Missä euroopan maissa et haluaisi käydä?
Ja miksi?
Kommentit (50)
Menisin jokaiseen, sillä mun tavoitteena on käydä kaikissa maailman maissa.
Entinen itäblokki ei oikein jaksa innostaa. Yleensäkin matkustan mieluiten sellaiseen maahan, jonka kieltä osaan.
Ranska vaikuttaa epämiellyttävältä paikalta varsinkin ranskan kieltä taitamattomalle. Hollannissa olen käynyt enkä halua mennä toiste, ikäviä ihmisiä.
Ruotsi, liikaa pommeja ja ampumisia.
https://pt-media.org/2019/10/17/tukholmassa-useita-rajahdyksia-yon-aika…
Tässä yksi esimerkki parista sadasta tänä vuonna tapahtuneesta.
Kaikkiin menisin, jos aikaa ja rahaa olisi loputtomasti. Mutta koska ei ole, niin esim. Romaniaan tuskin tulee koskaan lähdettyä, vaikka jossain Transsilvaniassa on varmaan kovinkin hienoja maisemia.
Vierailija kirjoitti:
Ranska vaikuttaa epämiellyttävältä paikalta varsinkin ranskan kieltä taitamattomalle. Hollannissa olen käynyt enkä halua mennä toiste, ikäviä ihmisiä.
Siis minkalaisia ihmisiä olet siellä Hollanissa tavannut? Olen itse ollut useampaan otteeseen ja yks ystävällisimmistä maista, jossa olen käynyt...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis minkalaisia ihmisiä olet siellä Hollanissa tavannut? Olen itse ollut useampaan otteeseen ja yks ystävällisimmistä maista, jossa olen käynyt...
Ja Ranska on iso maa, jossa hienoa nähtävää riittää loputtomasti, ja englannilla pärjää enimmäkseen hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Ranska on iso maa, jossa hienoa nähtävää riittää loputtomasti, ja englannilla pärjää enimmäkseen hyvin.
Ei todellakaan pärjää. Ranskalaiset ovat suurimmaksi osaksi todella huonoja englannissa ja he jotka sitä osaavat, eivät sitä todellakaan halua puhua. Ranskassa puhutaan ranskaa, ei englantia. Omalla tavallaan kiva juttu ja samaa toivoisi Suomeenkin ettei suomen kieli kuihtuisi.
Kyllä se nuo itäeuroopan maat on. Ei se sönkötys oikeen iske, ja kun kaikki naiset on huivit päässä, tai muuten rumia, niin ei ei.
Kyllä se varmaan tuo Ruotsi nykyään olisi. Vähän kuin menisi katsomaan itsemurhaa yrittänyttä sukulaista sairaalaan...