Miten puoliso jäi pettämisestä kiinni?
Unohtuiko puolison kännykkä pöydälle? Löytyikö somesta paljastavia kuvia? Tunnustiko puoliso tai kertoiko joku muu pettämisestä?
Kommentit (1332)
Vierailija kirjoitti:
Tämähän tässä on oksettavinta, kun pettäjä kertoo huolettomana kuinka kotona rakkautta on, ja pettämisessä ei ole tunteet mukana. Ja että pitää vaan peittää jäljet hyvin, niin vaimo voi luottavaisin mielin rakastaa.
Mihin vaimo siis luottaa? Millaista miestä hän rakastaa?
Hän rakastaa valheellista ja kokonaan erilaista ihmistä, mihin luulee luottavansa ja ketä rakastavansa.
Olisiko parasta antaa kumppanin tietää mihin hänen rakkautensa ja luottamuksensa oikeasti perustuu, ja lisäksi antaa valita haluaako jatkossakin pysyä pettäjän vierellä? Ei ole rakkautta valita vaimon puolesta. Tuollainen on hirmuvaltaa.
Ja joku kirjoitti aikavarkaasta. Nimenomaan tässä myös viedään toiselta pala elämää, jos ja kun pettäminen tuleekin ilmi. Turhaa jankuttaa ettei tule. Mitäs sitten kun tulee? Miten perut? Muistotkin menettävät merkityksensä. Ei jää kuin katkeruus. Ja minkä takia? Omien himojen. Hyi miten halpa voi olla ihminen.
Ohis
Tämä.
Olen yhden ex:n kanssa olleesta muutaman vuoden mittaisesta suhteesta ikuisesti kiitollinen,
vaikka erosimmekin.
Vaalin yhteisiä muistojamme ja arvostan niitä sekä henkilöä, joka niihin muistoihin liittyy.
Mutta minua pettäneen exän kanssa vietetystä ajasta en osaa olla kiitollinen,
vaikka hänen kanssaan ehti tapahtua vuosien varrella paljon hyviä asioita ja mukavia hetkiä.
Kaikelta katosi pohja, kun hän petti luottamukseni.
Se ihminen jonka kanssa jaoin elämäni ja joka oli minulle kaikista tärkein henkilö koko tässä universumissa,
ei oikeastaan ollutkaan yhtään mitään muuta kuin minulle täysin tuntemattomaksi jäänyt tunnekylmä hahmo.
Hän ei ollut mitään mitä luulin hänen olevan, rakastettuni, kumppanini, ystäväni, kaverini, hän ei oikeasti ollut yhtään mitään. Edelleen, vuosia eron jälkeen tuntuu siltä,
että tuhlasin aikaani pelkkään roolihahmoon. Tuhlasin aikaani tyhjään hylsyyn.
Jos voisin mennä ajassa taaksepäin, en olisi koskaan alkanut seurustelemaan hänen kanssaan,
en olisi muuttanut asumaan yhteen, en olisi mennyt kihloihin, en naimisiin.
En mitään.
Mutta ajassa ei voi mennä takaisin ja tuota hukkaan heitettyä aikaa en saa takaisin.
Tiedän että tämä on jyrkästi ja mustavalkoisesti ajateltu, sillä niitä hyviä asioitakin oli.
Mutta tuo syvä pettymys ja suru mikä tuli siitä, että minulle niin rakas ja tärkeä ihminen petti luottamukseni, oli sellainen kokemus, että jokainen hänen kanssaan vietetty hetki on menettänyt arvonsa.
En osaa muuta kuin katua sitä, että arvioin hänet aikoinaan väärin. Selvästikään minulla ei ole ihmistuntemusta.
Yksi syy voisi olla myös ns vanhan vitsin takana. ”Pitää kysyä hallitukselta” ja pikkaisen naurua päälle. Heh heh. Muutamaa lähipiirin pariskuntaa seuranneena jos nainen ns kuohii miehen totaalisesti henkisesti ja kaikki päätäntävalta lopulta naisella tai vähintään haukut tulee jos asiat ei mene kuten rouva tahtoo ja näin käyttää henkistä väkivaltaa, mies saattaa löytää syyn kostaa tai ottaa jotain omaa takaisin pettämisen kautta. Enkä missään nimessä sano että se olisi oikein muttei henkinen väkivaltakaan ole. Eikä varmasti jokaisessa tapauksessa. Mutta yksi näkökulma.
Katsoin tässä taannoin yhtä suomalaista komediasarjaa ja tässä tämä oli aivan kärjistetty esimerkki pariskuntien dynamiikasta ja sarjan hupaisuus ikään kuin perustui siihen. Yllättäin siitä tuli vain itselle mieleen muutama tosielämän henkilö. Surullista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä Mynttisellä tai mikä sitten lieneekään, sillähän on ihan pakkomielteinen tapa ja tarve vastata ihan jokaiseen kommenttiin ja kysymykseen, jotka kohdistuu ja henkilöityy suoraan häneen.
Ja sisältöhän lähes kaikissa näissä on tuo lapsellinen lällällää, ette saa mua kiinni.
Tämän kuvotuksen mt-häiriöön (Narsismi?) siis näyttää kuuluvan pakottava tarve pitää kynsin ja hampain kiinni omasta uskottavuudestaan, ja pörhistellä täällä täydellisen taitavana petturina.
Vaikka tuo Hannana esiintyvän kirjoitus olisi tottakin, ihmettelisin mikäli se ei kohta saavu tänne taas selittemään ja perustelemaan sitä valheeksi, pelkkä hiljaisuushan olisi todenperäisyyden myöntämistä, ja täydellinen häpeäääää ja kolaus hänen egolleen.
Järkeilin samalla tavalla.
Luulisi jo tähän mennessä sen keksineen jotain tähän vastata.
Yhä todennäköisemmältä näyttää että nyt on oikeasti mynttinen saanut maistaa omaa lääkettään! ;-p
Toivon todella että on!
En edelleenkään ymmärrä naisia jotka kynsin hampain pitää petturista kiinni. Sekö on kiva viettää juhlapyhät miehen kanssa joka olisi mieluummin jossain muualla ja sekö on kiva pakottaa kaikenlaisilla syyllistämisillä ja uhkailuilla toinen jäämään?
Vierailija kirjoitti:
En edelleenkään ymmärrä naisia jotka kynsin hampain pitää petturista kiinni. Sekö on kiva viettää juhlapyhät miehen kanssa joka olisi mieluummin jossain muualla ja sekö on kiva pakottaa kaikenlaisilla syyllistämisillä ja uhkailuilla toinen jäämään?
Aika usein se on toistepäin. Ne petturit pitää niistä puolisoistaan kynsin hampain kiinni. Eivät ole missään vaiheessa halunneet erota, vaan pitää vähän hauskaa ja irtaantua arjesta. Puhuvat ja lupailevat kuunkin taivaalta puolisolleen, hemmottelevat, kehuvat ja ovat unelmapuolisoita kun petturuus käy ilmi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika usein se on toistepäin. Ne petturit pitää niistä puolisoistaan kynsin hampain kiinni. Eivät ole missään vaiheessa halunneet erota, vaan pitää vähän hauskaa ja irtaantua arjesta. Puhuvat ja lupailevat kuunkin taivaalta puolisolleen, hemmottelevat, kehuvat ja ovat unelmapuolisoita kun petturuus käy ilmi.
Ei ole jäänyt kiinni, epäilyjä on. Koska kuinka sokea pitää olla ettei narahda. Vaimolle ei merkitse mikään muu kuin status, ei väliä vaikka koko kylä tietää. Ehkä hän ei tosiaan ole ymmärtänyt tätä.
Mynttiselle taisi käydä oikeasti käry, kun ei ole täällä näkynyt. Osanottoni :(
Mitä väliä on petturin ja aikavarkaan lupauksilla kenellekään kun valehtelee suut ja silmät täyteen?! Mitä väliä vaikka antaa vaikutelman että pitää kiinni suhteesta jos totuus on toinen?
No, totuus tulee aina ilmi.
Römpsässä oli spermaa, kun tuli ”tyttöjen illasta”
Nainen otti minuun yhteyttä tai mikä nainen se oli, tyttö, parikymppinen eikä vaikuttanut ihan terveeltä. Meikki kuin 2vuotiaalla joka päässyt äidin meikkipussille ja hiki haisi mutta isot rinnat sillä oli ja se varmaan ratkaissut, ex oli tissimiehiä. Ja toisaalta onhan yksinkertaista naista kiva käyttää hyväksi. Nainen vaan sattui rakastumaan ja päätti kertoa minulle , mies ei varmaan osannut ajatella että nainen menisi niin pitkälle.
Kovasti mies koetti selitellä mustaa valkoiseksi, mutta heivasin pihalle. Sinne meni kymmenen vuoden parisuhde ja luotto miehiin.
Viime keväänä jäi mies kiinni. Jo sinä torstaina kun lähdin, huomasin miten mies yhtäkkiä imarteli ja kehui minua tavallista enemmän ja jotenkin todella tunteella. Ajattelin siitä vähän outona, mutta en halunut pilata reissua ja ajatella liikoja.
Menin siis vanhempien luokse toiselle paikkakunnalle, ja kun tulin takaisin kotiin sunnuntai aamuna, mies oli suihkussa.
Ei siinä mitään, mutta tavallisesti hän nukkui vielä tuohon aikaan, kun tekee yövuoroja. (Tunnen hyvin hänen perus rytmin ja noudattaa sitä aikalailla)
No, siinä tervehdittiin ja kyseltiin kuulumiset viikonlopulta. Huomasin että sohvalla oli miehen siistejä vaatteita, hän oli avanut uuden paketin boksereita, joita ostin hänelle lahjaksi. Normaalisti käytti arkisempia, joten tämäkin herätti oudoksuntani. Kyllä sitä puoliso tietää pitkän ajan jälkeen aikalailla toisen tavat ja tyylit toimia. ONNEKSI! Sillä jos tätä kutinaa ei olisi minulle tullut, kiinni ei olisi jäänyt. Lisäksi mieheni oli aiemminkin flirttailut viesteillä toisille naisille..
Huomasin että mies oli lähetellyt erään naisen kanssa snapchat viestejä lauantain ja sunnuntain välisenä yönä. Sain tämän selville, kun menin hänen puhelimelleen (joka on tietenkin väärin). Hädässä keinot ovat joskus kyseenalaisia totuuden selvittämiseksi.
Noh, siellähän oltiin juteltu kunnolla kuminkäytöstä tai pikemminkin siitä, että "ei kumia tällä kertaa".
Kysyin tästä mieheltäni ja myönsin että kävin hänen puhelimellaan. Mies selitti että se oli heidän välistään vitsailua.. Nainen oli kuulema työkaveri. Ja niin siis olikin.
En uskonut tätä, mutta en jaksanut siinä kohtaa jankata. Otin naisen numeron talteen, ja soitin tälle seuraavana päivänä. Kysyin suoraan asiasta häneltä. Yllättäen, tämä nainen olikin hyvinkin puhelias ja halukas kertomaan asioista.
Järkytyksekseni sain tietää että mieheni oli paneskellut hänen kanssaan kaksi vuotta työvuorojen jälkeen ja ilman kumia.
Oksettavinta oli se, että usein yllätin miestäni kauniilla alusvaatteilla kun tuli esim yövuorosta. Ties mitä oli tehnyt ennen sitä ja kehtasi sitten vielä vehtailla minun kanssani. Aina ei kyllä edes halunut. Tuohon aikaan oli paljon haluttomuutta miehen suunnalta. Selvisipä siihenkin syy!
Mie käveli ohitseni suihkuun ja silloin näin ne, fritsut miehen pakaroissa! Koetti selittää hyttysten käyneen kimppuun puskapissillä mutta kyllä minä fritsut tunnistan. Oli varmaan koominen näky kun mies koettaa livahtaa kylppäriin kädet takamuksen päällä ja minä revin niitä käsiä pois huutaen, että näytä takamus! Mies aneli usein esileikkien aikana että suutelisin ja nuolisin hänen pakaroitaan, en moisesta innostu mutta oli sitten näköjään löytänyt naisen joka innostui. Mies ei vaan ollut tajunnut että jäljet jäi.. tiedä vaikka naisia olisi ollut useampikin siellä sun täällä, mies kun oli rekkakuski.
Otin tavarani ja kävelin ulos miehen omistamasta asunnosta, majailin äidilläni kunnes sain kaupungilta asunnon.
Vierailija kirjoitti:
Viime keväänä jäi mies kiinni. Jo sinä torstaina kun lähdin, huomasin miten mies yhtäkkiä imarteli ja kehui minua tavallista enemmän ja jotenkin todella tunteella. Ajattelin siitä vähän outona, mutta en halunut pilata reissua ja ajatella liikoja.
Menin siis vanhempien luokse toiselle paikkakunnalle, ja kun tulin takaisin kotiin sunnuntai aamuna, mies oli suihkussa.
Ei siinä mitään, mutta tavallisesti hän nukkui vielä tuohon aikaan, kun tekee yövuoroja. (Tunnen hyvin hänen perus rytmin ja noudattaa sitä aikalailla)
No, siinä tervehdittiin ja kyseltiin kuulumiset viikonlopulta. Huomasin että sohvalla oli miehen siistejä vaatteita, hän oli avanut uuden paketin boksereita, joita ostin hänelle lahjaksi. Normaalisti käytti arkisempia, joten tämäkin herätti oudoksuntani. Kyllä sitä puoliso tietää pitkän ajan jälkeen aikalailla toisen tavat ja tyylit toimia. ONNEKSI! Sillä jos tätä kutinaa ei olisi minulle tullut, kiinni ei olisi jäänyt. Lisäksi mieheni oli aiemminkin flirttailut viesteillä toisille naisille..
Huomasin että mies oli lähetellyt erään naisen kanssa snapchat viestejä lauantain ja sunnuntain välisenä yönä. Sain tämän selville, kun menin hänen puhelimelleen (joka on tietenkin väärin). Hädässä keinot ovat joskus kyseenalaisia totuuden selvittämiseksi.
Noh, siellähän oltiin juteltu kunnolla kuminkäytöstä tai pikemminkin siitä, että "ei kumia tällä kertaa".
Kysyin tästä mieheltäni ja myönsin että kävin hänen puhelimellaan. Mies selitti että se oli heidän välistään vitsailua.. Nainen oli kuulema työkaveri. Ja niin siis olikin.
En uskonut tätä, mutta en jaksanut siinä kohtaa jankata. Otin naisen numeron talteen, ja soitin tälle seuraavana päivänä. Kysyin suoraan asiasta häneltä. Yllättäen, tämä nainen olikin hyvinkin puhelias ja halukas kertomaan asioista.
Järkytyksekseni sain tietää että mieheni oli paneskellut hänen kanssaan kaksi vuotta työvuorojen jälkeen ja ilman kumia.
Oksettavinta oli se, että usein yllätin miestäni kauniilla alusvaatteilla kun tuli esim yövuorosta. Ties mitä oli tehnyt ennen sitä ja kehtasi sitten vielä vehtailla minun kanssani. Aina ei kyllä edes halunut. Tuohon aikaan oli paljon haluttomuutta miehen suunnalta. Selvisipä siihenkin syy!
Lisään tähän vielä että mies sanoi että nainen kiristi häntä panemaan kanssaan, tai kertoo minulle. Eli mieheni (jos näin oli) pani mielummin naista joka kiristää häntä, kuin kertoisi minulle totuuden ja olisin antanut jopa anteeksi, jos olisi ollut rehellinen.
En tiedä, mutta ainakin olisin arvostanut rehellisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vitsi olet rohkea että soitit suoraan naiselle :D En voi edes kuvitella miltä tuntuu kuulla puhelimessa pettämisestä. Apua..
Mies, jonka kanssa naiseni petti minua, soitti minulle. Oli saanut numeron yhteisiltä kavereiltamme. Olikin tosi kiva saada tietää että avopuoliso paneskeli minun tuttuani.
Vierailija kirjoitti:
Yksi syy voisi olla myös ns vanhan vitsin takana. ”Pitää kysyä hallitukselta” ja pikkaisen naurua päälle. Heh heh. Muutamaa lähipiirin pariskuntaa seuranneena jos nainen ns kuohii miehen totaalisesti henkisesti ja kaikki päätäntävalta lopulta naisella tai vähintään haukut tulee jos asiat ei mene kuten rouva tahtoo ja näin käyttää henkistä väkivaltaa, mies saattaa löytää syyn kostaa tai ottaa jotain omaa takaisin pettämisen kautta. Enkä missään nimessä sano että se olisi oikein muttei henkinen väkivaltakaan ole. Eikä varmasti jokaisessa tapauksessa. Mutta yksi näkökulma.
Katsoin tässä taannoin yhtä suomalaista komediasarjaa ja tässä tämä oli aivan kärjistetty esimerkki pariskuntien dynamiikasta ja sarjan hupaisuus ikään kuin perustui siihen. Yllättäin siitä tuli vain itselle mieleen muutama tosielämän henkilö. Surullista.
Eipä tuo mikään näkökulma ole vaan petetyn syyllistämistä. Mitään en halveksi niin paljon kuin miestä, joka luikkii ja luimistelee eikä pidä puoliaan kuin aikuiset.
Bluetooth-kuulokkeet. Kuunteli niillä musaa sohvalla, ja sitten meni ulos soittamaan - rupesin kuuntelemaan mitä kimitystä sieltä kuulokkeista oikein kuului...
Huulipuna puikko sängyssä. Tosin tarpeeksi tyhmä ei tajua sitäkään.