Missä euroopan maissa et haluaisi käydä?
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ranska vaikuttaa epämiellyttävältä paikalta varsinkin ranskan kieltä taitamattomalle. Hollannissa olen käynyt enkä halua mennä toiste, ikäviä ihmisiä.
Siis minkalaisia ihmisiä olet siellä Hollanissa tavannut? Olen itse ollut useampaan otteeseen ja yks ystävällisimmistä maista, jossa olen käynyt...
Ja Ranska on iso maa, jossa hienoa nähtävää riittää loputtomasti, ja englannilla pärjää enimmäkseen hyvin.
...ja KETUT Ranskassa et saa Starsburgissa englannilla edes patonkia. Ei muka ymmärtänyt vaikka on EU toinen pääkaupunki.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se nuo itäeuroopan maat on. Ei se sönkötys oikeen iske, ja kun kaikki naiset on huivit päässä, tai muuten rumia, niin ei ei.
Missä maassa kaikki naiset on euroopassa huivit päässä?
Ei semmoista kai ole. Kyllä varmasti kaikki euroopan maat ovat hienoja omilla tavoillaan. Jopa Valko-Venäjällä taitaa varmasti olla omat hienoa nähtävyydensä.
Venäjä. Ei missään tapauksessa enää. Syy, esim. Valtion hiljaa hyväksymä homojen massahakkaaminen.
Venäjä &co, Slovakia, Ranska, Puola, Kaakkois-Euroopan sillisalaattimaat.
Ne ketkä ei vastaa Ruotsi, niin eivät ole käyneet siellä viiteen vuoteen. Ei se ole enää se sama kuin ennen. Segel torille ei ole valkolaisella mitään asiaa. Siitä ei hengissä läpi selviäisi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se nuo itäeuroopan maat on. Ei se sönkötys oikeen iske, ja kun kaikki naiset on huivit päässä, tai muuten rumia, niin ei ei.
Naisilla huivit päässä Itä-Euroopassa? No joo, mummoilla maaseudulla.
Kauneus on tietty katsojan silmissä, mutta eipä itäeurooppalaisia naisia ainakaan rumuudesta maailmalla tunneta.
Vieraat kielet on toki monelle pelottavia ja silloin voi ahdistuksessaan vaikka käyttää sanaa sönkötys.
En haluaisi mennä Serbiaan enää. Belgrad oli saastainen, sovinistinen,tyly ja varkaita kaikkialla.
Valko-Venäjään en muutenkaan haluaisi, mutta nyt ei varsinkaan
Kaikki valtiot, joissa tavanomaiset ympäristöasiat ovat retuperällä (esim. jätteiden lajittelusta alkaen) sekä poliittinen järjestelmä perustuu yksinvaltaan, opposition tai vähemmistöjen sortamiseen tai sananvapauden rajoittamiseen tavalla tai toisella.
Jo tällä periaatteella saa melko hyvän erän maita niin Euroopassa kuin sen ulkopuolellakin rajattua pois.
Jää tietty jotakin ehkä näkemättä ja kokematta, mutta itsellä ei ole mitään tarvetta tukea roistovaltioita pennilläkään.
Kaikissa EU-maissa käyn usein ja mielelläni.
Albaniaan en halua toista kertaa.
Britanniaan en halua pitkään aikaan.
Tshekki ja Slovakia vaikuttavat hyvin mitäänsanomattomilta.
Rönttäinen Itä-Eurooppa joitain kaupunkeja ja alueita lukuunottamatta ei kiinnosta kyllä yhtään, ei myöskään Saksa.
Läpi on joskus pakko mennä, mutta ei kiinnosta hillua siellä.
Se on jännä kun osa tutuistakin matkustaa ihan innoissaan jossain Georgian rönttäisillä toreilla ja kylissä, ja sitten osa tyypeistä ei missään nimessä kuluta lomiaan sellaiseen, vaan menevät mieluummin Portugaliin surffaamaan tai Italiaan nauttimaan hetkestä.
Jotain luonne-eroja ehkä, joitain kiinnostaa karu kauneus? Melankolia?
Ruotsi, Unkari ja Puola nykytilanteessa. Myöskään Romania, Serbia, Kroatia ja Albania eivät kiinnosta täällä Suomessa muodostuneiden ennakkoluulojen takia. Tanska on myös vähän siinä ja siinä.
Vaikea sanoa.Kun koskan ei ole ollut mahdolisuutta matkustaa,eri euroopan maihin.
38 lisää vielä Venäjän. Olen käynyt siellä monesti, mutta enää en mene. Ei ole turvallista.
Unkari, Ukraina, Valko-Venäjä ja Turkki. Koska ihmisoikeusrikokset
Tsekkoslovakia