Lue keskustelun säännöt.
Vähänkö säikähdin eilen illalla!
05.06.2006 |
Olin suihkussa ja ovi oli kiinni. Yhtäkkiä kuulin että oveen koputetaan (n. neljä koputusta) ajatuksissa kävi vaikka mitä, mutta yritin ajatella järkevästi. Huusin, että -Niin, kuka siellä? Toistin tätä pari kertaa, ei vaustausta. Vihdoin uskaltauduin avaamaan oven ja siellä oli koira. Kyllä, koirani osaa koputtaa. Jatkoin peseytymistä ja koira vahti minua koko sen ajan.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Viisas koira, mutta vielä viisaampi olisi jos ois osannut vastata kysymykseen " kuka siellä" .