Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

BB Villen myötä en aio enää vaieta uskostanii esim

Vierailija
27.11.2019 |

työpaikallani. Kehoitan kaikkia muitakin uskovia siihen. Kiitos Ville esimerkistäsi.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, oikeasti❤️👍🏼

Vierailija
2/25 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti oikeesti. Pikkuhiljaa aina sopivassa raossa Jeesuksen maininta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää? Onko hän koskaan vaiennut? Ainakin BB talossa oti asian aina esille, jos siihen tuli tilaisuus ja välillä vaikka ei tullutkaat.

Vierailija
4/25 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enää? Onko hän koskaan vaiennut? Ainakin BB talossa oti asian aina esille, jos siihen tuli tilaisuus ja välillä vaikka ei tullutkaat.

Ei Ville ole vaiennut, päinvastoin. Tarkoitin että itse pidä uskoani enää salassa.

Vierailija
5/25 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis itse en enää pidä uskoani salassa.

Vierailija
6/25 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti olet ilman sarvia ja hampaita myös valmis silmienpyörittelyyn, syrjimiseen tauoilla ja uskosi perusteiden kiistämisiin. Jos ne ovat mitä työhösi kaipaat lisää, niin ok sitten.

Vierailija
7/25 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidä ihan vaan turpasi ummessa työpaikalla. Ketään ei kiinnosta paskan vertaa uskontosi, puoluekantasi ym. Älä siis ole urpo ja tyrkytä, teet vaan itsestäsi naurettavan.

Vierailija
8/25 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisitko muiden uskontojen edustajien tekevän samaa sinulle? Tuskin. Pidä hyväuskoisuutesi satuihin omana tietonasi.

Vierailija
9/25 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti että haluaisitko vaikkapa vegaanit työpaikallasi luennoivan sinulle aatteistaan samalla kun syöt kinkkusämpylääsi. Jos vastaus on ei, niin silloin kannattaa sunkin olla vain ihan hiljaa uskonnostasi.

Vierailija
10/25 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en nyt tarkoita että alkaisin saarnaamaan tms pitämään puhetta. Vaan että sopivassa välissä mainitsen Jeesuksen ja ilmaisen että olen uskossa.

Vierailija
11/25 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidä ihan vaan turpasi ummessa työpaikalla. Ketään ei kiinnosta paskan vertaa uskontosi, puoluekantasi ym. Älä siis ole urpo ja tyrkytä, teet vaan itsestäsi naurettavan.

Kylläpä joku veti herneet....

Vierailija
12/25 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä joku veti herneet....

Ei ketään kiinnosta kuunnella uskomuslässytyksiä, ellei niitä ole erikseen pyydetty.

Vierailija
13/25 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en nyt tarkoita että alkaisin saarnaamaan tms pitämään puhetta. Vaan että sopivassa välissä mainitsen Jeesuksen ja ilmaisen että olen uskossa.

Ja sitten? Mitä sen jälkeen, kun uskosi on kaikkien tiedossa?

Vierailija
14/25 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
15/25 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ei tullut sopivaa tilaisuutta. Mutta eiköhän se jossain keskustelussa sopivasti tule mahdolliseksi. En nyt kuitenkaan aio aloittaa esim näin "Arvatkaa mitä olen aina uskonut Jumalaan"

Vierailija
16/25 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei saatana

Vierailija
17/25 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon joskus puhunu työpaikal olevani uskos, selvisi että oli paikas oli muita kaappi uskovia, jotka ei sanonu olevansa uskovia ja pelkäs et joku saa tietää, et ne uskos ja kyse siis 2 metrisestä insinöörimiehestä joka pelkäs muiden miesten mielipidettä itte siis oon nainen .eli rohkeutta vaatii. en pitäny mitään saarnoja mut,, jouluna tarjosin kahvitaul leivonnaiset ja joulukarkit ihan jeesuksen kunniaks, kun oon kans jouluihminen ei ollu ketään loukkaantunu tästä.

tietysti ei pidä häiritä asial ketään ja varsinkaan töis, mut pitääkö myöskään kuunnella hiljaa sanomatta mitään, kun joku ateisti vittuilee, on mun pointti.

Vierailija
18/25 |
27.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti olet ilman sarvia ja hampaita myös valmis silmienpyörittelyyn, syrjimiseen tauoilla ja uskosi perusteiden kiistämisiin. Jos ne ovat mitä työhösi kaipaat lisää, niin ok sitten.

Millä työpaikalla on noin sivistymättömiä moukkia?

Vierailija
19/25 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi hyvä tilaisuus aloitukseen on esim silloin kun joku työkaveri puhuu huvittuneena jostain uskovaisesta / uskontoon liittyvästä. Siinä kun sanoo että on uskossa niin menee työkaverina pasmat sekaisin.

Vierailija
20/25 |
28.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä työpaikalla on noin sivistymättömiä moukkia?

Minuakin kiinnostaa. Tai kuinka vanha tuon kirjoittaja on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi viisi