Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vähänkö repesin - keittiö näytti paljon paremmalta ENNEN remonttia!! Mitä mieltä sinä olet?

Vierailija
27.11.2019 |

Miksi ihmeessä kaikki pitää aina remontoida vitivalkoiseksi? Eikös tuo valkoinen väri ole jo niin passé sisustuksessa?

https://www.is.fi/asuminen/art-2000006321286.html

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makuasioita.

Vierailija
22/74 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älytöntä edes nimittää muovilla suhertamista keittiöremontiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä tahansa puunväriset kaapit on tunkkaiset ja hirveät, mutta niin on myös muovi. Joten ei kumpikaan.

Vierailija
24/74 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama vaikka olisi valinnut sateenkaaren verran värejä keittiön, Jutun perimmäinen idea, minun mielestäni, on varmaankin herätellä melko tuhlaavaista remontointitapaa. Ei osata tuunata, ei osata tehdä omin käsin mitään, ei mietitä voisiko jotakin kierrättää, vaan nimenomaan mölistään täällä miten joku on jo niin passé. 

Moni marisee, miten on tyhmää ja tylsää ja voivoi kun maksaa. Mitäs, jos jutun innostamana joku saisi herätyksen, että wau, mä voin ihan itte vaikuttaa siihen pienellä rahalla että vaikkapa maalaan keittön ovet ja kun ne kuluu ehdin säästämään rahaa keittiöremppaa varten. Tai miettimään, millaisen keittiön oikeasti tahdon. Kesimäärin keittiörempat tapahtuvat 10 vuoden välein, niin aivan hyvä ottaa puheeksi myös maltti ja voiko rempan ratkaista kevyemminkin. Se voi olla vaan väristä kiinni.

Vierailija
25/74 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tapauksessa varmaan Katin, Jennin ja Hannahin mielipiteellä on enemmän väliä kun asuvat siellä. En itsekään erityisemmin pidä kliinisestä valkeasta mutta onneksi minun ei ole pakko muuttaa keittiötä sellaiseksi.

Vierailija
26/74 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa ensimmäisessähän tuo työtason muovit jo repsottaa, selvimmin lieden kohdalta.

Toisessa taas on yläkaapit kokonaan kahvattomia, miksi?

Kolmannesta kokomuovivirityksestä en taida edes aloittaa.

Kokonaisuudessaan huonosti suunnitellut ja lyhytaikaisia ratkaisuja kaikki.

Vierailija
27/74 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peitti tuon tumman kivitason muovikalvolla 😖

Vierailija
28/74 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama vaikka olisi valinnut sateenkaaren verran värejä keittiön, Jutun perimmäinen idea, minun mielestäni, on varmaankin herätellä melko tuhlaavaista remontointitapaa. Ei osata tuunata, ei osata tehdä omin käsin mitään, ei mietitä voisiko jotakin kierrättää, vaan nimenomaan mölistään täällä miten joku on jo niin passé. 

Moni marisee, miten on tyhmää ja tylsää ja voivoi kun maksaa. Mitäs, jos jutun innostamana joku saisi herätyksen, että wau, mä voin ihan itte vaikuttaa siihen pienellä rahalla että vaikkapa maalaan keittön ovet ja kun ne kuluu ehdin säästämään rahaa keittiöremppaa varten. Tai miettimään, millaisen keittiön oikeasti tahdon. Kesimäärin keittiörempat tapahtuvat 10 vuoden välein, niin aivan hyvä ottaa puheeksi myös maltti ja voiko rempan ratkaista kevyemminkin. Se voi olla vaan väristä kiinni.

http://www.puutalobaby.fi/karibiakeittio/

Vierailija
29/74 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisessa taas on yläkaapit kokonaan kahvattomia, miksi?

Ihmiset tykkäävät erilaisista jutuista. Itse juuri otin alakaappeihin reunasta vedettävät mallit ja yläkaapeissa on pomppusaranat. Tykkään yleisilmeestä ilman vetimiä ja pienessä keittiössä ja ei sitten vetimet kolise jos avaa useamman oven samaan aikaan.,

Vierailija
30/74 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi väriä jos pitää valkoisesta?

Mä tykkään, että on just hyvä, että tuollaiset kiinteät kalusteet on neutraalin värisiä.

Väriä saa lisää verhoilla tyynyillä matoilla pöytäliinoilla jne. jos haluaa.

Se on vaikea myydäkin jos on kovin voimakkaan värinen asunto.

Valkoiset ovet tulee pyyhittyäkin usein kun lika näkyy heti. Pysyy koti siistinä. Sekin on hyvä.

Vierailija
31/74 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpa vain ihmiset ymmärtäisivät pitää tuon sisustusmuovin poissa saniteetti tiloista sekä keittiöstä. Tasolla ollessa siitä varmasti irtoaa mikromuovia, ei kestä kovin kosteutta tai kuumuutta. Kestää ehkä sen 1-2 vuotta, jos sitäkään. Ja näyttää siltä mitä on; halvalta ja muoviselta. Hankala irrottaa ja vaihtaa, saattaa myös pilata alkuperäistä pintaa alla. 

Ja toivon todella, että nämä asunnot ovat heidän omistusasuntojaan, eivätkä vuokra. En haluaisi olla se vuokranantaja jonka keittiö on pilalla sisustusmuovin takia ja sitä ei saa vuokrattua eteenpäin ilman taas uutta remonttia. Miettikää ihmiset hetki ennenkuin teette. Päällystelkää sillä muovilla niitä hyllyjänne, mutta suosittelen jättämään kodin pinnat rauhaan. 

Vierailija
32/74 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se eka oli joku britti Essexistä. Britit nimenomaan ei vedä kaikkea valkoiseksi. 

Jennin keittiö parani.

Teneriffan keittiö muuten kiva, mutta oli muovilla päällystetty. Maalaamisesta antaisin enemmän pisteitä. 

Vierailija
33/74 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisestä kuvasta näkee kilometrin päähän huonon työnjäljen joka on paljon pahempaa kuin 80-luvun puun väri.

Vierailija
34/74 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Molemmat parempia remontin jälkeen.

Siis kaikki kolmeko vai mitä molempia tarkoitat?

Vierailija
35/74 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoista valkoista, joka paikkaan valkoista. Huoh, tylsää.

Muovilla päällystettiin aikanaan koulukirjat. Jättäisin muovitarrat pois keittiöistä kun ei ne tule kestämään ja niitä on hankala korjata. 

Vierailija
36/74 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peitti tuon tumman kivitason muovikalvolla 😖

Ei tuo kiveä kyllä ole

Vierailija
37/74 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

http://www.puutalobaby.fi/karibiakeittio/

Tää linkki herjaa virusta

Vierailija
38/74 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripustan keittiöhanaan rusetin. Olenko nyt tehnyt putkiremontin?

Vierailija
39/74 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sisustanut antiikilla ja on ekologista ja klassisen kaunista. Vaatii silmää kyllä yhdistellä eri aikakausia kauniisti.

Vierailija
40/74 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuhlaavaista on mielestäni sotata keittiö muovilla, joka ei taatusti kovin monta kuukautta kestä. Samaa mieltä olen siitä, että maalaaminen on edullinen ja ekologinen tapa uudistaa, mutta monissa nykykeittiöissä pinnat ovat surkeaa melamiinia jota ei voi edes säällisesti maalata.