Miten puoliso jäi pettämisestä kiinni?
Unohtuiko puolison kännykkä pöydälle? Löytyikö somesta paljastavia kuvia? Tunnustiko puoliso tai kertoiko joku muu pettämisestä?
Kommentit (1332)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En edelleenkään ymmärrä naisia jotka kynsin hampain pitää petturista kiinni. Sekö on kiva viettää juhlapyhät miehen kanssa joka olisi mieluummin jossain muualla ja sekö on kiva pakottaa kaikenlaisilla syyllistämisillä ja uhkailuilla toinen jäämään?
Aika usein se on toistepäin. Ne petturit pitää niistä puolisoistaan kynsin hampain kiinni. Eivät ole missään vaiheessa halunneet erota, vaan pitää vähän hauskaa ja irtaantua arjesta. Puhuvat ja lupailevat kuunkin taivaalta puolisolleen, hemmottelevat, kehuvat ja ovat unelmapuolisoita kun petturuus käy ilmi.
Varmasti näinkin päin. Tämähän menee niin, että kummalla on enemmän hävittävää, haluaa taistella suhteen koossa pitämiseksi. Menetettävä voi olla rakkauden kohde, status, ydinperhe, koti, mikä kenelläkin. Minä olen omin silmin nähnyt tällaisia painostuskirjeitä (noh, viestipalveluviestejä ja sähköposteja) pettävälle miehelle, joka olisi halunnut jo pidemmän aikaa vaan eteenpäin omillaan. Siinä ei mitkään keinot olleet pyhiä kun tavoite oli pitää kiinni ns saavutetuista eduista (raha) ja kirjallinen painostus oli kuulemma pientä siihen nähden mitä kasvotusten. Mitä sillä sitten sai aikaan? Vielä yhden joulun yhdessä minkä mies oli umpitunnelissa ja mitä seurasi lopulta dramaattinen ero, yksityiskohtiin menemättä.
Jos se kumppani kertoo haluavansa eron, tauon, epäilevänsä rakastaako enää -saati jos se näiden jälkeen kertoo vielä rakastuneensa toiseen -niin antakaa mennä jo. Siinä väkisin kiinni pitämisessä ja tilille vetämisessä ei mene kuin mielenterveys ja välit.
Terv pettynyt kakkonen
Vierailija kirjoitti:
En edelleenkään ymmärrä naisia jotka kynsin hampain pitää petturista kiinni. Sekö on kiva viettää juhlapyhät miehen kanssa joka olisi mieluummin jossain muualla ja sekö on kiva pakottaa kaikenlaisilla syyllistämisillä ja uhkailuilla toinen jäämään?
Samaa ihmettelen näistä kakkosista. Pettävä ja epäluotettava mies haussa?
Jäi kiinni ihan itseteossa, kun tulin tavallista aikaisemmin töistä kotiin. Ja vikahan oli tietty minun, kun en voinut ilmoittaa, että tulen aiemmin 🤣
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut puoliso, mutta miesystävä, jolle tuli viikonlopuksi entinen työkaveri kylään.
Mielestäni en epäillyt edes alitajuisesti, sillä asuimme samassa kaupungissa kävelymatkan päässä toisistamme. En olisi osannut ajatella, että hän oikeasti kutsuisi kotikaupunkiini naisen jostain muualta. Joten en ajatellut asiaa sen kummemmin, itsellänikin on jäänyt entisiä työkavereita elämänikäisiksi ystäviksi ja vierailevat joskus luonani.
Mutta sinä viikonloppuna näin yöllä unen, jossa näin, että miehen luona oli joku pitkä laiha tumma nainen, joka oli juuri leiponut omenapiirakkaa, sellaista pehmeää johon palat uppoavat (ei murupintaista!! Tämä tuntui hyvin tärkeältä herätessäni). Uni jäi mieleeni juuri omenapiirakan takia: oli syksy ja omenoita alkoi olla.
Uneni sai minut selvittelemään asiaa, menin tarkkailemaan tilannetta miehen talon lähelle pimeyden turvin ja kyllä: pitkä laiha itseäni vanhempi ruskeahiuksinen nainen tosiaan oli miehen luona kylässä. Myöhemmin selvitin naisen henkilöllisyydenkin ja otin yhteyttä. Tämä kolmen tyttölapsen äiti uskoi miehen ja hänen suhteen olevan jotain poikkeuksellista, vuosisadan rakkaustarina, joten se että minulla oli miehen kanssa suhde, oli vain jokin mitätön sivujuonne hänen oudossa merkitysmaailmassaan. Omenapiirakasta en ikinä uskaltanut kysyä, eikä kumpikaan olisi varmaan edes vastannut.
Suhteemme miehen kanssa loppui siihen ja siitä lähtien olen ottanut uneni vakavasti, vaikka en sinänsä usko yliluonnolliseen, en horoskooppeihin enkä muuhunkaan vastaavaan. Aivoni olivat vain ilmeisesti tehneet työtään yöllä, ehkä olin saanut huomaamattani vihjeen jota en tiedosta saaneeni ja osuin siksi niin oikeaan.
Jännää 8-O Mun mieheni entinen naisystävä oli eron alla kertonut nähneensä unta, että miehellä on joku vaalea nainen, jonka kanssa pettää. Mies oli hämmästynyt kovin, koska hän oli tosiaan ollut hieman ihastumassa erääseen vaaleaan naiseen ja muun muassa sen vuoksi tehnyt eroa suhteestaan jo jonkin aikaa.
Myöhemmin selvisi, että eukko oli käynyt luvatta miehen Facebookissa, puhelimella ja katsomassa tietokoneen selainhistoriaa jo pitkän aikaa (jopa ennen mitään eropuheita tai suhteen ongelmia) ja huomannut sinä kesänä, että mies hakee tätä naista toistuvasti. "Enneunesta" kertominen krokotiilinkyynelineen oli siis pelkkää showta, jolla testata meneekö mies puihin ja onko epäilys totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika usein se on toistepäin. Ne petturit pitää niistä puolisoistaan kynsin hampain kiinni. Eivät ole missään vaiheessa halunneet erota, vaan pitää vähän hauskaa ja irtaantua arjesta. Puhuvat ja lupailevat kuunkin taivaalta puolisolleen, hemmottelevat, kehuvat ja ovat unelmapuolisoita kun petturuus käy ilmi.
Varmasti näinkin päin. Tämähän menee niin, että kummalla on enemmän hävittävää, haluaa taistella suhteen koossa pitämiseksi. Menetettävä voi olla rakkauden kohde, status, ydinperhe, koti, mikä kenelläkin. Minä olen omin silmin nähnyt tällaisia painostuskirjeitä (noh, viestipalveluviestejä ja sähköposteja) pettävälle miehelle, joka olisi halunnut jo pidemmän aikaa vaan eteenpäin omillaan. Siinä ei mitkään keinot olleet pyhiä kun tavoite oli pitää kiinni ns saavutetuista eduista (raha) ja kirjallinen painostus oli kuulemma pientä siihen nähden mitä kasvotusten. Mitä sillä sitten sai aikaan? Vielä yhden joulun yhdessä minkä mies oli umpitunnelissa ja mitä seurasi lopulta dramaattinen ero, yksityiskohtiin menemättä.
Jos se kumppani kertoo haluavansa eron, tauon, epäilevänsä rakastaako enää -saati jos se näiden jälkeen kertoo vielä rakastuneensa toiseen -niin antakaa mennä jo. Siinä väkisin kiinni pitämisessä ja tilille vetämisessä ei mene kuin mielenterveys ja välit.
Terv pettynyt kakkonen
Ikäväkseni joudun sinulle kertomaan, että onnellisesti yhdessä on oltu jo pitkälle yli puolen vuosikymmentä ja tämä ex nainenkin mennyt eteenpäin elämässään. Mietin vaan yhä tällaisia keskusteluja lukiessani, että kuinka se kahta ihmistä toista vuotta raastanut tilanne olisi ollut vältettävissä. Sinä selvästi olet sitä mieltä, että niin, että jos nainen haluaa jatkaa yhdessä niin silloin jatketaan, ja piste. Läheisriippuvainen much? Sinunlaiset takiaiset juuri joutuvat toistuvasti petetyksi tai muuten rumasti kohdelluksi, kun ette suostu ottamaan sanaa "EI" vastauksena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut puoliso, mutta miesystävä, jolle tuli viikonlopuksi entinen työkaveri kylään.
Mielestäni en epäillyt edes alitajuisesti, sillä asuimme samassa kaupungissa kävelymatkan päässä toisistamme. En olisi osannut ajatella, että hän oikeasti kutsuisi kotikaupunkiini naisen jostain muualta. Joten en ajatellut asiaa sen kummemmin, itsellänikin on jäänyt entisiä työkavereita elämänikäisiksi ystäviksi ja vierailevat joskus luonani.
Mutta sinä viikonloppuna näin yöllä unen, jossa näin, että miehen luona oli joku pitkä laiha tumma nainen, joka oli juuri leiponut omenapiirakkaa, sellaista pehmeää johon palat uppoavat (ei murupintaista!! Tämä tuntui hyvin tärkeältä herätessäni). Uni jäi mieleeni juuri omenapiirakan takia: oli syksy ja omenoita alkoi olla.
Uneni sai minut selvittelemään asiaa, menin tarkkailemaan tilannetta miehen talon lähelle pimeyden turvin ja kyllä: pitkä laiha itseäni vanhempi ruskeahiuksinen nainen tosiaan oli miehen luona kylässä. Myöhemmin selvitin naisen henkilöllisyydenkin ja otin yhteyttä. Tämä kolmen tyttölapsen äiti uskoi miehen ja hänen suhteen olevan jotain poikkeuksellista, vuosisadan rakkaustarina, joten se että minulla oli miehen kanssa suhde, oli vain jokin mitätön sivujuonne hänen oudossa merkitysmaailmassaan. Omenapiirakasta en ikinä uskaltanut kysyä, eikä kumpikaan olisi varmaan edes vastannut.
Suhteemme miehen kanssa loppui siihen ja siitä lähtien olen ottanut uneni vakavasti, vaikka en sinänsä usko yliluonnolliseen, en horoskooppeihin enkä muuhunkaan vastaavaan. Aivoni olivat vain ilmeisesti tehneet työtään yöllä, ehkä olin saanut huomaamattani vihjeen jota en tiedosta saaneeni ja osuin siksi niin oikeaan.
Jännää 8-O Mun mieheni entinen naisystävä oli eron alla kertonut nähneensä unta, että miehellä on joku vaalea nainen, jonka kanssa pettää. Mies oli hämmästynyt kovin, koska hän oli tosiaan ollut hieman ihastumassa erääseen vaaleaan naiseen ja muun muassa sen vuoksi tehnyt eroa suhteestaan jo jonkin aikaa.
Myöhemmin selvisi, että eukko oli käynyt luvatta miehen Facebookissa, puhelimella ja katsomassa tietokoneen selainhistoriaa jo pitkän aikaa (jopa ennen mitään eropuheita tai suhteen ongelmia) ja huomannut sinä kesänä, että mies hakee tätä naista toistuvasti. "Enneunesta" kertominen krokotiilinkyynelineen oli siis pelkkää showta, jolla testata meneekö mies puihin ja onko epäilys totta.
Se on se naisen vaisto :'D
Kuunteli musiikkia bluetooth-kuulokkeilla ja sitten meni ulos soittamaan. Ihmettelin, mikä kimitys kuulokkeista kuuluu ja nostin korvilleni.
Vierailija kirjoitti:
Kuunteli musiikkia bluetooth-kuulokkeilla ja sitten meni ulos soittamaan. Ihmettelin, mikä kimitys kuulokkeista kuuluu ja nostin korvilleni.
Hupsista saatana! Ei ne pettäjät aina ole niin fiksuja kuin itse luulevat. 😇
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi pitää paikkaansa. Joka pettää niin se on itsetuhoista käytöstä. Jos varsinkin toistuvasti tai säännöllisesti pettää, sitähän oikein kerjää kiinnijäämistä. Joku on nupissa vialla tuollaisella henkilöllä, eikä siihen liity eksä taikka uusi millään tavalla, he ovat vain tän kuvion mahdollistajia, niin surullista kuin se onkin. Tämän vuoksi petettyjen (kyllä, monikossa useimmiten) pitäisi heti totuuden selvittyä pistää pettäjä tilille ja pihalle. Joskus on nimittäin se laskun maksun aika.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viime keväänä jäi mies kiinni. Jo sinä torstaina kun lähdin, huomasin miten mies yhtäkkiä imarteli ja kehui minua tavallista enemmän ja jotenkin todella tunteella. Ajattelin siitä vähän outona, mutta en halunut pilata reissua ja ajatella liikoja.
Menin siis vanhempien luokse toiselle paikkakunnalle, ja kun tulin takaisin kotiin sunnuntai aamuna, mies oli suihkussa.
Ei siinä mitään, mutta tavallisesti hän nukkui vielä tuohon aikaan, kun tekee yövuoroja. (Tunnen hyvin hänen perus rytmin ja noudattaa sitä aikalailla)
No, siinä tervehdittiin ja kyseltiin kuulumiset viikonlopulta. Huomasin että sohvalla oli miehen siistejä vaatteita, hän oli avanut uuden paketin boksereita, joita ostin hänelle lahjaksi. Normaalisti käytti arkisempia, joten tämäkin herätti oudoksuntani. Kyllä sitä puoliso tietää pitkän ajan jälkeen aikalailla toisen tavat ja tyylit toimia. ONNEKSI! Sillä jos tätä kutinaa ei olisi minulle tullut, kiinni ei olisi jäänyt. Lisäksi mieheni oli aiemminkin flirttailut viesteillä toisille naisille..
Huomasin että mies oli lähetellyt erään naisen kanssa snapchat viestejä lauantain ja sunnuntain välisenä yönä. Sain tämän selville, kun menin hänen puhelimelleen (joka on tietenkin väärin). Hädässä keinot ovat joskus kyseenalaisia totuuden selvittämiseksi.
Noh, siellähän oltiin juteltu kunnolla kuminkäytöstä tai pikemminkin siitä, että "ei kumia tällä kertaa".
Kysyin tästä mieheltäni ja myönsin että kävin hänen puhelimellaan. Mies selitti että se oli heidän välistään vitsailua.. Nainen oli kuulema työkaveri. Ja niin siis olikin.
En uskonut tätä, mutta en jaksanut siinä kohtaa jankata. Otin naisen numeron talteen, ja soitin tälle seuraavana päivänä. Kysyin suoraan asiasta häneltä. Yllättäen, tämä nainen olikin hyvinkin puhelias ja halukas kertomaan asioista.
Järkytyksekseni sain tietää että mieheni oli paneskellut hänen kanssaan kaksi vuotta työvuorojen jälkeen ja ilman kumia.
Oksettavinta oli se, että usein yllätin miestäni kauniilla alusvaatteilla kun tuli esim yövuorosta. Ties mitä oli tehnyt ennen sitä ja kehtasi sitten vielä vehtailla minun kanssani. Aina ei kyllä edes halunut. Tuohon aikaan oli paljon haluttomuutta miehen suunnalta. Selvisipä siihenkin syy!Lisään tähän vielä että mies sanoi että nainen kiristi häntä panemaan kanssaan, tai kertoo minulle. Eli mieheni (jos näin oli) pani mielummin naista joka kiristää häntä, kuin kertoisi minulle totuuden ja olisin antanut jopa anteeksi, jos olisi ollut rehellinen.
En tiedä, mutta ainakin olisin arvostanut rehellisyyttä.
Eihän tuossa nyt mitään kiristystä ole tapahtunut edes, herranen aika. Ettekö oikeasti tunnista tuotakaan höpötystä? Rehellinen että pani toista mutta se toinen alkoi kiristää? Millä jos saan kysyä, sillä että petti? Mitä helv. Tietysti pettäjä valehtelee suut ja silmät täyteen. 150 % saa laittaa llisää siihen mitä hän suostuu kiinni jäätyään myöntämään. Nämähän ei myönnä mitään, jos ei sulla ole todisteita.
Usein täälläkin vinkataan paikantimen laittamisesta autoon tms. - onko kenelläkään oikeasti kokemusta sellaisen kanssa käräyttämisestä?
huricane kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija* kirjoitti:
Mutta kukaan ei ole niin hyvä salapoliisi, kuin pettämisestä todisteita etsivä vaimo.
Totta, koska ajatuksesta on muodostunut pakkomielle ja elämäntehtävä.
Todisteita etsitään, niin kauan että niitä löytyy.
Vaikka sitten hautaan asti.
Tai siihen hetkeen että kumppani kyllästyy jatkuvaan epäilyksen alla olemiseen, ja nostaa kytkintäEt tainnut oikein tajuta. Annapa, kun täti 44-v. vähän selittää. Ensimmäisen todisteen jälkeen etsitään ne loput todisteet. Ja niitä kuule löytyy!
-kondomeja lompakossa.
-kondomeja treenikassissa.
-pre-paidliittymällinen vanha puhelin, jossa vain kahden naisen yhteystiedot.
-pre-paidliittymällisen puhelimen WhatApp, jossa seksiviestejä ja kuvia kahdelta naiselta.
-varattuja AirBnB huoneistoja työmatkalla ja viestissä pikku lipsahdus huoneiston isännälle/emännälle avaimen luovutusta sovittaessa: "ME ollaan ihan just siinä talon edessä"
-hotellin kuitti. Huone maksettu klo 01:20 (kuitissa printattuna miehen nimi) ja mies tulee kotiin klo 05:00
-arjen jakaminen viesteissä näiden naikkosten kanssa: "mä lähden nyt hakemaan lapsen päiväkodista", "teen tässä ruokaa, kun vaimo tulee kohta kotiin", "miten sun työpäivä meni?", "meillä on juhlat viikonloppuna. Vaimo on ostamassa uutta mekkoa"
Ja horatsun vastaukset: "sä olet kyllä niin ihana aviomies kun teet ruokaa" "lähetä sitten kuva, miltä se sun vaimos mekko näyttää sen päällä"...jne
- kolmannelle naiselle silmäniskuhymiöitä työsähköposteissa ;-) . Lisäksi huomaat facebookista, miten tämä kolmas nainen on jakanut miehestäsi ja itsestään iloisen kuvan työmatkalla ja kuva on saanut kymmeniä tykkäyksiä ja kehuja, miten on niin helvetin hyvä tiimi.
-miehesi kehuu sinua ihanaksi ja vannoo rakkauttaan sinua kohtaan näille naisille ja kaikki ovat sulaa vahaa, kun on niin saatanan suloinen mies ja sen vaimo vaikuttaa niin herttaiselta.
No. Ei kuulkaa vaikuta kauaa.
Kaikki muut uskon (paitsi, että jos toinen nainen tietää miehen olevan varattu, niin ne komdomit on sillä naisella) paitsi, että mies kertoisi tälle toiselle naiselle mitään vaimostaan aati sitten kuink rakastaa vaimoaan... vaikea kuvitella, että seksisuhteessa jos oltaisiin, haluaisin nähdä mitään kuvia vaimosta. Kaverin tai eksän vaimosta voisin tuolla tavalla jutellakin. Myös työkaverin.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kotonani käyttänyt tyttäreni sänkyä hoitojeni viihdyttämiseen. Olen vain vaihtanut siihen vierailun ajaksi toiset lakanat.
Käydessä sivusuhteeni luona hommat on hoidettu yleensä vierashuoneessa tai olkkarissa. Tuntuisi jotenkin moraalittomalta käyttää jonkun aviovuodetta.
Kun näitä lukee tulee tosiaan se kuva, että naimisissa olevat pettävät pääasiassa toisten naimisissa olevien kanssa, kun kerran aina jäävät oman sängyn käytöstä kiinni. Ala-arvoista, kuinka naiset käyttävät näistä toisista naisista halventavia nimityksiä. Miehet eivät tuollaista näytä tekevän. Hienoa miehet! Se, joka pettää on aina vastuussa omalle puolisolleen. Ja tämä kolmas osapuoli vastaavasti omalle puolisolleen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaimoni rakastaa minua paljon, eikä hänellä ole mitään aavistusta siitä, että käyn säännöllisesti vieraissa. Minäkin rakastan vaimoani ja en halua erota. Tarvitsen kuitenkin seksiä monien eri naisten kanssa, sillä se on jännittävää olla uuden naisen kanssa. Pidän salaisuuteni visusti itselläni, sillä en halua satuttaa vaimoani.
Tämä on ihan fiksu tapa toimia. Monille naisille seksi on jotakin niin pyhää, että he eivät ymmärrä, että mies voi tarvita ihan vain seksiä, siis sitä fyysistä paineiden purkamista välillä jonkun toisenkin kanssa. Jotkut naiset tietysti ymmärtävät tämän ja antavat ukon tehdä vierailujaan, kun tietävät, että se palaa aina takaisin kotipesään, mutta monelle naispuoliselle on ihan käsittämätön ajatus, että mies voi olla henkisesti uskollinen vaikka fyysisesti "pettäisi."
Mistä johtuu että samat miehet eivät kuitenkaan antaisi vaimojensa seikkailla muiden miesten kanssa?
Siis naiset eivät yleensä halua harrastaa seksiä toisten miesten kanssa, jos he rakastavat omaa miestään. Naisilla kun menee tunteet ja seksi käsi kädessä. Eli jos nainen pettää, niin se ei rakasta miestään.
Tämä on juuri se pointti, jota yritin selittää: mies voi tarvita puhdasta seksiä ilman tunteita toisen naisen kanssa, mutta naisella täytyy yleensä olla jotakin tunteita vierasta miestä kohtaan, että päätyy pettämään. Se nainen pettää silloin sekä henkisesti että fyysisesti, mutta vieraissa käyvä mies pettää ainoastaan fyysisesti, seksin tarpeeseen. Miestä ei kiinnosta se toinen nainen muuten kuin halujen tyydyttäjänä, koska meillä on vahvempi seksuaalivietti ja suuremmat tarpeet, eikä ole niin nuukaa, kehen ne purkaa. Tästä asiasta ei moni tykkää, mutta se on silti ihan olemassaoleva juttu. Ei ole varmaan kenellekään yllätys, että tästä syystä homomiehillä avoimet suhteet ovat paljon yleisempiä kuin heteromiehillä.
No minkä hiton takia ei voi olla rehellinen näistä tarpeistaan jo suhteen alussa? Miksi on pakko kusettaa toista ihmistä? Äläkä sano että "kun ei se muuten olis mun kanssa". Ei sinulla ole mitään subjektiivista oikeutta sellaiseen kumppaniin, jonka minimikriiteerejä parisuhteelle et halua täyttää. Ts. ei sinulla ole oikeutta uskollisuutta vaativaan puolisoon, jos et ole uskollinen. Silloin sinä etsit sen avoimeen suhteeseen suostuvan lumihiutaleen tai olet yksin. Tai, kuten niin monet muutkin miehet, olet kaksinaamainen m*lkku. Mutta älä jaksa vedota tuohon että miehet nyt vaan on tällasia että pitää saada reikää. Ehkä, mutta pakko saada reikää ei ole vielä sama asia kuin pakko valehdella elämänkumppanille. Sen te olette valinneet ihan itse ja se tekee teistä k*sipäitä - ei se vieraan kolon kairaaminen itsessään.
Sitten olen kaksinaamainen m u lkk u. Minulla on halu ja tarve myös parisuhteeseen, joten yksin en aio olla. Parisuhdeseksi puolison kanssa ja puhtaasti fyysinen seksi tarpeiden tyydytykseen ovat kaksi eri asiaa. Jos naista ei saa ymmärtämään, että kyse on vain seksistä, parempi olla kokonaan kertomatta. Puoliso alkaisi aika todennäköisesti kuitenkin lähinnä kriiseilemään ja semmoinen ei kenenkään parisuhdetta paranna.
Eihän tuo ole edes mikään oikea parisuhde. Ei sinua ole hyväksytty sellaisena kuin olet, vaan kulissisuhteesi on pystyssä tasan niin kauan kuin jaksat larpata rakkautta, välittämistä ja kunnioitusta joita sinulla ei ole. Koska sehän noista teksteistäsi paistaa - täydellinen välinpitämättömyys kumppania kohtaan. Ihan sama vaikka sumutat häntä tuhlaamaan ainoan elämänsä huijarin kanssa, riistät häneltä oikeuden valita itse ja viet mahdollisuuden kumppaniin joka oikeasti välittäisi hänestä. Koska minäminäminä minulla on oikeus valehdella ja minua ei kiinnosta olenko puolisoani kohtaan m*lkku.
Voit toki leimata suhteen mielessäsi kulissiksi, mutta naimisiin ollaan menty rakkaudesta ja ainakin minä pysyn tässä suhteessa siksi, että rakastan puolisoani edelleen. Keneltäkään ihmiseltä ei voi kuvitella saavansa kaikkea, mitä kaipaa eikä omaa onnellisuuttaan voi rakentaa toisen ihmisen varaan. En yritä olla puolisolleni se täydellinen joka paikan ja joka tilanteen seuralainen enkä vaadi samaa häneltä. Jos hän en halua seksiä enempää, niin en häntä siihen painosta. Omat halut ei siitä huolimatta katoa mihinkään, ja voin tehdä omalta kohdaltani valinnan siitä, kärvistelenkö ilman vai käynkö hakemassa tyydytystä muualta. Olen päätynyt jälkimmäiseen, koska pysyn tyytyväisempänä.
Ethän sinä raukka edes ymmärrä mitä rakkaus tarkoittaa, jos ei sinua kiinnosta teetkö pahaa toiselle ihmiselle. Ja sitähän sinä nimenomaan teet, jäit kiinni tai et. Ymmärrätkö miksi kirjoituksesi herättävät täällä niin syvää raivoa? Siksi, että se osuu niin syvään monen ihmisen pahimpiin pelkoihin. Pelkoon siitä, että koko elämä onkin tuhlattu pelkkään vedätykseen eikä itse edes tiedetä sitä. Ja sinä olet valmis tekemään kumppanillesi juuri sitä mitä kaikki nämä ihmiset eniten pelkäävät. Välittämättä siitä, haluaisiko kumppanisikin ehkä mieluummin elää elämää joka on totta eikä pelkkää sivuroolia sinun teatterissasi.
Eihän tässä nyt ole vedätyksestä kyse. Totta on, että minun ja vaimoni seksielämät eroavat hyvin suuresti toisistaan, mutta sekö määrittelee sen, että "koko elämä on vedätystä"? Tätä olen yrittänyt koko ajan selittää: naisissa ja miehissä on se ero, että naisille seksi on jokin yliluonnollisen pyhä asia ja miehille enemmänkin vain fyysinen tarve, joka täytyy täyttää. Sitä paitsi koitin aluksi kysyä vaimolta, että mitä jos kävisin luvan kanssa muualla tätä himoani tyydyttämässä, mutta vastaus oli tyypillinen naisten vastaus, eli "ei muuten käy!" No, eihän siinä. Vaimo saa, mitä halusi. Hänen näkökulmastaanhan minä en käy vieraissa. Oma näkökulmani on vaan erilainen. Vaimoni mielestä minun vehkeeni saa käydä vain hänen pyhässä p-mp-ssään ja hänen maailmassaan se toteutuu. Minun maailmassani vehkeeni käy jyystämässä sekä hänen että monen muun reikiä. Kyse on näkökulmien erosta.
Miehissäkö sinä sitä m×lkkuasi uitat, jos seksi on jokaiselle naiselle pyhä asia, johon liittyy syvät rakastumisen tunteet? Olet noiden 'reikiesi' kanssa käsittämättömän ällöttävä, en ymmärrä, miten joku tuollaisen edes haluaisi
Ei ole enää todellista. Sen harvan kerran kun täälläkin olisi jotain luettavaa, niin tämä yksi ja sama loputon jankkaus tästä vaan jatkuu ja jatkuu. Eiköhän tuo ole jo tullut kaikille selväksi. Jankkaatteko samalla lailla niille puolisoillennekin joka asiasta? Ihan helvetillistä hommaa suoraan sanoen, kun puolet keskustelusta yhtä jankkaamista >:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Visa-lasku. Hotellilaskuja asuinkaupungistamme. Työkaveriahan siellä oli painettu - tämä myös varattu nainen länsirannikolta.
Vanhemmat miehet harrastavat näitä hotellissa pettämisiä. Koulutus- ym. matkat ovat myös hyviä tilaisuuksia päästä irrottelemaan. Olen itse sinkkunainen ja nämä 40-50-vuotiaat miehet vonkaavat ja haukkuvat vaimojaan reissuilla. Rasittavia tapauksia. Heidän onnekseen joka kaupungista löytyy eronneita yksinäisiä naisia tai opiskelijoita, joilla on rahan tarvetta.
Säälin noita naisia kun joutuvat lerppakalujen uhreiksi. Tuon ikäisillä miehillä kovaa on enää kallo.
Vaimot vaan tyytyväisiä kun menevät aina viikoksi pois nurkista pyörimästä.
Yep, ja tässä on syy miksi käyvät vieraissa. Turha syyttää yksin toista, kun parisuhteessa on kaksi mokannut.
Kaikki klassiset merkit oli ilmassa.
Mies alkoi treenaamaan ja pistämään itseään kuntoon oikein tosissaan ja ostelemaan tolkuttomasti uusia vaatteita. Puhelin oli mukana joka paikassa, vahti sitä kuin haukka ja näyttö oli aina alaspäin.
Istui töiden jälkeen autossa joskus 1,5h puhumassa puhelimeen (näin ikkunasta). Alkoi olla poissa kotoa öitä "nukahdin kaverin sohvalle" tyyppisten selitysten kera.
Näistä huolimatta aloin epäillä pettämistä koska miehen käytös minua kohtaan muuttui radikaalisti. En osannut tehdä hänen mielestään mitään oikein, olin tyhmä, aina väärässä, ärsyttävä jne. Haastamalla haastoi riitaa että sai tekosyyn lähteä kotoa pois "en jaksa riidellä sun kanssa, parempi että lähden hetkeksi ulos".
Ehdin epäillä noin kuukauden päivät että jotain on meneillään ja mieheltä kysyinkin, mutta kiisti jyrkästi. Sitten eräänä iltana miehen kaverin vaimo soitti minulle ja kertoi nähneensä mieheni kaupungilla samana päivänä vieraan naisen kanssa käsi kädessä, suutelemassa ja halailemassa. Miehen kaverin vaimo oli tunnistanut naisen, sillä heillä oli yhteisiä kavereita. Tieto ei ollut yllätys eikä edes järkytys, lähinnä helpotus että minä en olekaan se hullu ja rasittava ämmä jonka kanssa ei voi elää kuten mies yritti saada minut uskomaan. Oli helpottavaa saada syy sille miksi elämämme oli viime kuukaudet ollut suorastaan silkkaa helvettiä. Mies ei tullut sinä yönä kotiin, en edes muista sen kertaista selitystä.
Seuraavana aamuna selvitin tuon toisen naisen numeron, soitin hänelle ja kysyin suoraan onko hänellä suhde mieheni kanssa. Hän tunnusti ja kertoi että he nyt vaan rakastavat toisiaan ja eivätkä voi sille mitään ja aikovat aloittaa yhteisen elämän kunhan mies saa minusta eron. Kerroin naiselle ettei mitään eroa ole vireillä, vielä, kohta on. Toivotin naiselle ja miehelleni onnellista tulevaisuutta ja sanoin että voi pitää mieheni ja aloittaa yhteisen elämän.
Kun mies tuli kotiin, kysyin häneltä asiasta. Kiisti kaiken tietysti. Ei myöntänyt vaikka sanoin puhuneeni tämän toisen naisen kanssa. Silti keksi valheita. Lopulta hänen oli pakko myöntää asia ja siinä vaiheessa alkoi paniikki. Aneli anteeksiantoa, ehdotti pariterapiaa, mitä tahansa etten jätä häntä.
En miettinyt sekuntiakaan sitä vaihtoehtoa että olisin antanut anteeksi. Avioero astui voimaan aikanaan enkä ole katunut.
Niin ja eihän mieheni ja tuo nainen yhteen päätyneet. Heidän suhteensa päättyi about samoihin aikoihin kun sain tietää siitä, varmaan katosi se viehätys koko hommasta. Että niin elämää suurempi rakkaustarina jonka takia kuitenkin piti yksi avioliitto rikkoa.
N38
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen katsomaan miesten viestittelyt. Kai ne voi näyttää jos ei ole salattavaa?
En jaksa paljastella heitä puolisoille koska saisin itse kurat niskaani, vaikka minua on myös huijattu kun nämä sankarit ovat piilottaneet sormuksensa tai muuten valehdelleet statuksensa.
Jos vain jonkun viestittelyt on poistettu, kertoo myös aika paljon.
Mitä todisteita ne on joita ei näy?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki klassiset merkit oli ilmassa.
Mies alkoi treenaamaan ja pistämään itseään kuntoon oikein tosissaan ja ostelemaan tolkuttomasti uusia vaatteita. Puhelin oli mukana joka paikassa, vahti sitä kuin haukka ja näyttö oli aina alaspäin.
Istui töiden jälkeen autossa joskus 1,5h puhumassa puhelimeen (näin ikkunasta). Alkoi olla poissa kotoa öitä "nukahdin kaverin sohvalle" tyyppisten selitysten kera.
Näistä huolimatta aloin epäillä pettämistä koska miehen käytös minua kohtaan muuttui radikaalisti. En osannut tehdä hänen mielestään mitään oikein, olin tyhmä, aina väärässä, ärsyttävä jne. Haastamalla haastoi riitaa että sai tekosyyn lähteä kotoa pois "en jaksa riidellä sun kanssa, parempi että lähden hetkeksi ulos".
Ehdin epäillä noin kuukauden päivät että jotain on meneillään ja mieheltä kysyinkin, mutta kiisti jyrkästi. Sitten eräänä iltana miehen kaverin vaimo soitti minulle ja kertoi nähneensä mieheni kaupungilla samana päivänä vieraan naisen kanssa käsi kädessä, suutelemassa ja halailemassa. Miehen kaverin vaimo oli tunnistanut naisen, sillä heillä oli yhteisiä kavereita. Tieto ei ollut yllätys eikä edes järkytys, lähinnä helpotus että minä en olekaan se hullu ja rasittava ämmä jonka kanssa ei voi elää kuten mies yritti saada minut uskomaan. Oli helpottavaa saada syy sille miksi elämämme oli viime kuukaudet ollut suorastaan silkkaa helvettiä. Mies ei tullut sinä yönä kotiin, en edes muista sen kertaista selitystä.
Seuraavana aamuna selvitin tuon toisen naisen numeron, soitin hänelle ja kysyin suoraan onko hänellä suhde mieheni kanssa. Hän tunnusti ja kertoi että he nyt vaan rakastavat toisiaan ja eivätkä voi sille mitään ja aikovat aloittaa yhteisen elämän kunhan mies saa minusta eron. Kerroin naiselle ettei mitään eroa ole vireillä, vielä, kohta on. Toivotin naiselle ja miehelleni onnellista tulevaisuutta ja sanoin että voi pitää mieheni ja aloittaa yhteisen elämän.
Kun mies tuli kotiin, kysyin häneltä asiasta. Kiisti kaiken tietysti. Ei myöntänyt vaikka sanoin puhuneeni tämän toisen naisen kanssa. Silti keksi valheita. Lopulta hänen oli pakko myöntää asia ja siinä vaiheessa alkoi paniikki. Aneli anteeksiantoa, ehdotti pariterapiaa, mitä tahansa etten jätä häntä.
En miettinyt sekuntiakaan sitä vaihtoehtoa että olisin antanut anteeksi. Avioero astui voimaan aikanaan enkä ole katunut.
Niin ja eihän mieheni ja tuo nainen yhteen päätyneet. Heidän suhteensa päättyi about samoihin aikoihin kun sain tietää siitä, varmaan katosi se viehätys koko hommasta. Että niin elämää suurempi rakkaustarina jonka takia kuitenkin piti yksi avioliitto rikkoa.
N38
Siinä oli taas äijällä äly munanpäässä.