellihuone.

On tulossa muotiin taas.

Vierailija
72/74 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tuota muovia, varsinkaan hellan takana seinässä ja varsinkaan vaaleaa. Eikö joku bloggaaja juuri kokeillut noita ja pari kuukautta käytettyään laittanut kuvan keittiön pöydästä, jossa oli pinttynyt kaikenmoista roisketta muoviin. Eivätkö nuo muka värjäydy, kun niihin roiskuu currya / paprikaa / mustikkasoppaa / kanan marinadia, tai mitä hyvänsä värjäävää ruokaa? Turha väittää, että kukaan ihminen oikeasti ehtisi pyykiä jokaisen roiskeen heti niiden ilmestyttyä.

Itse olen pitkään miettinyt keittiöremppaa, nykyisessä keittiössä on tasona muovinen marmorijäljitelmä varmaan talon alkuajoilta asti. Mutta juuri sellaista muovia vähän kartan. Kivi on kaunista, mutta kovin kylmää käytännössä, vanhempieni talossa on graniittitasot ja ruokapöytä, ja muistan, kuinka piti aina syödessä ottaa sanomalehti käsivarsien alle talvella, jos oli lyhythihainen paita. Puussa taas mietityttää värjäytyminen.

Vierailija
73/74 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan  ne muovit poiskin, ja maalata voi uudestaankin, jos maalit rapistuu. Minä valitsisin värikkäämpää kuin nuo valkoiset keittiöt, mutta kukin makunsa mukaan. Hienoa, ettei pistetä kaikkea uusiksi, siksi ettei väri tai ovenkahvat miellytä! Paljon ekologisempaa tehdä näitä kosmettisia 'remontteja' kuin muotien tai omistajien vaihtuessa aina kaikki uusiksi.

Vierailija
74/74 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä tuota muovia, varsinkaan hellan takana seinässä ja varsinkaan vaaleaa. Eikö joku bloggaaja juuri kokeillut noita ja pari kuukautta käytettyään laittanut kuvan keittiön pöydästä, jossa oli pinttynyt kaikenmoista roisketta muoviin. Eivätkö nuo muka värjäydy, kun niihin roiskuu currya / paprikaa / mustikkasoppaa / kanan marinadia, tai mitä hyvänsä värjäävää ruokaa? Turha väittää, että kukaan ihminen oikeasti ehtisi pyykiä jokaisen roiskeen heti niiden ilmestyttyä.

Itse olen pitkään miettinyt keittiöremppaa, nykyisessä keittiössä on tasona muovinen marmorijäljitelmä varmaan talon alkuajoilta asti. Mutta juuri sellaista muovia vähän kartan. Kivi on kaunista, mutta kovin kylmää käytännössä, vanhempieni talossa on graniittitasot ja ruokapöytä, ja muistan, kuinka piti aina syödessä ottaa sanomalehti käsivarsien alle talvella, jos oli lyhythihainen paita. Puussa taas mietityttää värjäytyminen.

Oletko kuullut puun käsittelystä? Ei siihen mitään värjäytymiä tule, kun öljyää ennen käyttöä.

Minulla oli 3 vuotta puutasot keittiössä eikä mitään jälkiä jäänyt. Siis PUUtasot, ei mitään laminaattipskaa.