Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sanokaapas mikä mulla on? Alaselkä ollu monta päivää kipeä ja nyt jaloissa tuntuu puutumista?

Vierailija
26.07.2008 |

mulla on aina alaselkä kipeä kun on menkat mut toi jalkojen puutuminen mietityttää.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivystykseen. Ja ihan heti !

Voi olla olematta vaarallista, mutta voi myös jokin pinne painaa selkäydintä niin, että siitä ei hyvä seuraa.

Vierailija
2/7 |
26.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

iskias.

Siihen auttaa venyttely ja lihasten rentoutuminen/rentouttaminen. Rentoutumiseen voi tarvita lääkkeenä lihastenrentouttajaa. Lepoa. Lääkäriin kannattaa mennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina myös alaselkä kipeänä, kun menkat lähestyy. Ensimmäisenä ja toisena vuotopäivänä vielä ja aina puutuu jalatkin. Varsinkin oikea.

Enkä ole koskaan vakavana pitänyt.

Jos nyt näiden muiden ohjeiden perusteella menet lääkäriin, niin tule tänne av:lle valaisemaan sitten muakin leikinkä hengelläni, kun ei ole tullut mieleenkään mennä lääkäriin.

Vierailija
4/7 |
26.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota panadolia, kuuma suihku ja varovaista venyttelyä ja verryttelyä. magnesium auttaa myös hyvin.

jos ei aukea lääkäriin. saatat tarvita lihasrelaksantit.

Vierailija
5/7 |
26.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmonen vähän taisi pilailla ap:n kustannuksella. öö no mul oli ainaki raskausaikan tollaset vaivat..hih olisitko raskaana??

Vierailija
6/7 |
26.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että muutamien päivien selän kipeys saattaa johtaa halvaantumiseenkin.

Eli itse pidän selkäkipua aika tärkeänä asiana.

Itsellä kuukautiset lähinnä tuntuu kuumotuksena selässä, ei kipuna.

Ei ihmisen kuulu kipuilla!

Vierailija
7/7 |
26.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei toki kannata lääkäriin syöksyä. Odottelisin vaivan kanssa ehkä viikon ja jos jatkuu, menisin sitten lääkäriin ihan normaali vastaanotolle, ei päivystykseen. Itselläni on myös niska-hartia- ja alaselkäkipua (vahvat särkylääkkeet ja fysioterapiaa), samoin oikean jalan puutumista, mutta lääkäriin menolla en pitänyt kiirettä. Eikä ollutkaan mitään kiireellistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi