Paljonko on tuntipalkkanne? Postissa olisi tippumassa 15€ kymppiin
Itsellä perus 36,3€/tunti, mutta kta (keskituntiansio) / vuonna 2018 49,69€. Sisältää siis lomarahat, bonarit ym. lisät. Lopettaisin kyllä työt nykyisessä firmassa jos hommat pysyis samana ja tuntipalkka tippuis 24€:oon
Kommentit (34)
Kuukauusipalkka. En jaksa laskea tuntipalkkaa.
Laskuttelen yrittäjänä asiakkaita 185€/h.
Eli postissa saa tunnissa enemmän kuin sivariduunissa saa päivässä
Vierailija kirjoitti:
Laskuttelen yrittäjänä asiakkaita 185€/h.
Yrittäjänä osannet laskea oman tuntipalkkasi, mikä ei ole sama kuin mitä laskutat asiakkaalta. Sitä tässä kysyttiin.
30 euroa tunti, asentaja vientifirmassa.
Metalliteollisuudessa vuokratyöfirman kautta, reilu puoli vuotta työtä takana, palkka 11,54/h. Palkalla ei niin väliä koska työ antaa muuten niin paljon, viihdyn tosi hyvin.
Vierailija kirjoitti:
13,65€ eli 2250€/kk, 7 vuotta sitten oli aloituspalkkana 10,90€ eli noin 1800€/kk
Näillä pienillä ansioilla on oikeasti paljon väliä ansaitseeko 1800 vai 2200 euroa kuukaudessa, koska verotus on niin paljon kevyempää. Ovatko isotuloiset unohtaneet sen vai eivätkö sitä ymmärrä, välitä tai eivät ole tietoisia. Kirjaimellisesti ollaan veitsenterällä jos tuntipalkasta viedään pari euroa.
Olen kyllä sinänsä tyytyväinen 450€ palkannousuuni, mutta pientähän se on kun saa aina lukea miten jotkut saavat tämmöisiä palkankorotuksia ihan tuosta noin vaan lyhyessä ajassa ihan yksittäisistä onnistumisista, minulla kesti monta vuotta.
Mun aloituspalkka oli 1600 €/kk, sitten 1950 €/kk, 2100 €/kk ja lopulta kolmen vuoden jälkeen 2500 €/kk.
Nykyään melkein tuplat, mutta aikaa mennyt kymmenen vuotta. No pain no gain.
10 vuodessa palkka noussut 1400 -> 2500e/kk eli nykyään kutakuinkin 15e/h ja jos nyt palkka tippuisi 10e/h eli 1600 erkkiin /kk niin kyllä ottaisin loparit. Tälläkin palkalla siinä ja siinä kestääkö pää.
12,5€/h Sairaanhoitaja yksityisellä :(
11 e tunnissa vuokrafirmalla, tosin nyt ei ole vuoroja... joten Kelaan vaan
n. € 35/h kuse.......tan kuntia ja valtiota. Ei oo virkamiehen voittanutta.
14,6e/h + lisät, lomat ym